prisiminkime laikus
vezliukus ninzes jau rode nepriklausomybes laikais 
O del tiuningo - tuos ratus pjaudavo ir is dvieju padarydavo vienus. Bent jau taip pas mane buvo padaryti ziguliuko ratai, kur irgi, beje, buvo 205 padangos
Atvirksciai uzdeti ant zigulio neiseidavo, nes remdavosi i stabdziu sistema (nes skardinis ratlankis nebuvo lygus), be to, butu reikeje laaaaabai ilgu varztu, kur dar varzto dalis butu kabejusi ore ir "pjovusi" su ratlankiu pati varzta (not good).
Dar buvo kaimuose madinga ant galiniu fortkiu is melynos izoliacijos tokios juosteles
O del tiuningo - tuos ratus pjaudavo ir is dvieju padarydavo vienus. Bent jau taip pas mane buvo padaryti ziguliuko ratai, kur irgi, beje, buvo 205 padangos
Atvirksciai uzdeti ant zigulio neiseidavo, nes remdavosi i stabdziu sistema (nes skardinis ratlankis nebuvo lygus), be to, butu reikeje laaaaabai ilgu varztu, kur dar varzto dalis butu kabejusi ore ir "pjovusi" su ratlankiu pati varzta (not good).
Dar buvo kaimuose madinga ant galiniu fortkiu is melynos izoliacijos tokios juosteles
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Tiesa sakant visada buvo keletas nesudetingu gudrybiu rusiskai technikai pagyvinti, nes tarkim varikliai labai nesudetingi ir truputi pasigilinus visai neblogi rezultatai kaip tiems laikams gaudavosi
O tu juostu spalvotu priekinio lango virsuje budavo galima nusipirkti pvz. aleksoto turguje, cia gal buvo nuziureta filmuose kur daugeliui vakarietisku auto buvo gamykliskai tonuotas priekinio lango virsus, bet ziguliui to visai nereikia, nes priekinio stiklo nulydzio kampas statesnis ir saule ne taip jau smarkiai sviecia i vidu 
dar ziguliuos ant priekines paneles tworele pamenu pas tiuningistus budawo ir uzrasu knygute su tusinuku salia priklijuota ant priekinio stiklo 
[url=http://s757.photobucket.com/albums/xx212/waidasb/?action=view¤t=DSCF1089.jpg][img]http://i757.photobucket.com/albums/xx212/waidasb/th_DSCF1089.jpg[/img][/url]
ten budavo toks scoop'as oro ausinimui 
O del tu knyguciu... pamenu tarybu laikais taksi budavo tik volgos ir tos pacios visos su odinem sedynem
Pas kiekviena taksista dar budavo tokia knygute su tusinuku, kur su lipucka prie lango prisilipdydavo.
Veliau jau tos knygutes budavo su virseliu, kur abrozdelis su pusiau apsinuoginusios "nastios" nuotrauka budavo
O del tu knyguciu... pamenu tarybu laikais taksi budavo tik volgos ir tos pacios visos su odinem sedynem
Veliau jau tos knygutes budavo su virseliu, kur abrozdelis su pusiau apsinuoginusios "nastios" nuotrauka budavo
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
-
Rocco_
- Veteranas
- Pranešimai: 2174
- Užsiregistravo: 16 Lap 2006, 23:34
- Vietovė: Majamis - Kaunas - Londonas
java ejo,bet Iz planeta5 sport vienkavalkis ejos tkr gerai,dvikavalkis nlb vykes buwo
jawa geras antikvaras buwo kuri pasirode kaskur apie 1970m,jos ir dbr kaina didele
zazo kiek pamenu variklis buwo 2 cilindru ir oru ausinamas
zazo kiek pamenu variklis buwo 2 cilindru ir oru ausinamas
VW Golf 1.9 TDI 81kw 96m
VW Golf 1.9 TD 95m [SOLD]
Ford Windstar 3.8 V6, 96m [SOLD]
Mitsubishi Eclipse GS,16v Dohc [SOLD]
Opel Calibra C20NE [SOLD]
VW Golf 1.9 TD 95m [SOLD]
Ford Windstar 3.8 V6, 96m [SOLD]
Mitsubishi Eclipse GS,16v Dohc [SOLD]
Opel Calibra C20NE [SOLD]
Tai, kad zazo variklis ne dvieju, o keturiu cilindru ir dar V formos ir jei savininkas varikli tvarkinga ir svaru laikydavo tai is esmes jokiu papildomu oro paemimu gaminti nereikedavo, beje esu mates zaz su pirmuko varikliu - visai neblogas "oporac"
ir dar , kadangi zaz ausinamas oru, tai sildymo sistema autonomine - stai jums ir vebasto ..... kiekviename zaporozietyje
Kas del motociklu tai ne vien jawa buvo geri motociklai, juk buvo ir panonia ir cezetai, o ir rusiski isskyrus voshod buvo visai neblogi, bet linksmiausi atsiminimai apie motoroleri muravei (ta su trim ratais) nezinau kodel bet kazkoks juokingas 
Paskutinį kartą redagavo ramus 16 Gru 2008, 23:48. Iš viso redaguota 1 kartą.
