Degimas
-
bad_brains
- Veteranas
- Pranešimai: 1837
- Užsiregistravo: 26 Vas 2006, 20:37
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
del temperaturos tai laisvai gali ir daviklis ar jo laidai grybaut. juk jie ten du: vienas rodyklei, kitas ventiliatoriui. o del masinos gesimo ir sunkaus vedimosi ir tokiu panasiu dalyku tai pirmiausiai itarciau kuro filtra, po to siurbli. na ir oro kiekio matuokle (bent jau dohciniuose variantuose tokius simptomus duoda.)
Pirmiausiai pasikeisk kuro filtra. cia bet kokiu atveju jeigu nekeitei. jei nepades bandyk is kitos cales permesti oro kieko matuokle. jei ir tas nepades tai "kieme" jau pats nieko nepadarysi - varyk diagnostikon.
Pirmiausiai pasikeisk kuro filtra. cia bet kokiu atveju jeigu nekeitei. jei nepades bandyk is kitos cales permesti oro kieko matuokle. jei ir tas nepades tai "kieme" jau pats nieko nepadarysi - varyk diagnostikon.
www.serbis.lt
[url=http://imageshack.us][img]http://img410.imageshack.us/img410/113/dsc03524modps6.jpg[/img][/url]
[url=http://imageshack.us][img]http://img410.imageshack.us/img410/113/dsc03524modps6.jpg[/img][/url]
-
EDWARD555
- Klubo ex-Narys
- Pranešimai: 1101
- Užsiregistravo: 22 Spa 2004, 21:47
- Vietovė: Kaunas
- Kontaktinė informacija:
Sakiau kad ateis calibra ir paaiskins 
Dar neatsakei ar ryja kai ant laisvu apsuku dirba?
Sodina tai sodina akuma, bet pas mane tokia problemele, kad kai temp 60 tai lakstau, o kai temp 90 tai vos isibegeja kad net bijau lenkti ant tiesiosios
Tai nors vasarai tokia pramoga butu su ventiliatoriu, pazeciau kas is to iseitu ar padetu ar ne.
Sanaudos jau man tas pats, geriau tegul traukia. Nes pukset ir bezdet nesinori kai karsta
O palaukus pakelus kapota kokias 10 min. tai jegele buna prasikost 
Dar neatsakei ar ryja kai ant laisvu apsuku dirba?
Sodina tai sodina akuma, bet pas mane tokia problemele, kad kai temp 60 tai lakstau, o kai temp 90 tai vos isibegeja kad net bijau lenkti ant tiesiosios
Sanaudos jau man tas pats, geriau tegul traukia. Nes pukset ir bezdet nesinori kai karsta
[b][color=red]EDWARD555[/color][/b]
nu ant laisvu nesakyciau kad jaustusi kas.Siaip su pilnu baku nuvaziavau 620km nu dar like ant rezervo kazkiek tai sakyciau kad nemazai valgo juk daugiau km prasukau trasoj bet stojau gal kokiu 20kartu tai malonumas nekoks.Vakar stovejau palanga kaunas autostradoj masina juoda pavesio ner o saule kepina
-
bad_brains
- Veteranas
- Pranešimai: 1837
- Užsiregistravo: 26 Vas 2006, 20:37
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
tiesa pasakius kalibrai idialus daviklis vintiletoriui yra ''85-92''
ir labai puikei veike ir jokio akumo nesudina.
o radijaturiuja stivintis daviklis prietaisu skidelija nerodo temperaturos.
tam reikalui stovi atskiras daviklis.
ir dar jai pradeda temperatura pjauti gryba dukite pasiruose keisti termostata o jai tas nepadeda reiks galvute imti.
ir labai puikei veike ir jokio akumo nesudina.
o radijaturiuja stivintis daviklis prietaisu skidelija nerodo temperaturos.
tam reikalui stovi atskiras daviklis.
ir dar jai pradeda temperatura pjauti gryba dukite pasiruose keisti termostata o jai tas nepadeda reiks galvute imti.
v6
Taip yra del karsto oro paemimo trakte - pabandyk eksperimenta:EDWARD555 rašė: Sanaudos jau man tas pats, geriau tegul traukia. Nes pukset ir bezdet nesinori kai karstaO palaukus pakelus kapota kokias 10 min. tai jegele buna prasikost
atskirk oro paemimo trakta nuo variklio skyriaus termoizoliacija, kad imtu is isores saltesni ora (standarte ora turetu imti kazkur nuo bamperio kairiojo krasto apacios, taciau, daug kur teko matyti, kad oro paemimo shlangos nera ir oras imamas tiesiai is variklio skyriaus).
