del variklio keitimo

Techninių klausimų forumas.
Uždaryta
Svečias

del variklio keitimo

Standartinė Svečias »

norejau pasiteirauti, ar verta deti i calibra 1.8l 85kW 8v motora, is kadetto gsi, motoras po kapitalinio sukasi kaip bitute. calibroj 2.0l paprastas uzlinkes. kokios dalys aplink motora netiktu ir turetu buti pakeistos?
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Re: del variklio keitimo

Standartinė calibra »

whahaha rašė:norejau pasiteirauti, ar verta deti i calibra 1.8l 85kW 8v motora, is kadetto gsi, motoras po kapitalinio sukasi kaip bitute. calibroj 2.0l paprastas uzlinkes. kokios dalys aplink motora netiktu ir turetu buti pakeistos?
Nezinau, bet pabandysiu paspelioti:
- pusashiai gali netikti;
- pravodke gali netikti;
- siurblys gali netikti;
- pagalves gali netikti;
- radiatorius gali netikti;
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
bad_brains
Veteranas
Pranešimai: 1837
Užsiregistravo: 26 Vas 2006, 20:37
Vietovė: Vilnius
Kontaktinė informacija:

Standartinė bad_brains »

nei vienas 1,8 motoras neturi 85 kW. ten gama: 66, 74 ir 82. ir gsi man regis su dvilitriniai buvo varikliais. degalu tiekimo sistemos kodoko ir calibros MFI-i vienodos. turetu tikt :) tik va problema bus su pravodke. Calibros ipurskimas Motronic M 1.5 o Kadette L3-Jetronic.
Kadettas man regis savidiagnostiko neturi... (chek engin'o). Mano galva pigiau ir gerokai paprasciau bus ta kadetto varikli padruot ir pirktis kita bloka nuo cales.
www.serbis.lt
[url=http://imageshack.us][img]http://img410.imageshack.us/img410/113/dsc03524modps6.jpg[/img][/url]
Nitro
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 3104
Užsiregistravo: 02 Bir 2005, 15:18
Vietovė: Vilnius

Standartinė Nitro »

[quote="bad_brains"]nei vienas 1,8 motoras neturi 85 kW. ten gama: 66, 74 ir 82. ir gsi man regis su dvilitriniai buvo varikliais. [\quote]

jei kazhko nezhinai - nerashyk.
bad_brains
Veteranas
Pranešimai: 1837
Užsiregistravo: 26 Vas 2006, 20:37
Vietovė: Vilnius
Kontaktinė informacija:

Standartinė bad_brains »

ir kogi as nezinau? del gsi gali buti kad suklydau... :oops: tiesa, del tu 1,8 tai as butent kadettu variklius turejau omeny.
dar vienas dalykas: jei labai protingas jautiesi ir tokiais komentarais metaisi tipo 'jeigu nezinai - nerasyk' tai buk malonus pataisyk kur suklydau.
www.serbis.lt
[url=http://imageshack.us][img]http://img410.imageshack.us/img410/113/dsc03524modps6.jpg[/img][/url]
Nitro
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 3104
Užsiregistravo: 02 Bir 2005, 15:18
Vietovė: Vilnius

Standartinė Nitro »

yra ishskirta teksto dalis, kurioje suklydai. taisyt nieko nereikia, nes priesh tai rashes zhmogus teisingai viska deste. O shiaip jei idomu, tai kadetai GSi buvo 1.8 l 8v 85kw 2.0 l 8v 85 kw ir 2.0l 16v nzn keik kw. pirmi du variantai skyresi sukimo momento kreive - 2l varikliuko sukimo momentas prie mazhesniu apsuku didesnis.
Svečias

Standartinė Svečias »

nesipykit, seip kadetai gsi buvo 1.8l 85kW toks pas mane kieme stovi, 2.0l 85kW. 2.0l 95kw na bei 2.0l 16v.matot pasvarsciau ir pasirode kad 1.8l motoras turetu buti geresnis uz 20ne nes kad ir jo sukimo momentas mazesnis bet aukstesniuose sukiuose. beto kuro sanaudos nezinau kaip butu su calibra bet kadetuose l skiresi, mano mieste ramiai vaziuojant 8.5-9l o 20ne apie 11l. pataisykit jei klystu. ka patartumete?
Nitro
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 3104
Užsiregistravo: 02 Bir 2005, 15:18
Vietovė: Vilnius

Standartinė Nitro »

kadzhius is kalibra svoriu skiriasi truputi. nejuokauk. 1.8 tikrai nebus geriau nei 2.0 :)
Svečias

Standartinė Svečias »

bet kad tas 2l bukas, sukiu nerenka, vangus, priglusintas kaskoks. na mes darem toki experimenta su kadetais, mano 1.8 ir draugo 2.0l abu po kapitalinio tikrai gyvi, abu 2duriai, na siek tiek svoris skiresi nuo supuvimo lygio :) gavosi taip kad maudziau visapusiskai iskyrus max speed. o kuro sanaudos tikrai dauk mazesnes.
bad_brains
Veteranas
Pranešimai: 1837
Užsiregistravo: 26 Vas 2006, 20:37
Vietovė: Vilnius
Kontaktinė informacija:

