Puslapis 11

del variklio keitimo

Parašytas: 19 Kov 2006, 14:29
Svečias
norejau pasiteirauti, ar verta deti i calibra 1.8l 85kW 8v motora, is kadetto gsi, motoras po kapitalinio sukasi kaip bitute. calibroj 2.0l paprastas uzlinkes. kokios dalys aplink motora netiktu ir turetu buti pakeistos?

Re: del variklio keitimo

Parašytas: 19 Kov 2006, 14:47
calibra
whahaha rašė:norejau pasiteirauti, ar verta deti i calibra 1.8l 85kW 8v motora, is kadetto gsi, motoras po kapitalinio sukasi kaip bitute. calibroj 2.0l paprastas uzlinkes. kokios dalys aplink motora netiktu ir turetu buti pakeistos?
Nezinau, bet pabandysiu paspelioti:
- pusashiai gali netikti;
- pravodke gali netikti;
- siurblys gali netikti;
- pagalves gali netikti;
- radiatorius gali netikti;

Parašytas: 19 Kov 2006, 16:17
bad_brains
nei vienas 1,8 motoras neturi 85 kW. ten gama: 66, 74 ir 82. ir gsi man regis su dvilitriniai buvo varikliais. degalu tiekimo sistemos kodoko ir calibros MFI-i vienodos. turetu tikt :) tik va problema bus su pravodke. Calibros ipurskimas Motronic M 1.5 o Kadette L3-Jetronic.
Kadettas man regis savidiagnostiko neturi... (chek engin'o). Mano galva pigiau ir gerokai paprasciau bus ta kadetto varikli padruot ir pirktis kita bloka nuo cales.

Parašytas: 19 Kov 2006, 19:29
Nitro
[quote="bad_brains"]nei vienas 1,8 motoras neturi 85 kW. ten gama: 66, 74 ir 82. ir gsi man regis su dvilitriniai buvo varikliais. [\quote]

jei kazhko nezhinai - nerashyk.

Parašytas: 19 Kov 2006, 19:36
bad_brains
ir kogi as nezinau? del gsi gali buti kad suklydau... :oops: tiesa, del tu 1,8 tai as butent kadettu variklius turejau omeny.
dar vienas dalykas: jei labai protingas jautiesi ir tokiais komentarais metaisi tipo 'jeigu nezinai - nerasyk' tai buk malonus pataisyk kur suklydau.

Parašytas: 19 Kov 2006, 20:21
Nitro
yra ishskirta teksto dalis, kurioje suklydai. taisyt nieko nereikia, nes priesh tai rashes zhmogus teisingai viska deste. O shiaip jei idomu, tai kadetai GSi buvo 1.8 l 8v 85kw 2.0 l 8v 85 kw ir 2.0l 16v nzn keik kw. pirmi du variantai skyresi sukimo momento kreive - 2l varikliuko sukimo momentas prie mazhesniu apsuku didesnis.

Parašytas: 19 Kov 2006, 20:22
Svečias
nesipykit, seip kadetai gsi buvo 1.8l 85kW toks pas mane kieme stovi, 2.0l 85kW. 2.0l 95kw na bei 2.0l 16v.matot pasvarsciau ir pasirode kad 1.8l motoras turetu buti geresnis uz 20ne nes kad ir jo sukimo momentas mazesnis bet aukstesniuose sukiuose. beto kuro sanaudos nezinau kaip butu su calibra bet kadetuose l skiresi, mano mieste ramiai vaziuojant 8.5-9l o 20ne apie 11l. pataisykit jei klystu. ka patartumete?

Parašytas: 19 Kov 2006, 20:24
Nitro
kadzhius is kalibra svoriu skiriasi truputi. nejuokauk. 1.8 tikrai nebus geriau nei 2.0 :)

Parašytas: 19 Kov 2006, 20:27
Svečias
bet kad tas 2l bukas, sukiu nerenka, vangus, priglusintas kaskoks. na mes darem toki experimenta su kadetais, mano 1.8 ir draugo 2.0l abu po kapitalinio tikrai gyvi, abu 2duriai, na siek tiek svoris skiresi nuo supuvimo lygio :) gavosi taip kad maudziau visapusiskai iskyrus max speed. o kuro sanaudos tikrai dauk mazesnes.

Parašytas: 19 Kov 2006, 21:00
bad_brains
gal ir teisingai apie galia snekat bet autodata rodo kitokius skaicius. anyways nesvarbu :roll:

Parašytas: 19 Kov 2006, 21:49
Nitro
whahaha rašė:bet kad tas 2l bukas, sukiu nerenka, vangus, priglusintas kaskoks. na mes darem toki experimenta su kadetais, mano 1.8 ir draugo 2.0l abu po kapitalinio tikrai gyvi, abu 2duriai, na siek tiek svoris skiresi nuo supuvimo lygio :) gavosi taip kad maudziau visapusiskai iskyrus max speed. o kuro sanaudos tikrai dauk mazesnes.
nesamone. gal ten kokia pavaru dezhe skyresi ar shiaip kadugys uzhmushtas buvo. kad padarta kapitalke, tai dar nereishkia kad viskas tvarkinga.

Parašytas: 19 Kov 2006, 22:10
BravoL
whahaha rašė:nesipykit, seip kadetai gsi buvo 1.8l 85kW toks pas mane kieme stovi, 2.0l 85kW. 2.0l 95kw na bei 2.0l 16v.matot pasvarsciau ir pasirode kad 1.8l motoras turetu buti geresnis uz 20ne nes kad ir jo sukimo momentas mazesnis bet aukstesniuose sukiuose. beto kuro sanaudos nezinau kaip butu su calibra bet kadetuose l skiresi, mano mieste ramiai vaziuojant 8.5-9l o 20ne apie 11l. pataisykit jei klystu. ka patartumete?
Ar teisingai supratau, kad variklis turintis gera sukimo momenta aukshtesniuose sukiuose yra geresnis.. :?:

Parašytas: 19 Kov 2006, 23:22
Nitro
nesu ash specas, tachiau dazhniausiai zhemuose sukiuose geresnis sukimo momentas yra geriau ;]

Re: del variklio keitimo

Parašytas: 19 Kov 2006, 23:23
nokas1
calibra rašė:
whahaha rašė:norejau pasiteirauti, ar verta deti i calibra 1.8l 85kW 8v motora, is kadetto gsi, motoras po kapitalinio sukasi kaip bitute. calibroj 2.0l paprastas uzlinkes. kokios dalys aplink motora netiktu ir turetu buti pakeistos?
Nezinau, bet pabandysiu paspelioti:
- pusashiai gali netikti;
- pravodke gali netikti;
- siurblys gali netikti;
- pagalves gali netikti;
- radiatorius gali netikti;
ir zapaske gali netikti :lol:

Parašytas: 19 Kov 2006, 23:26
Nitro
aha, ir vairas

Parašytas: 20 Kov 2006, 13:37
BravoL
Nitro rašė:nesu ash specas, tachiau dazhniausiai zhemuose sukiuose geresnis sukimo momentas yra geriau ;]
Tai vat butent ash ir noreciau suzinot ka nori pasakyt whahaha.. Nes kiek mano praziles ciainykas verda tai esu lygiai tokios pat nuomones kaip ir tu..

Parašytas: 20 Kov 2006, 14:54
Nitro
ash nemanau kad verta imt i galva tai, ka shneka chainikas, kurs sugeba galvoti apie 1,8 variklio dėjimo į cali privalumus ;]

Parašytas: 20 Kov 2006, 15:11
BravoL
Mjoo.. :) Anyway.. We're not here to judge.. :wink: