del variklio keitimo
-
Svečias
del variklio keitimo
norejau pasiteirauti, ar verta deti i calibra 1.8l 85kW 8v motora, is kadetto gsi, motoras po kapitalinio sukasi kaip bitute. calibroj 2.0l paprastas uzlinkes. kokios dalys aplink motora netiktu ir turetu buti pakeistos?
Re: del variklio keitimo
Nezinau, bet pabandysiu paspelioti:whahaha rašė:norejau pasiteirauti, ar verta deti i calibra 1.8l 85kW 8v motora, is kadetto gsi, motoras po kapitalinio sukasi kaip bitute. calibroj 2.0l paprastas uzlinkes. kokios dalys aplink motora netiktu ir turetu buti pakeistos?
- pusashiai gali netikti;
- pravodke gali netikti;
- siurblys gali netikti;
- pagalves gali netikti;
- radiatorius gali netikti;
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
-
bad_brains
- Veteranas
- Pranešimai: 1837
- Užsiregistravo: 26 Vas 2006, 20:37
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
nei vienas 1,8 motoras neturi 85 kW. ten gama: 66, 74 ir 82. ir gsi man regis su dvilitriniai buvo varikliais. degalu tiekimo sistemos kodoko ir calibros MFI-i vienodos. turetu tikt
tik va problema bus su pravodke. Calibros ipurskimas Motronic M 1.5 o Kadette L3-Jetronic.
Kadettas man regis savidiagnostiko neturi... (chek engin'o). Mano galva pigiau ir gerokai paprasciau bus ta kadetto varikli padruot ir pirktis kita bloka nuo cales.
Kadettas man regis savidiagnostiko neturi... (chek engin'o). Mano galva pigiau ir gerokai paprasciau bus ta kadetto varikli padruot ir pirktis kita bloka nuo cales.
www.serbis.lt
[url=http://imageshack.us][img]http://img410.imageshack.us/img410/113/dsc03524modps6.jpg[/img][/url]
[url=http://imageshack.us][img]http://img410.imageshack.us/img410/113/dsc03524modps6.jpg[/img][/url]
-
bad_brains
- Veteranas
- Pranešimai: 1837
- Užsiregistravo: 26 Vas 2006, 20:37
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
ir kogi as nezinau? del gsi gali buti kad suklydau...
tiesa, del tu 1,8 tai as butent kadettu variklius turejau omeny.
dar vienas dalykas: jei labai protingas jautiesi ir tokiais komentarais metaisi tipo 'jeigu nezinai - nerasyk' tai buk malonus pataisyk kur suklydau.
dar vienas dalykas: jei labai protingas jautiesi ir tokiais komentarais metaisi tipo 'jeigu nezinai - nerasyk' tai buk malonus pataisyk kur suklydau.
www.serbis.lt
[url=http://imageshack.us][img]http://img410.imageshack.us/img410/113/dsc03524modps6.jpg[/img][/url]
[url=http://imageshack.us][img]http://img410.imageshack.us/img410/113/dsc03524modps6.jpg[/img][/url]
yra ishskirta teksto dalis, kurioje suklydai. taisyt nieko nereikia, nes priesh tai rashes zhmogus teisingai viska deste. O shiaip jei idomu, tai kadetai GSi buvo 1.8 l 8v 85kw 2.0 l 8v 85 kw ir 2.0l 16v nzn keik kw. pirmi du variantai skyresi sukimo momento kreive - 2l varikliuko sukimo momentas prie mazhesniu apsuku didesnis.
-
Svečias
nesipykit, seip kadetai gsi buvo 1.8l 85kW toks pas mane kieme stovi, 2.0l 85kW. 2.0l 95kw na bei 2.0l 16v.matot pasvarsciau ir pasirode kad 1.8l motoras turetu buti geresnis uz 20ne nes kad ir jo sukimo momentas mazesnis bet aukstesniuose sukiuose. beto kuro sanaudos nezinau kaip butu su calibra bet kadetuose l skiresi, mano mieste ramiai vaziuojant 8.5-9l o 20ne apie 11l. pataisykit jei klystu. ka patartumete?
