Puslapis 112

2008-2009 calibra irmscher winter ed.

Parašytas: 03 Sau 2009, 23:18
calibra
Kadangi populiaru iskritus sniegui ideti caly fotosesija ant sniego (kas pas mus Lietuvoje gana retai buna), imesiu ir as savo caly kelias foto "zieminio varianto".

CALIBRA IRMSCHER 4x4
Visos bodykit detales originalios, turi GM ir KBA numerius, irmscher (arba i-line) logo - ne replikos, ne stiklo audinio ar pan.

Spyruokles taip pat irmscher, amortizatoriai koni sport (reguliuojami), nuo calibra turbo versijos.

Motoras c20xe su minimaliais modais aplink. Ismetimas pilnai 60mm iskart nuo "kelniu".

Stabdziai 308mm zimerman, ko gero, vienintele su tokiais dideliais stabdziais caly ant LT :)

Transmisija - razdatke perduoda ne kaip iprasta 30% sukimo momento i gala, o 50%. Kitaip tariant, sukimo momento pasiskirstymas (priekis/galas) ne 70%/30% (valdymas artimesnis fwd), bet 50%/50% (awd, net siek tiek artimas rwd, kadangi galas daug lengvesnis uz prieki).

Padangos Pirelli Snowsport 195/50 R16 (ratai mazesni nei R16 neuzsideda) su ROTA SLIPSTREAM ratlankiais.

Foto v studiju... :)

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

p.s. dar yra nuotrauku is 2008 rudens fotosesijos, bet jas idesiu veliau, ne eiles tvarka...

Parašytas: 03 Sau 2009, 23:47
deivideliux
Calibros calibra ziauriai graziai ziurisi. ;) Tikrai grazus masiniukas. :D Mano nuomone ant tiek priziureti ir islaikyti cali reikia tureti sugebejimu siokiu tokiu. :) Respect`as tikrai. ;)

Parašytas: 04 Sau 2009, 00:00
gywulas
Vien sugebėjimų neužtenka, reikia, kad ir piniginėj vėjai nešvilpautų ;) beja pritrenkiantis bolidas ;)

Parašytas: 04 Sau 2009, 00:19
FITNIS
Super grazus masiniukas. Va tokios cali tai puosia kluba.
P.s. Ka nuo jos parduodi :budelis:

Parašytas: 04 Sau 2009, 00:48
euro
calibra, pardavineji savo auto vidurius ar keiti pacias calibras? nes pirma buvo 8v + turbo, po to lyg ir turbo, dabar jau xe, bet taip pat 4x4. cia toks modelis kaip pas mane kai buvo xe +4x4 ar tiesiog swapas padarytas ant LET'o vaziuokles? biskuti daugiau sia tema prasom komentaro, nes zmones manau nebesupranta nieko :) calibra atrodo taip pat, o po kapotu su kiekvienom foto vis kazkas kitas :D

Parašytas: 04 Sau 2009, 01:38
Tornado
kaip ir sakiau ratai suck's ;)

Parašytas: 04 Sau 2009, 01:58
CTAPblK
kodel tavo varztai uzdaziti ant foto? ir kodel palikai tik du varztus_slapukus? imesk foto kaip sonu stovi, bet be fotosopo.

Parašytas: 04 Sau 2009, 02:19
euro
degalu bako dangtelis skirtingos spalvos nuo kebulo :)

Parašytas: 04 Sau 2009, 02:45
esherys
o man absoliuciai nepatinka, NENATURALU!
calibra gal tau uzteks zaist su photozopu, geriau padaryk geras naturalias savo cali foto ;)

Parašytas: 04 Sau 2009, 04:01
mad_kaker
nuo manes ziema nukopijavai :D

Parašytas: 04 Sau 2009, 04:51
calibra
Sorry, as is viso neturiu calibros, cia euro man su photoshop'u padejo nupieshti.. Nesitikejau, kad taip greit ishaishkinsit mane - kita karta labiau pasistengsim nupiesti realistiskai :lol: :lol: :lol:

2 deivideliux : islaikyti reikia ne sugebejimu... o ryzto kovojant su serviso murziais, kurie dirba ne ant kokybes, o ant kiekio "man tas pats kaip, svarbu, kad atsiimant nepastebetu shudo ir kuo greiciau PAIMT BABKES". Jei ne shitas dalykas, caly jau senai butu parodine auto ir tikraja ta zodzio prasme "ledine"...

2 euro : is pradziu buvo 2.0i 8v. Paskui buvo 2.0i 8v + turbotechnics turbo (0.5bar). Dar veliau - 2.0i 16v turbo + phase3 (1.1bar / 1.5bar overboost). Dabar 2.0i 16v + some tricks, bet "nevalit"... Yra planuose kai ka galios atzvilgiu padaryti, bet dabar netinkamas metas finansiskai, o be to ir nusibodo, "rankos nekyla" del auksciau minetu priezasciu...

Transmisija/vaziuokle nuo 4x4 modelio, sukergta taip, kad ratai tiktu 4x100 (kadangi ratu pasirinkimas nelyginamai didesnis nei 5x110, kaip ir ju likvidumas). Visa kita butu nuo calibra turbo modelio - amortikai, razdatke, 4x4 valdymas (ECU) ir t.t. Realiai nuo turbo modelio skiriasi ratu varztais, deze ir varikliu, visa kita, praktiskai let'as. Kas dar neaisku, klausk.


