Ratų išnešimas
Ratų išnešimas
Norėjau paklausti kaip parinkti tinkamo išnešimo ratlankius išplatintoms arkoms? Kaip žinoti kokį išnešimą pasirinkti kad ratas neliktų per daug po arka arba neišlytų per daug į išorę? Nors tai mažiau tikėtina manau
c20let
ishsimatuok, per kiek ishplatinsi ratus, tada tokio pat storio rastafkes pastatysi ir vsio 
O jeigu nori tik ratus, tai tada reikia pagal ratlankiu ploti + et skaiciuoti, kur jie bus, matuotis nuo hub'o vieta ir t.t. Zodziu, jeigu tai galetum padaryti savarankishkai, cia jau nebutum klauses
O jeigu nori tik ratus, tai tada reikia pagal ratlankiu ploti + et skaiciuoti, kur jie bus, matuotis nuo hub'o vieta ir t.t. Zodziu, jeigu tai galetum padaryti savarankishkai, cia jau nebutum klauses
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
1. pas frukta tikrai nebuvo pustos arkos, bent jau kol fruktas ja turejo 
2. tornadas gana aiskiai parase kas tai yra. Jeigu liaudiskai - jeigu ratlanki dalinsime i dvi dalis, jo ET teoriskai turetu buti per viduri. Tokiu atveju tvirtinimo plokstuma butu per viduri, o ET=0. Del ivairiu ir skirtingu priezasciu (pvz, kebulo dizainas arba unifikuotos vaziuokles konstrukcijos naudojimas gali buti tam tikro ET parinkimo priezastimi) yra patogiau daryti rato tvirtinimo centra arciau isorines dalies, t.y. rato tvirtinima perkeliant is ratlankio vidurio link ratlankio ishores (jeigu ishore vadinsime ta dali, kuria vizualiai matome stovedami shalia automobilio). Tas skirtumas tarp vidurio ir realios vietos, kur yra rato tvirtinimas, ir yra ET. Todel, tam tikra prasme ET nera vienareikshmis dydis, apie ji pageidautina kalbeti kartu su ratlankio plociu.
Tikiuosi labai nenusisnekejau...
2. tornadas gana aiskiai parase kas tai yra. Jeigu liaudiskai - jeigu ratlanki dalinsime i dvi dalis, jo ET teoriskai turetu buti per viduri. Tokiu atveju tvirtinimo plokstuma butu per viduri, o ET=0. Del ivairiu ir skirtingu priezasciu (pvz, kebulo dizainas arba unifikuotos vaziuokles konstrukcijos naudojimas gali buti tam tikro ET parinkimo priezastimi) yra patogiau daryti rato tvirtinimo centra arciau isorines dalies, t.y. rato tvirtinima perkeliant is ratlankio vidurio link ratlankio ishores (jeigu ishore vadinsime ta dali, kuria vizualiai matome stovedami shalia automobilio). Tas skirtumas tarp vidurio ir realios vietos, kur yra rato tvirtinimas, ir yra ET. Todel, tam tikra prasme ET nera vienareikshmis dydis, apie ji pageidautina kalbeti kartu su ratlankio plociu.
Tikiuosi labai nenusisnekejau...
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
ne, kalbu apie jo TURBO caly
Taigi ir sakau, kad nepustos tos arkos 
Beje, apie offset'a dar vienas neblogas linkas:
http://homepage.ntlworld.com/betyouaint/offset.htm
Beje, apie offset'a dar vienas neblogas linkas:
http://homepage.ntlworld.com/betyouaint/offset.htm
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]