ar v6 gali padaryt turbo???
ar v6 gali padaryt turbo???
Manau kad taip
Kokios jusu nuomones? 
As skaiciau kad vien tik patobulinus ismetima ir oro paemima, ir sudejus geras zvakes su zvaklaidziais stock'inis v6 gali 200ag pasiekt. O tai jau nebera didelis skirtumas nuo turbos ar ne?
o kur dar lengvesnis smagratis ir gera sankaba? Klausimas aisku labiau retorinis, cia reiketu padraginti norint suzinot
beje, o prie ko cia tarpine?
-
amd
- Klubo ex-Narys
- Pranešimai: 645
- Užsiregistravo: 21 Spa 2004, 10:13
- Vietovė: Siauliai
- Kontaktinė informacija:
nepamirshk kad turbininis motoras suka 4 ratus, kai V6 tik priekinius, taigi vien jau po starto V6 pasiliktu tolokaiToshas rašė:As skaiciau kad vien tik patobulinus ismetima ir oro paemima, ir sudejus geras zvakes su zvaklaidziais stock'inis v6 gali 200ag pasiekt. O tai jau nebera didelis skirtumas nuo turbos ar ne?o kur dar lengvesnis smagratis ir gera sankaba? Klausimas aisku labiau retorinis, cia reiketu padraginti norint suzinot
beje, o prie ko cia tarpine?
[url=http://www.cardomain.com/ride/2571552/1url]Opel Astra G
2.0 16v[/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/133757.html][img]http://images.spritmonitor.de/133757_3.png[/img][/url]
2.0 16v[/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/133757.html][img]http://images.spritmonitor.de/133757_3.png[/img][/url]
-
BravoL
- Klubo garbės narys
- Pranešimai: 563
- Užsiregistravo: 21 Spa 2004, 18:37
- Vietovė: Alytus
- Kontaktinė informacija:
Re: ar v6 gali padaryt turbo???
Blogai manai..Toshas rašė:Manau kad taip![]()
![]()
Kokios jusu nuomones?
C25XE SOLD..
A6 '00 2.7TQ..
http://s1.gladiatus.lt/game/c.php?uid=66179
A6 '00 2.7TQ..
http://s1.gladiatus.lt/game/c.php?uid=66179
-
BravoL
- Klubo garbės narys
- Pranešimai: 563
- Užsiregistravo: 21 Spa 2004, 18:37
- Vietovė: Alytus
- Kontaktinė informacija:
Nelabai ten yra ka bandyt..Toshas rašė:Niu nuomones aiskiosreiks bandyt kaip yra istikruju
o del "tarpines" tai cia true true..
http://www.youtube.com/watch?v=VYQ5gc447ss
C25XE SOLD..
A6 '00 2.7TQ..
http://s1.gladiatus.lt/game/c.php?uid=66179
A6 '00 2.7TQ..
http://s1.gladiatus.lt/game/c.php?uid=66179
Tai kalba isejo apie tai ar atmosferke gali padaryti turbova, cia tema neissenkanti tarp kitko, nes viskas priklauso nuo automobilio stovio
Siaip "Klaipedos dieva" si savaitgali klubietis su kregzde (plyta 2l) padare, as dar su jais nevaziavau, bet tikrai isbandysiu del idomumo pries ziemos darbus su varikliu
Siaip "Klaipedos dieva" si savaitgali klubietis su kregzde (plyta 2l) padare, as dar su jais nevaziavau, bet tikrai isbandysiu del idomumo pries ziemos darbus su varikliu
BravoL rašė:Nelabai ten yra ka bandyt..Toshas rašė:Niu nuomones aiskiosreiks bandyt kaip yra istikruju
o del "tarpines" tai cia true true..
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=VYQ5gc447ss
ISDIVALKE PADARE IR TIEK
blet as toky gaidy su puse pajegumo pucianciu turbu darau kaip noriuYELOW rašė:Tai kalba isejo apie tai ar atmosferke gali padaryti turbova, cia tema neissenkanti tarp kitko, nes viskas priklauso nuo automobilio stovio![]()
Siaip "Klaipedos dieva" si savaitgali klubietis su kregzde (plyta 2l) padare, as dar su jais nevaziavau, bet tikrai isbandysiu del idomumo pries ziemos darbus su varikliu
[size=100][b]Turbo[/b][/size][size=67]dyzelis[/size]
Everybody and Their Mother Has a Glock
Everybody and Their Mother Has a Glock
e36 325 ~6,78 kg/ag (5,3kg/nm)pavlito rašė:su kadetu sehiniu su 140ag ir 206nm 325 kregzde tiek is eigos tiek is vietos padarydavau,kregzde geram stovyje buvo pas kelis rimtus motoristus buvo nieko neprisikabinovat ka mase duoda mano 950kg,bmw apie1.3tonos
kadetas ~6,79 kg/ag (4,6kg/nm)
Vat matai, labai panashiai techspecs'ai, taigi chia dar gaunas, kad daug nuo vairuotojo priklauso ir, pvz, nuo padangu (ypach startuojant is vietos).
Dar negana shito, reikia kiekvieno galios/sukimo momento kreives ziureti (lyginti) ir greichiu dezhes (tarpus tarp pavaru ir t.t.), kad galima butu objektyviai vien ish popieriu pasakyti, kaip realiai yra. Tiesa, bmw'as gi dar turi didesnius nuostolius transmisijoje (kardanas, reduktorius, etc.) lyginant su kadetuku, tai tie auksciau parashyti santykiai dar labiau bmw'o nenaudai =)
Zodziu, daug visokiu kabliuku.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Ne nu Tankystai pripazink kad kvaila toj vietoj butu gincytis, as isidedu azota +100ag issilengvinu masinyte visa, susireguguliuoju kompa, isidedu sportinius velenelius ir tu jau man uznugaros lieki...
Nu neverta pradeti..
P.S oficialiuose draguose vaziuotum daug galingesnej klasej nei as ir liktum koks 12 geriausiu atveju, o as savo klasej koks 8-9(as cia nerimtai
), supranti ka noriu pasakyti? 
Nu neverta pradeti..
P.S oficialiuose draguose vaziuotum daug galingesnej klasej nei as ir liktum koks 12 geriausiu atveju, o as savo klasej koks 8-9(as cia nerimtai
automobiliams su turbokompresoriais yra koeficientas, berods 1,7 (?).
Taip isheina, kad v6 2.5 vaziuoja, pvz, iki 3000cm klaseje, o 2.0 turbo jau virsh 3000cm klaseje.
Kita vertus, jei sustatyti stock'us vienas shalia kito (c25xe/xev vs. c20let), abu vienodom galimybem ir vienodi vairuotojai, tai c20let'as "mushtu i vienus vartus".
Taip isheina, kad v6 2.5 vaziuoja, pvz, iki 3000cm klaseje, o 2.0 turbo jau virsh 3000cm klaseje.
Kita vertus, jei sustatyti stock'us vienas shalia kito (c25xe/xev vs. c20let), abu vienodom galimybem ir vienodi vairuotojai, tai c20let'as "mushtu i vienus vartus".
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Na sakau jeigu standartas pries standarta tada taipcalibra rašė:automobiliams su turbokompresoriais yra koeficientas, berods 1,7 (?).
Taip isheina, kad v6 2.5 vaziuoja, pvz, iki 3000cm klaseje, o 2.0 turbo jau virsh 3000cm klaseje.
Kita vertus, jei sustatyti stock'us vienas shalia kito (c25xe/xev vs. c20let), abu vienodom galimybem ir vienodi vairuotojai, tai c20let'as "mushtu i vienus vartus".
P.S 2.5 calibra vaziuotu klaseje iki 2500cm klaseje
-
SPARCO
- Klubo ex-Narys
- Pranešimai: 1242
- Užsiregistravo: 15 Bal 2005, 11:52
- Vietovė: KAUNAS-DUBLIN
- Kontaktinė informacija:
Na kiek as zinau tai draguose 2.0 l x1.7= 3.4 Taigi vaziuotu klaseje virs 3.0 l.serik222 rašė:Bravo, imesk savo videoakurat aktualiai turbo pries v6.
to calibra, kazkas man sake kad 2,0 l + turbo = 3,5 l priskiriama draguose. ( ? )
NISSAN SILVIA S14
TOYOTA GLANZA V
Japanese battle: 2.0 N/A VS 1.3 TURBO :twisted:
TOYOTA GLANZA V
Japanese battle: 2.0 N/A VS 1.3 TURBO :twisted: