http://www.autogidas.lt/skelbimas.html?01.5839605
Vel turbavykas pardavime
-
Barton
- Veteranas
- Pranešimai: 1009
- Užsiregistravo: 05 Kov 2006, 13:25
- Vietovė: Kaunas
- Kontaktinė informacija:
Vel turbavykas pardavime
C20NET :) + Webasto tele thermo top BW50
-
Tornado
- Klubo Prezidentas
- Pranešimai: 7172
- Užsiregistravo: 18 Bir 2005, 22:20
- Vietovė: Kaunas
- Kontaktinė informacija:
reiktu nulekt apziuret 
kaip tokiu metu kazkaip pigia tas turbo
uzskaiciau, kad su sankaba kazkas nigerai...
kaip tokiu metu kazkaip pigia tas turbo
uzskaiciau, kad su sankaba kazkas nigerai...
Paskutinį kartą redagavo Tornado 06 Gru 2007, 15:22. Iš viso redaguota 1 kartą.
"Eine Legende Lebt Immer..."
Apie sita caly:
1. bamperi reik perdazyti, matyt, ji buvo matyt gavus i prieki, nes uzdetas juodos spalvos.
2. kapoto kampas parudijes, kadangi toje vietoje gamykliskai sujungti du metalai, sutvarkymas butu tik laikinas, veliau vel ishlystu rudys. Realiai geriau butu gauti kita kapota geros bukles ir ji perdazyti.
3. sankaba buksuoja, greiciausiai bus pavarges diskatorius, todel, pageidautina keiciamas visas komplektas (diskatorius, diskas, ismynimo guolis), pakeitimo procedura - nuimant torsena...
4. kondishonas neveikia, nors lempute ir uzhsidega
5. is po galvos dangtelio, taip pat ir daugiau vietu sunkiasi tepalai.
6. blogiausia dalis: neimanoma patikrinti ar veikia 4x4, neimanoma patikrinti, ar turba normaliai puchia (pardavejas tai is vis klaunas - aiskino, kad tipo gazuojant shlanga ishsipuchia, vadinasi turba veikia gerai
), ar akseleruojant netrukcioja ir t.t.
7. vairuotojo sedyne patrinta tikrai ne ant 160kkm... pardavejas nepasivargino pasukalioti spidometra ant kokiu 200kkm...
Be paminetu dalyku, ja nusipirkusiam asmeniui siulychiau daryti:
1. dinitrol'o pilna antikorozini, kol dar negavo musu zhiemos ir totaliai nesugrauzhe rudys
2. ishkarto keisti itempeja, abu parazitinius guolius, vandens pompa, paskirstymo dirzha, generatoriaus/kondicionieriaus dirzha.
3. isideti zmoniska sankabos komplekta (~2000Lt eiles), kad galima butu tureti rezerva galios padidinimo atveju.
Is principo ikishus papildomai kokias 5-6 shtukeles, galima butu tureti visai faina calibra.
1. bamperi reik perdazyti, matyt, ji buvo matyt gavus i prieki, nes uzdetas juodos spalvos.
2. kapoto kampas parudijes, kadangi toje vietoje gamykliskai sujungti du metalai, sutvarkymas butu tik laikinas, veliau vel ishlystu rudys. Realiai geriau butu gauti kita kapota geros bukles ir ji perdazyti.
3. sankaba buksuoja, greiciausiai bus pavarges diskatorius, todel, pageidautina keiciamas visas komplektas (diskatorius, diskas, ismynimo guolis), pakeitimo procedura - nuimant torsena...
4. kondishonas neveikia, nors lempute ir uzhsidega
5. is po galvos dangtelio, taip pat ir daugiau vietu sunkiasi tepalai.
6. blogiausia dalis: neimanoma patikrinti ar veikia 4x4, neimanoma patikrinti, ar turba normaliai puchia (pardavejas tai is vis klaunas - aiskino, kad tipo gazuojant shlanga ishsipuchia, vadinasi turba veikia gerai
7. vairuotojo sedyne patrinta tikrai ne ant 160kkm... pardavejas nepasivargino pasukalioti spidometra ant kokiu 200kkm...
Be paminetu dalyku, ja nusipirkusiam asmeniui siulychiau daryti:
1. dinitrol'o pilna antikorozini, kol dar negavo musu zhiemos ir totaliai nesugrauzhe rudys
2. ishkarto keisti itempeja, abu parazitinius guolius, vandens pompa, paskirstymo dirzha, generatoriaus/kondicionieriaus dirzha.
3. isideti zmoniska sankabos komplekta (~2000Lt eiles), kad galima butu tureti rezerva galios padidinimo atveju.
