Puslapis 1 iš 1
Vairo stiprintuvas zirzia :( help
Parašytas: 01 Lie 2005, 10:52
Nitro
Sveiki,
vakar tapau laimingu (tikiuos

) 2,0 8v calibros savininku. Mašinėlė nėra labai tvarkinga, tai po truputi reikia naikinti bedas. Didžiausia bėda - zirzhia, mykia, cypia ir visaip kitaip ožiuojasi vairo stiprintuvas. Meistrai tikrinant mašiną prieš perkant mykė kažką apie guolį. Klausimas toks - kas vilniuje galėtų bėdą sutvarkyti, ką rekomenduotumėt, vairo broliai?
Re: Vairo stiprintuvas zirzia :( help
Parašytas: 01 Lie 2005, 12:22
CalibriS
Nitro rašė:Sveiki,
vakar tapau laimingu (tikiuos

) 2,0 8v calibros savininku. Mašinėlė nėra labai tvarkinga, tai po truputi reikia naikinti bedas. Didžiausia bėda - zirzhia, mykia, cypia ir visaip kitaip ožiuojasi vairo stiprintuvas. Meistrai tikrinant mašiną prieš perkant mykė kažką apie guolį. Klausimas toks - kas vilniuje galėtų bėdą sutvarkyti, ką rekomenduotumėt, vairo broliai?
na tas guolis tik kapeikas kainuoja bet tu pabandyk sutepti ir taga paziurek ar zyzia
Parašytas: 01 Lie 2005, 13:42
Nitro
na be visa ko siurblys dar ir apsitepalaves neblogai, varva lasha. Turbut gilesne problema, ne?
Parašytas: 01 Lie 2005, 21:37
calibra
Nitro rašė:na be visa ko siurblys dar ir apsitepalaves neblogai, varva lasha. Turbut gilesne problema, ne?
IMHO, tai, kad zirzia ir tai, kad vairo stiprintuvo siurblys apsitepalaves - gali buti susije
Vilniuje, zmones kalba, kad HIDROMOTORAS tokius dalykus gerai tvarko.
Parašytas: 02 Lie 2005, 11:44
mantisimo
Cia jau ne i tema bus, bet vistiek uzklausiu tautiska klausimeli:Kiek atidavei uz calibra ir kiek i ja dar reikia investuoti?
Parašytas: 04 Lie 2005, 08:49
Nitro
Na kad apsitepalavimas ir guolis susiję tai aš suprantu. Tik savo kukliomis žiniomis remdamasis manau, o gal greičiau - bijau, kad iš guolio tepalui nelabai yra kur varvėti. Na bet aš labai mažai išmanau
na o patirtimi pasidalinti negaila.
kiek reikia investuoti tai dar didelis klausimas. Zhinau tik, kad pakabai sutvarkyti reiktų apie 600 Lt. Toliau - vairo stirpintuvas tvarkytinas, katalizatorius užsikišęs, beabejo - galinės arkos, dar dangtelio tarpinė leidžia, visi einamieji darbai - tepalas, dirželis, valytuvai ir t.t. Oro filtras tik apynaujis. Padangos tik sezonui ir tik vasarinės. Lyg ir tiek tų tvarkymų bent kokas. Na dar lempos labai prastai trumposios šviečia, čia tema kitam klausimui.
už kalibra mokėjau 4200. Į kaina įėjo draudimas beveik metams, šiokia tokia aparatūra, signalkė.
Apie mašiną - savininkas deklaruoja, kad lietuvoje važinėjo kelis mėnesius, daugiau mašina laiką leido kartu su juo Ispanijoj apelsinus skindama

Variklis lyg ir puse velnio, kompresija 12-12-11,45-11,30, nuvažiavsu mašina 280Kkm. Kiek pridusęs variklis, bet manau,kad dėl užsikišusio katalyzo. Pakaba žeminta, ratai 16`.Viduj elektra, kompas.
lyg ir tiek. Kiek sukišiu bendrai - klausimas