Standartinė bad_brains »

gal ir teisingai apie galia snekat bet autodata rodo kitokius skaicius. anyways nesvarbu :roll:
www.serbis.lt
[url=http://imageshack.us][img]http://img410.imageshack.us/img410/113/dsc03524modps6.jpg[/img][/url]
Nitro
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 3104
Užsiregistravo: 02 Bir 2005, 15:18
Vietovė: Vilnius

Standartinė Nitro »

whahaha rašė:bet kad tas 2l bukas, sukiu nerenka, vangus, priglusintas kaskoks. na mes darem toki experimenta su kadetais, mano 1.8 ir draugo 2.0l abu po kapitalinio tikrai gyvi, abu 2duriai, na siek tiek svoris skiresi nuo supuvimo lygio :) gavosi taip kad maudziau visapusiskai iskyrus max speed. o kuro sanaudos tikrai dauk mazesnes.
nesamone. gal ten kokia pavaru dezhe skyresi ar shiaip kadugys uzhmushtas buvo. kad padarta kapitalke, tai dar nereishkia kad viskas tvarkinga.
BravoL
Klubo garbės narys
Pranešimai: 563
Užsiregistravo: 21 Spa 2004, 18:37
Vietovė: Alytus
Kontaktinė informacija:

Standartinė BravoL »

whahaha rašė:nesipykit, seip kadetai gsi buvo 1.8l 85kW toks pas mane kieme stovi, 2.0l 85kW. 2.0l 95kw na bei 2.0l 16v.matot pasvarsciau ir pasirode kad 1.8l motoras turetu buti geresnis uz 20ne nes kad ir jo sukimo momentas mazesnis bet aukstesniuose sukiuose. beto kuro sanaudos nezinau kaip butu su calibra bet kadetuose l skiresi, mano mieste ramiai vaziuojant 8.5-9l o 20ne apie 11l. pataisykit jei klystu. ka patartumete?
Ar teisingai supratau, kad variklis turintis gera sukimo momenta aukshtesniuose sukiuose yra geresnis.. :?:
C25XE SOLD..
A6 '00 2.7TQ..
http://s1.gladiatus.lt/game/c.php?uid=66179
Nitro
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 3104
Užsiregistravo: 02 Bir 2005, 15:18
Vietovė: Vilnius

Standartinė Nitro »

nesu ash specas, tachiau dazhniausiai zhemuose sukiuose geresnis sukimo momentas yra geriau ;]
nokas1
Entuziastas
Pranešimai: 679
Užsiregistravo: 29 Kov 2005, 11:04
Vietovė: Šakiai

Re: del variklio keitimo

Standartinė nokas1 »

calibra rašė:
whahaha rašė:norejau pasiteirauti, ar verta deti i calibra 1.8l 85kW 8v motora, is kadetto gsi, motoras po kapitalinio sukasi kaip bitute. calibroj 2.0l paprastas uzlinkes. kokios dalys aplink motora netiktu ir turetu buti pakeistos?
Nezinau, bet pabandysiu paspelioti:
- pusashiai gali netikti;
- pravodke gali netikti;
- siurblys gali netikti;
- pagalves gali netikti;
- radiatorius gali netikti;
ir zapaske gali netikti :lol:
Nitro
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 3104
Užsiregistravo: 02 Bir 2005, 15:18
Vietovė: Vilnius

Standartinė Nitro »

aha, ir vairas
BravoL
Klubo garbės narys
Pranešimai: 563
Užsiregistravo: 21 Spa 2004, 18:37
Vietovė: Alytus
Kontaktinė informacija:

Standartinė BravoL »

Nitro rašė:nesu ash specas, tachiau dazhniausiai zhemuose sukiuose geresnis sukimo momentas yra geriau ;]
Tai vat butent ash ir noreciau suzinot ka nori pasakyt whahaha.. Nes kiek mano praziles ciainykas verda tai esu lygiai tokios pat nuomones kaip ir tu..
C25XE SOLD..
A6 '00 2.7TQ..
http://s1.gladiatus.lt/game/c.php?uid=66179
Nitro
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 3104
Užsiregistravo: 02 Bir 2005, 15:18
Vietovė: Vilnius

Standartinė Nitro »

ash nemanau kad verta imt i galva tai, ka shneka chainikas, kurs sugeba galvoti apie 1,8 variklio dėjimo į cali privalumus ;]
BravoL
Klubo garbės narys
Pranešimai: 563
Užsiregistravo: 21 Spa 2004, 18:37
Vietovė: Alytus
Kontaktinė informacija:

Standartinė BravoL »

Mjoo.. :) Anyway.. We're not here to judge.. :wink:
C25XE SOLD..
A6 '00 2.7TQ..
http://s1.gladiatus.lt/game/c.php?uid=66179
Uždaryta