Is principo ikishus papildomai kokias 5-6 shtukeles, galima butu tureti visai faina calibra.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
to calibra: gali buti ir 1 parazitinsi guolis, nes yra du variantai su pagrindiniu dirzu, kai stovi tempejas ir du arba vienas guolis. o tai ka jau tiek sankaba pribaigta kad net ant zvirkelio neprasuka ? siaip klaidas nuskaitant turetu matytis kas negerai su 4x4. an o del turbos pratestavimo tai trasoj pabandyt reik, ant didesnio greicio maziau buksuot turi, ir isvis uz turbos nusimaut slanga ir zet ar ten tepalo balos ar tik minimaliai sudreke. siaip as susigundyciau sawiske perdawes imt sita, an zinoma pirmiau reik zet kokie reikalai su sitos turba ir 4x4
sseghgagsdggasg
2 CTAPbIK : turbokompresorius be apkrovos slegio neparodys. Stovint nesukursi jam apkrovos, ir gali gazuoti kiek nori, vis tiek daugiau 0 bar nepripusi. Nori lazhintis? ;-)
O jeigu kompresoriu testuoti pagal tai, kad jis sugeba iki 0 bar pripusti, tai chia jau patylesiu geriau... nebent uzhstrigusi turba tiek nepripustu ;-)))
2 Geras.Fruktas : kazin ar patikrinsi pagal tai, kiek tepalu yra isiurbime. Juk i turbinos saltos dalies paemima paduotas ir alsuoklis ish karterio - ten paliubomu bus apsitepalavimu kazhkiek. O jau vat kiek yra normalu, o kiek ne - kitas klausimas ;-)
Del klaidu : klaidas galima ishtrinti, be to - net jeigu ju nebus, arba bus viena arba dvi - vis tiek nezhinosit, veikia 4x4 ar neveikia. Uztenka, kad abs'as neveiktu ir tas 4x4 neveiks, bet zhiuredami ish klaidu nesuprasit, jis neveikia del 4x4 ar delto, kad jau subyrejes.
Tiesa, dar pamirshau pasakyti, kad radiatorius leidzhia. Iskart informuosiu, kad turbovai radiatorius netinka nuo kitu calibra modeliu. Jis yra storas ir gerokai trumpesnis. Beje, kainuoja irgi nepigiai. Pas Justa seni po 350Lt nueina ;-)
O jeigu kompresoriu testuoti pagal tai, kad jis sugeba iki 0 bar pripusti, tai chia jau patylesiu geriau... nebent uzhstrigusi turba tiek nepripustu ;-)))
2 Geras.Fruktas : kazin ar patikrinsi pagal tai, kiek tepalu yra isiurbime. Juk i turbinos saltos dalies paemima paduotas ir alsuoklis ish karterio - ten paliubomu bus apsitepalavimu kazhkiek. O jau vat kiek yra normalu, o kiek ne - kitas klausimas ;-)
Del klaidu : klaidas galima ishtrinti, be to - net jeigu ju nebus, arba bus viena arba dvi - vis tiek nezhinosit, veikia 4x4 ar neveikia. Uztenka, kad abs'as neveiktu ir tas 4x4 neveiks, bet zhiuredami ish klaidu nesuprasit, jis neveikia del 4x4 ar delto, kad jau subyrejes.
Tiesa, dar pamirshau pasakyti, kad radiatorius leidzhia. Iskart informuosiu, kad turbovai radiatorius netinka nuo kitu calibra modeliu. Jis yra storas ir gerokai trumpesnis. Beje, kainuoja irgi nepigiai. Pas Justa seni po 350Lt nueina ;-)
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
ne nu tai jei numovus slanga matysi kad ten upelis tai jau faktas kad turba mirus, man jau teko su tokiu atweju susidurt, o del to kad ant laisvu turba nepucia tai faktas, kol nevaziuoji tai ji tik sukasi ir tiek, nors ir iki robotuvo kelt bet neysisuks ji kad sukeltu skegy, faktas kad reik daryt test drive, ir gal ta sankaba dar nebus tiek damusta kad ant zwirkelio prasuktu
sseghgagsdggasg
2 Fruktas : butent, be testdrive'o turbos slegi ant laisvos eigos ir dar su ranka gali tikrint tik juokdarys ;-)
Del tepalo, ir taip ir ne... kazhkodel chebra su sveikom turbom ishpila gera doze ish intercooleriu...
Del tepalo, ir taip ir ne... kazhkodel chebra su sveikom turbom ishpila gera doze ish intercooleriu...
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
tai per ilgesny laika susikaupia sutinku su tuo, tiesiog sakau kad jei numaisi slanga ir matysi kad tepalas upeliu bega tai iskart aisku kad jau pize, siaip turi but tik truputy dregna. na ryt zesim kas ir kaip ten joj, bandyt reik test drive, tikekimes dar vaziuos ji, nebent ta sankaba isvis numirus
sseghgagsdggasg
CTAPbIK, geriau susporinam, atvaziuosi ir parodysiu su BOOST gauge, pamatysim kaip yra realiai. Del rezultato tikslumo galesim pajungti kelis gauge'us (turiu greddy, autometer) ir paziuresim. Tinka? ;-)CTAPblK rašė:Calibra
susitinkam kada as tau parodisiu kaip pas mano guoli sukasi turbina. ranka neislaikisi suspausta zarna kaip uzpumposas nedaug zinau apie turbina bet mano manimu kaip tik jei be apkrovos nesukels sliegi tai kaip apkrova bus iskur turbina ta slegi paims???
