Nesveikos kuro sąnaudos = moksleiviui bankrotas
-
Vytautas88
- Veteranas
- Pranešimai: 1332
- Užsiregistravo: 14 Rgs 2007, 12:19
- Vietovė: Panevėžys-Kaunas
Nesveikos kuro sąnaudos = moksleiviui bankrotas
Sveiki. Mano Calibra mane baigia nuvaryt į bankrotą. Motoras C20NE. Neseniai pasikeičiau liambdą. Dabar mieste suryja ~20-21 litrą benzo Anksčiau būdavo panašiai. Su dujomis analogiška situacija -- stabiliai 16-17 litrų (ar spaudžiant, ar ne -- skirtumo jokio). Nesuprantu iš kur tokios kuro sąnaudos... Kur tas kuras dingsta (bakas, šlangos -- tvarkoj)?..
Padėkit, nes LITINIS (pinigų) gyvenimas žymiai suprastėjo ir puoliau į gilią neviltį, kai nusipirkau Opelį
P.S.: matoras geras, traukia gerai.
Padėkit, nes LITINIS (pinigų) gyvenimas žymiai suprastėjo ir puoliau į gilią neviltį, kai nusipirkau Opelį
P.S.: matoras geras, traukia gerai.
http://blog.lrytas.lt/vytautas88/ -- mano blogas
C20NE
C20NE
Re: Nesveikos kuro sąnaudos = moksleiviui bankrotas
nu tai ple, tikrink ta varikli. vaziuok i diagnoztika.. ka mes tau chia ish tirshchiu pribursim... bent CO pasimeruok.Vytautas88 rašė:Sveiki. Mano Calibra mane baigia nuvaryt į bankrotą. Motoras C20NE. Neseniai pasikeičiau liambdą. Dabar mieste suryja ~20-21 litrą benzo Anksčiau būdavo panašiai. Su dujomis analogiška situacija -- stabiliai 16-17 litrų (ar spaudžiant, ar ne -- skirtumo jokio). Nesuprantu iš kur tokios kuro sąnaudos... Kur tas kuras dingsta (bakas, šlangos -- tvarkoj)?..
Padėkit, nes LITINIS (pinigų) gyvenimas žymiai suprastėjo ir puoliau į gilią neviltį, kai nusipirkau Opelį
P.S.: matoras geras, traukia gerai.
-
Vytautas88
- Veteranas
- Pranešimai: 1332
- Užsiregistravo: 14 Rgs 2007, 12:19
- Vietovė: Panevėžys-Kaunas
Re: Nesveikos kuro sąnaudos = moksleiviui bankrotas
Ką tikrinti? Aš dėl to čia ir kreipiuosi, sakau gal kas susidurė su tokiu kosmosu. Nebenoriu aš į tą opelį pinigų kišt, gal sakau kas gerą mintį turi...Nitro rašė: nu tai ple, tikrink ta varikli. vaziuok i diagnoztika.. ka mes tau chia ish tirshchiu pribursim... bent CO pasimeruok.
http://blog.lrytas.lt/vytautas88/ -- mano blogas
C20NE
C20NE
-
donatukass
- Veteranas
- Pranešimai: 1160
- Užsiregistravo: 17 Vas 2007, 17:24
- Vietovė: panevezys
Re: Nesveikos kuro sąnaudos = moksleiviui bankrotas
mano kuklia neprofesionalo nuomone - jei rija daug kuro - visu pirma reikia ziureti ar geras misinys patenka i degimo kameras ir kiek pilnai jis sudega - ishmetamu duju sudeties matavimas turbut turetu buti pirmas zingsnis.Vytautas88 rašė:Ką tikrinti? Aš dėl to čia ir kreipiuosi, sakau gal kas susidurė su tokiu kosmosu. Nebenoriu aš į tą opelį pinigų kišt, gal sakau kas gerą mintį turi...Nitro rašė: nu tai ple, tikrink ta varikli. vaziuok i diagnoztika.. ka mes tau chia ish tirshchiu pribursim... bent CO pasimeruok.
