Blow off

Variklis, važiuoklė ir t.t.
egidas
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 357
Užsiregistravo: 22 Spa 2004, 06:16
Vietovė: Klaipeda

Standartinė egidas »

Man tas meistriukas kazka su turbina ciesino, tipo jei bovas butu, perjungiant pavaras slegi paduotu i isore, o turbina neprarstu sukimosi greicio ar kazkas panasaus. Bande sustumt, kad isidejus bova, turbinai butu kaip ir "sveikiau"...
95'm. 8v
egidas
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 357
Užsiregistravo: 22 Spa 2004, 06:16
Vietovė: Klaipeda

Standartinė egidas »

Na, nebent as apie TDI kalbejau jis apie benza :)
95'm. 8v
TANKYSTAS
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 2970
Užsiregistravo: 05 Lie 2006, 10:02
Vietovė: Kaunas

Standartinė TANKYSTAS »

taip, bov'as dyzelyje bus tik del garso.

Bov'o orginali paskirtis - nuleisti slegio pertekliu, susidaranty kai uzsidaro gazo sklende, o turba pucia toliau, del to jeigu nebus bov'o bus smugiai y turbinos sparnuote, ko pasekoje sutrumpes jos gyvenimo laikas. dyzelyje sklendes nera, turba sukasi visa laika.

neisivaizduoju kaip ten tie vokieciu meistrai padare, kad snypstu pas dyzely, bet akivaizdu kad siais chipuotu zyzeliu laikais tokie bov'ai yra labai gudrus marketingo sprendimas ;)
[size=100][b]Turbo[/b][/size][size=67]dyzelis[/size]
Everybody and Their Mother Has a Glock
egidas
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 357
Užsiregistravo: 22 Spa 2004, 06:16
Vietovė: Klaipeda

Standartinė egidas »

valdoma elektronionio blokelio... kaip ten sumastyta chrien znajet... Tame puslpyje galima paklausyti kaip visa tai veikia
95'm. 8v
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

as tingiu gilintis, bet beveik aisku, kad tai tera 700Lt uz "pshhh...".

Pvz pas mane kol kas nera bov'o, tai vaziuojant ir perjungiant pavaras, labai aiskiai girdisi, kaip uzhsidarius sklendei turbokompresoriaus sparnuote stabdoma atbulinio slegio. Jeigu pas dyzeli sklendes nera, taip iseina, kad nera ir sios problemos ;-)
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
euro
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 1975
Užsiregistravo: 04 Rgp 2006, 22:10
Vietovė: Vilnius
Kontaktinė informacija:

Standartinė euro »

calibra siek tiek offtopic. tavo calibra kiek KW turi? kas per varikliukas pas ja stovi? lietnykai matau 4 skyliu, bet taip daug kalbi apie turbas kad nebezinau kas ten per modelis pas tave po kapotu? :roll:
[img]http://i32.photobucket.com/albums/d4/J-o-n-c-e/Zalgiris500.jpg[/img]
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

Kiek kw kol kas dar neaisku. Variklis - buves c20ne, dabar c20ne + turbo.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
euro
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 1975
Užsiregistravo: 04 Rgp 2006, 22:10
Vietovė: Vilnius
Kontaktinė informacija:

Standartinė euro »

idomus derinukas c20ne + turbo :) gal kada tutoriala imesi kaip pasidarei? ir kaip atrodo po kapotu viskas :) butu idomu suzinoti kiek kw dbr yra :)
[img]http://i32.photobucket.com/albums/d4/J-o-n-c-e/Zalgiris500.jpg[/img]
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

Tai fotkes bus kazhkada. Tutoriala... o kam? Kas bent padekos, uz jo rasyma? Kam jis bus naudingas? Kas turi atliekamus 10 000 turbokonversijai, kai galima uz ta suma iskart nusipirkti calibra turbo?
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
pavlito
Entuziastas
Pranešimai: 343
Užsiregistravo: 27 Rgs 2005, 20:37
Vietovė: Panevezys

Standartinė pavlito »

calibra rašė:as tingiu gilintis, bet beveik aisku, kad tai tera 700Lt uz "pshhh...".

