Blow off
-
haroldas888
- Klubo ex-Prezidentas
- Pranešimai: 883
- Užsiregistravo: 23 Spa 2004, 14:02
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
-
jimaz
- Klubo ex-Narys
- Pranešimai: 550
- Užsiregistravo: 21 Spa 2004, 01:10
- Vietovė: Vilnius-Alytus
- Kontaktinė informacija:
Re: Blow off
nuvaziuok y turboserviza jie gamina toky malonuma is ju paciu ir groundzero imafreshas rašė:Sveiki, kur galima nusipirkti ? domintu atmosferinismalonus garsas "psss, psss"
[size=67]astra 2.0 DTI 16v[/size]
[size=67]calibra 2.0 16v turbo 4x4 150kW - [color=red]SOLD[/color]
calibra 2.0 16v dohc 110kW - [color=red]SOLD[/color][/size]
[size=67]calibra 2.0 16v turbo 4x4 150kW - [color=red]SOLD[/color]
calibra 2.0 16v dohc 110kW - [color=red]SOLD[/color][/size]
-
blue_angel
- Klubo ex-Narys
- Pranešimai: 1394
- Užsiregistravo: 27 Gru 2005, 15:44
- Vietovė: Klaipeda
- Kontaktinė informacija:
-
haroldas888
- Klubo ex-Prezidentas
- Pranešimai: 883
- Užsiregistravo: 23 Spa 2004, 14:02
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
-
blue_angel
- Klubo ex-Narys
- Pranešimai: 1394
- Užsiregistravo: 27 Gru 2005, 15:44
- Vietovė: Klaipeda
- Kontaktinė informacija:
-
haroldas888
- Klubo ex-Prezidentas
- Pranešimai: 883
- Užsiregistravo: 23 Spa 2004, 14:02
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
-
blue_angel
- Klubo ex-Narys
- Pranešimai: 1394
- Užsiregistravo: 27 Gru 2005, 15:44
- Vietovė: Klaipeda
- Kontaktinė informacija:
-
blue_angel
- Klubo ex-Narys
- Pranešimai: 1394
- Užsiregistravo: 27 Gru 2005, 15:44
- Vietovė: Klaipeda
- Kontaktinė informacija:
Chia tai tikrai ne bajeris. As toki panashu "projekteli" darysiu - atskirsiu karshta dali nuo shaltos. Kokie +5ag visai realu.TANKYSTAS rašė:folija apklijuok oro filtro deze, girdejau cia jau rimtas tiunings, tipo karsty atmusa, tai salta ora siurbia ir jis neysyla dezej
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
tai as ir nesakau, kad oro filtro izoliacija nieko neduoda, as tik abejoju ar oro filtro izoliacija, ygyvendinta tokiomis namudinemis priemonemis kaip folija butu labai efektyvicalibra rašė:Chia tai tikrai ne bajeris. As toki panashu "projekteli" darysiu - atskirsiu karshta dali nuo shaltos. Kokie +5ag visai realu.TANKYSTAS rašė:folija apklijuok oro filtro deze, girdejau cia jau rimtas tiunings, tipo karsty atmusa, tai salta ora siurbia ir jis neysyla dezej
[size=100][b]Turbo[/b][/size][size=67]dyzelis[/size]
Everybody and Their Mother Has a Glock
Everybody and Their Mother Has a Glock
Apklijuok ta bakeli, ir visus isirbimo vamzdzius silumos izoliacija, ant virsaus dar folija ir 0,5ag tikrai gausi kazkuriam diapazone, bet prie max RPM bus bevek tas pats, kaip stokas, nes oro debitas (pratekejes oro kiekis per laiko vieneta) pakankamai didelis, nieko jis ten nepasyla, nebent ant mazu RPM.calibra rašė:Chia tai tikrai ne bajeris. As toki panashu "projekteli" darysiu - atskirsiu karshta dali nuo shaltos. Kokie +5ag visai realu.TANKYSTAS rašė:folija apklijuok oro filtro deze, girdejau cia jau rimtas tiunings, tipo karsty atmusa, tai salta ora siurbia ir jis neysyla dezej
Be to, kas zino kaip atvesint isiurbimo kolektoriu kuris buna beveik, toks karstas, kaip galva
PS Cia atmosferiko variantas
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
Zhiurek, turbavykui, dar daugiau oro pripumpuojama, o vat i/c dar ir su gesintuvais nuvaro, kad atshaldytu. Jei tai neturetu itakos praeinanchiam orui (o pas turbavyka jo pripuchia daug daugiau nei atmosferike), tai niekas to nedarytu. Teorishkai pagrindzhiant shi "reishkini", esme ta, kad pagal turi, shaltame ore yra daugiau deguonies molekuliu, nei karshtame, ish ko galima ishgauti papildomos galios "at no cost" (aisku, kalba eina apie kokius 5-10ag max).nfsu_2.0 rašė: Apklijuok ta bakeli, ir visus isirbimo vamzdzius silumos izoliacija, ant virsaus dar folija ir 0,5ag tikrai gausi kazkuriam diapazone, bet prie max RPM bus bevek tas pats, kaip stokas, nes oro debitas (pratekejes oro kiekis per laiko vieneta) pakankamai didelis, nieko jis ten nepasyla, nebent ant mazu RPM.