-
Vytautas88
- Veteranas
- Pranešimai: 1332
- Užsiregistravo: 14 Rgs 2007, 12:19
- Vietovė: Panevėžys-Kaunas
1. termostata idek nauja (kokybiska wahler, o ne koki is amanto);
2. variklio temperaturos davikli gali pakeisti profilaktiskai (cia ne tas, kur indikuoja variklio temperaturos reiksme skydelyje)
3. pasiskolink is ko nors (pas ka sanaudos normalios) oro srauto matuokle ir pamegink su ja pavazineti, stebek sanaudas
4. pasiskolink lambda zonda is ko nors (pas ka sanaudos normalios) ir pamegink su juo pavazineti, stebek sanaudas
5. kaip Nitro jau ir minejo, pasimatuok CO kieki, gal kuras nesudega ar pan.?
6. pasiziurek, ar tikrai tvarkinga kuro magistrale, galbut kur nors kuro padavime arba grizhime (abratkeje) yra koks nesandarumas, leakina? Galbut, prie kuro siurblio ar pan.?
7. pasitikrink, ar tikrai gerai veikia stabdziu suportai - ar neklynyje vaziuojant, ar ratai laisvai sukasi (gali net pakeles ant keltuvo pasukti ratus, ir paziureti, per kiek laiko ishsuktas ratas sustoja, pvz, palygindamas su kokio nors visiskai naujo ar apynaujo automobilio tokiu pat "TESTU").
Zodziu, cia yra labai daug dalyku, reikia ieskoti. Galu gale, jei vazineji trumpais atstumais ir daugumoje saltu varikliu, tai kuro sanaudu prieaugliui tas dalykas reiksme taip pat didele turi.
2. variklio temperaturos davikli gali pakeisti profilaktiskai (cia ne tas, kur indikuoja variklio temperaturos reiksme skydelyje)
3. pasiskolink is ko nors (pas ka sanaudos normalios) oro srauto matuokle ir pamegink su ja pavazineti, stebek sanaudas
4. pasiskolink lambda zonda is ko nors (pas ka sanaudos normalios) ir pamegink su juo pavazineti, stebek sanaudas
5. kaip Nitro jau ir minejo, pasimatuok CO kieki, gal kuras nesudega ar pan.?
6. pasiziurek, ar tikrai tvarkinga kuro magistrale, galbut kur nors kuro padavime arba grizhime (abratkeje) yra koks nesandarumas, leakina? Galbut, prie kuro siurblio ar pan.?
7. pasitikrink, ar tikrai gerai veikia stabdziu suportai - ar neklynyje vaziuojant, ar ratai laisvai sukasi (gali net pakeles ant keltuvo pasukti ratus, ir paziureti, per kiek laiko ishsuktas ratas sustoja, pvz, palygindamas su kokio nors visiskai naujo ar apynaujo automobilio tokiu pat "TESTU").
Zodziu, cia yra labai daug dalyku, reikia ieskoti. Galu gale, jei vazineji trumpais atstumais ir daugumoje saltu varikliu, tai kuro sanaudu prieaugliui tas dalykas reiksme taip pat didele turi.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
-
Vytautas88
- Veteranas
- Pranešimai: 1332
- Užsiregistravo: 14 Rgs 2007, 12:19
- Vietovė: Panevėžys-Kaunas
1. Termostatą neseniai keičiau -- būtent Wahler.calibra rašė:1. termostata idek nauja (kokybiska wahler, o ne koki is amanto);
2. variklio temperaturos davikli gali pakeisti profilaktiskai (cia ne tas, kur indikuoja variklio temperaturos reiksme skydelyje)
3. pasiskolink is ko nors (pas ka sanaudos normalios) oro srauto matuokle ir pamegink su ja pavazineti, stebek sanaudas
4. pasiskolink lambda zonda is ko nors (pas ka sanaudos normalios) ir pamegink su juo pavazineti, stebek sanaudas
5. kaip Nitro jau ir minejo, pasimatuok CO kieki, gal kuras nesudega ar pan.?
