Puslapis 1 iš 1
Ratų išnešimas
Parašytas: 30 Bir 2008, 22:47
Dochturbo
Norėjau paklausti kaip parinkti tinkamo išnešimo ratlankius išplatintoms arkoms? Kaip žinoti kokį išnešimą pasirinkti kad ratas neliktų per daug po arka arba neišlytų per daug į išorę? Nors tai mažiau tikėtina manau
Parašytas: 01 Lie 2008, 10:56
calibra
ishsimatuok, per kiek ishplatinsi ratus, tada tokio pat storio rastafkes pastatysi ir vsio
O jeigu nori tik ratus, tai tada reikia pagal ratlankiu ploti + et skaiciuoti, kur jie bus, matuotis nuo hub'o vieta ir t.t. Zodziu, jeigu tai galetum padaryti savarankishkai, cia jau nebutum klauses

Parašytas: 01 Lie 2008, 11:22
KW>
wat mane visad domina kajp tas et skaiciuojasi? man idomu butu susizinot kiek pas mane db bus et

Parašytas: 01 Lie 2008, 11:34
Tornado
tai gal pradziai pasiimi ratlankisu ir ten pasiziuri? a?

Parašytas: 01 Lie 2008, 12:57
KW>
kajp maatau tornado irgi nezino kajp et skaiciuojasi, moka tik paziuret

Parašytas: 01 Lie 2008, 12:58
calibra
Parašytas: 01 Lie 2008, 13:12
KW>
The "ET45" figure below that though symbolises that these wheels have a positive offset of 45mm. In other words, they have an inset of 45mm.
good link

Parašytas: 01 Lie 2008, 14:06
Tornado
tu man nepasakok

as zinau kokiu man reikia ir ka nusipirkt, ir nesuku jaicu del pustu arku ir viso kito, ka ten priskaiciuosi jei niekas neaisq

Parašytas: 01 Lie 2008, 14:23
KW>
kad as irgi zinau jog pas mane arkos nepustos ir stokiniai ratai stovi

tiesiog dar kaj balta turejau idomu buvo nuo kuriu vietu tas et skaiciojasi... su tavim ir tavo borbetais ir tajp viskas aisku
o pala pas frukta arkos pustos buvo

Parašytas: 01 Lie 2008, 14:35
Tornado
hmm geras klausimas, bet manau ne...
ET - tvirtinimo plokštumos išnešimas už geometrinio rato centro, mm
manau turetu buti aisq

Parašytas: 01 Lie 2008, 15:14
calibra
1. pas frukta tikrai nebuvo pustos arkos, bent jau kol fruktas ja turejo

2. tornadas gana aiskiai parase kas tai yra. Jeigu liaudiskai - jeigu ratlanki dalinsime i dvi dalis, jo ET teoriskai turetu buti per viduri. Tokiu atveju tvirtinimo plokstuma butu per viduri, o ET=0. Del ivairiu ir skirtingu priezasciu (pvz, kebulo dizainas arba unifikuotos vaziuokles konstrukcijos naudojimas gali buti tam tikro ET parinkimo priezastimi) yra patogiau daryti rato tvirtinimo centra arciau isorines dalies, t.y. rato tvirtinima perkeliant is ratlankio vidurio link ratlankio ishores (jeigu ishore vadinsime ta dali, kuria vizualiai matome stovedami shalia automobilio). Tas skirtumas tarp vidurio ir realios vietos, kur yra rato tvirtinimas, ir yra ET. Todel, tam tikra prasme ET nera vienareikshmis dydis, apie ji pageidautina kalbeti kartu su ratlankio plociu.
Tikiuosi labai nenusisnekejau...

Parašytas: 01 Lie 2008, 15:17
Tornado
nusnekejai taip kaip as norejau pasakyt

bet kaip visad tu geriausias

Parašytas: 01 Lie 2008, 15:27
calibra
Parašytas: 01 Lie 2008, 17:51
Dochturbo
festest rašė:kad as irgi zinau jog pas mane arkos nepustos ir stokiniai ratai stovi

tiesiog dar kaj balta turejau idomu buvo nuo kuriu vietu tas et skaiciojasi... su tavim ir tavo borbetais ir tajp viskas aisku
o pala pas frukta arkos pustos buvo

Ne nepūstos čia ateities planų dalis

Parašytas: 01 Lie 2008, 17:59
Dochturbo
calibra rašė:1. pas frukta tikrai nebuvo pustos arkos, bent jau kol fruktas ja turejo

Na Calibra galiu pasakyti kad pas fruktą arkos nepūtos nebent labai labai jau nežymiai nors gal čia apie jo dar prieš letą buvusią cali kalbi nežinau

Parašytas: 02 Lie 2008, 11:34
calibra
ne, kalbu apie jo TURBO caly

Taigi ir sakau, kad nepustos tos arkos
Beje, apie offset'a dar vienas neblogas linkas:
http://homepage.ntlworld.com/betyouaint/offset.htm
Parašytas: 03 Lie 2008, 07:30
Dochturbo
calibra rašė:ne, kalbu apie jo TURBO caly

Taigi ir sakau, kad nepustos tos arkos

Na atsiprašau kažkaip ne taip perskaičiau
