Ir cia neblogu minciu ir pasiulymu isreiksta, kaip atsviezint varikli
Visai nieko patarimas ;)
-
cialestino
- Klubo Narys
- Pranešimai: 224
- Užsiregistravo: 04 Geg 2006, 22:28
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
Visai nieko patarimas ;)
netycia visai radau toki dalyka: http://www.nuvision.ndo.co.uk/airbox.htm kazin kiek realiai is jo naudos;) gal kas bande?
Ir cia neblogu minciu ir pasiulymu isreiksta, kaip atsviezint varikli
: http://www.nuvision.ndo.co.uk/tips.htm
Ir cia neblogu minciu ir pasiulymu isreiksta, kaip atsviezint varikli
Paskutinį kartą redagavo cialestino 10 Lap 2006, 19:53. Iš viso redaguota 1 kartą.
blt negaliu, kiekvienas golpo 1.8 savininkas jei "sport" filtra uzsidejes nustotu svaigt kaip jo guolis valint pradejo nuo to tai gal aprimtu visi su tuo susije tiuningai.
aiskinu - is nemazai saitu kuriuos perskaiciau, neviename netgi buvau rades su dyno kreivem pries ir po sport filtro rezultatus, ir isvada viena NIEKO jie neduoda. nera geresnio daikto kaip SVARUS popierinis filtras. tavo duotam paveikslely naudos gal butu tik tada, jei atitinkamo diametro skyles dar ir sparno metale padarytum
ir tai kazin, nes visa purvynely sekmingai prafiltruotu tau tiesiai y motara. vienintelis teisingas ir kazkiek naudos duodantis patobulinimas standartinio airboxo - air ram'as, bet cia turbo varikliui, atmosferikui nezinau. esme - padidinti oro dezes kanalo ysiurbimo diametra ir jy isvesti per priekiny bampery, kad oras suspaustas del vaziuojant atsirandancio oro pasipriesinimo geriau y ta deze lystu. tiek ziniu. aciu uz demesy.
aiskinu - is nemazai saitu kuriuos perskaiciau, neviename netgi buvau rades su dyno kreivem pries ir po sport filtro rezultatus, ir isvada viena NIEKO jie neduoda. nera geresnio daikto kaip SVARUS popierinis filtras. tavo duotam paveikslely naudos gal butu tik tada, jei atitinkamo diametro skyles dar ir sparno metale padarytum
-
cialestino
- Klubo Narys
- Pranešimai: 224
- Užsiregistravo: 04 Geg 2006, 22:28
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
-
cialestino
- Klubo Narys
- Pranešimai: 224
- Užsiregistravo: 04 Geg 2006, 22:28
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
o kiek jis sumazins oro srauta? ir ar tada jau isvis bus pointas toky dalyka daryt? kam, jei galima jau taip labai norint pasidaryt ta air-ram'a, issivedei 90mm aliumo gofra y prieky, kita gala pajungi y dezes apacia ir volia, nereik nei sparna pjaut nei kitu priolu galvotcialestino rašė:laboratoriniu filtru is vidaus anga padengt
ram gerai ir NA (neturbo).
calem gi labai graziai tas ram issisprendzia - nuodeme nepasidaryt.
pas mane taip gudriai neiseina (trukdo priesrukine) - todel isvesta gofra po bamperiu. ideciau foto, bet cia su tais prikabinimais kazkaip balazinokaip
skyles dezej - negerai. siurbs karsta ora.
o karstas oras yra blogis!
supratau, kai pasivezinau kacerginej su k&n "sportiniu" filtru...
calem gi labai graziai tas ram issisprendzia - nuodeme nepasidaryt.
pas mane taip gudriai neiseina (trukdo priesrukine) - todel isvesta gofra po bamperiu. ideciau foto, bet cia su tais prikabinimais kazkaip balazinokaip
skyles dezej - negerai. siurbs karsta ora.
o karstas oras yra blogis!
-
J-o-n-c-e
- Klubo garbės narys
- Pranešimai: 4901
- Užsiregistravo: 13 Bir 2005, 22:58
- Vietovė: Kaunas
- Kontaktinė informacija:
Nu nu tai kaip ten istikro su ta fyske, nes tarkim vienu metu pildavau 98 nes kaina nuo 95 skyresi fos kelis ct, tai asmeniskai kazkokio tai skirtumo nepajutau... Tai ar duoda tas pakeitimas realios naudots???