-
Klaipedskas
- Entuziastas
- Pranešimai: 232
- Užsiregistravo: 30 Geg 2008, 20:35
- Vietovė: Klaipėda
REGITRA dirba su pietu pertrauka ,gal ne i tema ,bes vistiek nervina
calibra rašė:jo, pamenu parduotuvese ta kampeli, kur sultis darydavo. Pagrinde visada budavo pomidoru, o kitu tai kazkaip reciau
s
Gazirofke, pamenu, buvo uz 1kapeika - vanduo paprastas, uz 2 - gazuotas, uz 3 - su kazkokiu skoniu (geltonas)Stikline, kaip ten ir rasho - viena
O pinti maiseliai ("sietkos") tai cia buvo (bent kiek teko girdeti is atitinkamu zmoniu) vienas is CCCP uzmanymu, kad is tolo butu matyti ka zmogus nesa.
Limonadas ne tik buratinas buvoDar buvo "varpelis", ir zaliuose buteliusoe "tarchunas" (beje, dabar el atsirado kai kuriose parduotuvese) - sis, aisku, pasirodydavo reciau
Ir, bene labiausiai "zavintis" dalykas - parduotuveje "pietu pertrauka". Isivaizduokite dabar atvarote i akropoliomaksima, o ten "pietu pertrauka"Neseniai ant vieno kaimo (Raguvos berods) parduotuves dar maciau ta uzrasa, tai nostalgija apeme ir net susigundziau uzeiti i ta parduotuve pasiziureti is arciau
O ten is tikro kaip tarybu sajungos stiliuje viskas - metaliniai tokie alia "konteineriai", o juose i viena kruva sumesta viskas, net pardavejos apsiredziusios to meto tematika
Zodziu... prisiminti visai smagu, bet grizti i tuos laikus nenoreciau
-
krax
- Klubo Narys
- Pranešimai: 7297
- Užsiregistravo: 15 Bir 2005, 02:11
- Vietovė: Honolulu
- Kontaktinė informacija:
dedukas pasakojo,kad kazkokiam jo pazystamam buvo pripasakoje,kad zazai uzsidega del tu peciuku,tai tas 10 metu ir pravazinejo peciuko neuzkures nekarto 
[b][color=#BF0000]Torque,it's that your Honda never had!!! [/color][/b] [img]http://images47.fotki.com/v1479/photos/1/1402078/6975066/megafoto2-vi.jpg[/img]
Beje, kaip tik siandien geriau to BAIKAL. Paprastai pardese salia Tarchun padeta buna ir tokios pat formos buteliai, gamintojas irgi lyg ir tas pats 
Nothing special, siaip, bet vis nostalgija.
O del zaz varikliu - argi ten ne opoziciniai buvo?
Nothing special, siaip, bet vis nostalgija.
O del zaz varikliu - argi ten ne opoziciniai buvo?
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Zaz varikliai is tikruju V formos, is rusiskos technikos grynas opozitas tik dvicilindriai dnepru, emku ir uralu motocikliniai varikliai
Beje taip paprastai pakeisti automobiliui varikli kaip siandien nebuvo galima (daug popieriu reikejo(pvz variklio pirkimo dokumentai), nes registracijos dokumentuose budavo irasytas ir variklio Nr) todel visi auto savininkai sudilus varikliui darydavo kapitalini remonta pvz zigulio variklis atlaikydavo apie 6 kapitalinius remontus(kai slifuojami cilindrai) ir didziausia beda, kad ji nebuvo galima gilziuoti, kai tuo tarpu maskviui paketi gilzes ir vel vaziuoji, bet zigulio vaziavimo dinamika buvo daug geresne
Ir dar visi seimos nariai kas naudodavosi automobiliu turejo tureti notaro patvirtinta savininko igaliojima isduodama atrodo arba metams arba dvejiems arba savininka salia:?
-
Rocco_
- Veteranas
- Pranešimai: 2174
- Užsiregistravo: 16 Lap 2006, 23:34
- Vietovė: Majamis - Kaunas - Londonas
nu gal ir 4 cilindru,asmeniskai zazo nesu nagrinejas placiaja prasme
kaskada pamenu vaziaviau moskium 408 visai patiko,begiu ricega su rozyte,bet variklis nivalyt, 412 smagiau vaziavo.o aplamai istokiu auto geriausia ispudi paliko gaz 2410,papuole i rankas 92m laidos,2.4l varikliu naujasniu,pries tai ejo senesnis.volgele vaziavo lb smagiai,laivas totalus,duobiu nejaucia,ir kaip tokia masina 2 saiba saule nesunkiai isrezdavai. 
VW Golf 1.9 TDI 81kw 96m
VW Golf 1.9 TD 95m [SOLD]
Ford Windstar 3.8 V6, 96m [SOLD]
Mitsubishi Eclipse GS,16v Dohc [SOLD]
Opel Calibra C20NE [SOLD]
VW Golf 1.9 TD 95m [SOLD]
Ford Windstar 3.8 V6, 96m [SOLD]
Mitsubishi Eclipse GS,16v Dohc [SOLD]
Opel Calibra C20NE [SOLD]
Galingas variklis ir dar uzpakalyje + trumpa baze = prastas valdomumas
sovietmeciu buvo paplitusi istorija kai "kupriukas" su zigulio varikliu visus lenke vingiuotame kelyje ir niekas is aplenktu negalejo prisivyti ir staiga visi ji prisivijo uz eilinio vingio griovyje
(kiek tame teisybes nezinau, tuo metu buvo dar kelios tokios pusiau legendines istorijos na pvz. kaip kiekvieno kaimo garbes reikalas tureti artimiausioje pelkeje per kara nuskendusi tanka
)
i kupriukus dedavo nuo kazkokio saldytuvo variklius. Cia ne bajeris.
Trumpa baze teoriskai tai pagerina valdomuma tam tikrom salygom, juk, pvz, raliniuose boliduose kai tai buvo galima, buvo naudojam kuo trumpesne baze (pvz, kad ir ta pati audi s1). Variklis gale yra gerai, nes akseleruojant prispaudzia galinius ratus, kas padidina sukibima ir rezultate gaunam geresni starta.. tik, kad pas kupriuka tas variklis ne pries galine asi, o dalis variklio jau toks vaizdas, kad vos ne uz jo
Zodziu - rusiskas porsche 
Trumpa baze teoriskai tai pagerina valdomuma tam tikrom salygom, juk, pvz, raliniuose boliduose kai tai buvo galima, buvo naudojam kuo trumpesne baze (pvz, kad ir ta pati audi s1). Variklis gale yra gerai, nes akseleruojant prispaudzia galinius ratus, kas padidina sukibima ir rezultate gaunam geresni starta.. tik, kad pas kupriuka tas variklis ne pries galine asi, o dalis variklio jau toks vaizdas, kad vos ne uz jo
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]