atsibodo vazineti su tuo sportiniu glusu, baubia ilgu kelioniu metu kad ausis uzgula, tai mastau apie varianta pasikeisti i standartini tylu ismetima. Gal kam teko keisti ir zino kokios to dalyko kainos nuo pat kolektorio?
O gal kas turi gero stovio nesupuvusi ir nori keisti i "sportini" bet jis neblogas is nerzaveikes, "friedrich motorsport", buvo su 3 metu garantija, bet ziema jau pasibaige ji. Garsas nepigus o sodrus, bet man vistiek nepatinka, geriau tyluma-ramuma
turiu nuo dohc'o visa ismetima,su koliku. man rodos net katalizatorius yra.
[b][color=#BF0000]Torque,it's that your Honda never had!!! [/color][/b] [img]http://images47.fotki.com/v1479/photos/1/1402078/6975066/megafoto2-vi.jpg[/img]
as tai pavyzdziui su tevo dyzeliu pasivazinejes pasiilgstu savosios bliaubimo seip klaipedoj autojuroj labai nebrangiai virina, ir daliu turi, mane kazkada kalbino, sako jei noresi atvaryk visa nauja ismetima surinksim
popcys,as paziuresiu stovi visos sistemos,nes nusiemiau bet nepamenu.
[b][color=#BF0000]Torque,it's that your Honda never had!!! [/color][/b] [img]http://images47.fotki.com/v1479/photos/1/1402078/6975066/megafoto2-vi.jpg[/img]
kur taros fabrikas, silutes plentas 83 , ten uz elstylos jei zinai....kaip pavyzdi galiu pateikti, draugelis mandavoskei vare virint glusa, tai jam pakeite visa galine dali su bakeliu , sumoj gavos 140
Kas del kainu tai vietoje katalizatoriaus rezonatorius~100 lt, vidurinis bakelis lenku gamybos ~130 lt ir galinis bakelis lenku gamybos ~ 120lt. Kas del kokybes tai jei kalbet apie vidurini bakeli tai kokybe gera, o stai galinis bakelis tai atgrubnagio gamintas ir tikriausiai vietoje jo grazinsiu turbines calibros galini bakeli, kuris buvo anksciau, nes lenkiskas yra netiksliai pagamintas ir girdisi slykstus skardinis plerpimas nuo 3500 aps (tiesa teks pavirinti nes dohc ir turbo calibros vamzdzio jungiancio vidurini ir galini bakelius skiriasi isrietimas ).
ramus rašė:Kas del kainu tai vietoje katalizatoriaus rezonatorius~100 lt, vidurinis bakelis lenku gamybos ~130 lt ir galinis bakelis lenku gamybos ~ 120lt. Kas del kokybes tai jei kalbet apie vidurini bakeli tai kokybe gera, o stai galinis bakelis tai atgrubnagio gamintas ir tikriausiai vietoje jo grazinsiu turbines calibros galini bakeli, kuris buvo anksciau, nes lenkiskas yra netiksliai pagamintas ir girdisi slykstus skardinis plerpimas nuo 3500 aps (tiesa teks pavirinti nes dohc ir turbo calibros vamzdzio jungiancio vidurini ir galini bakelius skiriasi isrietimas ).
na, kaip ten del lenkisku nezinau, bet plerpimas bent jau terosikai turetu buti del vidurinio bakelio kaltes, nes jis atsakingas uz aukstus daznius, galinis - uz zemus.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
o nenoretum silencerio isimest? draugelis crx turi ismetima sportini su silenceriu, kai nori kaukimo ishsiima, kai nori tylos vel isideda. universalu ir praktishka.
[b][color=#BF0000]Torque,it's that your Honda never had!!! [/color][/b] [img]http://images47.fotki.com/v1479/photos/1/1402078/6975066/megafoto2-vi.jpg[/img]
as kaip ir turiu jei ka kamina nuo kolektoriaus iki galo
1. Negalvok! 2. Jei galvoji - nesakyk. 3. Jei galvoji ir sakai - nerašyk! 4. Jei galvoji, sakai ir rašai - nepasirašinėk! 5. Jei galvoji, sakai, rašai ir pasirašineji - nesistebėk.