Degimas
Gal dirzelis per koki danti pershokes?Bogda rašė:zvaklaidis buvo pratrintas pakeitem starteri siandien sutvarkem nes buvo ten bedu bet vistiek nesikuria taip kaip turi kurtis.
Kuriasi inai taip sunkiai is pradziu taip kaip stenedamao poto pagriebia normalei. Turi gi svariai brukst ir uzsikurt...
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Pakeliavau per iseigines su nuotykiais po lt. Papasakosiu kas buvo dar nutike pravaziavau kokiu 150km ir pradejo dust auto kol visiskai uzgeso bandai kurt gaza maigai kurdamas vos nevos uzsikuria bet variklis vos dirba.Jau tempem ja namo del idomumo dar pabandziau uzkur praejo kokiu 30min auto uzsikure sunkiai bet prasidirbo ir lyg normaliai nuvaziavau vel 150km.Poto kita diena taip dazniau pasikartojo pavarai 10 arba 20 50km ir vel ta pati nesamone niekaip nesuprantu kas cia gali buti
vaziuoji su auto ir pradeda dust gaza spaudi ir krinta taip greitis kol visai nudusta arba laikai gaza ispaudes katosi motoras ir nudusta.Iskart niekaip neuzkursi praeina kazkoks laiko tarpas tada gali uzkurti bet ir taip kol prasidirba sunkiai.Pas mane benzas.Siaip ir anksciau sunkiai kurdavosi ar gali buti toks dalykas del degimo nebesuprantu visai...
Variklio temp buna normali daugiau 90neuzkyla kamsciuose buna nebent100 bet tada isijungia ventiliatorius
Variklio temp buna normali daugiau 90neuzkyla kamsciuose buna nebent100 bet tada isijungia ventiliatorius
-
EDWARD555
- Klubo ex-Narys
- Pranešimai: 1101
- Užsiregistravo: 22 Spa 2004, 21:47
- Vietovė: Kaunas
- Kontaktinė informacija:
Va tas 100 laipsniu tai vabshe ziauru. Pavojus! Pas mane niekada neuzkildavo daugiau 90 laipsniu. Visada buvo lygiai lygiai 90. Isidejau dujas ir tada po metu jau 95 buna. Gal cia nuo antifryzo priklauso, nes teko keisti.
Daviklis tai gal supranta kur 90, kur 95. Ar jau nesusigaudo? Apsiuoste gal.
Ciuju keisiu temp davikli.
Klausimas: Ar buna davikliu, kad ventiliat isijungtu nuo 80 laipsniu ar 70?
Daviklis tai gal supranta kur 90, kur 95. Ar jau nesusigaudo? Apsiuoste gal.
Ciuju keisiu temp davikli.
Klausimas: Ar buna davikliu, kad ventiliat isijungtu nuo 80 laipsniu ar 70?
[b][color=red]EDWARD555[/color][/b]
-
blue_angel
- Klubo ex-Narys
- Pranešimai: 1394
- Užsiregistravo: 27 Gru 2005, 15:44
- Vietovė: Klaipeda
- Kontaktinė informacija:
dar pridursniu pas mane temp uzkyla ir dirbant ant laisvu paprasciausiai pavazinejus sustoji ir kyla temp vent isijungia padirba nukrinta poto vel isijungia siaip ant laisvu neturetu gi kaist motoras. Sake i kauna varyt diagnostikon draugas bet tai bijau kad nedavaziuosiu...Bogda rašė:Pakeliavau per iseigines su nuotykiais po lt. Papasakosiu kas buvo dar nutike pravaziavau kokiu 150km ir pradejo dust auto kol visiskai uzgeso bandai kurt gaza maigai kurdamas vos nevos uzsikuria bet variklis vos dirba.Jau tempem ja namo del idomumo dar pabandziau uzkur praejo kokiu 30min auto uzsikure sunkiai bet prasidirbo ir lyg normaliai nuvaziavau vel 150km.Poto kita diena taip dazniau pasikartojo pavarai 10 arba 20 50km ir vel ta pati nesamone niekaip nesuprantu kas cia gali buti![]()
![]()
vaziuoji su auto ir pradeda dust gaza spaudi ir krinta taip greitis kol visai nudusta arba laikai gaza ispaudes katosi motoras ir nudusta.Iskart niekaip neuzkursi praeina kazkoks laiko tarpas tada gali uzkurti bet ir taip kol prasidirba sunkiai.Pas mane benzas.Siaip ir anksciau sunkiai kurdavosi ar gali buti toks dalykas del degimo nebesuprantu visai...
