2.0i 16 VS 2,5 V6
-
Velniox
2.0i 16 VS 2,5 V6
jei nesunku issakykte kas galite savo nuomone del siu modeliu, ta prasme ar labai daug skiriasi ju daliu, ekslotacijos kaina, bei kuro sanaudos(tik rasykite jas realias). Is anksto aciu uz normalius atsakymus.
Respect.
Respect.
-
jimaz
- Klubo ex-Narys
- Pranešimai: 550
- Užsiregistravo: 21 Spa 2004, 01:10
- Vietovė: Vilnius-Alytus
- Kontaktinė informacija:
na turejau as dohc'a apart tepalu keitimo benzo pylimo nieko daugiau nedariau...
benzo mieste man valgydavo ~10-11l/100km
siaip dohc'a nusipirkus rekomentuodina iskart pasikeist visus dirzus ytempejus bei vandens pompa...
del V6 lauxim kad BravoL parasytu kaip kas ten tixlej...
siaip dohc'a nusipirkus rekomentuodina iskart pasikeist visus dirzus ytempejus bei vandens pompa...
del V6 lauxim kad BravoL parasytu kaip kas ten tixlej...
[size=67]astra 2.0 DTI 16v[/size]
[size=67]calibra 2.0 16v turbo 4x4 150kW - [color=red]SOLD[/color]
calibra 2.0 16v dohc 110kW - [color=red]SOLD[/color][/size]
[size=67]calibra 2.0 16v turbo 4x4 150kW - [color=red]SOLD[/color]
calibra 2.0 16v dohc 110kW - [color=red]SOLD[/color][/size]
-
BravoL
- Klubo garbės narys
- Pranešimai: 563
- Užsiregistravo: 21 Spa 2004, 18:37
- Vietovė: Alytus
- Kontaktinė informacija:
Emm.. Na ka cia pasakius apie ta V6.. Man asmenishkai tai super modeliukas (nepaisant to kad vienas ish labiausiai nevykusiu opel'io varikliu)
Sanaudos tai kaip vaziuosi tiek turesi.. Ish pradziu mieste nuo 11,5 iki begalybes, kai bishki pramokau vaziuot y 10l galiu sutilpt (aishku ne pensininko stiliumi, bet ir ne tokiu kuris daug kam priimtinas).. Trasoj 90-100km/h 7l,
patikrinta 100-140km/h 8-8,5l.. Keiciau sankaba nes matyt gerai padrozta buvo, tai dar ash pasistengiau.. Komplekto kaina 580,-lt darbas 240,-lt; Laiku reik keist dirzus ir itempejus, bo jei truks dirzas tai uzgarantavo kad be 1100,-lt net nepajudesi.. Dirzas ~90,-lt priklauso nuo firmos, itempejai trys, vienas atskirai 130,-lt, o kiti du tik komplekte nes jie tokiam kronshteine sutvirtinti 270,-lt.. Darbas kaip kur.. man kainavo 70,-lt.. O toliau viskas kaip ir kitu calibra'u.. 
C25XE SOLD..
A6 '00 2.7TQ..
http://s1.gladiatus.lt/game/c.php?uid=66179
A6 '00 2.7TQ..