Parašytas: 04 Lie 2005, 09:45
Egide
Su arkom gali buti bedos. Pas mane galvojau irgi tik arkos bet nuemus galini bamperi...visa sikna supuvusi buvo...
Parašytas: 04 Lie 2005, 10:16
Nitro
na žiūręsim. matosi, kad buvo daužta į galą kažkada. Kiek sutvarkyta - bbz. Bet nors drusku mažai matė.
Parašytas: 14 Lie 2005, 19:56
Svečias
Nitro rašė:Na kad apsitepalavimas ir guolis susiję tai aš suprantu. Tik savo kukliomis žiniomis remdamasis manau, o gal greičiau - bijau, kad iš guolio tepalui nelabai yra kur varvėti. Na bet aš labai mažai išmanau
na o patirtimi pasidalinti negaila.
kiek reikia investuoti tai dar didelis klausimas. Zhinau tik, kad pakabai sutvarkyti reiktų apie 600 Lt. Toliau - vairo stirpintuvas tvarkytinas, katalizatorius užsikišęs, beabejo - galinės arkos, dar dangtelio tarpinė leidžia, visi einamieji darbai - tepalas, dirželis, valytuvai ir t.t. Oro filtras tik apynaujis. Padangos tik sezonui ir tik vasarinės. Lyg ir tiek tų tvarkymų bent kokas. Na dar lempos labai prastai trumposios šviečia, čia tema kitam klausimui.
už kalibra mokėjau 4200. Į kaina įėjo draudimas beveik metams, šiokia tokia aparatūra, signalkė.
priklauso kaip ir ka tvakrysi - as saviske pirkau uz 4350 (be variklio), dabar samata stovi virs 10K (nors pagal isore to nepaskaytum

)
Parašytas: 15 Lie 2005, 01:09
666
Nerašyk savo visų bėdų, nes plaukai šiaušiasi. Pradžiai pasikeisk vairo stiprintuvą ( tinka beveik nuo visų OPELių 89 - 92m ). Jei nėra litukų, dapilinėk ATF telalo, nes supisi vairo kolonėlę.
Parašytas: 15 Lie 2005, 08:24
Nitro
Aš šeip maniau kad forumas tam ir yra skirtas, kad patirtim dalintis. Jei trukdo daryk "mark as read" ir viskas.
kitas gali važinėti tol, kol begio negalės ijungti ar variklio užvesti. Mano mašinoje turi veikti viskas kas veikė jai išvažiavus iš gamyklos.
Parašytas: 15 Lie 2005, 16:31
666
[quote="Nitro"]Aš šeip maniau kad forumas tam ir yra skirtas, kad patirtim dalintis. Jei trukdo daryk "mark as read" ir viskas.
kitas gali važinėti tol, kol begio negalės ijungti ar variklio užvesti. Mano mašinoje turi veikti viskas kas veikė jai išvažiavus iš gamyklos.[/quote]
Daugiau optimizmo ! Paprasčiau žiūrėk į tokius dalykus. Aš tau ir siūlau remontuotis palaipsniui, nes vienu "zahodu" visko nepakelsi
Parašytas: 15 Lie 2005, 17:03
Nitro
na pas mane viskas mazhdaug i tvarkarashty sudeliota

tai ir keichiames po truputi. O vairo stiprintuvo keisti tikrai nera ko. Suremontuos ir bus gerai. Mestriukai praplove viska ir liepe veliau atvazhiuot - matys per kur bega tepalas. pirmadieni lexiu
Parašytas: 16 Lie 2005, 16:56
666
[quote="Nitro"]na pas mane viskas mazhdaug i tvarkarashty sudeliota :) tai ir keichiames po truputi. O vairo stiprintuvo keisti tikrai nera ko. Suremontuos ir bus gerai. Mestriukai praplove viska ir liepe veliau atvazhiuot - matys per kur bega tepalas. pirmadieni lexiu[/quote]
Perrinkti stiprintuvo siurblį - tai labai kruopštus ir tikslumo reikalaujantis darbas. Žiūrėk kad būtu tikrai rimti meistrai