Puslapis 11

kaip patikrinti klaidas nelabai suprantu

Parašytas: 19 Geg 2008, 18:14
munce
nesuprantu kaip patikryt klaidas,uzsidega kartais geltonam fone motoras su zaibu,ir truktele wisa masina tuo momentu,kaip rast klaidas nesuprantu

Parašytas: 19 Geg 2008, 22:29
CTAPblK

Parašytas: 24 Geg 2008, 12:56
munce
gal kas gali paaiskyt ka sitos klaidos reiske,, 15 Coolant temperature sensor - voltage low , 16 Knock signal ciruit - no voltage change , 12 Diagnosis Initiation ) separator , 22 Throtte position sensor - voltage low , 25Injector 1 - voltage high ,,

Parašytas: 24 Geg 2008, 13:48
wilazzz666
nu gi eik per forum paieska ir ieskokis gi nekarta apie tj rasyta ir kalbeta..

Parašytas: 24 Geg 2008, 14:14
munce
randu angliskai parasyta o ma reik lietuviskai ka reske sitos klaidos

Parašytas: 24 Geg 2008, 19:40
Renas
Yra toks daiktas, kaip anglu-lietuviu kalbos zodynas. ;)

Parašytas: 24 Geg 2008, 20:03
munce
yra,bet nesurisu tokiu zodziu su technika susijusiu

Parašytas: 24 Geg 2008, 20:09
Renas
Nu tik nejuokink, verciant pazodziui, viskas aisku apie ka reikalas. Pasinaudok alkonu, neblogas ir platus zodynas.

15 klaida, verciant su ALKONAS zodynu:
1. coolant - ausalas, ausinamasis/saldomasis skystis/misinys
2. temperature - temperatura
3. sensor - daviklis/jautrusis priemimo elementas
4. low - zemas, neaukstas
5. voltage - itampa

Ir kas cia neaiskaus? :roll:

Parašytas: 24 Geg 2008, 20:23
Cut
nusisneki, jei toks gudras tai padek nepostines be reikalo. gudrutis. va duosiu pavyzdi kaip puikiai auto vertimas vercia:
Description:
The adjustable cam sprocket enables fine adjustments to the cam timing. Tweak the power band right where you want it in the RPM range.
Apibūdinimas:
Reguliuojamas kumštelio krumpliaratis įgalina puikų kumštelio laiko parinkimo reguliavimą. Žnaibykite valdžios grupės teisę, kur jūs norite jos RPM diapazone.
nezinau ka cia znaibyt reikia, bet jei zmogus tokiais terminais issivers tai naudos jokios...

Parašytas: 24 Geg 2008, 21:30
Renas
Tai isversk zmogui nepizdelines nesamoniu, jei toks protingas. As viena klaida isverciau, tavo likusios ;)

Parašytas: 24 Geg 2008, 23:17
nfsu_2.0
munce rašė:gal kas gali paaiskyt ka sitos klaidos reiske,, 15 Coolant temperature sensor - voltage low , 16 Knock signal ciruit - no voltage change , 12 Diagnosis Initiation ) separator , 22 Throtte position sensor - voltage low , 25Injector 1 - voltage high ,,
kokios problemos? verti pazodziui ir gerai gaunasi.
12-klaidu tikrinimas/perskirimas tarp pakartojimu, cia ne klaida.
15-ausinimo skyscio temperaturos daviklis-itampa zema.
16- nera itampos pasikeitimo is detonacijos/knock daviklio, gali buti padveses daviklis, nutrukusi grandine, nekontacina fiske, arba sutraiskytas dacikas.
22-gazo sklendes padieties daviklis - zema itampa, galbut nekontacina fiske
25-benzo purkstuko nr1 - itampa per didele (kazkokia nesamone :? )arba trumpas jungimas purkstuko apvijoj, krc mires purkstukas, dar gali paspaust ta plastmase virs purkstuko del visako.
gal kas patikslins/papildys. Gal varikli plovei su plovikliais ir su vandeniu kad toki keista klaidu komplekta surinkai. Motoras speju pas tave c20xe, arba c20xev

Parašytas: 25 Geg 2008, 00:48
Rprznt
del purkstuko - gali buti kad statytos dujos ir nera apgaviko. kompas fiksuoja kad purkstukas nevalina :)

Parašytas: 25 Geg 2008, 11:05
munce
c20ne,jo ploviau motora su chemije,o duju nera ir nebus ju gyvenime

Parašytas: 25 Geg 2008, 20:06
nfsu_2.0
o pries plovima nebuvo klaidu? Panasu, kad chemikalai trumpina kontaktus fiskese, del to ir low voltage-per zema itampa. Mano pasiulymas butu toks, reiketu perplauti tas vietas kur yra klaidos t.y. tas rozetes su vandeniu, ispust su oru/isdziovint ir dar praplaut su dyzelinu, white spiritu, arba spec purskalu gal pades.