-
Svečias
bet kad tas 2l bukas, sukiu nerenka, vangus, priglusintas kaskoks. na mes darem toki experimenta su kadetais, mano 1.8 ir draugo 2.0l abu po kapitalinio tikrai gyvi, abu 2duriai, na siek tiek svoris skiresi nuo supuvimo lygio
gavosi taip kad maudziau visapusiskai iskyrus max speed. o kuro sanaudos tikrai dauk mazesnes.
-
bad_brains
- Veteranas
- Pranešimai: 1837
- Užsiregistravo: 26 Vas 2006, 20:37
- Vietovė: Vilnius
- Kontaktinė informacija:
nesamone. gal ten kokia pavaru dezhe skyresi ar shiaip kadugys uzhmushtas buvo. kad padarta kapitalke, tai dar nereishkia kad viskas tvarkinga.whahaha rašė:bet kad tas 2l bukas, sukiu nerenka, vangus, priglusintas kaskoks. na mes darem toki experimenta su kadetais, mano 1.8 ir draugo 2.0l abu po kapitalinio tikrai gyvi, abu 2duriai, na siek tiek svoris skiresi nuo supuvimo lygiogavosi taip kad maudziau visapusiskai iskyrus max speed. o kuro sanaudos tikrai dauk mazesnes.
-
BravoL
- Klubo garbės narys
- Pranešimai: 563
- Užsiregistravo: 21 Spa 2004, 18:37
- Vietovė: Alytus
- Kontaktinė informacija:
Ar teisingai supratau, kad variklis turintis gera sukimo momenta aukshtesniuose sukiuose yra geresnis..whahaha rašė:nesipykit, seip kadetai gsi buvo 1.8l 85kW toks pas mane kieme stovi, 2.0l 85kW. 2.0l 95kw na bei 2.0l 16v.matot pasvarsciau ir pasirode kad 1.8l motoras turetu buti geresnis uz 20ne nes kad ir jo sukimo momentas mazesnis bet aukstesniuose sukiuose. beto kuro sanaudos nezinau kaip butu su calibra bet kadetuose l skiresi, mano mieste ramiai vaziuojant 8.5-9l o 20ne apie 11l. pataisykit jei klystu. ka patartumete?
C25XE SOLD..
A6 '00 2.7TQ..
http://s1.gladiatus.lt/game/c.php?uid=66179
A6 '00 2.7TQ..
http://s1.gladiatus.lt/game/c.php?uid=66179
Re: del variklio keitimo
ir zapaske gali netikticalibra rašė:Nezinau, bet pabandysiu paspelioti:whahaha rašė:norejau pasiteirauti, ar verta deti i calibra 1.8l 85kW 8v motora, is kadetto gsi, motoras po kapitalinio sukasi kaip bitute. calibroj 2.0l paprastas uzlinkes. kokios dalys aplink motora netiktu ir turetu buti pakeistos?
- pusashiai gali netikti;
- pravodke gali netikti;
- siurblys gali netikti;
- pagalves gali netikti;
- radiatorius gali netikti;
-
BravoL
- Klubo garbės narys
- Pranešimai: 563
- Užsiregistravo: 21 Spa 2004, 18:37
- Vietovė: Alytus
- Kontaktinė informacija:
Tai vat butent ash ir noreciau suzinot ka nori pasakyt whahaha.. Nes kiek mano praziles ciainykas verda tai esu lygiai tokios pat nuomones kaip ir tu..Nitro rašė:nesu ash specas, tachiau dazhniausiai zhemuose sukiuose geresnis sukimo momentas yra geriau ;]
C25XE SOLD..
A6 '00 2.7TQ..
http://s1.gladiatus.lt/game/c.php?uid=66179
A6 '00 2.7TQ..
http://s1.gladiatus.lt/game/c.php?uid=66179