Puslapis 1 iš 2
Visai nieko patarimas ;)
Parašytas: 10 Lap 2006, 19:47
cialestino
netycia visai radau toki dalyka:
http://www.nuvision.ndo.co.uk/airbox.htm kazin kiek realiai is jo naudos;) gal kas bande?
Ir cia neblogu minciu ir pasiulymu isreiksta, kaip atsviezint varikli

:
http://www.nuvision.ndo.co.uk/tips.htm
Parašytas: 10 Lap 2006, 19:49
jokeer
jauciu kad nekazka duoda tos naudos
Parašytas: 10 Lap 2006, 20:08
TANKYSTAS
blt negaliu, kiekvienas golpo 1.8 savininkas jei "sport" filtra uzsidejes nustotu svaigt kaip jo guolis valint pradejo nuo to tai gal aprimtu visi su tuo susije tiuningai.
aiskinu - is nemazai saitu kuriuos perskaiciau, neviename netgi buvau rades su dyno kreivem pries ir po sport filtro rezultatus, ir isvada viena NIEKO jie neduoda. nera geresnio daikto kaip SVARUS popierinis filtras. tavo duotam paveikslely naudos gal butu tik tada, jei atitinkamo diametro skyles dar ir sparno metale padarytum

ir tai kazin, nes visa purvynely sekmingai prafiltruotu tau tiesiai y motara. vienintelis teisingas ir kazkiek naudos duodantis patobulinimas standartinio airboxo - air ram'as, bet cia turbo varikliui, atmosferikui nezinau. esme - padidinti oro dezes kanalo ysiurbimo diametra ir jy isvesti per priekiny bampery, kad oras suspaustas del vaziuojant atsirandancio oro pasipriesinimo geriau y ta deze lystu. tiek ziniu. aciu uz demesy.
Parašytas: 10 Lap 2006, 20:16
cialestino
nu kam taip piktai?

o va del to, kad sparne kurnors dar skyles turetu but, tai man irgi mintis kilusi buvo, kad daugiau oro pagautu salto...
Parašytas: 10 Lap 2006, 20:21
TANKYSTAS
cialestino rašė:nu kam taip piktai?

o va del to, kad sparne kurnors dar skyles turetu but, tai man irgi mintis kilusi buvo, kad daugiau oro pagautu salto...
aga, tik kas tada purva nuo kelio filtruotu ?

Parašytas: 10 Lap 2006, 20:22
cialestino
laboratoriniu filtru is vidaus anga padengt

Parašytas: 10 Lap 2006, 20:27
TANKYSTAS
cialestino rašė:laboratoriniu filtru is vidaus anga padengt

o kiek jis sumazins oro srauta? ir ar tada jau isvis bus pointas toky dalyka daryt? kam, jei galima jau taip labai norint pasidaryt ta air-ram'a, issivedei 90mm aliumo gofra y prieky, kita gala pajungi y dezes apacia ir volia, nereik nei sparna pjaut nei kitu priolu galvot
Parašytas: 13 Lap 2006, 01:35
dd
ram gerai ir NA (neturbo).
calem gi labai graziai tas ram issisprendzia - nuodeme nepasidaryt.
pas mane taip gudriai neiseina (trukdo priesrukine) - todel isvesta gofra po bamperiu. ideciau foto, bet cia su tais prikabinimais kazkaip balazinokaip
skyles dezej - negerai. siurbs karsta ora.
o karstas oras yra blogis!

supratau, kai pasivezinau kacerginej su k&n "sportiniu" filtru...
Parašytas: 15 Lap 2006, 09:23
nokas1
but gerai kad antros nuorodos turinio vertima kas nors padarytu,nes su anglu sunkokai

Parašytas: 15 Lap 2006, 09:29
meck@8V
ten ta fiske apvertus ir vel istacius padazneja sprogimas kuro ir jeigu pvz uzsipylei kokio lievo bendzo tai ta fiske perkisus vaziuoja kaip normaliu bendzu

Parašytas: 15 Lap 2006, 12:59
tomas
Kokia pozicija A ar B geriausia, jei wazineji 98 benzu?
Parašytas: 15 Lap 2006, 19:28
TANKYSTAS
tomas rašė:Kokia pozicija A ar B geriausia, jei wazineji 98 benzu?
ar tau nesveika, ar pinigu perdauk turi, ar tavo galva 0.9mm slifuota?

Parašytas: 16 Lap 2006, 17:33
tomas
su kalibra tik pramogai iswaziuoju i trasa, tai ir pilu toki benziniuka, kad geraj trauktu

Parašytas: 17 Lap 2006, 17:41
TANKYSTAS
is kiek kertam kad tas geresnis traukimas uzsipylus devymastunto yra tik tavo vaizduotes vaisius?

Parašytas: 17 Lap 2006, 21:16
nokas1
TANKYSTAS rašė:tomas rašė:Kokia pozicija A ar B geriausia, jei wazineji 98 benzu?
ar tau nesveika, ar pinigu perdauk turi, ar tavo galva 0.9mm slifuota?

o kam ta galva slifuot,calibra 16v juk benzas nuo 95 priklauso,o kita fiskes padetis 98 benziniukui
Parašytas: 17 Lap 2006, 21:47
wauhal
pas mane ant tos fiskes raso 92,o ant itos puses nieko neraso.O variklis tai Doch

Parašytas: 17 Lap 2006, 22:25
J-o-n-c-e
Nu nu tai kaip ten istikro su ta fyske, nes tarkim vienu metu pildavau 98 nes kaina nuo 95 skyresi fos kelis ct, tai asmeniskai kazkokio tai skirtumo nepajutau... Tai ar duoda tas pakeitimas realios naudots???
Parašytas: 18 Lap 2006, 01:00
markoooo
as kai pirkau masina, tai perikupas i ta sudeli /fishke kaip i stebukla rode,
sako va zek matai cia tipo gali ir su 92 vazinet ir su 95, cia tau kad pigiau butu as daba va 92 uzdesiu, karoc vaziuoji ir matai kaip taupai
na as kaip jaunas durnas buvau vazinejau ant 92 piliau 92, bet masinai buvo greicio patalokas, nuo kalno 150km/h, na kaip pirma masina galvuojau kad cia norma ir ilgai pavaziavus ant max supuvusiu kiausiniu kvapas atsirasdavo,
karta draugas sako va pabandyk perjungt ant 95, ka ten tie keli centai, persukus ir uzpylus 95 masina atsigavo, apsukas imdavo be problemu, top speedas pakilo iki 180 pilnai pakrautai, trumpai tariant atsigavo masinele, nuo to laiko taip ir vazineju ant 95
ir cia kad nekiltu diskusija, kas cia pas tave per nevaliucha, tai kalba eina apie opel astra 1,8 8v mono ipurskima
Parašytas: 18 Lap 2006, 01:17
J-o-n-c-e
Tai ta fyske vienas varijantas 92 kitas 95? Kaip cia yra? Na laukiu, kada CALIBRA pasireiks, jis turi pasakti, kas ir kodel pasikeicia nuo tos fyskes perjungimo...

Parašytas: 18 Lap 2006, 02:19
markoooo
8v varikliui tai taip, pavyzdziui 2.0 8v seh varikliui gamintuojas rekomenduoja pilti 98, tik ar lietuvoje kas tai zino ir ant 98 vazineja
o pas 16v rasosi A ir B, bet visko gali buti kad turima omeny 95 ir 98, nes suspaudimo laipsnis vistik didesnis uz 8v
Parašytas: 18 Lap 2006, 02:23
calibra
markoooo rašė:8v varikliui tai taip, pavyzdziui 2.0 8v seh varikliui gamintuojas rekomenduoja pilti 98, tik ar lietuvoje kas tai zino ir ant 98 vazineja :D
o pas 16v rasosi A ir B, bet visko gali buti kad turima omeny 95 ir 98, nes suspaudimo laipsnis vistik didesnis uz 8v
pas bmw m42b18 varikli gamintojas rekomenduoja pilti bet kuri, nuo 92 iki 98 benzino - ecu automatiskai kazkokiais budais supranta benzo detonacijos laipsni (ar pagal kazkokius kitus parametrus ima duomenis) ir pagal tai reguliuoja degima, mishinio riebuma ir pan.
Parašytas: 18 Lap 2006, 02:33
bad_brains
patikslinsiu: ankstina/velina degima atsizvelgdama i apkovos/sukiu parametrus.

Parašytas: 18 Lap 2006, 02:34
calibra
bad_brains rašė:patikslinsiu: ankstina/velina degima atsizvelgdama i apkovos/sukiu parametrus. :)
nu. Bet dar ta galima ir mechaniskai pareguliuoti, perstatant velenus.
Parašytas: 18 Lap 2006, 02:36
bad_brains
patikslinimas 2: mechaniskai tai reguliuoti dar galima skriejimku: vakuminiu ir iscentriniu reguliatorium. taip karbiuratoriniuose varikliuose daroma

Parašytas: 20 Lap 2006, 09:16
Bizalas
Sudelis su tai fiske nieko ten gero man parode tipo gaunasi kaip ir paankstina degima bet ten niekas nepasikeicia tik cale pasidaro buka

va kad su kompiku kas degima pareguliuotu tai galios atsiranda