http://s1.gladiatus.lt/game/c.php?uid=66179
-
Velniox
2.0i 16 VS 2,5 V6
Tai kiek cia paskaitinejau, ir pagal tai kiek jus cia pasisaket priejau isvados, kad jos ryja tiek pat, viskas tik nuo vairavimo stiliaus priklauso. Jei ten ir skiriasi ten 1-2litrais tai nelabai cia esme. O beje dar norejau pasitikslint del tu daliu. Nes kiek skaiciau tai ir 2.0i tas dirzas apie ~1000 eina tai skirtumo kaip ir ner. Jei klystu pataisykit. As dar zalias sioj srity, bet perskaites beveik visas temas susidariau toki ispudi, kad pigios dalys tik tame modelyje kur 8V o visu kitu beveik visos daliu kainos panasios, iskyrus 4X4 vaziuokle. Gal as ir nusisneku. Todel jei nesunku padekit susivokt
Aciu uz kantrybe
-
amd
- Klubo ex-Narys
- Pranešimai: 645
- Užsiregistravo: 21 Spa 2004, 10:13
- Vietovė: Siauliai
- Kontaktinė informacija:
Re: 2.0i 16 VS 2,5 V6
na V6 tai tikrai benzo daugiau valgo nei c20xe ir explotacija brangesne 6 cilindru. Nezinau kaip tu BravoL vazineji, bet Diavolui tikrai ne 10 ir ne 12 litru valge benzoVelniox rašė:Tai kiek cia paskaitinejau, ir pagal tai kiek jus cia pasisaket priejau isvados, kad jos ryja tiek pat, viskas tik nuo vairavimo stiliaus priklauso. Jei ten ir skiriasi ten 1-2litrais tai nelabai cia esme. O beje dar norejau pasitikslint del tu daliu. Nes kiek skaiciau tai ir 2.0i tas dirzas apie ~1000 eina tai skirtumo kaip ir ner. Jei klystu pataisykit. As dar zalias sioj srity, bet perskaites beveik visas temas susidariau toki ispudi, kad pigios dalys tik tame modelyje kur 8V o visu kitu beveik visos daliu kainos panasios, iskyrus 4X4 vaziuokle. Gal as ir nusisneku. Todel jei nesunku padekit susivoktAciu uz kantrybe
Asmeniskai as tai is calibru pirkciau TIK dohc, nebent dujas desi, tada sohc.
[url=http://www.cardomain.com/ride/2571552/1url]Opel Astra G
2.0 16v[/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/133757.html][img]http://images.spritmonitor.de/133757_3.png[/img][/url]
2.0 16v[/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/133757.html][img]http://images.spritmonitor.de/133757_3.png[/img][/url]
-
BravoL
- Klubo garbės narys
- Pranešimai: 563
- Užsiregistravo: 21 Spa 2004, 18:37
- Vietovė: Alytus
- Kontaktinė informacija:
Re: 2.0i 16 VS 2,5 V6
Emm.. Na net nezinau ka ir sakyt..amd rašė:na V6 tai tikrai benzo daugiau valgo nei c20xe ir explotacija brangesne 6 cilindru. Nezinau kaip tu BravoL vazineji, bet Diavolui tikrai ne 10 ir ne 12 litru valge benzoVelniox rašė:Tai kiek cia paskaitinejau, ir pagal tai kiek jus cia pasisaket priejau isvados, kad jos ryja tiek pat, viskas tik nuo vairavimo stiliaus priklauso. Jei ten ir skiriasi ten 1-2litrais tai nelabai cia esme. O beje dar norejau pasitikslint del tu daliu. Nes kiek skaiciau tai ir 2.0i tas dirzas apie ~1000 eina tai skirtumo kaip ir ner. Jei klystu pataisykit. As dar zalias sioj srity, bet perskaites beveik visas temas susidariau toki ispudi, kad pigios dalys tik tame modelyje kur 8V o visu kitu beveik visos daliu kainos panasios, iskyrus 4X4 vaziuokle. Gal as ir nusisneku. Todel jei nesunku padekit susivoktAciu uz kantrybe
![]()
Asmeniskai as tai is calibru pirkciau TIK dohc, nebent dujas desi, tada sohc.
C25XE SOLD..
A6 '00 2.7TQ..
http://s1.gladiatus.lt/game/c.php?uid=66179
A6 '00 2.7TQ..
http://s1.gladiatus.lt/game/c.php?uid=66179
-
jimaz
- Klubo ex-Narys
- Pranešimai: 550
- Užsiregistravo: 21 Spa 2004, 01:10
- Vietovė: Vilnius-Alytus
- Kontaktinė informacija:
Re: 2.0i 16 VS 2,5 V6
nu ka as galiu pasakyt..nieko ten 4x4 vazuoklej nera baisei...turejau vazinejau shypsojausi visus metus..jokiu bedu...mano buvo c20let (turbo) tai pakeiciau visus dirzus kainavo berots 503lt made my autostilius (thnx staskaVelniox rašė: pigios dalys tik tame modelyje kur 8V o visu kitu beveik visos daliu kainos panasios, iskyrus 4X4 vaziuokle.
pigiausia aisq vazinesi su 8v varikliu ysidejas dar dujas....nereik sukt galvos del dirzo trukimo ar dar ko...vaziuoji iki kol vaziuoji ir tiek....
[size=67]astra 2.0 DTI 16v[/size]
[size=67]calibra 2.0 16v turbo 4x4 150kW - [color=red]SOLD[/color]
calibra 2.0 16v dohc 110kW - [color=red]SOLD[/color][/size]
[size=67]calibra 2.0 16v turbo 4x4 150kW - [color=red]SOLD[/color]
calibra 2.0 16v dohc 110kW - [color=red]SOLD[/color][/size]
-
jimaz
- Klubo ex-Narys
- Pranešimai: 550
- Užsiregistravo: 21 Spa 2004, 01:10
- Vietovė: Vilnius-Alytus
- Kontaktinė informacija:
....ai pamirsau paminet kad teko tvarkyt vairo stiprintuva manajei c20let tai ten su restauravimu gavosi ~300lt berots neatsimenu tixlej.... (thnx tu serik222
) 
[size=67]astra 2.0 DTI 16v[/size]
[size=67]calibra 2.0 16v turbo 4x4 150kW - [color=red]SOLD[/color]
calibra 2.0 16v dohc 110kW - [color=red]SOLD[/color][/size]
[size=67]calibra 2.0 16v turbo 4x4 150kW - [color=red]SOLD[/color]
calibra 2.0 16v dohc 110kW - [color=red]SOLD[/color][/size]
-
Velniox
2.0i 16 VS 2,5 V6
Aciu visiem uz issamius atsakymus. Dar jei nesunku pasakykit kuom geriau Soch uz Doch dedant dujas. Ta prasme pas Tevuka dabar Mondeo doch ir eko dujos tai tikrai nematau nieko blogo. Nu gal tik as nematau...
Aciu uz demesi
Aciu uz demesi
-
Velniox
teko pavazinet su visais variantais iskirus ecoteca 2 l, 16v.Velniox rašė:AMDVelniox rašo:
"Asmeniskai as tai is calibru pirkciau TIK dohc, nebent dujas desi, tada sohc."
Gal galetum AMD arba kas nors kitas argumentuot sita nuomone. Aciu
turbo - zveris, kuri reikia isstudijot, kad galetum smagiai vazinet. islaidos dvigubai , nuo kiti variantu.
v6 - optimali trauka, dazniausiai su auto deze, visais navarotais. bet pr, varoma. 170 arkliu. antiprobuksavimo sistema ira, bet tai ne quattro
problema su detalemis.( kaip ir turbo )
2,0 l 16 v iki 93 m. 150 arkliu. jai neuzdroztas variklis - geriausias variantas. trauka + kaina + economija ! buna ir quattriniu !!!
2,0 8 v - ne noriu izeisti savininku. jai zmogus perka dveju duru , sportiskos isvaizdos masyna, man atrodo turi buti ir greitesne, negu 115 arkliu.
2.0 l 16 v , eco nuo 93 m - nevazinejau, ir naudingos info nuo saves ( kaip ir visur ! ) neturiu.
DTM - kas turi info ?
www.neciunai.lt
sodyba. vestuves. kubilas . pirtis.
www.pirtis-baseinas.lt
sodyba. vestuves. kubilas . pirtis.
www.pirtis-baseinas.lt
-
amd
- Klubo ex-Narys
- Pranešimai: 645
- Užsiregistravo: 21 Spa 2004, 10:13
- Vietovė: Siauliai
- Kontaktinė informacija:
kuria vieta?Velniox rašė:AMDVelniox rašo:
"Asmeniskai as tai is calibru pirkciau TIK dohc, nebent dujas desi, tada sohc."
