noriu pasiteirauti - tema veliau gali buti trinama. aciu
-
piktaz
noriu pasiteirauti - tema veliau gali buti trinama. aciu
Sveiki,
visai smarkiai galvoju apie Calibra pirkima. Noreciau, aisku, DOHC. Bet jei jaunesne, tiktu ir 8v.
Kazkaip iskilo klausimas (tiesiog is smalsumo, apsisprendimo pirkti Calibra tas tikrai nepakeis), kiek skiriasi 16v ir 8v eksploatacija? Pirmiausiai kalbu apie vaziuokle - ar skiriasi stabdziu diskai, kaladeles, traukes, sailenblokai is visi panasus besidevintys dalykai?
Antra - variklis. Kaip tinkamai priziureti, pvz. DOHC. Juk kiekvienas modelis turi savu kaprizu - vieno tas nelaiko, kito tas luzta ir pan.
Trecia: skaiciau tech. skiltyje visus duomenis, bet man rupetu is vairuojanciu isgirsti, kiek vis gi 8v ir 16v valgo kuro. Jei pirksiu 16v, duju tikrai nesidesiu - kam toks vaiklis, jei galvojama apie dujas (sorry, bet cia tik mano nuomone).
Uz Jusu atsakymus buciau labai dekingas.
visai smarkiai galvoju apie Calibra pirkima. Noreciau, aisku, DOHC. Bet jei jaunesne, tiktu ir 8v.
Kazkaip iskilo klausimas (tiesiog is smalsumo, apsisprendimo pirkti Calibra tas tikrai nepakeis), kiek skiriasi 16v ir 8v eksploatacija? Pirmiausiai kalbu apie vaziuokle - ar skiriasi stabdziu diskai, kaladeles, traukes, sailenblokai is visi panasus besidevintys dalykai?
Antra - variklis. Kaip tinkamai priziureti, pvz. DOHC. Juk kiekvienas modelis turi savu kaprizu - vieno tas nelaiko, kito tas luzta ir pan.
Trecia: skaiciau tech. skiltyje visus duomenis, bet man rupetu is vairuojanciu isgirsti, kiek vis gi 8v ir 16v valgo kuro. Jei pirksiu 16v, duju tikrai nesidesiu - kam toks vaiklis, jei galvojama apie dujas (sorry, bet cia tik mano nuomone).
Uz Jusu atsakymus buciau labai dekingas.
-
jimaz
- Klubo ex-Narys
- Pranešimai: 550
- Užsiregistravo: 21 Spa 2004, 01:10
- Vietovė: Vilnius-Alytus
- Kontaktinė informacija:
nu del duju teisingai mastai nes dohc nelabai megsta jas
nu dohc benzino valgo maziua negu 8v.... islaikyt 8v gedimo atveju manau pigiau negu 16v..vaziuokle daug maz vienoda....(atrodo tixlei nzn
)
nu dohc benzino valgo maziua negu 8v.... islaikyt 8v gedimo atveju manau pigiau negu 16v..vaziuokle daug maz vienoda....(atrodo tixlei nzn
[size=67]astra 2.0 DTI 16v[/size]
[size=67]calibra 2.0 16v turbo 4x4 150kW - [color=red]SOLD[/color]
calibra 2.0 16v dohc 110kW - [color=red]SOLD[/color][/size]
[size=67]calibra 2.0 16v turbo 4x4 150kW - [color=red]SOLD[/color]
calibra 2.0 16v dohc 110kW - [color=red]SOLD[/color][/size]
-
DeX
- Klubo ex-Narys
- Pranešimai: 400
- Užsiregistravo: 21 Spa 2004, 11:26
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
Re: noriu pasiteirauti - tema veliau gali buti trinama. aciu
siaip i amziu nesiulyciau labai remtis, reik ziuret konkretu stovi, buna jaunesniu supuvusiu labiau nei senesnes. Pagal VIN'a berods nusistato kur gaminta. Zmones kalba jei "suomiska", tai atsparesne rudims, kaip realiai fig zino.piktaz rašė:Sveiki,
visai smarkiai galvoju apie Calibra pirkima. Noreciau, aisku, DOHC. Bet jei jaunesne, tiktu ir 8v.
pakaba man atrodo dzin, juk stabdziu diskus ne kas menesi keiti. Vienintelis skirtumas tai variklyje, jei truksta dirzas pas 16v, tai jau kaip ir 1kLt nubyra minimum sutvarkymui, nes nusipirkt kita 16v, kuris siaip deficitas kainuoja tiek pat mazdaug. Kai 8v gali uz 400 nusipirkti visa varikli ir ju tikrai daugiau pasiuloje.piktaz rašė: Kazkaip iskilo klausimas (tiesiog is smalsumo, apsisprendimo pirkti Calibra tas tikrai nepakeis), kiek skiriasi 16v ir 8v eksploatacija? Pirmiausiai kalbu apie vaziuokle - ar skiriasi stabdziu diskai, kaladeles, traukes, sailenblokai is visi panasus besidevintys dalykai?
o cia jau laimes dalykas, ziurek neziurejes. Jei nepjaustai ant ribotuvo ribos, keiti tvarkingai tepalus ir pagr. dirza, tai visa kita dievo rankosepiktaz rašė: Antra - variklis. Kaip tinkamai priziureti, pvz. DOHC. Juk kiekvienas modelis turi savu kaprizu - vieno tas nelaiko, kito tas luzta ir pan.
praita vasara su 16v as sutilpdavau i 8.5L/100km (rezimas 70% mieste, 30% priemiestis t.y. ne trasa). Siai dienai (na dar rytais shalta salyginai, vilniaus eismo salygos + iki darbo tik 8km) tai i 9L/100km telpu ir dar vaziuociau, bet netestuoju. Ziema i 11l telpu mieste. Vazinejimo stilius sakyciau 50% cruise'inimas alia 50% pensininkas-style, likusieji uzminant tapke kai reik ar prasokt kazkur, ar pagaidyt ka, ar siaip laisvas kelias, taigi susumavus vazineju normaliu rezimu ir turiu toki suvartojima.piktaz rašė: Trecia: skaiciau tech. skiltyje visus duomenis, bet man rupetu is vairuojanciu isgirsti, kiek vis gi 8v ir 16v valgo kuro. Jei pirksiu 16v, duju tikrai nesidesiu - kam toks vaiklis, jei galvojama apie dujas (sorry, bet cia tik mano nuomone).
Uz Jusu atsakymus buciau labai dekingas.
Jei desi dujas tai tikrai nx 16v. Siaip skaiciuok per kiek atsipirks ir matysi ir nepamirsk duju atveju ivertinti papildomus nervus ir gaistama laika, nes daugelis bezdalininku (oi atsiprasau) ji jau laiko kaip savaime suprantama galvos skausma turint dujas ir net neiziuri kaip bug'a. Mane tai besintu, ypac kai neturiu nei garazo namie, nei laiko tvarkyti tokius vyjebonus duju. Net jei ir pirkciau benza siai dienai uz pilna kaina su esama rida duju tikrai nesideciau.
Kebulas po ziemos truputi bande pasipuosti vienu kitu rudeles tasku, bet tikrai dar laikosi. (darytas antikorozinsi pilnas pries 2metus)
======
It's another great day 4 science
91' dohc
It's another great day 4 science
91' dohc
-
haroldas888
- Klubo ex-Prezidentas
- Pranešimai: 883
- Užsiregistravo: 23 Spa 2004, 14:02
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
-
amd
- Klubo ex-Narys
- Pranešimai: 645
- Užsiregistravo: 21 Spa 2004, 10:13
- Vietovė: Siauliai
- Kontaktinė informacija:
o kas sestadieni buvoharoldas888 rašė:jei yra galimybe pirkti DOHC tai ne neziurek i 8V
as visada saukiau kad man uztenka ir 8V, bet po praeito sestadienio pasikeite nuomone ir ieskausi pasikeisti varikli kada netolimoje ateityje
[url=http://www.cardomain.com/ride/2571552/1url]Opel Astra G
2.0 16v[/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/133757.html][img]http://images.spritmonitor.de/133757_3.png[/img][/url]
2.0 16v[/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/133757.html][img]http://images.spritmonitor.de/133757_3.png[/img][/url]
-
piktaz
Dekui visiems uz atsakymus. Nebloga pagalba.
Ziuresiu, kaip ten dabar bus. Gal zinot, i ka reiketu atkreipti demesi, perkant toki auto? Klausimas galbut ir kvailas, taciau mano pirma masina - Audi 80 1,8 ipurskimas (pirkau is draugo, taigi netikrinau; sudauziau), po to - Golf 1,3 karbas ('88m.) - ka cia tikrint? Pravaziavau ir tiek. Be to - turejau tik1,5 t LTL, o labai staigiai reikejo vazineti i darba.
Siaip realiai as nieko normalaus ir nesu pirkes. Taigi...
Ziuresiu, kaip ten dabar bus. Gal zinot, i ka reiketu atkreipti demesi, perkant toki auto? Klausimas galbut ir kvailas, taciau mano pirma masina - Audi 80 1,8 ipurskimas (pirkau is draugo, taigi netikrinau; sudauziau), po to - Golf 1,3 karbas ('88m.) - ka cia tikrint? Pravaziavau ir tiek. Be to - turejau tik1,5 t LTL, o labai staigiai reikejo vazineti i darba.
Siaip realiai as nieko normalaus ir nesu pirkes. Taigi...
-
haroldas888
- Klubo ex-Prezidentas
- Pranešimai: 883
- Užsiregistravo: 23 Spa 2004, 14:02
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
manau jei tikrai nuspresi pirkti calibra,tai mes tau padesime issirinkti tinkamiausia varianta.
to jimaz :
prisukau sestadieni ant dyna stendo tik 108ag prie 5450rpm,
mires mano varikliukas jau pasirodo,
nera ko noreti,juk 14meteliu jau dirba
tad mastau ir negaliu apsispresti ka daryti,masina gaila parduoti,per daug brangi man ji,o varikli keisti irgi pinigu nelabai yra
to jimaz :
prisukau sestadieni ant dyna stendo tik 108ag prie 5450rpm,
mires mano varikliukas jau pasirodo,
nera ko noreti,juk 14meteliu jau dirba
tad mastau ir negaliu apsispresti ka daryti,masina gaila parduoti,per daug brangi man ji,o varikli keisti irgi pinigu nelabai yra
westside is da best
-
amd
- Klubo ex-Narys
- Pranešimai: 645
- Užsiregistravo: 21 Spa 2004, 10:13
- Vietovė: Siauliai
- Kontaktinė informacija:
haroldai o gal yra kox saitas su visais testuotais ta diena bolidais? ydomu butu paziuret kiek daug maz pabega arkliu per tuos metus... visose masinoseharoldas888 rašė:manau jei tikrai nuspresi pirkti calibra,tai mes tau padesime issirinkti tinkamiausia varianta.
to jimaz :
prisukau sestadieni ant dyna stendo tik 108ag prie 5450rpm,
mires mano varikliukas jau pasirodo,
nera ko noreti,juk 14meteliu jau dirba
tad mastau ir negaliu apsispresti ka daryti,masina gaila parduoti,per daug brangi man ji,o varikli keisti irgi pinigu nelabai yra
[url=http://www.cardomain.com/ride/2571552/1url]Opel Astra G
2.0 16v[/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/133757.html][img]http://images.spritmonitor.de/133757_3.png[/img][/url]
2.0 16v[/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/133757.html][img]http://images.spritmonitor.de/133757_3.png[/img][/url]
-
jimaz
- Klubo ex-Narys
- Pranešimai: 550
- Užsiregistravo: 21 Spa 2004, 01:10
- Vietovė: Vilnius-Alytus
- Kontaktinė informacija:
yra forumai kur pasisneka chebra ten ta....pvz celica 205ag, bmw 330 s/c 247ag (zmogus net nustebo kiek mazai isvare i kns pas vimota aiskintis nes turi but ~350ag) impreza sti 2.5 turbo 291ag excordas cabrio RST 175ag irgi kazko mazokai, seimininkas nustebo, sciroco 151ag ta diena ~6 masinos sukosi tik....
[size=67]astra 2.0 DTI 16v[/size]
[size=67]calibra 2.0 16v turbo 4x4 150kW - [color=red]SOLD[/color]
calibra 2.0 16v dohc 110kW - [color=red]SOLD[/color][/size]
[size=67]calibra 2.0 16v turbo 4x4 150kW - [color=red]SOLD[/color]
calibra 2.0 16v dohc 110kW - [color=red]SOLD[/color][/size]
-
piktaz
Aciu uz geranoriskuma.
Reikalas tas, kad tos "mano" Calibros Lietuvoje dar nera. Vienas zmogus is Utenos po savaites vaziuoja i Sveicarija - ten, sake, ju yra. Po savaites turiu su juo susiskambinti - pasakys, ka gali pasiulyti, ir jei rasim ka tinkamo, parves.
O tada vis vien reikes tikrinti
Kokia protinga kaina butu uz padoria 91-92m Calbra 16v?
Reikalas tas, kad tos "mano" Calibros Lietuvoje dar nera. Vienas zmogus is Utenos po savaites vaziuoja i Sveicarija - ten, sake, ju yra. Po savaites turiu su juo susiskambinti - pasakys, ka gali pasiulyti, ir jei rasim ka tinkamo, parves.