6. pasiziurek, ar tikrai tvarkinga kuro magistrale, galbut kur nors kuro padavime arba grizhime (abratkeje) yra koks nesandarumas, leakina? Galbut, prie kuro siurblio ar pan.?
7. pasitikrink, ar tikrai gerai veikia stabdziu suportai - ar neklynyje vaziuojant, ar ratai laisvai sukasi (gali net pakeles ant keltuvo pasukti ratus, ir paziureti, per kiek laiko ishsuktas ratas sustoja, pvz, palygindamas su kokio nors visiskai naujo ar apynaujo automobilio tokiu pat "TESTU").
Zodziu, cia yra labai daug dalyku, reikia ieskoti. Galu gale, jei vazineji trumpais atstumais ir daugumoje saltu varikliu, tai kuro sanaudu prieaugliui tas dalykas reiksme taip pat didele turi.
2. Kur šis randasi?
3. Neturiu galimybės.
4. Neseniai keičiau.
5. Teks tai padaryt.
6. Atkrenta, nes važinėjant dujomis -- benzo kiekis nemažėja (juk siurblys visada veikia)...
7. Su stabdžiais kaip ir tvarkoj. Pasukinėt pakėlęs nebandžiau, bet diskai nekaista.
O dabar ko gero, teks calibrą statyt į garažą ir "vartot" tėvo silkę
Kitą savaitę važiuoju diagnostiką daryt.
http://blog.lrytas.lt/vytautas88/ -- mano blogas
C20NE
C20NE
Klubieciai tikrai tau gali paskolinti matuokle, jei tik didelis noras yra. Gal net as paskolinciau savaja, tik nezinau, kur ja nukishes
Velgi, kad keitei lambda, nereiskia, kad ji dabar gera ;-)
Tikrink zvakes, laidus, oro isiurbimo sistemos sandaruma. Jei yra dujos, tai atitinkamai bus shudas jau savaime, nes stovintis restriktorius oro padavime trukdys orui patekti i varikli, bus ishvystoma mazhesne galia, spaudysi daugiau tapke, uzpylines daugiau kuro - nevalins ir ris ;-)
Zodziu, priezasciu gali buti DAUG. Reik aiskintis nuosekliai, etapais.
Velgi, kad keitei lambda, nereiskia, kad ji dabar gera ;-)
Tikrink zvakes, laidus, oro isiurbimo sistemos sandaruma. Jei yra dujos, tai atitinkamai bus shudas jau savaime, nes stovintis restriktorius oro padavime trukdys orui patekti i varikli, bus ishvystoma mazhesne galia, spaudysi daugiau tapke, uzpylines daugiau kuro - nevalins ir ris ;-)
Zodziu, priezasciu gali buti DAUG. Reik aiskintis nuosekliai, etapais.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
-
Vytautas88
- Veteranas
- Pranešimai: 1332
- Užsiregistravo: 14 Rgs 2007, 12:19
- Vietovė: Panevėžys-Kaunas
Dėl liambdos aš irgi turiu minčių, nes kai užkaitęs vairklis, ji visada "duoda" 0.39V įtampą nepriklausomai nuo apsukų.calibra rašė:Klubieciai tikrai tau gali paskolinti matuokle, jei tik didelis noras yra. Gal net as paskolinciau savaja, tik nezinau, kur ja nukishes![]()
Velgi, kad keitei lambda, nereiskia, kad ji dabar gera ;-)
Tikrink zvakes, laidus, oro isiurbimo sistemos sandaruma. Jei yra dujos, tai atitinkamai bus shudas jau savaime, nes stovintis restriktorius oro padavime trukdys orui patekti i varikli, bus ishvystoma mazhesne galia, spaudysi daugiau tapke, uzpylines daugiau kuro - nevalins ir ris ;-)
Zodziu, priezasciu gali buti DAUG. Reik aiskintis nuosekliai, etapais.
