vakar tapau laimingu (tikiuos
Vairo stiprintuvas zirzia :( help
Vairo stiprintuvas zirzia :( help
Sveiki,
vakar tapau laimingu (tikiuos
) 2,0 8v calibros savininku. Mašinėlė nėra labai tvarkinga, tai po truputi reikia naikinti bedas. Didžiausia bėda - zirzhia, mykia, cypia ir visaip kitaip ožiuojasi vairo stiprintuvas. Meistrai tikrinant mašiną prieš perkant mykė kažką apie guolį. Klausimas toks - kas vilniuje galėtų bėdą sutvarkyti, ką rekomenduotumėt, vairo broliai?
vakar tapau laimingu (tikiuos
Re: Vairo stiprintuvas zirzia :( help
na tas guolis tik kapeikas kainuoja bet tu pabandyk sutepti ir taga paziurek ar zyziaNitro rašė:Sveiki,
vakar tapau laimingu (tikiuos) 2,0 8v calibros savininku. Mašinėlė nėra labai tvarkinga, tai po truputi reikia naikinti bedas. Didžiausia bėda - zirzhia, mykia, cypia ir visaip kitaip ožiuojasi vairo stiprintuvas. Meistrai tikrinant mašiną prieš perkant mykė kažką apie guolį. Klausimas toks - kas vilniuje galėtų bėdą sutvarkyti, ką rekomenduotumėt, vairo broliai?
Na kad apsitepalavimas ir guolis susiję tai aš suprantu. Tik savo kukliomis žiniomis remdamasis manau, o gal greičiau - bijau, kad iš guolio tepalui nelabai yra kur varvėti. Na bet aš labai mažai išmanau 
na o patirtimi pasidalinti negaila.
kiek reikia investuoti tai dar didelis klausimas. Zhinau tik, kad pakabai sutvarkyti reiktų apie 600 Lt. Toliau - vairo stirpintuvas tvarkytinas, katalizatorius užsikišęs, beabejo - galinės arkos, dar dangtelio tarpinė leidžia, visi einamieji darbai - tepalas, dirželis, valytuvai ir t.t. Oro filtras tik apynaujis. Padangos tik sezonui ir tik vasarinės. Lyg ir tiek tų tvarkymų bent kokas. Na dar lempos labai prastai trumposios šviečia, čia tema kitam klausimui.
už kalibra mokėjau 4200. Į kaina įėjo draudimas beveik metams, šiokia tokia aparatūra, signalkė.
Apie mašiną - savininkas deklaruoja, kad lietuvoje važinėjo kelis mėnesius, daugiau mašina laiką leido kartu su juo Ispanijoj apelsinus skindama
Variklis lyg ir puse velnio, kompresija 12-12-11,45-11,30, nuvažiavsu mašina 280Kkm. Kiek pridusęs variklis, bet manau,kad dėl užsikišusio katalyzo. Pakaba žeminta, ratai 16`.Viduj elektra, kompas.
lyg ir tiek. Kiek sukišiu bendrai - klausimas
na o patirtimi pasidalinti negaila.
kiek reikia investuoti tai dar didelis klausimas. Zhinau tik, kad pakabai sutvarkyti reiktų apie 600 Lt. Toliau - vairo stirpintuvas tvarkytinas, katalizatorius užsikišęs, beabejo - galinės arkos, dar dangtelio tarpinė leidžia, visi einamieji darbai - tepalas, dirželis, valytuvai ir t.t. Oro filtras tik apynaujis. Padangos tik sezonui ir tik vasarinės. Lyg ir tiek tų tvarkymų bent kokas. Na dar lempos labai prastai trumposios šviečia, čia tema kitam klausimui.
už kalibra mokėjau 4200. Į kaina įėjo draudimas beveik metams, šiokia tokia aparatūra, signalkė.
Apie mašiną - savininkas deklaruoja, kad lietuvoje važinėjo kelis mėnesius, daugiau mašina laiką leido kartu su juo Ispanijoj apelsinus skindama
lyg ir tiek. Kiek sukišiu bendrai - klausimas
-
Svečias
priklauso kaip ir ka tvakrysi - as saviske pirkau uz 4350 (be variklio), dabar samata stovi virs 10K (nors pagal isore to nepaskaytumNitro rašė:Na kad apsitepalavimas ir guolis susiję tai aš suprantu. Tik savo kukliomis žiniomis remdamasis manau, o gal greičiau - bijau, kad iš guolio tepalui nelabai yra kur varvėti. Na bet aš labai mažai išmanau
na o patirtimi pasidalinti negaila.
kiek reikia investuoti tai dar didelis klausimas. Zhinau tik, kad pakabai sutvarkyti reiktų apie 600 Lt. Toliau - vairo stirpintuvas tvarkytinas, katalizatorius užsikišęs, beabejo - galinės arkos, dar dangtelio tarpinė leidžia, visi einamieji darbai - tepalas, dirželis, valytuvai ir t.t. Oro filtras tik apynaujis. Padangos tik sezonui ir tik vasarinės. Lyg ir tiek tų tvarkymų bent kokas. Na dar lempos labai prastai trumposios šviečia, čia tema kitam klausimui.
už kalibra mokėjau 4200. Į kaina įėjo draudimas beveik metams, šiokia tokia aparatūra, signalkė.
[quote="Nitro"]Aš šeip maniau kad forumas tam ir yra skirtas, kad patirtim dalintis. Jei trukdo daryk "mark as read" ir viskas.
kitas gali važinėti tol, kol begio negalės ijungti ar variklio užvesti. Mano mašinoje turi veikti viskas kas veikė jai išvažiavus iš gamyklos.[/quote]
Daugiau optimizmo ! Paprasčiau žiūrėk į tokius dalykus. Aš tau ir siūlau remontuotis palaipsniui, nes vienu "zahodu" visko nepakelsi
kitas gali važinėti tol, kol begio negalės ijungti ar variklio užvesti. Mano mašinoje turi veikti viskas kas veikė jai išvažiavus iš gamyklos.[/quote]
Daugiau optimizmo ! Paprasčiau žiūrėk į tokius dalykus. Aš tau ir siūlau remontuotis palaipsniui, nes vienu "zahodu" visko nepakelsi
[quote="Nitro"]na pas mane viskas mazhdaug i tvarkarashty sudeliota :) tai ir keichiames po truputi. O vairo stiprintuvo keisti tikrai nera ko. Suremontuos ir bus gerai. Mestriukai praplove viska ir liepe veliau atvazhiuot - matys per kur bega tepalas. pirmadieni lexiu[/quote]
Perrinkti stiprintuvo siurblį - tai labai kruopštus ir tikslumo reikalaujantis darbas. Žiūrėk kad būtu tikrai rimti meistrai
Perrinkti stiprintuvo siurblį - tai labai kruopštus ir tikslumo reikalaujantis darbas. Žiūrėk kad būtu tikrai rimti meistrai