2 Tornado : as pats nesu tikras del tu ratu - kai nuplaunu, tai visai nieko, bet kai buna purvini, man nepatinka kai lip'as ("palange") apsinesa purvu ir netenka ratai to vaizdo. Turint galvoje, kad dabar ziema ir tai atsitinka labai greit...
Kita vertus, pliusas tas, kad galima stabdziais pasigirti - per vasarinius tsw nelabai matosi, ner kaip PUIKiBE demonstruot :lol:

Nors, pvz, kitiems buna, kad kaip tik sitie ratai labai patinka, priesingai nei tsw. Tad, na vkus i svet, calibra-club member'a net!


2 CTAPbIK : tu man isvardink, kur fotozhop'as, o ash tau tada parodysiu originalia foto :lol: Varztai-slapukai yra po du skirtingus ant rato. Jie blizga, o paprasti varztai yra juodi. Nebeatsimenu, bet gali buti, kad galinis ratas su viena sekretke arba jos susuktos salia viena kitos, o ne priespriesais, arba isukta tik viena.
Nors ne, sorry, apgavau - is tikro uzhfotozhopinau ratu varzhtus, kad kas ish fotkes varzhto rashto nenukopijuotu ir pagal tai nepasigamintu rakto ratu vagystei... :lol:

2 mad_kaker : neslepsiu, kad tavo fotkes paziurejes buvau ikveptas ir savasias imest prie to pacio :)

Parašytas: 04 Sau 2009, 05:00
calibra
esherys rašė:o man absoliuciai nepatinka, NENATURALU!
calibra gal tau uzteks zaist su photozopu, geriau padaryk geras naturalias savo cali foto ;)
esherys : butu gerai, jei kalbetum pavyzdziais 8)

Parašytas: 04 Sau 2009, 05:03
Tornado
pvardinciau bet tiesiog tyngiu, bet seip ziurint ta raudona tokia... neochen raudona :D

Parašytas: 04 Sau 2009, 05:06
calibra
gerai nors, kad sniegas neatrodo geltonas... :lol:

Parašytas: 04 Sau 2009, 07:11
Tornado
povilai!!! ...

Parašytas: 04 Sau 2009, 11:37
Human
Realiai foto man nelabai patiko lyginant su praeitose foto sesijose idetu darbu. Tiesiog manau, kad foto progresas ejo atgal, o ne i prieki cia.

Parašytas: 04 Sau 2009, 12:15
Python
man kaip tokiam nepatyrusiam su nelabai igudusia akim ji atrodo tikrai labai gerai, pasistengta neblogai, tik uzkliuvo akis prie vieno dalyko, cia tik siaip paminesiu.... galetu tie varvekliai kitoj pusej dusles nekabot :roll: uzkliuva akis, bet tai nepadaro jos prastesnes ;)


ir dar, kas ten priekinio bamperio grotelese per zenkliukas? Irmscher?

Parašytas: 04 Sau 2009, 12:25
mad_kaker
IRMSCHER :D

Parašytas: 04 Sau 2009, 12:52
MAZYLIS
diskai liux atrodo

Parašytas: 04 Sau 2009, 13:27
CTAPblK
CAlibra
del ratu vagistes klisti, yra spec rinkinukas, pajma beveik visas slapukus ir susuktus varztus ir kainuoja apie 100lt.
o del fotoshopo as apie ta kad uzdazita Vidui ratlankiu, galinis ratas vidui siektiek patamsintas. norejau pamatit realei kaip atrodo stabdziu diskai ir sitie ratai. o seip tai visiskai pox.. ant tavo raudoniukes :lol: gali ir nerodit

Parašytas: 04 Sau 2009, 13:30
J-o-n-c-e
Viskas cia labai teisinga, tiek fotkes, tiek masina :good:

Parašytas: 04 Sau 2009, 13:49
calibra
niekas ten neuzdazyta CTAPbIK... del to komplekto zinau, pats buvau nusipirkes, ir kainuoja ne 100Lt, o ~30Lt gariunuose :) Atsuka, aciu Dievui, ne visus varztus (ypach ten, kur reikia plonasienio rakto), nors, sutinku, kad dauguma atsuka. O jei dar butu ne is kinietisko metalo...

Parašytas: 04 Sau 2009, 14:38
mad_kaker
draugellis dirbo norgej, padangas keisdavo masinoms. Yra speciali galvute slapukams atsukinet turi parsivezes kelias, skirtingiems slapukams :) reziume tokia, slapukai apsaugo tik nuo pacanu, o jei vyrai nores nusukt, tai ir nusuks, arba su visa masina isvaziuos :D

Parašytas: 04 Sau 2009, 14:49
calibra
zinoma, kad nusuks, laiko klausimas. Bet cia as laikausi "dviratininku" taisykles - prirakink dvirati prie parduotuves dviem skirtingom spynom - koks durnius ims prirakinta dviem spynom, kai aplinkui pilna prirakintu viena arba is viso - neprirakintu? :)

Parašytas: 04 Sau 2009, 14:55
mad_kaker
atsargumas - gedos nedaro.

cia liaudies ismintis ;)