Puslapis 1 iš 2
Begio metima i atbuline pavara su garsu
Parašytas: 05 Rgp 2009, 21:41
Sadas123
Ismynus sankaba metant galine pavara kartais pasigirsta garsas, kaip mesti begi neisminus sankabos, su priekinem pavarom viskas tvarkom
Re: Begio metima i atbuline pavara su garsu
Parašytas: 05 Rgp 2009, 21:43
Geremi
Sadas123 rašė:Ismynus sankaba metant galine pavara kartais pasigirsta garsas, kaip mesti begi neisminus sankabos, su priekinem pavarom viskas tvarkom
Kompensatoriai susidėvėję, kiek žinau. Pas mane tas pats.
Parašytas: 05 Rgp 2009, 23:46
Tornado
kompensatoriai? wtf?
gal sinchronizatoriai?
Parašytas: 06 Rgp 2009, 00:16
ramus
Kazkiek turetu padeti sankabos reguliavimas jei jau visada jungiant atbulini dantraciai brozda, bet siaip cia gali sakyti, kad vienas is calibros minusu, nes pas mane kaip ir viskas tvarkoj, bet laikas nuo laiko aiksteleje parkuojantis priverciu zmones atsisukti - kas cia per klevo lapas parkuojasi

(nors tas klevo lapas jau antra desimtmeti vairavimo staza skaiciuoja

)
Parašytas: 06 Rgp 2009, 00:22
Tornado
kodel calibru? dezes nieko nesiskiria nuo tu kurios naudojamos kituose opeliuose

Parašytas: 06 Rgp 2009, 00:23
Ar@@@s
Va va va man ir lygiai tas pats
Kai deze keitem is F20 i F16 viskas buvo sureguliuota ftutelka ftiutelku ir sankaba is dvieju viena apynauje sudeta, bet dabar vis karts nuo karto vercia jaustis kaip tu sakai klevo lapu

, stazas irgi jau antra desimti skaiciuojamas

Parašytas: 06 Rgp 2009, 08:33
indigo
o pas jumis gal kai mašina labiau užšilus toks reikalas dedasi? nes pas mane irgi trata kai jungi atbulinį ir visada kai pavažinėju po miestą ar kur toliau nuvažiuoju

Parašytas: 06 Rgp 2009, 09:14
Dochturbo
tai sinchronizatoriai sudėvėti tornis teisingai sako o kad mašina užšilus ar ne tai neturi turėti reikšmės
Parašytas: 06 Rgp 2009, 09:24
indigo
čia brangus malonumas juos keisti?
Parašytas: 06 Rgp 2009, 11:10
krax
o pas mane pirmas opel'is,kurio galinis begis jungias tyliai

Parašytas: 06 Rgp 2009, 12:00
Geremi
Tornado rašė:kompensatoriai? wtf?
gal sinchronizatoriai?
Jo, sinchronizatorius omeny turėjau... Panašiai skamba

Parašytas: 06 Rgp 2009, 12:02
krax
dar ir amortizatorius panasiai skamba

Parašytas: 06 Rgp 2009, 12:15
Geremi
Parašytas: 06 Rgp 2009, 18:04
WiliusG
Galima ciut ciut timptelt trosa sankabos, arba jungt atbulini tik simynus iki pacio pacio dugno ir vissiaki sustojus Calei.
Pas mane irgi dzerzgia, visa aplink zvengia ir galvoja kad nemoku vairuot

Vairavimo mokykloi Astrai g irgi tas pats

Parašytas: 06 Rgp 2009, 18:09
bad_brains
ar tikrai atbuline pavara turi sinchra?
Parašytas: 06 Rgp 2009, 19:02
Dochturbo
Kiek žinau turi bent jau f28 kai buvau nuvežęs pas meistrą perspėjo ant atbulinio nesidraskyti nes tose dėžėse atbulinis sakė silpnas
Parašytas: 06 Rgp 2009, 20:21
Igariokas
bad_brains rašė:ar tikrai atbuline pavara turi sinchra?
Esu isitikines kad f20 ir f16 tikrai ne turi
Reikia ijungt pirma,o paskui jau atbulini ir viskas bus ciki,ne bus jokiu garsu.
Pabandykit

Parašytas: 06 Rgp 2009, 20:24
ramus
Kazkaip atrodo, kad atbuline pavara neturi sinchronizatoriaus, o del silpno atbulinio tai gal dantratis silpnas, nes del sinchronizatoriaus, kad draskytis negaletum tai stebeciausi jo paskirtis juk suvienodinti dantraciu greicius kad pavara perjungti butu lengviau ir be traskejimo. Kas del atbulines pavaros tai atrodo, kad jai sinchronizatorius nelabai reikalingas.
Parašytas: 06 Rgp 2009, 21:07
Dochturbo
gal ir dantratį jis galvoj turėjo kad silpnas

Parašytas: 06 Rgp 2009, 22:20
Justas
sinchronizatoriai naudojami tik ijungt begi,vaziuok kaip nori tam sinchrui vienodai rodo,vat begius pametyk nepilnai mindamas sankaba ir bus po sinchronizatoriu,siaip,atbulinis jungias parazitiniu dantraciu,neturi sinchronizatoriaus
prastai jungias todel kad ismynus sankaba velenlis toliau sukas,priezastys
per laisvas sankabos trosas,ner dezei tepalo
Parašytas: 07 Rgp 2009, 09:28
darka
siaip prisidesiu prie patarimu pirma sanakaba reikia pasireguliouoti bandyti lengviausias variantas gal jau laikas patempti trosa antra galima bandyti dar suzaisti su pavaru svirties jungtimi su greiciu deze ten dar reguliuojasi ten pareguliavus galima isvengti to tarskejimo jungiant atbuline pavara.del sinchru abejociau ar is vis jie yra f-16 ar f-20 atbulinej pavaroj.o trata tai del to kad sankaba prastai dirba neisijungia pilnai ir jungiant atbuline dezes velenas dar nespeja sustoti todel ir dzerzgia

Parašytas: 09 Rgp 2009, 19:35
Vytautas88
Aš tai metu atbulinką tik sustojęs visiškai (labai blogai kai užklimpsti vienas ir nori "išsiūbuot" mašiną -- pirmyn atgal -- praktiškai neįmanoma) ir metu pradžiai antrą ir tik tada iš lėto atbulinką.
Parašytas: 09 Rgp 2009, 21:35
Justas
jai sankaba tvarkinga,ir dezes tepalas pakankamo klampumo viskas ok
Parašytas: 09 Rgp 2009, 22:39
Sadas123
Justas rašė:jai sankaba tvarkinga,ir dezes tepalas pakankamo klampumo viskas ok
Panasiai skamba jei masina tvarkinga tai viskas OK

Parašytas: 09 Rgp 2009, 22:56
Justas
nu taip