O tada vis vien reikes tikrinti
Kokia protinga kaina butu uz padoria 91-92m Calbra 16v?
Staska rašė:ne metai kaip sake dexteris o stovis labiau sheip tai aipie 5000-6000, gal daugiau jei ratai bus, nu ir dar rida itakoja, sheip patariu kompresija pamatot butinai nes gali but maza rida bet droztas variklis
nu noreciau paziuret bent i viena maske kur butu tikra rida
-
piktaz
-
piktaz
-
amd
- Klubo ex-Narys
- Pranešimai: 645
- Užsiregistravo: 21 Spa 2004, 10:13
- Vietovė: Siauliai
- Kontaktinė informacija:
jai tikrai tvarkinga, t.y. pakeisti dirzai, itempimo guoliai, visa elektra veikia, kompresija gera, vaziuokle teisinga nu ir t.t.... tai ir 7000lt nepagaileciau, nes vistik tokiais metais ejo dohc motorai su coswordo galvompiktaz rašė:Calibra, '93-12, 16V, ABS, lieti ratai, el. liukas, bordinis perlamutras.
kokia butu protinga kaina uz toki automobili, jei jis tvarkingas?
bet siaip tokiu calibra nebuna, todel manau ~6k litu nebutu per daug...
[url=http://www.cardomain.com/ride/2571552/1url]Opel Astra G
2.0 16v[/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/133757.html][img]http://images.spritmonitor.de/133757_3.png[/img][/url]
2.0 16v[/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/133757.html][img]http://images.spritmonitor.de/133757_3.png[/img][/url]
-
piktaz
kodel nebuna?
man va kaip tik tokia siulo. ai, nepaminejau - rida ten apie 200 000 km.
siaip tai visiskai nenusimanau apie variklius, todel gal kiek keistas klausimas: ta cia gerai ar blogai, kad jie su Cosword galvom?
kiek kainuoja Calibra dirzeliai, itempimo guoliai? nemanau, kad kas ten butu pakeista, kadangi LT ji nebus vazineta. jos dar cia ir nera.
man va kaip tik tokia siulo. ai, nepaminejau - rida ten apie 200 000 km.
siaip tai visiskai nenusimanau apie variklius, todel gal kiek keistas klausimas: ta cia gerai ar blogai, kad jie su Cosword galvom?
kiek kainuoja Calibra dirzeliai, itempimo guoliai? nemanau, kad kas ten butu pakeista, kadangi LT ji nebus vazineta. jos dar cia ir nera.
-
amd
- Klubo ex-Narys
- Pranešimai: 645
- Užsiregistravo: 21 Spa 2004, 10:13
- Vietovė: Siauliai
- Kontaktinė informacija:
jai nebuvo keisti tai tam varikliui jau senai krantaipiktaz rašė:kodel nebuna?
man va kaip tik tokia siulo. ai, nepaminejau - rida ten apie 200 000 km.
siaip tai visiskai nenusimanau apie variklius, todel gal kiek keistas klausimas: ta cia gerai ar blogai, kad jie su Cosword galvom?
kiek kainuoja Calibra dirzeliai, itempimo guoliai? nemanau, kad kas ten butu pakeista, kadangi LT ji nebus vazineta. jos dar cia ir nera.
o jai rimtai tai dirzhas keiciasi kas ~60k km (kaina 20-50lt) guoliai itempejai ~120k km priklauso nuo ju bukles (kaina 250-350lt) na ir vandens pompa ne proshali pasikeisti, nes ji irgi ne amzina (t.y. tarnauja apie 120km km) dar pridedam darbus ir gaunasi nebloga suma
del Coswordo galvu, tai jos gerai, nes nesikoreja taip kaip orginalios opelio - t.y. po ilgo variklio gyvenimo jis nepradeda leisti tepalo i antifriza.
O geru calibru nebuna todel, kad niekas geros masinos neparduos pigiai... o lietuviai jau tokie zmones, kad perka tik pigiai, nesvarbu kad hlamas
[url=http://www.cardomain.com/ride/2571552/1url]Opel Astra G
2.0 16v[/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/133757.html][img]http://images.spritmonitor.de/133757_3.png[/img][/url]
2.0 16v[/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/133757.html][img]http://images.spritmonitor.de/133757_3.png[/img][/url]
-
piktaz
ne, as turejau galvoje, kad vis vien keisti reikes. niekas juk pries parduodamas auto nekeicia nei tepalu, nei dirzeliu, nei padangu nauju uzdeda...