Variklio temp buna normali daugiau 90neuzkyla kamsciuose buna nebent100 bet tada isijungia ventiliatorius
-
SPARCO
- Klubo ex-Narys
- Pranešimai: 1242
- Užsiregistravo: 15 Bal 2005, 11:52
- Vietovė: KAUNAS-DUBLIN
- Kontaktinė informacija:
Taip, buna su skirtingu temperaturu daviklio suveikimu. Pats isidejau kad suveiktu prie mezesnes temp.EDWARD555 rašė: Klausimas: Ar buna davikliu, kad ventiliat isijungtu nuo 80 laipsniu ar 70?
TO Bogda: Taigi normalu kad ant laisvu kaista varilklis
NISSAN SILVIA S14
TOYOTA GLANZA V
Japanese battle: 2.0 N/A VS 1.3 TURBO :twisted:
TOYOTA GLANZA V
Japanese battle: 2.0 N/A VS 1.3 TURBO :twisted:
Nu duodat chia "kalbos"! =)))
Siaip vaziuojant, variklis neturetu kaisti labiau, nei stovint (jau pasiekes darbine temperatura), o priesingai - vaziuojant, pvz, 100km/h jis yra pakankamai gerai ventiliuojamas oro srauto, galimai net ventiliatorius neisijungia. O stovint, jis dirba, todel jam reikalingas kartkartemis isijungiantis ventiliatorius, ypach - per tokius karschius.
Del zhemesnes temperaturos - ventiliatoriui isijungti. Shiaip, jei pastebejote, su dujomis variklis greichiau uzhshyla ir dazhniau ventiliatorius isijungineja - galimai delto, kad dujos yra kaitresnes.
Deti davikli delto, kad isijungtu prie zhemesnes temperaturos (ir net 20laipsniu!), sakychiau, nera labai racionalu, del keliu priezhaschiu:
1. variklis pastoviai bus aushinamas iki zhemesnes, nei darbines temperaturos. Tai gali reikshti netgi riebesni mishini ir didesnes sanaudas.
2. pastoviai suksis ventiliatorius. Jei jis dabar dazhnai isijungineja, tai jei isijungines prie 70 - jis suksis nuolat. Visi elektriniai prietaisai priklausomai nuo reikalingo el. kiekio, daugiau ar maziau padidina sanaudas (tai viena), antra - sodina akumuliatoriu.
Sakychiau, geriausia butu taip, kaip numatyta gamykloje, arba bent jau su nedidelemis modifikacijomis (tarkim, isijungia prie 85). Bet prie 70 - tai jau gana zhymus shuolis - ash tikrai to nedarychiau tavo vietoje. Beje, c20ne standartiskai ventiliatorius isijungia prie kiek, gal kokiu ~95?
Siaip vaziuojant, variklis neturetu kaisti labiau, nei stovint (jau pasiekes darbine temperatura), o priesingai - vaziuojant, pvz, 100km/h jis yra pakankamai gerai ventiliuojamas oro srauto, galimai net ventiliatorius neisijungia. O stovint, jis dirba, todel jam reikalingas kartkartemis isijungiantis ventiliatorius, ypach - per tokius karschius.
Del zhemesnes temperaturos - ventiliatoriui isijungti. Shiaip, jei pastebejote, su dujomis variklis greichiau uzhshyla ir dazhniau ventiliatorius isijungineja - galimai delto, kad dujos yra kaitresnes.
Deti davikli delto, kad isijungtu prie zhemesnes temperaturos (ir net 20laipsniu!), sakychiau, nera labai racionalu, del keliu priezhaschiu:
1. variklis pastoviai bus aushinamas iki zhemesnes, nei darbines temperaturos. Tai gali reikshti netgi riebesni mishini ir didesnes sanaudas.
2. pastoviai suksis ventiliatorius. Jei jis dabar dazhnai isijungineja, tai jei isijungines prie 70 - jis suksis nuolat. Visi elektriniai prietaisai priklausomai nuo reikalingo el. kiekio, daugiau ar maziau padidina sanaudas (tai viena), antra - sodina akumuliatoriu.
Sakychiau, geriausia butu taip, kaip numatyta gamykloje, arba bent jau su nedidelemis modifikacijomis (tarkim, isijungia prie 85). Bet prie 70 - tai jau gana zhymus shuolis - ash tikrai to nedarychiau tavo vietoje. Beje, c20ne standartiskai ventiliatorius isijungia prie kiek, gal kokiu ~95?
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]