Elektrine vandens pompa
Elektrine vandens pompa
Pasistojo klausimas ar opelis tokias naudojo?
Pvz. audi mandresni modeliai tokias turi, jos naudojamos
apsaugai nuo perkaitimo kai variklis nebedirba o temp.
didele dar, tai ijungiamas ventiliatorius + ta el. pompa kuri
privercia cirkuliuoti antifriza.
Galvoju truputi patobulinti ausinimo sistema, nes siom dienom
ventiliatorius mieste beveik nenustoja suktis.
Pvz. audi mandresni modeliai tokias turi, jos naudojamos
apsaugai nuo perkaitimo kai variklis nebedirba o temp.
didele dar, tai ijungiamas ventiliatorius + ta el. pompa kuri
privercia cirkuliuoti antifriza.
Galvoju truputi patobulinti ausinimo sistema, nes siom dienom
ventiliatorius mieste beveik nenustoja suktis.
tu kalbi apie "after run" tipo pompas, kurias naudojo kai kurie audi turbininiai modeliai. Tos pompos esme yra tokia, kad uzhgesinus varikli, aushinimo skystis dar varinejamas tokios pompos, ir tokiu budu aushinama pati turbo (nes stock turbo paprastai buna ne tik tepalu, bet ir vandeniu aushinama). Kadangi pas tave atmosferikas, tai tokia pompa neturi prasmes, nes esant uzhvestam varikliui pas tave viska varineja iprasta vandens pompa, o esant uzhgesintam ten varineti skysti prasmes ish viso nera.
Bet net jeigu sugalvotum toki eksperimenta, turiu ispeti, kad gauti tokia pompa dar sveika - labai sunku. Jeigu pavyktu gauti, ash eksperimentams uzh protinga kaina tokias paimchiau gal net cielas dvi
Na, arba bent vieno vieneto reiktu 
Bet net jeigu sugalvotum toki eksperimenta, turiu ispeti, kad gauti tokia pompa dar sveika - labai sunku. Jeigu pavyktu gauti, ash eksperimentams uzh protinga kaina tokias paimchiau gal net cielas dvi
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
paeksperimentuoti gali su kuro (benzino) pompa. Tiesa, tokiu atveju, ko gero, geriau nenaudoti gryno vandens aushinimo sistemoje (o maishyti su aushinimo skyschiu), nes ta pompa vandeniu nesitepa ir greitai uzhlinktu.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Kažką naudojo panašaus. Kai perdažinėjau mašiną, dėl to buvo stipriai
nuardytas priekis, vienoje šlangoje šalia radiatoriaus radau kažką
panašaus į elektrinį vožtuvą, į jį atėjo 2 laidai. Tik jo paskirties nelabai
supratau. Po kurio laiko teko kažkur skaityti, jog ten yra būtent elektrinis
siurbliukas. Toks nedidelis ir sumontuotas labai įdomiai. Kada ir kaip
jis veikia nežinau, bet panašu jog tikrai ne ištisai, o būtent užgesinus,
kai tereikia vos vos judinti antifryzą. Visa tai tikrai yra stock, nes yra
išėjimai iš radiatoriaus, originalios GM šlangos pajungimui ir vieta
specialiai pritaikyta. Variklis C25XE.
nuardytas priekis, vienoje šlangoje šalia radiatoriaus radau kažką
panašaus į elektrinį vožtuvą, į jį atėjo 2 laidai. Tik jo paskirties nelabai
supratau. Po kurio laiko teko kažkur skaityti, jog ten yra būtent elektrinis
siurbliukas. Toks nedidelis ir sumontuotas labai įdomiai. Kada ir kaip
jis veikia nežinau, bet panašu jog tikrai ne ištisai, o būtent užgesinus,
kai tereikia vos vos judinti antifryzą. Visa tai tikrai yra stock, nes yra
išėjimai iš radiatoriaus, originalios GM šlangos pajungimui ir vieta
specialiai pritaikyta. Variklis C25XE.
c20ne nedraugavau nei pusmecio..
c20xe tempiau metus..
c25xe dziaugiuos 3 metus:))
c20xe tempiau metus..