Pvz pas mane kol kas nera bov'o, tai vaziuojant ir perjungiant pavaras, labai aiskiai girdisi, kaip uzhsidarius sklendei turbokompresoriaus sparnuote stabdoma atbulinio slegio. Jeigu pas dyzeli sklendes nera, taip iseina, kad nera ir sios problemos ;-)
tai pas tave nera recirkuliacinio? :shock:
TANKYSTAS
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 2970
Užsiregistravo: 05 Lie 2006, 10:02
Vietovė: Kaunas

Standartinė TANKYSTAS »

beje dede calibra, nesuprantu kaip tau ta savo turba iki raudonumo pavyksta uzkaitint... :roll: droziau as savo inkilely kaip tik mokejau, ir vistiek sustojus nakty ir kapota atsidarius nikuja ten niekas raudona nebuvo :roll:
[size=100][b]Turbo[/b][/size][size=67]dyzelis[/size]
Everybody and Their Mother Has a Glock
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

2 pavlito : nera jokio. Desiu, tikriausiai, atmosferini, dvieju kameru.

2 TANKYSTAS : ash ir nezhinau. Manau, kad chia tinka patarle - "kai moki - netrunki" ;-D
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
TANKYSTAS
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 2970
Užsiregistravo: 05 Lie 2006, 10:02
Vietovė: Kaunas

Standartinė TANKYSTAS »

Yvaldziau sendien Apexi AVC Type-R, tai dabar reikes susidet ir pooooosim :D
[size=100][b]Turbo[/b][/size][size=67]dyzelis[/size]
Everybody and Their Mother Has a Glock
pavlito
Entuziastas
Pranešimai: 343
Užsiregistravo: 27 Rgs 2005, 20:37
Vietovė: Panevezys

Standartinė pavlito »

TANKYSTAS rašė:Yvaldziau sendien Apexi AVC Type-R, tai dabar reikes susidet ir pooooosim :D
kiek girdejau sunkiai apex draugauja su vw?ten daugiau japonam
ir pas tave bosh kompas?
PLIKAS
Klubo Narys
Pranešimai: 238
Užsiregistravo: 11 Rgp 2005, 20:04
Vietovė: Vilnius
Kontaktinė informacija:

Standartinė PLIKAS »

Kiek zinau pas calibra turbo jau buna original bow'as tik tas uzdaras kur oro pertekliu grazina i sistema
Plikis Plikiui Hipis
pavlito
Entuziastas
Pranešimai: 343
Užsiregistravo: 27 Rgs 2005, 20:37
Vietovė: Panevezys

Standartinė pavlito »

TANKYSTAS rašė:beje dede calibra, nesuprantu kaip tau ta savo turba iki raudonumo pavyksta uzkaitint... :roll: droziau as savo inkilely kaip tik mokejau, ir vistiek sustojus nakty ir kapota atsidarius nikuja ten niekas raudona nebuvo :roll:
tai gal kad buves atmosferke,liftas pas atmosferke didesnis,bet tada voztuvai turetu pradegt :roll:
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

taip, buves c20ne atmosferke, tik su zemintu suspaudimo laipsniu (is 9.2 i 8.2). Ismetimo voztuvai/lizdai nedidinti, stock dydzio.

p.s. nesupratau, apie koki chia lifta kalbi, schindler? :)
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
TANKYSTAS
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 2970
Užsiregistravo: 05 Lie 2006, 10:02
Vietovė: Kaunas

Standartinė TANKYSTAS »

pavlito rašė:
kiek girdejau sunkiai apex draugauja su vw?ten daugiau japonam
ir pas tave bosh kompas?
na naujienos nepasakei, kad nedreaugauja :) tiksliau tai, neina pilnai sito devaiso funkciju panaudoti an vokiecio. bet pirkau as jy su salyga kad gana pigiai gavau, beto su perspektyva kad mano pazystamas kur su mazda draguoja (o mazda kaip zinia yra japoniska masina, ir ji su apexiu draugauja) pasirasys an keitimo sito mano apexio y greddy b-spec.

Anyway, net ir nedraugaudamas solenoida savo nuosava manau sugebes darinet pagal MAP davikly, cia dideles draugystes nereikia, prie ECU +12 ir zemes pajungsiu, solenoidus sujungsiu ir pirmyn manau :)

kompas bosh...


to calibra - manau kalbama apie velenelio parametra "lift" a.k.a pakelimas.
[size=100][b]Turbo[/b][/size][size=67]dyzelis[/size]
Everybody and Their Mother Has a Glock
pavlito
Entuziastas
Pranešimai: 343
Užsiregistravo: 27 Rgs 2005, 20:37
Vietovė: Panevezys

Standartinė pavlito »

calibra rašė:taip, buves c20ne atmosferke, tik su zemintu suspaudimo laipsniu (is 9.2 i 8.2). Ismetimo voztuvai/lizdai nedidinti, stock dydzio.

