Puslapis 12

Per dideli ratai (R17)

Parašytas: 30 Kov 2007, 11:17
Aleks373
Vat pagalvojau uzdet ant savo Calibros (X20XEV) ratus R17... Nusipirkau, uzdejau, bet gavos taip, kad prieky, vaziujant nelygiu keliu, ratai kliuna arkas...
Taip kad gal kas susidure su tokia problema... Kaip geriau ja issprest? Gal idet kietesnes ar didesnes spyruokles? Nes mano masina zeminta...
Aciu uz patarimus :wink:

Parašytas: 30 Kov 2007, 11:22
Nitro
tai pasakyk daugiau - kokia padanga, koks disko ET

Parašytas: 30 Kov 2007, 19:09
bad_brains
jei ka galeciau pasikeist spyruoklem i stockines. su ar be priemokos:) taip pat turiu priekines nedaug (30mm) zeminancias spyruokles "H&R" tik ju gali tekt kiek palaukti :)

Parašytas: 30 Kov 2007, 20:09
Andronas
bad_brains rašė:jei ka galeciau pasikeist spyruoklem i stockines. su ar be priemokos:) taip pat turiu priekines nedaug (30mm) zeminancias spyruokles "H&R" tik ju gali tekt kiek palaukti :)
Klausyk, jau norisi zabit' tavo spyruokles. Kiek noretum? :)

Parašytas: 30 Kov 2007, 20:19
bad_brains
matai, turiu du komplektus priekiniu sport spyruokliu. vienos kaip jau minejau H&R, progresyvines. vienzo variantas toks kad nereikalingi trumpesnes eigos amortikai, komforto atzvilgiu irgi ne tiek daug pralaimima. ir dar turiu Spax firmos, tik vis laukiu duomenu is gamintojo apie ju parametrus, nes is pirmo zvilgsio tai atrodo kad zemins gerai. nes trumpesnes uz H&R'us bent 4 cm. bet kaip bus pastacius jas in auto tai nznau, todel "apsidraudimui" ir pasijamiau H&R. o suzinosiu viska arba sulaukes duomenu arba metodom naucnovo tyka.

tai kai tik ka suzinosiu tai galesiu pasiulyti :)

Parašytas: 30 Kov 2007, 20:49
bad_brains
siaip nedarant cia biznio tai geriau rasyk ratlankiu ir pakabos parametrus, nes "uzsidejau ratus (kokius? ET, padangos?) zeminta masina (kiek? kokie amortizatoriai? )

itarimas siaip iskart kyla del ET, nes su teisingu 38...42 tai arku neturetu kabint.
isvados:
keist ratus
aukstint vaziuokle
kietint vaziuokle

Parašytas: 30 Kov 2007, 20:51
sestokas
galima ikist gumas i spyruokles :roll:

Parašytas: 30 Kov 2007, 20:56
TANKYSTAS
sestokas rašė:galima ikist gumas i spyruokles :roll:
ir atrodys taip kaip euro atrode... :) :roll:

Parašytas: 30 Kov 2007, 21:08
sestokas
TANKYSTAS rašė:
sestokas rašė:galima ikist gumas i spyruokles :roll:
ir atrodys taip kaip euro atrode... :) :roll:
va cia tai tu klysti :idea: pas mane irgi labai liete, idejau gumas tai dabar kai jau labai didelis kalniukas tik tada liecia o pasikele tai ,,plika akim,, net n esimato :idea:

Parašytas: 30 Kov 2007, 22:52
bad_brains
gumu kisimas tai leva iseitis :)
prie tos pacios pakabos kietinimo operos galima dar ir papildomus demferius sudeti :lol: eiga amortiko apriboti t.p., bet atraminiai bei komfortas automobilyje kencia baisingai...

Parašytas: 31 Kov 2007, 00:14
PLIKAS
Dar viena iseitis,ispusti arkas,ka sekmingai ir padariau :)

Parašytas: 31 Kov 2007, 00:16
bad_brains
va arku putimas tai jau rimciau :)

Parašytas: 31 Kov 2007, 02:38
Andronas
Vot neatsimenu as savo ET. Lyg ET35 ar ET37 R17. Padangos sio momentu 225/45 niekur nekabina. Tai man tie 3cm butu kaip tik, na ir gala butu gerai kokeis 2cm nuleist. Super zemos nenoriu turet, prasides padangos ir fsia fignia. I miska nenuvaziosi, niekur krc :D
Seip va pirmadieni ar antradieni turesiu komplekta 205/45 padangu. Tai nzn arba perparduosiu arba 225/45 savo stumsiu. Skelbimas jau yra :)

Parašytas: 31 Kov 2007, 08:53
krax
PLIKAS,pustu arku foto i studija prasom! :!: :wink:

Parašytas: 31 Kov 2007, 10:09
TANKYSTAS
Andronas rašė: Super zemos nenoriu turet, prasides padangos ir fsia fignia. I miska nenuvaziosi, niekur krc :D

nx y ta miska su calibra vaziuot ? :roll:

Parašytas: 31 Kov 2007, 14:23
Calvin
pala pala o jeigu su moterom žibučių pvz skinti? :twisted:

Parašytas: 31 Kov 2007, 14:49
Andronas
TANKYSTAS rašė:
Andronas rašė: Super zemos nenoriu turet, prasides padangos ir fsia fignia. I miska nenuvaziosi, niekur krc :D

nx y ta miska su calibra vaziuot ? :roll:
Jomajo pvz kokio saslo nuvaryt i gamta, ne i sodus. Seip pastovyklaut i pvz moletus. ;)

Parašytas: 31 Kov 2007, 15:51
Aleks373
Kai paskaciavau spyruokles keist per brangu gaunasi :? O jei ispust arkas, tai jau visai idomu :idea: ... Jei kas turit foto, imeskit plz, noriu pamatyt kaip tai atrodo...
p.s. Ir kiek tai galetu kainout :?:

Parašytas: 31 Kov 2007, 18:08
bad_brains
kainuos tai tikrai brangiau nei spyruokles pasikeist :)

Parašytas: 31 Kov 2007, 18:16
TANKYSTAS
lieka vienintele iseitis - gumos y spyruokles po 5 litus vienetas ;)

Parašytas: 31 Kov 2007, 20:23
sestokas
va va va :lol:

Parašytas: 01 Bal 2007, 09:20
TANKYSTAS
sestokas rašė:
TANKYSTAS rašė:
ir atrodys taip kaip euro atrode... :) :roll:
va cia tai tu klysti :idea: pas mane irgi labai liete, idejau gumas tai dabar kai jau labai didelis kalniukas tik tada liecia o pasikele tai ,,plika akim,, net n esimato :idea:

matai sestokai, tos gumos buna 2 tipu - ysukamos y spyruokles - sitos yra zeba, neaukstina praktiskai, pas mano dieduka y pasata sena ta po 2 vienetus y kiekviena rata susukta, tai tona veza ir ne nesuseda ;)

kitas tipas - kur dedasi po spyruokle. va sitos jau pakelia neblogai. paklausk euro jei netiki :) ;)

Parašytas: 01 Bal 2007, 10:16
sestokas
aaaa tai pas mane tos isukamos :D nezinojau kad dar kitokios buna :oops:

Parašytas: 01 Bal 2007, 10:32
Aleks373
Tai o kaip tos isukamos gumos veikia jei masina nepasikelia? Neleidzia nusileisti zemiau nei tam tikras aukstis :?:

Parašytas: 01 Bal 2007, 10:58
TANKYSTAS
jos ysisuka y spyruokles, ir toj vietoj kur buna oras - ir spyruokle laisvai juda - dabar atsiduria guma, kuri taip lengvai nesusispaudzia. del to maziau spyruokles vaiksto, ir taip va veikia