siaip aciu uz info.
kol kas laukiu. o kai atves i LT, tai ziuresiu, kokios ji bukles. vesiu i servisa - tegu varikli pasiziuri, vaziuokle. pats tai as ne velnio nesuprantu. gal kazkiek ir baisoka. nezinau, ar cia paguoda, ar - ne, bet ji is Sveicarijos ir ja OPEL pardavneja. tipo, kaip suprantu, klientas kazkoks paliko ir kita pasieme...
siaip aciu uz info.
kol kas laukiu. o kai atves i LT, tai ziuresiu, kokios ji bukles. vesiu i servisa - tegu varikli pasiziuri, vaziuokle. pats tai as ne velnio nesuprantu. gal kazkiek ir baisoka. nezinau, ar cia paguoda, ar - ne, bet ji is Sveicarijos ir ja OPEL pardavneja. tipo, kaip suprantu, klientas kazkoks paliko ir kita pasieme...
-
amd
- Klubo ex-Narys
- Pranešimai: 645
- Užsiregistravo: 21 Spa 2004, 10:13
- Vietovė: Siauliai
- Kontaktinė informacija:
mano irgi is sveicarijos, tai prisipiso prie techninio paso ir reikejo vertima daryti i lietuviu kalbapiktaz rašė:ne, as turejau galvoje, kad vis vien keisti reikes. niekas juk pries parduodamas auto nekeicia nei tepalu, nei dirzeliu, nei padangu nauju uzdeda...
siaip aciu uz info.
kol kas laukiu. o kai atves i LT, tai ziuresiu, kokios ji bukles. vesiu i servisa - tegu varikli pasiziuri, vaziuokle. pats tai as ne velnio nesuprantu. gal kazkiek ir baisoka. nezinau, ar cia paguoda, ar - ne, bet ji is Sveicarijos ir ja OPEL pardavneja. tipo, kaip suprantu, klientas kazkoks paliko ir kita pasieme...
[url=http://www.cardomain.com/ride/2571552/1url]Opel Astra G
2.0 16v[/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/133757.html][img]http://images.spritmonitor.de/133757_3.png[/img][/url]
2.0 16v[/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/133757.html][img]http://images.spritmonitor.de/133757_3.png[/img][/url]
-
piktaz
-
piktaz
-
piktaz
Va. Reikalas pamažėl artėja link pabaigos. Realiausias variantas: Calibra 16v, 1994 metų. Rida apie 160 000 km. Šiaip netikėčiau, bet paskutinis įrašas serviso knygelėje - šių metų balandžio mėn. Rida tokia. Gal ir iš tikrųjų...
Užvedus (ji stovėjo ant tralo) dega variklio lemputė (ta geltona su žaibu), paspaudus akceleratoriaus pedalą, mano manymu, per lėtai kyla apsukos (na, nežinau, aš niekad neturėjau DOHC ir net panašios galia mašinos) - maždaug tokiu greičiu, kaip Audi 80 1,8
Rūdžių nėra (na, šiek tiek niuksteltas kapoto priekis ir sulaužytas plastmasinis buferis - bet čia pataisoma... Na, čia apie rūdis - tik tarp kitko... Ai - tepaluotas karterio dugnas.
Pagrindinis mano rūpestis - variklis. Čia galima ko tikėtis, ar viskas normalu? Gal tam įtakos turi tai, kad automobilis stovi šiek tiek kilsteltu priekiu (antrame tralo aukšte)? Nuims jį per ateinančias dienas.
Dar norėjau paklausti: gal kas turite kodų sąrašą? Žinau, kad kažkokia tema jau buvo, ir iškart atsiprašau už toki klausimą
Būčiau dėkingas už bet kokią pagalbą.
Užvedus (ji stovėjo ant tralo) dega variklio lemputė (ta geltona su žaibu), paspaudus akceleratoriaus pedalą, mano manymu, per lėtai kyla apsukos (na, nežinau, aš niekad neturėjau DOHC ir net panašios galia mašinos) - maždaug tokiu greičiu, kaip Audi 80 1,8
Pagrindinis mano rūpestis - variklis. Čia galima ko tikėtis, ar viskas normalu? Gal tam įtakos turi tai, kad automobilis stovi šiek tiek kilsteltu priekiu (antrame tralo aukšte)? Nuims jį per ateinančias dienas.
Dar norėjau paklausti: gal kas turite kodų sąrašą? Žinau, kad kažkokia tema jau buvo, ir iškart atsiprašau už toki klausimą
Būčiau dėkingas už bet kokią pagalbą.