Be to, kas zino kaip atvesint isiurbimo kolektoriu kuris buna beveik, toks karstas, kaip galva![]()
![]()
Sakyciau toks variantas. nupoliruot iki veidrodzio isiurbimo kolektoriu triubas is vidaus, o is lauko apdazyt plonu sluoksniu karsciui atspariais juodais dazais. Jei dar negana tai perpjaut visus vamzdzius ir sujungt guminem ar plastmasinem slangem taip kad nepakistu bendras ju ilgis , ir nesiliestu tarpusavy, vidinis diametras turi islikt toks pat ir per guma. Galima siek tiek patrumpint vamzdzius, tada max torque nusikels link didesniu sukiu ir turesim +keleta AG, neskaitant kovojimo su siluma. Naudos is to +1-2AG del silumos ir +5AG del prarasto max torque vidutiniuose sukiuose ir padidinto prie max sukiu karoce nezinau ar verta tuo uzsiimineti.
PS Cia atmosferiko variantas
Shiaip, kad ten kazhkiek ikaista isiurbimo kolektorius - nera labai baisu, nes jei likes oro paemimo traktas bus "shaltas", oras vien kolektoriuje nespes stipriai pashilti. Investicijos nedideles (skarda, termoizoliacine medziaga), o blogiau nebus - tai faktas. Juolab, ne vienas yra pastebejes, kad ryte (arba kai shalta), variklis sukasi daug geriau, nei, kad ishilus varikliui (arba karshta diena).
Va beda su kitokiais varikliais. Pvz, pas mane bmw'e, ora tiesiog pashildo iki reikiamos temperaturos. Va ten tai jau reikia kazhka paburti =)
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
-
bad_brains
- Veteranas
- Pranešimai: 1837
- Užsiregistravo: 26 Vas 2006, 20:37
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
calibra, cia truputy neteisus esi. I/C reikalingas tam, kad atvestu TURBINOS YKAITINTAS ORAS. atmosferike nera turbos, todel nera kam kaitinti ora kai jis jau siurbiamas y varikly, isskyrus aisku siluma nuo motoro, kurios kad nesiurbtu ir reikalinga izoliacija termo nuo variklio.calibra rašė:
Zhiurek, turbavykui, dar daugiau oro pripumpuojama, o vat i/c dar ir su gesintuvais nuvaro, kad atshaldytu. Jei tai neturetu itakos praeinanchiam orui (o pas turbavyka jo pripuchia daug daugiau nei atmosferike), tai niekas to nedarytu. Teorishkai pagrindzhiant shi "reishkini", esme ta, kad pagal turi, shaltame ore yra daugiau deguonies molekuliu, nei karshtame, ish ko galima ishgauti papildomos galios "at no cost" (aisku, kalba eina apie kokius 5-10ag max).
[size=100][b]Turbo[/b][/size][size=67]dyzelis[/size]
Everybody and Their Mother Has a Glock
Everybody and Their Mother Has a Glock
tankystas gerai sakai, apie turbas. turbom reikia gero intercoolerio, arba bent purkst vandeni ant jo, bus daugiau naudos. Saltam ore yra daugiau ne tik deguonies, bet ir azoto, ty daugiau oro molekuliu negu siltam. Kazkur buvau skaites, kad 10 laipsniu sumazinus oro temperatura variklio galia padideja 3%, ypac tas aktualu turboms.
C20XE
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/455010487.png[/img][/url]
tai tas tavo 10 laipsniu sumazinus oro temperatura kazka ir atmosferikui dadetu.nfsu_2.0 rašė:tankystas gerai sakai, apie turbas. turbom reikia gero intercoolerio, arba bent purkst vandeni ant jo, bus daugiau naudos. Saltam ore yra daugiau ne tik deguonies, bet ir azoto, ty daugiau oro molekuliu negu siltam. Kazkur buvau skaites, kad 10 laipsniu sumazinus oro temperatura variklio galia padideja 3%, ypac tas aktualu turboms.
Seip kiek zinau, tai turba ora kaitina del to, kad suslegia, o suslegiant del vykstanciu procesu ir pakyla temperatura. del to ir yra tokia sistema "oro filtras -->> turbas -->> intercooler -->> ysiurbimo kolikas."
[size=100][b]Turbo[/b][/size][size=67]dyzelis[/size]
Everybody and Their Mother Has a Glock
Everybody and Their Mother Has a Glock