Puslapis 12

Termostatas

Parašytas: 28 Rgp 2009, 18:22
Sadas123
Ko gero sugedo termostatas, temperatura variklyje uzkyla tik per 4-5 min iki darbines, skaiciau forume, daug nuomoniu vieni sako geriau pirkti nauja kiti deveta kai istiesu yra, kiek mazdaug kainuoja idejimas ir termostatai?

Re: Termostatas

Parašytas: 28 Rgp 2009, 19:16
Dochturbo
Įdėti tai manau ir pats sugebėsi nieko ten sudėtingo o ir bragiai jis nekainuoja dar priklauso nuo firmos ir būna kur atsidaro nuo 82 ir nuo 92 pats gali rinktis

Re: Termostatas

Parašytas: 28 Rgp 2009, 19:38
Sadas123
Dochturbo rašė:Įdėti tai manau ir pats sugebėsi nieko ten sudėtingo o ir bragiai jis nekainuoja dar priklauso nuo firmos ir būna kur atsidaro nuo 82 ir nuo 92 pats gali rinktis
Kur randasi termostatas kaip jis issema, kuris geresnis 82 ar 92 ?

Parašytas: 28 Rgp 2009, 20:14
Tornado
zmogau atsigauk... pradziai parashyk kox variklis, o tada jau bus ir patarimai
det naudota termostata?.... tai gal ir naudotas kaladeles desi?
del sventos tiesos, 82 ar 92 laipsniai tai nuo sitos temp tik pradeda atsidarinet
beto, mes givenam ne afrikoje tai imi 92 ir nesuki galvos :D

Parašytas: 28 Rgp 2009, 21:35
Justas
bent pas opelius labiausiai paplitus yra 92laipsniu riba
biski OT
pas vectra B 2.0 ecotec matora termostatas pradeda atsidarinet prie 92laipsniu,o pilnai atsidaro tik prie 107laipsniu.virimo temperatura sistemoje esant 1.2-1.5bar slegui yra 123laipsniai

Parašytas: 28 Rgp 2009, 21:41
Tornado
priesh einanti posta nebutina cituot (rasiu dar karta toki bajeri :D eisi ilsetis) o seip aciu uz papildyma
del virimo temperaturos, tiksliai nieko nepripasakosi, neaisku kox skystis supiltas :D

Parašytas: 28 Rgp 2009, 22:13
ernix
o termostatas gali sugesti ir neatsidaryti visai?

Parašytas: 28 Rgp 2009, 22:21
ernis
:lol: tai aisku, gad gali sugesti. Nera nieko amzino.

Parašytas: 28 Rgp 2009, 22:28
esherys
torni kokiu morku priedei? ziuriu paskutiniu metu bananais drabstytis pradejai, na suprantu tau kisa tuos bananus o kur tau juos det jei pats nenori, tai ir... :D :D :D

Sadas123 pagal tavo posta tai reiketu dziaugtis...
temperatura variklyje uzkyla tik per 4-5 min iki darbines


dauguma skundzias atvirkshciai :D
viewtopic.php?t=8591

Parašytas: 28 Rgp 2009, 22:42
Sadas123
Ijungiu degima ir uzsidefa lempute "check engine" seniau nebudavo tokio dalyko

Parašytas: 28 Rgp 2009, 23:04
KW>
o cia db prie ko?

justai patikslink savo info apie uzvirima sistemoje su kokiais skysciai. ir isvis jei turi daugiau infu siuo klausimu gal galetum isdestyt placiau

Parašytas: 28 Rgp 2009, 23:23
esherys
ish kur ishtraukei virima?

ir ishvis apie ka mes cia bandom ishiaishkint? kad bloga darbine temperatura? ar kad lempute dega?

Parašytas: 28 Rgp 2009, 23:27
Tornado
taigi siektiek pasigooglinus
ausinimo skystis gaminamas etilenglikolio (HO-CH[sub]2­[/sub]CH[sub]2[/sub]­-OH) pagrindu
jei jo koncentracija >94% tai virimo temperatura 174[sup]o[/sup]C paimta is NESTE JAAHDYTINNESTE ausinimo skyscio aprashymo (idomiai mini tai skystis paruostas naudojimui/ tai koncentratas ???)
virimo temperatura tiketina nurodyta esant normaliam slegiui (t.y. ne ausinimo sistemoje)
kaip minejau etilenglikolis vienas ish dazniausiai naudojamu (yra ir kitu medziagu) spalva priklauso nuo priedu (gal but ir konkrecios medziagos kiekio)

pvz1
pvz2

Parašytas: 28 Rgp 2009, 23:28
Justas
visa sita info rasau is Haynes opel/vauxhall Vectra B repair knygos(turiu knyga,popierine,ne pdf formatu)
tj temp bus greiciausiai nurodyta su gamintojo siulomu ausinimo skysciu,haynes manuale parasytas toks
ethylene-glycol based antifreeze