Principas toks - salto oro tame paciame turyje yra daugiau deguonies molekuliu, nei karsto oro - kitaip tariant, kuo saltesnis oras, tuo daugiau benzino su tuo paciu oro turiu galime sudeginti - is cia ir galios nuostoliai/laimejimai. Pavyzdziui, pries draga, jei teko matyti, daznai turbavyku savininkai gesintuvu ar pan. atshaldo intercooler'i.
2 Ecka : as turejau galvoje, kad akuma sodintu tuomet, jei nuolatos ventiliatorius suktusi nesustodamas. Tuomet gautusi taip, kad generatorius pastoviai nedakrautu akumo, o tai akumu nera sveika - nedakrautas akumas nuseda greiciau, nei normaliai eksploatuojamas.
O del visa kito, tai Ecka teisingai parashe - yra du atskiri termo davikliai - vienas salono temperaturos parodymui, kitas - ventiliatoriaus isijungimui.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
butinai parasyk kai susitvarkysi kas buvo nutike, nes ir pas mane analogiski x-failai po truputi ima detisBogda rašė:tai va tas ir yra kad dabar bunu ukmergej ir ieskau kas cia sutvarkytu na jei nerasiu kas cia uzsiims varysiu i kauna bet nedavaziuosiu reikes tempt
Yra du tokie sprendimai del kuriu uzjuoks mane, bet netiki tas kas pats to nepatyrė.
1. Dėl kaitimo sustojus - pakeisk aušinimo skysčio bakelio probke. Man taip buvo - kol važiuoji - variklis šaltas, sustoji - užkaista tiek kad net garai pasirodo
. Nessandari probke - nėra spaudimo aušinimo sistemoj, kol važiuoji ok, kai sustoji, pasirodo tikroji temperatūra (termostatui irgi beje laikas, bet ta keisiu kai žiema ateis). + tikiuos radiatorius nė trupučiuką niekur neleidžia?
2. Dėl trukčiojimo - visgi primygtinai siūlau patikrinti oro filtro žarna (tą gofruotą armonikėlę). Tiesa labiau aktualu kai yra dujos, nes tada dedasi maišytuvas, "armonika" suspaudžiama per smarkiai, o dujos ją gražiai pagraužia. Frazė "ji tik gerokai suskirdus" - neteisinga.
Nelabai nusimanau technikoj - bet man 1:1 tokios problemos dingo. Galų gale šie sprendimai ne limoną kainuoja
P.S. Man daug "gudrių" servisų (pvz. OPEL Armi) šią problemą sprendė, bet tik gužčiojo pečiaisi, o kai garažinis pasakė pasikeisk probkę, vos jo nepasiunčiau. Pabandžiau. Nuo šiol mašiną remontuoju jei tik pavyksta per eiles prisibraut - tik pas jį.
1. Dėl kaitimo sustojus - pakeisk aušinimo skysčio bakelio probke. Man taip buvo - kol važiuoji - variklis šaltas, sustoji - užkaista tiek kad net garai pasirodo
2. Dėl trukčiojimo - visgi primygtinai siūlau patikrinti oro filtro žarna (tą gofruotą armonikėlę). Tiesa labiau aktualu kai yra dujos, nes tada dedasi maišytuvas, "armonika" suspaudžiama per smarkiai, o dujos ją gražiai pagraužia. Frazė "ji tik gerokai suskirdus" - neteisinga.
Nelabai nusimanau technikoj - bet man 1:1 tokios problemos dingo. Galų gale šie sprendimai ne limoną kainuoja
P.S. Man daug "gudrių" servisų (pvz. OPEL Armi) šią problemą sprendė, bet tik gužčiojo pečiaisi, o kai garažinis pasakė pasikeisk probkę, vos jo nepasiunčiau. Pabandžiau. Nuo šiol mašiną remontuoju jei tik pavyksta per eiles prisibraut - tik pas jį.
c20ne 93' - SOLD
c20ne 92' RedDemonRide Edition - SOLD :trance:
I'll be back :gang:
c20ne 92' RedDemonRide Edition - SOLD :trance:
I'll be back :gang:
tai lux, kad viskas tvarkosi, pas mane itariu, kad su kuro padavimu kazkas bus, nes tie reikalai kartojasi baigiantis kurui ir prasidejo po ipurskimo sistemos praplovejo...Bogda rašė:tai cia del temperaturos nieko o ka del mano auto daryt?
tai tvarkau ir tvarkau ash ja kad pinigu atsirastu lisnesniu tai staigiai galima padaryt,o dabar po truputi bet darbai juda i prieki.Mindev rašė:tai lux, kad viskas tvarkosi, pas mane itariu, kad su kuro padavimu kazkas bus, nes tie reikalai kartojasi baigiantis kurui ir prasidejo po ipurskimo sistemos praplovejo...Bogda rašė:tai cia del temperaturos nieko o ka del mano auto daryt?reiks pradeti nuos storosios zarnos oro isiurbime, po to ziureti kuro filtra..
-
Svečias