Puslapis 12

bmw cs calibra

Parašytas: 24 Bir 2008, 14:19
kamikadze
va snd nakti susiginciojau kad geriau ar bmw 3 klases su 2l plyta ar calibra su 2l dohc kuris auto teoriskai pranesesnis??? motorai standartiniai :idea:

Re: bmw cs calibra

Parašytas: 24 Bir 2008, 14:25
Vytautas88
kamikadze rašė:va snd nakti susiginciojau kad geriau ar bmw 3 klases su 2l plyta ar calibra su 2l dohc kuris auto teoriskai pranesesnis??? motorai standartiniai :idea:
E34 2.0 plytą su C20NE ne kartą aplenkiau. Kaip su E36, velnias žino :? Priklauso nuo to, kaip tas tavo dohc`as gyvas. Panevėžy važinėja keli dohc`ai, kurie mano C20NE nepajema. Tai jei apie tokį dohc`ą kalbi, tai vargu kaip ten su E36 būtų :?

Parašytas: 24 Bir 2008, 14:33
kamikadze
nea kalbu apie sawo dohc kuris dar biski rieda 8) 8) 8)

Parašytas: 24 Bir 2008, 14:45
Egas
Jei abu motorai nenupjauti..., tvarkingi...., Tai viskas priklauso nuo vairuotojo, kuris geriau susigaudo situacijoje, ir zino kaip ka daryrt tas ir laimes... kw abu turi panasiai C20XE ~110 ir BMW panasiai...
Zodziu jei moki vairuot tai ir su C20NE gali padeti toki BMW...

Re: bmw cs calibra

Parašytas: 24 Bir 2008, 14:53
TANKYSTAS
kamikadze rašė: kas geriau ar bmw 3 klases su 2l plyta ar calibra su 2l dohc kuris auto teoriskai pranesesnis??? motorai standartiniai :idea:
amzinasis klausimas :lol:

o jei grynai teoriskai ->

bmw 320 ->mase 1285kg, galia 110 kW
cali dohc -> mase 1215kg, galia 110 kW

tagis, traukos koeficientai gaunasi 0.085603 VS 0.090534 Calibros naudai
Beto, pas calibra sukimo daugiau.

Isvada - calibra pranasesne.

Parašytas: 24 Bir 2008, 15:11
J-o-n-c-e
Va Tankis paprastai ir aiskiai atsake i klausima...

Parašytas: 24 Bir 2008, 15:20
Rprznt
na nezinau is kur tokie skaciai, bet ar c20ne ne lengvesnis uz c20xe? pas mane c20ne 1280 kg

Parašytas: 24 Bir 2008, 15:27
TANKYSTAS
is autos.lt

seip tai, svoris gali labai svyruoti, prikausomai nuo tokiu dalyku kaip benzino kiekis bake, ratu/padangu dydis, garso aparaturos kiekis, bei priklausomai nuo to, kiek pavalges yra vairuotojas (kaip zinia, vienas gali sverti 60 kg, kitas 160kg)

bet cia jau detales, gilinimasis ir tt. Jei jau lendant y tokius dalykus skaiciuot reikia ir vejo krypti, aerodinaminius koeficientus ir kitas nesamones. Todel gal ir palikim paprastus dalykus paprastais

beje kitas saltinis nurodo 2794 lb (1267kg) su pilnu baku. esme visgi, kad maziau.

Parašytas: 24 Bir 2008, 15:51
Rprznt
tamstos teisybe, tik nusistebejau kad silpnesnis ir techniskai paprastesnis variklis gali sverti daugiau :)

Parašytas: 24 Bir 2008, 15:59
TANKYSTAS
ne vien variklyje esme... dar galima atsizvelgti y komplektacija - kuo prabangesne komplektacija (el langai, kondisionai ir tt. o jei dar ir dujikes instaliuotos...) tuo didesnis svoris. kilas prie kilo ir zinai kaip buna... ;)

Parašytas: 24 Bir 2008, 16:47
Mechanikas
pamirsot kad bmw RWD 8) Nors traukt yra lengviau negu stumt, manau bmw bus pranasesnis starto metu. Ziurint kas sedes prie cali...

Parašytas: 24 Bir 2008, 16:55
TANKYSTAS
pats pasakei - traukt lengviau. Pas abi vienas ratas varo

Parašytas: 24 Bir 2008, 17:27
ramus
Tai dar pas calibra didesnis svoris ant varanciu ratu, kas taip pat nera paskutineje vietoje. Bet vis tik abi auto labai apylyges tiek mase, tiek variklio galia, taigi labai nemazai priklauso nuo tarpines tarp vairo ir sedynes.

Parašytas: 24 Bir 2008, 17:32
soundas
Bent jau paprasta cali 8v ir bmw 1.8l abi po 85kw bemvas liko, keitemes ir mashinom ir visvien bemwas bukesnis buvo. Abi mashinos tvarkingos buvo, lyg ir nei viena nebuvo pavargus.

Parašytas: 24 Bir 2008, 21:35
ernix
na seip pagal ideja didesnio variklio didsnis sukimo momentas turetu but.....

Parašytas: 24 Bir 2008, 23:06
calibra
2 ramus & tankystas : klystate, geresnis startas tikrai bus su rwd, nes starto metu automobilio mase uzgula galinius ratus taip padidindama varomuju ratu sukibima (kas yra labai svarbu one-wheel-drive auto) :D

Tiesa, bmw tures daugiau transmisiniu nuostoliu.
Velgi, jeigu kalbeti apie draga, tai viena, jeigu apie vairavimo pranasumus - tai nera net ka lyginti, deja, bet bmw naudai.

Ir is vis, is e36 jeigu ne M3, tai reik imti bent 325, arba dar geriau - 328, tai panasus klausimai nekils :)

Parašytas: 24 Bir 2008, 23:11
krax
kregzde 2.0plyta-newaziuoja!

Parašytas: 24 Bir 2008, 23:16
TANKYSTAS
puciau as ta 328 su savo polo Urme (khe khe koks as lekstas, tiesiog kaip koks kamikadze ar karabambas gyriuosi)

Parašytas: 24 Bir 2008, 23:19
krax
:lol: :lol: :lol:

Parašytas: 24 Bir 2008, 23:22
NightBoy
As uz calibra, nezinau kodel, bet bmw nelabai megstu :lol: O faktu kolegos jau prirase nemazai :lol:

Parašytas: 24 Bir 2008, 23:24
calibra
Cia ne rinkimai, kad balsuoti. Jeigu sakai "uz", pagrisk faktai. "Nelabai megstu" valinimo calibrai (arba nevalinimo bmw'ui) neprideda nei lasho.

Parašytas: 24 Bir 2008, 23:28
NightBoy
Fakta tai is savo puses buciau rases tai del svorio, bet tai jau buvo pamineta ;)

Parašytas: 25 Bir 2008, 00:19
Nave
Paziurim automobiles.lt ir matom:
Opel Calibra 2.0l DOHC 0-100km/h = 8.5s
BMW 320i E36 0-100km/h = 9.9s
+kaip jau buvo mineta bemsas sveria daugiau.

Parašytas: 25 Bir 2008, 00:26
Tornado
tai dabar taip ir metysites faktais? t.y. teorija ;)
sustokit ir issiaiskinsit kuri tarpine/auto geresne ;)

Parašytas: 25 Bir 2008, 00:35
krax
as stojau,ir is 3 vaziavimu,3 laimejau :D
nezinau kaip ten variklio stovis,et zinau,kad blokuotas reduktorius :lol: