Puslapis 1 iš 2
Vamzdynelis... ir projektelis =)
Parašytas: 13 Spa 2006, 12:23
calibra
Parašytas: 13 Spa 2006, 13:20
blue_angel
Vamzdynas

Parašytas: 13 Spa 2006, 14:51
jokeer
Parašytas: 13 Spa 2006, 15:35
Dapsys
rimtas dalykas cia
Parašytas: 13 Spa 2006, 15:39
YELLOW
Ne musu nosei tokie dalykai
Tik seile galim pavarvinti

Parašytas: 13 Spa 2006, 15:42
calibra
YELOW rašė:Ne musu nosei tokie dalykai
Tik seile galim pavarvinti

Kodel ne musu nosei? Yra, kas ir kolektorius tokius gali padaryti, o visa kita reikia tik laiko ir, svarbiausia, pinigu. Kuo daugiau pinigu, tuo mazhiau laiko reikia =)
Parašytas: 13 Spa 2006, 15:47
calibra
YELOW rašė:Ne musu nosei tokie dalykai
Tik seile galim pavarvinti

Va, pvz, tavo V6'kei:
1. du ismetimo kolektoriai po ~1000Lt = 2000Lt
2. dvi turbo, tarkim, po 1500Lt = ~3000Lt
3. du downpipe'ai po, tarkim, 200Lt = ~400Lt
4. i/c ~500Lt
5. likes vamzdynas, tarkim, 1000Lt
6. valdomi didesnio pralaidumo purkstukai su visu valdymo bloku, tarkim, kokie 3000Lt
7. boost controlleris, tarkim, pas staska 500-600Lt
8. bov'as, wastegate'as iki 1000lt
9. gauge'ams dar iki 500lt
10. na, jei i varikli lysi, tai dar + kokie 5000-7000Lt
11. sankaba dar 1500Lt
12. nenumatytos smulkmenos dar koki 1000lt
Na, cia taip kainos daugiau maziau is lemputes. Bet, kaip sakant, "nori ir turi" =)
Parašytas: 13 Spa 2006, 16:53
pavlito
kazkokia idomi ta honda,ismetimo flansas perpjuatas,siaip vaiksto i ploti kai kaista,bet kad pjauna per tarpus tai nemaciau,kaip prisukt po to?naujas spilkas?ir turba prie kolektoriaus prisukta su paprastais varztais ne variniais
Parašytas: 13 Spa 2006, 17:03
calibra
pavlito rašė:kazkokia idomi ta honda,ismetimo flansas perpjuatas,siaip vaiksto i ploti kai kaista,bet kad pjauna per tarpus tai nemaciau,kaip prisukt po to?naujas spilkas?ir turba prie kolektoriaus prisukta su paprastais varztais ne variniais
Siaip man irgi tos ipjovos idomiai pasirode. Pvz, pas mane ant ismetimo koliko is viso jokiu ispjovu nera, ir esu mates n+k atveju tarp zinomu brandname'u (kaip hks, pvz), kai nebuna ipjovu.
Eee... o del variniu varzhtu... Manai butina? Jei taip, kur juos pirkti/uzsakyti?
Pas mane lyg ir ne varines spilkos ismetimo koliko tvirtinime, ant kurio maunasi turba.
Parašytas: 13 Spa 2006, 17:40
pavlito
spilkos ir neturi but varines,tos verzles ar kaip jos vadinas,turi but varines,tvirciau laiko,kai kaista spilka tempiasi ir gali prapust,varine irgi pleciasi ir islaiko ta prispaudima,bent as taip manau,ir orginaliai ismetimo kolikai prie galvos prisukti varinem verzlem,turbos taip pat
Parašytas: 13 Spa 2006, 17:46
calibra
pavlito rašė:spilkos ir neturi but varines,tos verzles ar kaip jos vadinas,turi but varines,tvirciau laiko,kai kaista spilka tempiasi ir gali prapust,varine irgi pleciasi ir islaiko ta prispaudima,bent as taip manau,ir orginaliai ismetimo kolikai prie galvos prisukti varinem verzlem,turbos taip pat
Supratau, dekui. Ieskosim variniu verzliu =)
Parašytas: 16 Spa 2006, 10:16
pavlito
va cia neblogas vandiantiekis bet is kur toks cooleris?

Parašytas: 16 Spa 2006, 12:07
TANKYSTAS
atleiskit uz neismanyma, bet WTF yra cia ?

Parašytas: 16 Spa 2006, 12:18
YELLOW
Yra nevienas klube pasakes: "nori turbo pirk toki standarta o ant atmosferkes dekis"
Cia tokiu privardinciau "n", bet jus man mielieji turbo savininkai pasakykit prasau, ka jus cia buriat dabar?A?Ar nekvepia cia kartais kazkokiais super uzbombinimais?Tai nors pasigirkit ka jus cia planuojat is savo masinu isspausti?Speju ne man vienam smalsu

Parašytas: 16 Spa 2006, 12:21
TANKYSTAS
kalibra ne tokia masina kuria super uzbombyt galima. prie 350 ag leto stumai stock ir alkuninis aina nafig per kartery, o sudet forged yra nepigu, ir tai duotu ~400 ag tik. bent jau tiek turejo galingiausia lietuvoje groundzero padaryta cali, kuri dabar vazineja rusijos platybese. o tuo tarpu y aude s4 gali pust y stock varikly 500 Ag ir laiko. taip kad is cali superdragu zverio nebus

sorry ka yzeidziau. bet seip smagu vazinet.