[img]http://www.cha.lt/uploads/fotos/foto_11026.gif[/img]
[color=red][b][u][i]Calibra Club ir kitos foto -->[/i][/u][/b][/color][url=http://public.fotki.com/J-o-n-c-e/]
[/url]
[img]http://img10.imageshack.us/img10/5548/3n3xybhm.jpg[/img]
[color=red][b][u][i]Calibra Club ir kitos foto -->[/i][/u][/b][/color][url=http://public.fotki.com/J-o-n-c-e/]
[img]http://img10.imageshack.us/img10/5548/3n3xybhm.jpg[/img]
-
markoooo
- Entuziastas
- Pranešimai: 314
- Užsiregistravo: 23 Spa 2006, 21:15
- Vietovė: vilnius
- Kontaktinė informacija:
as kai pirkau masina, tai perikupas i ta sudeli /fishke kaip i stebukla rode,
sako va zek matai cia tipo gali ir su 92 vazinet ir su 95, cia tau kad pigiau butu as daba va 92 uzdesiu, karoc vaziuoji ir matai kaip taupai
na as kaip jaunas durnas buvau vazinejau ant 92 piliau 92, bet masinai buvo greicio patalokas, nuo kalno 150km/h, na kaip pirma masina galvuojau kad cia norma ir ilgai pavaziavus ant max supuvusiu kiausiniu kvapas atsirasdavo,
karta draugas sako va pabandyk perjungt ant 95, ka ten tie keli centai, persukus ir uzpylus 95 masina atsigavo, apsukas imdavo be problemu, top speedas pakilo iki 180 pilnai pakrautai, trumpai tariant atsigavo masinele, nuo to laiko taip ir vazineju ant 95
ir cia kad nekiltu diskusija, kas cia pas tave per nevaliucha, tai kalba eina apie opel astra 1,8 8v mono ipurskima
sako va zek matai cia tipo gali ir su 92 vazinet ir su 95, cia tau kad pigiau butu as daba va 92 uzdesiu, karoc vaziuoji ir matai kaip taupai
na as kaip jaunas durnas buvau vazinejau ant 92 piliau 92, bet masinai buvo greicio patalokas, nuo kalno 150km/h, na kaip pirma masina galvuojau kad cia norma ir ilgai pavaziavus ant max supuvusiu kiausiniu kvapas atsirasdavo,
karta draugas sako va pabandyk perjungt ant 95, ka ten tie keli centai, persukus ir uzpylus 95 masina atsigavo, apsukas imdavo be problemu, top speedas pakilo iki 180 pilnai pakrautai, trumpai tariant atsigavo masinele, nuo to laiko taip ir vazineju ant 95
ir cia kad nekiltu diskusija, kas cia pas tave per nevaliucha, tai kalba eina apie opel astra 1,8 8v mono ipurskima
-
J-o-n-c-e
- Klubo garbės narys
- Pranešimai: 4901
- Užsiregistravo: 13 Bir 2005, 22:58
- Vietovė: Kaunas
- Kontaktinė informacija:
Tai ta fyske vienas varijantas 92 kitas 95? Kaip cia yra? Na laukiu, kada CALIBRA pasireiks, jis turi pasakti, kas ir kodel pasikeicia nuo tos fyskes perjungimo... 
[img]http://www.cha.lt/uploads/fotos/foto_11026.gif[/img]
[color=red][b][u][i]Calibra Club ir kitos foto -->[/i][/u][/b][/color][url=http://public.fotki.com/J-o-n-c-e/]
[/url]
[img]http://img10.imageshack.us/img10/5548/3n3xybhm.jpg[/img]
[color=red][b][u][i]Calibra Club ir kitos foto -->[/i][/u][/b][/color][url=http://public.fotki.com/J-o-n-c-e/]
[img]http://img10.imageshack.us/img10/5548/3n3xybhm.jpg[/img]
pas bmw m42b18 varikli gamintojas rekomenduoja pilti bet kuri, nuo 92 iki 98 benzino - ecu automatiskai kazkokiais budais supranta benzo detonacijos laipsni (ar pagal kazkokius kitus parametrus ima duomenis) ir pagal tai reguliuoja degima, mishinio riebuma ir pan.markoooo rašė:8v varikliui tai taip, pavyzdziui 2.0 8v seh varikliui gamintuojas rekomenduoja pilti 98, tik ar lietuvoje kas tai zino ir ant 98 vazineja :D
o pas 16v rasosi A ir B, bet visko gali buti kad turima omeny 95 ir 98, nes suspaudimo laipsnis vistik didesnis uz 8v
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
-
bad_brains
- Veteranas
- Pranešimai: 1837
- Užsiregistravo: 26 Vas 2006, 20:37
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
nu. Bet dar ta galima ir mechaniskai pareguliuoti, perstatant velenus.bad_brains rašė:patikslinsiu: ankstina/velina degima atsizvelgdama i apkovos/sukiu parametrus. :)
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
-
bad_brains
- Veteranas
- Pranešimai: 1837
- Užsiregistravo: 26 Vas 2006, 20:37
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija: