Kazkiek turetu padeti sankabos reguliavimas jei jau visada jungiant atbulini dantraciai brozda, bet siaip cia gali sakyti, kad vienas is calibros minusu, nes pas mane kaip ir viskas tvarkoj, bet laikas nuo laiko aiksteleje parkuojantis priverciu zmones atsisukti - kas cia per klevo lapas parkuojasi (nors tas klevo lapas jau antra desimtmeti vairavimo staza skaiciuoja )
Va va va man ir lygiai tas pats
Kai deze keitem is F20 i F16 viskas buvo sureguliuota ftutelka ftiutelku ir sankaba is dvieju viena apynauje sudeta, bet dabar vis karts nuo karto vercia jaustis kaip tu sakai klevo lapu , stazas irgi jau antra desimti skaiciuojamas
o pas jumis gal kai mašina labiau užšilus toks reikalas dedasi? nes pas mane irgi trata kai jungi atbulinį ir visada kai pavažinėju po miestą ar kur toliau nuvažiuoju
o pas mane pirmas opel'is,kurio galinis begis jungias tyliai
[b][color=#BF0000]Torque,it's that your Honda never had!!! [/color][/b] [img]http://images47.fotki.com/v1479/photos/1/1402078/6975066/megafoto2-vi.jpg[/img]
[b][color=#BF0000]Torque,it's that your Honda never had!!! [/color][/b] [img]http://images47.fotki.com/v1479/photos/1/1402078/6975066/megafoto2-vi.jpg[/img]
Kazkaip atrodo, kad atbuline pavara neturi sinchronizatoriaus, o del silpno atbulinio tai gal dantratis silpnas, nes del sinchronizatoriaus, kad draskytis negaletum tai stebeciausi jo paskirtis juk suvienodinti dantraciu greicius kad pavara perjungti butu lengviau ir be traskejimo. Kas del atbulines pavaros tai atrodo, kad jai sinchronizatorius nelabai reikalingas.
Paskutinį kartą redagavo ramus 06 Rgp 2009, 21:13. Iš viso redaguota 1 kartą.
sinchronizatoriai naudojami tik ijungt begi,vaziuok kaip nori tam sinchrui vienodai rodo,vat begius pametyk nepilnai mindamas sankaba ir bus po sinchronizatoriu,siaip,atbulinis jungias parazitiniu dantraciu,neturi sinchronizatoriaus
prastai jungias todel kad ismynus sankaba velenlis toliau sukas,priezastys
per laisvas sankabos trosas,ner dezei tepalo
Omega B 2.0(XEV+NE)
Astra F-CC 1.7D Turbo Intercooler [For now stock]
aka Kardanas
siaip prisidesiu prie patarimu pirma sanakaba reikia pasireguliouoti bandyti lengviausias variantas gal jau laikas patempti trosa antra galima bandyti dar suzaisti su pavaru svirties jungtimi su greiciu deze ten dar reguliuojasi ten pareguliavus galima isvengti to tarskejimo jungiant atbuline pavara.del sinchru abejociau ar is vis jie yra f-16 ar f-20 atbulinej pavaroj.o trata tai del to kad sankaba prastai dirba neisijungia pilnai ir jungiant atbuline dezes velenas dar nespeja sustoti todel ir dzerzgia
Aš tai metu atbulinką tik sustojęs visiškai (labai blogai kai užklimpsti vienas ir nori "išsiūbuot" mašiną -- pirmyn atgal -- praktiškai neįmanoma) ir metu pradžiai antrą ir tik tada iš lėto atbulinką.
http://blog.lrytas.lt/vytautas88/ -- mano blogas
C20NE