Oro įsiurbimo sistemą jau susitvarkiau. Tas restriktorius, mano atevju būtinas -- nėra padarytų vožtuvų ant įsiurbimo kolektoriaus, tad jei ne restriktorius -- sprogimo atveju eitų veniop oro srauto matuoklė ir filtro dėžė.
Pradžiai bandysiu liambdą pasiskolint.
http://blog.lrytas.lt/vytautas88/ -- mano blogas
C20NE
C20NE
-
Vytautas88
- Veteranas
- Pranešimai: 1332
- Užsiregistravo: 14 Rgs 2007, 12:19
- Vietovė: Panevėžys-Kaunas
Beje, pas mane nėra ribotuvo. Tachometras užsilenkia va taip. Gal kas žino kaip šalinamas ribotuvas? Ar tik ne keičiant motronic`o nustatymus?
http://blog.lrytas.lt/vytautas88/ -- mano blogas
C20NE
C20NE
Nen u pavaro 21 litras
Nebandei ant sankryzu uzgesint motora, o uzsidegus zaliai sviesai vel uzsivest masina nes taip ir gali truputi pataupyt bendza
Norint, kad rytu maziau bendzino tad reikia, kad apsukos laikytusi apie 2000
Norint, kad rytu maziau bendzino tad reikia, kad apsukos laikytusi apie 2000
[b]Siuo postu nieko izeisti nenorejau del salutinio poveikio kreipkites i gydytojus arba vaistininkus.[/b] Pagaliau DMB
Pamegink su bendzu ir turetum pamatyti, kad tavo ribotuvas vel veikia, sitas bajeris tik ant duju!!! (bent pas mane taip yra...) Beje maniske isgi biski neprotingai valgo ir nerandu esmes... buvau ismetimo matuot, ziurejau kompresija, zvakes etc...Vytautas88 rašė:Beje, pas mane nėra ribotuvo. Tachometras užsilenkia va taip. Gal kas žino kaip šalinamas ribotuvas? Ar tik ne keičiant motronic`o nustatymus?
Calibra 4x4 8v (Sold)
-
Vytautas88
- Veteranas
- Pranešimai: 1332
- Užsiregistravo: 14 Rgs 2007, 12:19
- Vietovė: Panevėžys-Kaunas
Anas video su tachometru tik kaip pavyzdys. Ant benzo maniškei nėra ribotuvo -- tachas lenkiasi virš 7k rpm.dosmaster rašė:Pamegink su bendzu ir turetum pamatyti, kad tavo ribotuvas vel veikia, sitas bajeris tik ant duju!!! (bent pas mane taip yra...) Beje maniske isgi biski neprotingai valgo ir nerandu esmes... buvau ismetimo matuot, ziurejau kompresija, zvakes etc...
Jau minėjau, kad bandžiau važinėt ir nespaudžiant, t.y. ramiai. Kuro sanaudos panašios buvo.karambas rašė: Norint, kad rytu maziau bendzino tad reikia, kad apsukos laikytusi apie 2000
Paskutinį kartą redagavo Vytautas88 28 Spa 2007, 17:47. Iš viso redaguota 1 kartą.
http://blog.lrytas.lt/vytautas88/ -- mano blogas
C20NE
C20NE
-
donatukass
- Veteranas
- Pranešimai: 1160
- Užsiregistravo: 17 Vas 2007, 17:24
- Vietovė: panevezys
-
Vytautas88
- Veteranas
- Pranešimai: 1332
- Užsiregistravo: 14 Rgs 2007, 12:19
- Vietovė: Panevėžys-Kaunas