Parašytas: 28 Rgp 2009, 23:40
KW>
na cia kajp ir aisku bet kila tokie klausimai?

opeline ausinimo sistema kokia slegy sukelia saltas variklis ir darbinej temperaturoj? nes manau yra nevienodi, ko pasekoja domina skirtumas to pacio skyscio slegis sistemoje skirtingomis temp?

taipogi priklausomybe virimo temperaturos nuo slegio: imkim kelis variantus vandeny, tornio mineta pavyzdy 94% ir ta paty 50% koncentraciju.

taipogi issipletimo bakeliu propkes ties kokiu slegiu turi atsidaryti?

Parašytas: 28 Rgp 2009, 23:41
Sadas123
Lempute uzsidega, bet neuzgesta tik uzvedus uzgesta, seniau taip nebudavo ir pastebejau, kad temeperatura sunkiai kyla

Parašytas: 28 Rgp 2009, 23:41
Justas
dar karta paskaitytum mano pirma post,pamatytum kad parasyta
sistemoje esant 1.2bar-1.5bar slegiui

Parašytas: 28 Rgp 2009, 23:55
esherys
Sadas123

kiek pagal tave suprantu tai tau dega check engine priesh uzvedant???

o del temp. tai tu rashei kad per greit pasiekia darbine temperatura???

as nieko nebesuprantu, tai greit kyla iki darbines tai letai...
daba dar lemputes uzkliuvo...

Parašytas: 28 Rgp 2009, 23:58
KW>
dekuj justai uz pabaksnojima :lol: perskaityt perskaiciau tik nesuvedziau kad taj ir yra ats y daly klausimo ;) saltas variklis 1.2 bar - darb temp. 1.5bar taj issipletimo bakelio propke turetu atsidarineti ties 1.5bar.

esery ko cia putojiesi viskas cia y tema tiek uzvirimas -> nes kajp isitikinti kad tikraj termostatas ar kas kitas kaltas del netinkamo ausinimo, pirma turi suprast kajp pati sistema veikia ir panasiai

kitas dalykas check engine lempukas tajpat gali uzsidegt del ausinimo sistemos hemarojaus nes yra vienas daviklis kuris turetu uzdekt ta lampuka (taciau reiktu pasitikrint kad galeciau teikt 100%, taipogi ir pats buvau paminejas jog ne y tema zaibas bet.... (nors nemanau kad jis butu pagedes dar nemaciau tokio atvejo ))

Parašytas: 29 Rgp 2009, 00:00
Justas
kw,slegis kyla sylant matorui,po nakties atsuk propke ir paziurek ar yra slegis

Parašytas: 29 Rgp 2009, 00:06
esherys
atsakysiu ush KW. nieko nerasi, nera ta sistema sandari.

Parašytas: 29 Rgp 2009, 00:12
Justas
esherys rašė:atsakysiu ush KW. nieko nerasi, nera ta sistema sandari.
sandari,jei viskas tvarkoj,paprasciausiai sylant skystis plecias garuoja tj ir slegis susidaro,salant juk traukias ir gryzta iki kiek buvo

Parašytas: 29 Rgp 2009, 00:13
Sadas123
per letai pasiekia ~90

Parašytas: 29 Rgp 2009, 00:13
esherys
po nakties atsuk propke ir paziurek ar yra slegis?


neishejo paryshkint, bet postas buvo (ziuret aukshciau)

Parašytas: 29 Rgp 2009, 00:14
KW>
tajp iseina kad besisukantis motoras slegio nesukelia. tarkim ties 5000rpm?

ar cia esme tame kad is kur tas slegis bus jei pompa is vieno galo ima is kito stumia ir y ausinimo sistemos sienas vien tik del pompos darbo slegio jokio nesusidarys?

P.S. fizikai didieji nesijuokit ir nepatingekit paaiskint nes is fizikos pats zinau kad turiu spragu bet reikia gi viena kart issiaiskint iki galo