Gal galetum AMD arba kas nors kitas argumentuot sita nuomone. Aciu
jei del duju i dohc, tai beveik tas pats, kas tureti sohc be duju
[url=http://www.cardomain.com/ride/2571552/1url]Opel Astra G
2.0 16v[/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/133757.html][img]http://images.spritmonitor.de/133757_3.png[/img][/url]
2.0 16v[/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/133757.html][img]http://images.spritmonitor.de/133757_3.png[/img][/url]
-
ZaJaNaS
- Pradedantysis
- Pranešimai: 109
- Užsiregistravo: 22 Spa 2004, 11:54
- Vietovė: Reading (salia londono)
as turejau dohc ir buwo paprastos dujos tai siaip nieko gero nerwas imdawo mane kai stowi su ja nes ant laiswu dirbdawo na kaip pasakyti sokinedawo apsukos o 8v gerai paprastos dujos nes pas jas tik 8v tai man tas pats
na siaip imk turbo jai suma leidzia nes nesigailesi o jai nenori nori kad tik smagoka butu dohc geriausias wariantas iki 92 berots na 110kw
na siaip imk turbo jai suma leidzia nes nesigailesi o jai nenori nori kad tik smagoka butu dohc geriausias wariantas iki 92 berots na 110kw
BMW E30 m20 b25
BMW E34 m30 b35
BMW E34 m30 b35
-
jimaz
- Klubo ex-Narys
- Pranešimai: 550
- Užsiregistravo: 21 Spa 2004, 01:10
- Vietovė: Vilnius-Alytus
- Kontaktinė informacija:
nu kad ir kaip ten bebutu jau jei dedi dujas tai aisq sieki enonomijos..o trauka ir ekonomija nesuderinama...jei ekonomija dedi y 8v dujas ir ramu ir bedu ner ir pigu...y 16v kas isto kad tiesioginio ypurskimo ydesi su purkstukais visu pirma tai bus brangiau zymei nei paparastos y 8v ir vistiek manau bedu neisvengsi...maciau ant V6 pastatytas dujas tai bedu yra vistiek...o ir dujos jau tikrai ne y gera varikliui taip kad jei nori lekt tai pamirsk dujas... 
[size=67]astra 2.0 DTI 16v[/size]
[size=67]calibra 2.0 16v turbo 4x4 150kW - [color=red]SOLD[/color]
calibra 2.0 16v dohc 110kW - [color=red]SOLD[/color][/size]
[size=67]calibra 2.0 16v turbo 4x4 150kW - [color=red]SOLD[/color]
calibra 2.0 16v dohc 110kW - [color=red]SOLD[/color][/size]
...calibra su turbo ir fiesta 1.1lBudulas rašė:visom keturiom pritariu! reikia apsispresti ko nori, ar traukos ar ekonomijos.
nori taupiai - imi 8v statai dujas ir pamirsti viska
nori daugiau galios su optimaliom islaidom - imi 16v ir nebesuki sau kiausu.
jei nori tik kartais palaxtyt - imi 2 masinas.
Va cia tai tiesa =) Calibra viso labo jei ka ir turi sportisko, tai nebent tik isvaizda ir geras aerodinamines savybes. Todel ar ten po kapotu 115ag, ar 204ag, nors skirtumas tarp ju nors ir yra, taciau bendram kontekste, tai kaip buvo dvidure vectra, taip ir liks.serik222 rašė:ai zmogus perka dveju duru , sportiskos isvaizdos masyna, man atrodo turi buti ir greitesne, negu 115 arkliu.
Cia subjektyvu ir kiekvieno reikalas spresti, kiek konkreciai jam pasitenkinimo ar kitokiais parametrais pamatuojamo rezultato teikia pvz c20let ir ar verta moketi dvigubai brangiau net negalint pilnai pasinaudoti turimu pranasumu (mieste 50km/h, autostradoje 130km/h - kur cia tas pranasumas, - iki kito sviesaforo - maksimum). Aisku, as nekalbu apie pirkejus-dalbajobus: "syla jest (204ag) - uma ninada" - mieste greitis 200+ km/h.