O apie turbas - jeigu manai, kad turbina be apkrovos turi sukelti didesni slegi, nei su apkrova - tai tada nereiktu su manim taip stipriai ginchytis ;-)
Jeigu taip profaniskai aiskinant - turbina sukasi nuo ismetamu duju. Ismetamos dujos atsiranda nuo sudegusio kuro mishinio, kuri sudaro grubiai tariant benzinas ir atmosferos oras. Kuo daugiau benzino su oru sudeginama, tuo daugiau ismetamuju duju, tuo jos karstesnes, ir tuo turbina sukasi labiau.
Dabar klausimas tavo pusrutuliui :) Atsakyk : kada automobilis sudegina daugiau kuro - prie apkrovos, ar kai ant laisvos pavaros spaudaliojamas gazas?
Bet jeigu vis dar netiki manim, tai galim pasporinti. Turi galimybe laimeti daug pinigu, pagalvok!
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Prie ko chia blow-off? Blemba, CTAPbIK, matau, kad tuoj turesi pas mane uzhsisakyti seminaru cikla apie turbininius variklius ir ju dalis, galesi ta pati 100Lt ishleisti turiningiau ;-)))
As tau sakau dar karta viena ir paprasta dalyka : tikrinti turbinos bukle ant laisvos eigos reishkia tas pats, kas padrochinus zhiurint i merga ish virshelio eiti per kiemus ir visiems girtis kad ja pisai. Kaip dar aishkiau pasakyti, kad ant laisvos eigos beveik bet kuri (net mirshtanti) turba sukuria iki 0 bar slegi?
N/a varikliuose slegis isiurbimo sistemoje praktiskai visada yra neigiamas. F/i - varikliuose - kinta nuo neigiamo iki teigiamo. Tai, kad traktoriui pagazavus zharnos negali nulaikyti suspaudes reiskia ne ka kita, o tai, kad sistemoje yra sumazhinamas vakuumas (kitaip tariant, sumazhinama neigiamo slegio verte), kuris naturaliai yra dirbant laisvais sukiais ir laisva pavara delto, kad VARIKLIS TRAUKIA ORA. Taciau, laisva pavara akseleruojant f/i tipo varikliuose, slegis nuo minusinio slegio paprastai nepakyla daugiau 0 bar (FYI -> 0 bar irgi yra slegis, ir "0" jis yra tik todel, kad tai atskaitos tashkas, o ne "absoliutus nulis").
Tuo tarpu calibra turbo su STOCK ECU turi pusti iki 0.6bar (savaime suprantama, prie apkrovos). Apie tai ir buvo mano pirmine pastaba, kad laisva pavara tikrinti turbo bukle gali tik klounas, kuris neskiria 0.6bar slegio nuo laisva pavara sugeneruojamo maksimalaus slegio ;-)
As tau sakau dar karta viena ir paprasta dalyka : tikrinti turbinos bukle ant laisvos eigos reishkia tas pats, kas padrochinus zhiurint i merga ish virshelio eiti per kiemus ir visiems girtis kad ja pisai. Kaip dar aishkiau pasakyti, kad ant laisvos eigos beveik bet kuri (net mirshtanti) turba sukuria iki 0 bar slegi?
N/a varikliuose slegis isiurbimo sistemoje praktiskai visada yra neigiamas. F/i - varikliuose - kinta nuo neigiamo iki teigiamo. Tai, kad traktoriui pagazavus zharnos negali nulaikyti suspaudes reiskia ne ka kita, o tai, kad sistemoje yra sumazhinamas vakuumas (kitaip tariant, sumazhinama neigiamo slegio verte), kuris naturaliai yra dirbant laisvais sukiais ir laisva pavara delto, kad VARIKLIS TRAUKIA ORA. Taciau, laisva pavara akseleruojant f/i tipo varikliuose, slegis nuo minusinio slegio paprastai nepakyla daugiau 0 bar (FYI -> 0 bar irgi yra slegis, ir "0" jis yra tik todel, kad tai atskaitos tashkas, o ne "absoliutus nulis").
Tuo tarpu calibra turbo su STOCK ECU turi pusti iki 0.6bar (savaime suprantama, prie apkrovos). Apie tai ir buvo mano pirmine pastaba, kad laisva pavara tikrinti turbo bukle gali tik klounas, kuris neskiria 0.6bar slegio nuo laisva pavara sugeneruojamo maksimalaus slegio ;-)
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]