Parašytas: 16 Spa 2006, 12:25
calibra
pavlito rašė:va cia neblogas vandiantiekis bet is kur toks cooleris?
Pavlito, jei uzmatysi kur nors butent toki i/c (kur slangos iseina i viena puse), tai maloniai prashome informuoti mane, nes dabar esam priversti kitoje puseje apsukti vamzdyna 180laipsniu ir per virshu pravesti vamzdyna, nors cia dar irgi, ne 100%.
Taip pat, gal turi daugiau shitos auto foto? Mane domina butent c20ne su turbokonversijomis, kaip chia berods ir yra.
Parašytas: 16 Spa 2006, 12:28
calibra
YELOW rašė:Yra nevienas klube pasakes: "nori turbo pirk toki standarta o ant atmosferkes dekis"
Cia tokiu privardinciau "n", bet jus man mielieji turbo savininkai pasakykit prasau, ka jus cia buriat dabar?A?Ar nekvepia cia kartais kazkokiais super uzbombinimais?Tai nors pasigirkit ka jus cia planuojat is savo masinu isspausti?Speju ne man vienam smalsu

Su bad_brains'u buriam "projekta" =)
Parašytas: 16 Spa 2006, 12:31
calibra
TANKYSTAS rašė:kalibra ne tokia masina kuria super uzbombyt galima. prie 350 ag leto stumai stock ir alkuninis aina nafig per kartery, o sudet forged yra nepigu, ir tai duotu ~400 ag tik. bent jau tiek turejo galingiausia lietuvoje groundzero padaryta cali, kuri dabar vazineja rusijos platybese. o tuo tarpu y aude s4 gali pust y stock varikly 500 Ag ir laiko. taip kad is cali superdragu zverio nebus :P sorry ka yzeidziau. bet seip smagu vazinet. :roll:
Galima viska uzhbombinti, kitas klausimas tik "ar verta".
Siuo atveju "projektas" tikrai nebus bomba, netgi, nemanau, kad bus puchiama tiek, kiek stock'inis c20let'as turi. Kai viska surinksim, pamatysim. Gali netgi visai buti, kad bus koks 160-170ag ir kokie 280nm =)
Velgi, padaryti 500ag manau galima, bet tokiu atveju keichiami velenai, shvaistikliai, stumokliai, vozhtuvai, purkstukai, siurblys, ir t.t. Kitaip tariant, kokius 10 000 eur investavus, 500ag tureti visai, ko gero, imanoma, bet velgi grizhtam prie klausimo - "ar verta?".
Parašytas: 16 Spa 2006, 12:35
calibra
TANKYSTAS rašė:atleiskit uz neismanyma, bet WTF yra cia ? :roll:
IMho - bov'as.
Parašytas: 16 Spa 2006, 12:35
YELLOW
calibra rašė:YELOW rašė:Yra nevienas klube pasakes: "nori turbo pirk toki standarta o ant atmosferkes dekis"
Cia tokiu privardinciau "n", bet jus man mielieji turbo savininkai pasakykit prasau, ka jus cia buriat dabar?A?Ar nekvepia cia kartais kazkokiais super uzbombinimais?Tai nors pasigirkit ka jus cia planuojat is savo masinu isspausti?Speju ne man vienam smalsu

Su bad_brains'u buriam "projekta" =)
As sakau kad cia kazkur projektai kepami yra
Sekmes chebryte, jus musu viltis, jei pavyks jums gal ir man ateity kanors paprojektuotumet? Tolimoj ateity, dabar as seimos zmogus

Parašytas: 16 Spa 2006, 13:32
calibra
YELOW rašė:As sakau kad cia kazkur projektai kepami yra :!:
Sekmes chebryte, jus musu viltis, jei pavyks jums gal ir man ateity kanors paprojektuotumet? Tolimoj ateity, dabar as seimos zmogus

Nieko per daug nesitikekit, stebuklu tikrai nebus.
O "projektai" tai visada remiasi i laika ir pinigus...
p.s. dekui uz grazius palinkejimus =)
Parašytas: 16 Spa 2006, 18:20
pavlito
vienoj pusej mates tik pas vagenas tdi,bet ten jis maziukas koki 30x30 ir9cm storio

bet tokio koks foto tai nznau,cia foto kai domejaus del 8v turbo,kompe metes tai ir idejau..
Parašytas: 16 Spa 2006, 23:34
calibra
pavlito rašė:vienoj pusej mates tik pas vagenas tdi,bet ten jis maziukas koki 30x30 ir9cm storio :D bet tokio koks foto tai nznau,cia foto kai domejaus del 8v turbo,kompe metes tai ir idejau..
Ar tik as cia nematau, ar pas ji is tikro nera oro srauto matuokles?
Gal turi daugiau foto? Idomu.
Parašytas: 17 Spa 2006, 08:37
TANKYSTAS
calibra rašė:pavlito rašė:vienoj pusej mates tik pas vagenas tdi,bet ten jis maziukas koki 30x30 ir9cm storio

bet tokio koks foto tai nznau,cia foto kai domejaus del 8v turbo,kompe metes tai ir idejau..
Ar tik as cia nematau, ar pas ji is tikro nera oro srauto matuokles?
Gal turi daugiau foto? Idomu.
na is tiek kiek matosi as irgi sakyciau kad nera...

Parašytas: 17 Spa 2006, 11:27
serik222
bus meetas, kiekvienas gales irodit kas jis ten buria
cia daug arkliuku galima prirasyt

)