Blow off
taip, bov'as dyzelyje bus tik del garso.
Bov'o orginali paskirtis - nuleisti slegio pertekliu, susidaranty kai uzsidaro gazo sklende, o turba pucia toliau, del to jeigu nebus bov'o bus smugiai y turbinos sparnuote, ko pasekoje sutrumpes jos gyvenimo laikas. dyzelyje sklendes nera, turba sukasi visa laika.
neisivaizduoju kaip ten tie vokieciu meistrai padare, kad snypstu pas dyzely, bet akivaizdu kad siais chipuotu zyzeliu laikais tokie bov'ai yra labai gudrus marketingo sprendimas
Bov'o orginali paskirtis - nuleisti slegio pertekliu, susidaranty kai uzsidaro gazo sklende, o turba pucia toliau, del to jeigu nebus bov'o bus smugiai y turbinos sparnuote, ko pasekoje sutrumpes jos gyvenimo laikas. dyzelyje sklendes nera, turba sukasi visa laika.
neisivaizduoju kaip ten tie vokieciu meistrai padare, kad snypstu pas dyzely, bet akivaizdu kad siais chipuotu zyzeliu laikais tokie bov'ai yra labai gudrus marketingo sprendimas
[size=100][b]Turbo[/b][/size][size=67]dyzelis[/size]
Everybody and Their Mother Has a Glock
Everybody and Their Mother Has a Glock
as tingiu gilintis, bet beveik aisku, kad tai tera 700Lt uz "pshhh...".
Pvz pas mane kol kas nera bov'o, tai vaziuojant ir perjungiant pavaras, labai aiskiai girdisi, kaip uzhsidarius sklendei turbokompresoriaus sparnuote stabdoma atbulinio slegio. Jeigu pas dyzeli sklendes nera, taip iseina, kad nera ir sios problemos ;-)
Pvz pas mane kol kas nera bov'o, tai vaziuojant ir perjungiant pavaras, labai aiskiai girdisi, kaip uzhsidarius sklendei turbokompresoriaus sparnuote stabdoma atbulinio slegio. Jeigu pas dyzeli sklendes nera, taip iseina, kad nera ir sios problemos ;-)
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Tai fotkes bus kazhkada. Tutoriala... o kam? Kas bent padekos, uz jo rasyma? Kam jis bus naudingas? Kas turi atliekamus 10 000 turbokonversijai, kai galima uz ta suma iskart nusipirkti calibra turbo?
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
tai pas tave nera recirkuliacinio?calibra rašė:as tingiu gilintis, bet beveik aisku, kad tai tera 700Lt uz "pshhh...".
Pvz pas mane kol kas nera bov'o, tai vaziuojant ir perjungiant pavaras, labai aiskiai girdisi, kaip uzhsidarius sklendei turbokompresoriaus sparnuote stabdoma atbulinio slegio. Jeigu pas dyzeli sklendes nera, taip iseina, kad nera ir sios problemos ;-)
beje dede calibra, nesuprantu kaip tau ta savo turba iki raudonumo pavyksta uzkaitint...
droziau as savo inkilely kaip tik mokejau, ir vistiek sustojus nakty ir kapota atsidarius nikuja ten niekas raudona nebuvo 
[size=100][b]Turbo[/b][/size][size=67]dyzelis[/size]
Everybody and Their Mother Has a Glock
Everybody and Their Mother Has a Glock
2 pavlito : nera jokio. Desiu, tikriausiai, atmosferini, dvieju kameru.
2 TANKYSTAS : ash ir nezhinau. Manau, kad chia tinka patarle - "kai moki - netrunki" ;-D
2 TANKYSTAS : ash ir nezhinau. Manau, kad chia tinka patarle - "kai moki - netrunki" ;-D
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
tai gal kad buves atmosferke,liftas pas atmosferke didesnis,bet tada voztuvai turetu pradegtTANKYSTAS rašė:beje dede calibra, nesuprantu kaip tau ta savo turba iki raudonumo pavyksta uzkaitint...droziau as savo inkilely kaip tik mokejau, ir vistiek sustojus nakty ir kapota atsidarius nikuja ten niekas raudona nebuvo
taip, buves c20ne atmosferke, tik su zemintu suspaudimo laipsniu (is 9.2 i 8.2). Ismetimo voztuvai/lizdai nedidinti, stock dydzio.
p.s. nesupratau, apie koki chia lifta kalbi, schindler? :)
p.s. nesupratau, apie koki chia lifta kalbi, schindler? :)
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
na naujienos nepasakei, kad nedreaugaujapavlito rašė:
kiek girdejau sunkiai apex draugauja su vw?ten daugiau japonam
ir pas tave bosh kompas?
Anyway, net ir nedraugaudamas solenoida savo nuosava manau sugebes darinet pagal MAP davikly, cia dideles draugystes nereikia, prie ECU +12 ir zemes pajungsiu, solenoidus sujungsiu ir pirmyn manau
kompas bosh...
to calibra - manau kalbama apie velenelio parametra "lift" a.k.a pakelimas.
[size=100][b]Turbo[/b][/size][size=67]dyzelis[/size]
Everybody and Their Mother Has a Glock
Everybody and Their Mother Has a Glock
paskirstymo velenelio kumstelio aukstiscalibra rašė:taip, buves c20ne atmosferke, tik su zemintu suspaudimo laipsniu (is 9.2 i 8.2). Ismetimo voztuvai/lizdai nedidinti, stock dydzio.
p.s. nesupratau, apie koki chia lifta kalbi, schindler? :)
o koks skirtumas pvz jei as suspaudimo laipsni sumazinsiu per tarpine ( storesne nei standartine metaline ) ar keisiu stumoklius su daugiau isimtu pavirsiu?
su tarpine juk zymiai pigiau gautusi,bet kodel keicia stumoklius?
o su greddy viskas ok i vokieti dedant?Tankystas rašė:na naujienos nepasakei, kad nedreaugauja tiksliau tai, neina pilnai sito devaiso funkciju panaudoti an vokiecio. bet pirkau as jy su salyga kad gana pigiai gavau, beto su perspektyva kad mano pazystamas kur su mazda draguoja (o mazda kaip zinia yra japoniska masina, ir ji su apexiu draugauja) pasirasys an keitimo sito mano apexio y greddy b-spec.
Anyway, net ir nedraugaudamas solenoida savo nuosava manau sugebes darinet pagal MAP davikly, cia dideles draugystes nereikia, prie ECU +12 ir zemes pajungsiu, solenoidus sujungsiu ir pirmyn manau
kompas bosh...
to calibra - manau kalbama apie velenelio parametra "lift" a.k.a pakelimas.
nes is esmes gaunasi tas pats kaip kad detum trisaki ir sukiotum slegi,jei puse nefunkcionuoja
na manau elementaru - tarpine yra silpniausia vieta tarp bloko ir galvos, nuo to kad ja padarai storesne, tikrai jos tvirtumas nepadideja. o dedant nudroztus stumus, tarpines storis lieka toks pat, o suspaudimas sumazeja. del to ir daro. del patikimumo
[size=100][b]Turbo[/b][/size][size=67]dyzelis[/size]
Everybody and Their Mother Has a Glock
Everybody and Their Mother Has a Glock
jei padarai metaline tarpine ir susuki ant spilku,tai greiciau stumai pradegs nei prapus,tiek kad metalinei tarpinei reikia labai lygaus pavirsiaus,jei blokas ar galva kur suses,tai is kart prapus
ir jei popierine tarpine idesi turetu laikyt,vistiek retai kuriam varikliui virs 1.5 bar pucia su standartinia apacia,ir popierine tarpine geriau tuo kad pirma prapucia tarpine,o po to pradega stumai ir t.t.,veikia kaip saugiklis
tokiam 20ne su standartine tarpine turetu susitvarkyt su 0.7baro
ir jei popierine tarpine idesi turetu laikyt,vistiek retai kuriam varikliui virs 1.5 bar pucia su standartinia apacia,ir popierine tarpine geriau tuo kad pirma prapucia tarpine,o po to pradega stumai ir t.t.,veikia kaip saugiklis
tokiam 20ne su standartine tarpine turetu susitvarkyt su 0.7baro
-
bad_brains
- Veteranas
- Pranešimai: 1837
- Užsiregistravo: 26 Vas 2006, 20:37
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
+ frezuojant c20ne stumoklius iduba galima padaryti lygiagrecia visame stumoklio pavirsiuje kas lygu tolydi ir vienoda spadimo jega degimo takto metu. tas yra i nauda - tolygiau apkraunamas pirstas+ tolygesnis cilindro devejimasis.
ir zinoma svarbiausia: statant aukstense tarpine islosi tik "teoriniu" suspadimo laispnio pakitimu, kai tuo tarpu frezuojant stumokli gaunamas sidesnis pavirsiaus plotas, kas lygu didesne veikiant ji\ega degimo takto metu ir kas lygu daugiau torko
ir zinoma svarbiausia: statant aukstense tarpine islosi tik "teoriniu" suspadimo laispnio pakitimu, kai tuo tarpu frezuojant stumokli gaunamas sidesnis pavirsiaus plotas, kas lygu didesne veikiant ji\ega degimo takto metu ir kas lygu daugiau torko
www.serbis.lt
[url=http://imageshack.us][img]http://img410.imageshack.us/img410/113/dsc03524modps6.jpg[/img][/url]
[url=http://imageshack.us][img]http://img410.imageshack.us/img410/113/dsc03524modps6.jpg[/img][/url]