p.s. nesupratau, apie koki chia lifta kalbi, schindler? :)
paskirstymo velenelio kumstelio aukstis

o koks skirtumas pvz jei as suspaudimo laipsni sumazinsiu per tarpine ( storesne nei standartine metaline ) ar keisiu stumoklius su daugiau isimtu pavirsiu?
su tarpine juk zymiai pigiau gautusi,bet kodel keicia stumoklius?
pavlito
Entuziastas
Pranešimai: 343
Užsiregistravo: 27 Rgs 2005, 20:37
Vietovė: Panevezys

Standartinė pavlito »

Tankystas rašė:na naujienos nepasakei, kad nedreaugauja tiksliau tai, neina pilnai sito devaiso funkciju panaudoti an vokiecio. bet pirkau as jy su salyga kad gana pigiai gavau, beto su perspektyva kad mano pazystamas kur su mazda draguoja (o mazda kaip zinia yra japoniska masina, ir ji su apexiu draugauja) pasirasys an keitimo sito mano apexio y greddy b-spec.

Anyway, net ir nedraugaudamas solenoida savo nuosava manau sugebes darinet pagal MAP davikly, cia dideles draugystes nereikia, prie ECU +12 ir zemes pajungsiu, solenoidus sujungsiu ir pirmyn manau

kompas bosh...


to calibra - manau kalbama apie velenelio parametra "lift" a.k.a pakelimas.
o su greddy viskas ok i vokieti dedant?
nes is esmes gaunasi tas pats kaip kad detum trisaki ir sukiotum slegi,jei puse nefunkcionuoja
TANKYSTAS
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 2970
Užsiregistravo: 05 Lie 2006, 10:02
Vietovė: Kaunas

Standartinė TANKYSTAS »

pas greddy nera tiek funkciju seip... viskas ok, nes greddy ten ir stovejo anksciau, tik kai pardave masina tai issieme
[size=100][b]Turbo[/b][/size][size=67]dyzelis[/size]
Everybody and Their Mother Has a Glock
pavlito
Entuziastas
Pranešimai: 343
Užsiregistravo: 27 Rgs 2005, 20:37
Vietovė: Panevezys

Standartinė pavlito »

o koks skirtumas pvz jei as suspaudimo laipsni sumazinsiu per tarpine ( storesne nei standartine metaline ) ar keisiu stumoklius su daugiau isimtu pavirsiu?
su tarpine juk zymiai pigiau gautusi,bet kodel keicia stumoklius?
tai niekas negaletu placiau paaiskint :?:
TANKYSTAS
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 2970
Užsiregistravo: 05 Lie 2006, 10:02
Vietovė: Kaunas

Standartinė TANKYSTAS »

na manau elementaru - tarpine yra silpniausia vieta tarp bloko ir galvos, nuo to kad ja padarai storesne, tikrai jos tvirtumas nepadideja. o dedant nudroztus stumus, tarpines storis lieka toks pat, o suspaudimas sumazeja. del to ir daro. del patikimumo
[size=100][b]Turbo[/b][/size][size=67]dyzelis[/size]
Everybody and Their Mother Has a Glock
pavlito
Entuziastas
Pranešimai: 343
Užsiregistravo: 27 Rgs 2005, 20:37
Vietovė: Panevezys

Standartinė pavlito »

jei padarai metaline tarpine ir susuki ant spilku,tai greiciau stumai pradegs nei prapus,tiek kad metalinei tarpinei reikia labai lygaus pavirsiaus,jei blokas ar galva kur suses,tai is kart prapus
ir jei popierine tarpine idesi turetu laikyt,vistiek retai kuriam varikliui virs 1.5 bar pucia su standartinia apacia,ir popierine tarpine geriau tuo kad pirma prapucia tarpine,o po to pradega stumai ir t.t.,veikia kaip saugiklis :)
tokiam 20ne su standartine tarpine turetu susitvarkyt su 0.7baro
bad_brains
Veteranas
Pranešimai: 1837
Užsiregistravo: 26 Vas 2006, 20:37
Vietovė: Vilnius
Kontaktinė informacija:

Standartinė bad_brains »

+ frezuojant c20ne stumoklius iduba galima padaryti lygiagrecia visame stumoklio pavirsiuje kas lygu tolydi ir vienoda spadimo jega degimo takto metu. tas yra i nauda - tolygiau apkraunamas pirstas+ tolygesnis cilindro devejimasis.

ir zinoma svarbiausia: statant aukstense tarpine islosi tik "teoriniu" suspadimo laispnio pakitimu, kai tuo tarpu frezuojant stumokli gaunamas sidesnis pavirsiaus plotas, kas lygu didesne veikiant ji\ega degimo takto metu ir kas lygu daugiau torko :)
www.serbis.lt
[url=http://imageshack.us][img]http://img410.imageshack.us/img410/113/dsc03524modps6.jpg[/img][/url]
Atsakyti