tokie tais nesklandumai
-
Barton
- Veteranas
- Pranešimai: 1009
- Užsiregistravo: 05 Kov 2006, 13:25
- Vietovė: Kaunas
- Kontaktinė informacija:
tokie tais nesklandumai
1.variklis C20NE, sunkokai vedasi ir saltas ir karstas (ta prasme reik ilgiau starteriui pasukt) ir gana daug reikia maigyt gazo pedala kitaip neuzsiveda.
2.Uzvestas dirba lyg ir gerai, bet kartais apsukos staigiai krenta iki 200-300, bet paskui staigiai ir uzkyla iki 1500-1300 po to stabilizuojasi ties 900. kritimas ir kilimas labai staigus. ant 900 rpm dirba variklis nelabai tolygiai, dreba visa masina tai maziau tai daugiau (apsukos nesikeicia tuo metu, laikos apie 900)
gal galit patart kurioj vietoj ieskot gedimo ir kame cia beda?
p.s. oro padavimo gofras tas sveikas, niekur neiplyses.
2.Uzvestas dirba lyg ir gerai, bet kartais apsukos staigiai krenta iki 200-300, bet paskui staigiai ir uzkyla iki 1500-1300 po to stabilizuojasi ties 900. kritimas ir kilimas labai staigus. ant 900 rpm dirba variklis nelabai tolygiai, dreba visa masina tai maziau tai daugiau (apsukos nesikeicia tuo metu, laikos apie 900)
gal galit patart kurioj vietoj ieskot gedimo ir kame cia beda?
p.s. oro padavimo gofras tas sveikas, niekur neiplyses.
Man visiskai tas pats daros (X20XEV)... Kompas irgi nieko nerodo... Dariausi diagnostika servise, rado ta pacia klaida (31)... Pakeiciau ta sensoriu ir... beveik nieko nepasikeite, tik kad sokineja apsukos maziau: pvz varo stabiliai 900, po to nukrenta iki 700 (visa masina pradeda drebeti), paskui pasikelia iki ~1100 ir vel stabiliai varo 900.... Uzsiveda labai, LABAI sunkiai, suku starteri 10-15 sek paspaudes akseleratoriu, tik tada uzsiveda...
Ir dar vienas dalykas pas mane daros: variklis nenori suktis daugiau 4000 (uzstringa)
Ir dar vienas dalykas pas mane daros: variklis nenori suktis daugiau 4000 (uzstringa)
-
markoooo
- Entuziastas
- Pranešimai: 314
- Užsiregistravo: 23 Spa 2006, 21:15
- Vietovė: vilnius
- Kontaktinė informacija:
na siaip alkuninio veleno daviklis jei parejes tai ties 4500 rpm isijungia ribotuvas, na ir dar vienas jo gedimo pozymiu tai kad labai sunkiai kuriasi
siaip 31 klaida ta patvirtina
31 - Датчик частоты вращения коленчатого вала - нет информации
siaip dar pasitikrink zvaklaidzius, pas mane cia nesenai buvo panasus erroras irgi nesikure, nebent uztempus ir tai neiskart, mete irgi alkuninio veleno daviklio klaidas, pasikeiciau dvikli bet vistiek nesusitvarke, jei pastovi per nakty
neuzkursi, jei pavyko uzkurt prasylus vel viskas ok, tai praciupinejau laidus, kai pistelejo per pirstus suzinojau kad pagrindinis laidas buvo pramustas, tad patarimas suziurek laidus, o poto jau ziurek kas rimciau
sekmes
siaip 31 klaida ta patvirtina
31 - Датчик частоты вращения коленчатого вала - нет информации
siaip dar pasitikrink zvaklaidzius, pas mane cia nesenai buvo panasus erroras irgi nesikure, nebent uztempus ir tai neiskart, mete irgi alkuninio veleno daviklio klaidas, pasikeiciau dvikli bet vistiek nesusitvarke, jei pastovi per nakty
sekmes
-
Barton
- Veteranas
- Pranešimai: 1009
- Užsiregistravo: 05 Kov 2006, 13:25
- Vietovė: Kaunas
- Kontaktinė informacija:
Dekuimarkoooo rašė:na siaip alkuninio veleno daviklis jei parejes tai ties 4500 rpm isijungia ribotuvas, na ir dar vienas jo gedimo pozymiu tai kad labai sunkiai kuriasi
siaip 31 klaida ta patvirtina
31 - Датчик частоты вращения коленчатого вала - нет информации
siaip dar pasitikrink zvaklaidzius, pas mane cia nesenai buvo panasus erroras irgi nesikure, nebent uztempus ir tai neiskart, mete irgi alkuninio veleno daviklio klaidas, pasikeiciau dvikli bet vistiek nesusitvarke, jei pastovi per naktyneuzkursi, jei pavyko uzkurt prasylus vel viskas ok, tai praciupinejau laidus, kai pistelejo per pirstus suzinojau kad pagrindinis laidas buvo pramustas, tad patarimas suziurek laidus, o poto jau ziurek kas rimciau
![]()
sekmes