c25xe dziaugiuos 3 metus:))
Na kazka panasaus radau:
http://www.elcats.ru/opel/details.asp?m ... %3A15%3A-7
Ryt lekiu pas drauga, turi omega 2,5 gal rasim ta dali
http://www.elcats.ru/opel/details.asp?m ... %3A15%3A-7
Ryt lekiu pas drauga, turi omega 2,5 gal rasim ta dali
tai bent jau išaiškėjo jog ten tikrai yra elektrinė pompa antifrizui varinėti. Tik būtų įdomu sužinoti, kada ji veikia. Sprendžiant iš jos mažumo ir ateinančių į ją laidų plonumo, ji yra labai silpna. Iš to peršasi mintis, jog dirba ji kai variklis užgesintas. Kad nepapjautų akumo. Tik šiektiek pastumti antifrizą, jei po drago iškart variklį užgesinai.
c20ne nedraugavau nei pusmecio..
c20xe tempiau metus..
c25xe dziaugiuos 3 metus:))
c20xe tempiau metus..
c25xe dziaugiuos 3 metus:))
jau kartą rašiau savo samprotavimus toj vietoj, tuoj į'past'insiu, nesistebėkit jei kiti sakiniai ne į tema:
na pas mane (c25xe) sukasi tikrai, nes mane tas buvo siek tiek uznervine.
O gi atvaziuoji kur nors, vantiliatoriai kartais net nesisuka, tik uzgesini
motora - pasileidzia abu. Ir tada akumas pas mane prie pabaigos buvo,
nieko sau malonumas 2 propelerius is akumo sukt ,
poweriaus tai nemazai pasrebia.
Manau, jog kol vaziuoji, daznai uztenka itekancio oro
ausinimo, o sustojus, metalas (gilzes ir kt.) vis dar perduoda siluma
i ausinimo skysti, bet jo jau niekas nevarineja, pompa stovi, todel jam
nuo 90-95 laipsniu nedaug tereikia iki 100 pakilti, o daviklis matyt
veikia ir check'ina. Uztat ir pasileisdavo
ventiliatoriai ka tik uzgesintam motorui. Ir papjaudavo mano pensininka
akumuli
Be to, vienas iš temperatūros daviklių stovi viduryje tarp abiejų variklio
galvų. O ten pačiame viduryje kaitina jį iš abiejų pusių, išspinduliuoti šilumos
neturi kur, daviklis tuoj siunčia aliarmą į propelerius.
Gal būt dėl to dar ir stovi elektrinė pompa, kuri šiek tiek pastumdo antifrizą,
kad ventiliatoriai ilgai nesisuktų (šioj istorijoj mano akumas buvo mirštantis).
Čia tik mano prielaidos, nes neįsivaizduoju kam dar, šalia
mechaninės, dar ir maža bei silpna elektrine pompa reikalinga.
na pas mane (c25xe) sukasi tikrai, nes mane tas buvo siek tiek uznervine.
O gi atvaziuoji kur nors, vantiliatoriai kartais net nesisuka, tik uzgesini
motora - pasileidzia abu. Ir tada akumas pas mane prie pabaigos buvo,
nieko sau malonumas 2 propelerius is akumo sukt ,
poweriaus tai nemazai pasrebia.
Manau, jog kol vaziuoji, daznai uztenka itekancio oro
ausinimo, o sustojus, metalas (gilzes ir kt.) vis dar perduoda siluma
i ausinimo skysti, bet jo jau niekas nevarineja, pompa stovi, todel jam
nuo 90-95 laipsniu nedaug tereikia iki 100 pakilti, o daviklis matyt
veikia ir check'ina. Uztat ir pasileisdavo
ventiliatoriai ka tik uzgesintam motorui. Ir papjaudavo mano pensininka
akumuli
Be to, vienas iš temperatūros daviklių stovi viduryje tarp abiejų variklio
galvų. O ten pačiame viduryje kaitina jį iš abiejų pusių, išspinduliuoti šilumos
neturi kur, daviklis tuoj siunčia aliarmą į propelerius.
Gal būt dėl to dar ir stovi elektrinė pompa, kuri šiek tiek pastumdo antifrizą,
kad ventiliatoriai ilgai nesisuktų (šioj istorijoj mano akumas buvo mirštantis).
Čia tik mano prielaidos, nes neįsivaizduoju kam dar, šalia
mechaninės, dar ir maža bei silpna elektrine pompa reikalinga.
c20ne nedraugavau nei pusmecio..
c20xe tempiau metus..
c25xe dziaugiuos 3 metus:))
c20xe tempiau metus..
c25xe dziaugiuos 3 metus:))