Pas mane irgi 8v, ir pirkdamas caly ieskojau butent c20ne, o ne xe arba let, nes man reikejo _kasdienines masinos_, kuri pigiai eksploatuojasi, reikalauja mazai prieziuros ir demesio - t.y. ne as jai tarnauju, o ji man. Jei buciau ieskojes _sportiskos_, tikrai buciau pirkes ne calibra (nesvarbu ar tai 16v, ar turbo).
Galima nusipirkti turbo, nera ta ir kaina didele, lyginant su pan. galios auto, bet kas is to? Transmisija leva, variklio galios kelimo galimybes ribotos, kebulas silpnas, pakaba ir stabdziai irgi ne stebuklas. Kur cia tas "sportas"? Nebent hobis...
DISCLAIMER: visa sia rasliava skaitant, reiktu tureti galvoje, kad kalbu tik kaip apie _kasdienine auto_, nes kai kam ji gali buti ne kasdienine ir t.t. - t.y. hobis. Tokiu atveju apie finansini neracionaluma tylima =)
is tavo zodziu galima suprast, kad lietuvos lenktynininkai, turi kasdienines masynos, jai palyginti su wrc kokio s.loebo masina. kur cia sportas ? , cia hobis....calibra rašė:Va cia tai tiesa =) Calibra viso labo jei ka ir turi sportisko, tai nebent tik isvaizda ir geras aerodinamines savybes. Todel ar ten po kapotu 115ag, ar 204ag, nors skirtumas tarp ju nors ir yra, taciau bendram kontekste, tai kaip buvo dvidure vectra, taip ir liks.serik222 rašė:ai zmogus perka dveju duru , sportiskos isvaizdos masyna, man atrodo turi buti ir greitesne, negu 115 arkliu.
Cia subjektyvu ir kiekvieno reikalas spresti, kiek konkreciai jam pasitenkinimo ar kitokiais parametrais pamatuojamo rezultato teikia pvz c20let ir ar verta moketi dvigubai brangiau net negalint pilnai pasinaudoti turimu pranasumu (mieste 50km/h, autostradoje 130km/h - kur cia tas pranasumas, - iki kito sviesaforo - maksimum). Aisku, as nekalbu apie pirkejus-dalbajobus: "syla jest (204ag) - uma ninada" - mieste greitis 200+ km/h.
Pas mane irgi 8v, ir pirkdamas caly ieskojau butent c20ne, o ne xe arba let, nes man reikejo _kasdienines masinos_, kuri pigiai eksploatuojasi, reikalauja mazai prieziuros ir demesio - t.y. ne as jai tarnauju, o ji man. Jei buciau ieskojes _sportiskos_, tikrai buciau pirkes ne calibra (nesvarbu ar tai 16v, ar turbo).
Galima nusipirkti turbo, nera ta ir kaina didele, lyginant su pan. galios auto, bet kas is to? Transmisija leva, variklio galios kelimo galimybes ribotos, kebulas silpnas, pakaba ir stabdziai irgi ne stebuklas. Kur cia tas "sportas"? Nebent hobis...
DISCLAIMER: visa sia rasliava skaitant, reiktu tureti galvoje, kad kalbu tik kaip apie _kasdienine auto_, nes kai kam ji gali buti ne kasdienine ir t.t. - t.y. hobis. Tokiu atveju apie finansini neracionaluma tylima =)
www.neciunai.lt
sodyba. vestuves. kubilas . pirtis.
www.pirtis-baseinas.lt
sodyba. vestuves. kubilas . pirtis.
www.pirtis-baseinas.lt
Pirma, tai Lietuvos lenktyninkui dazniausiai lenktynes ir yra hobis, o ne profesine veikla. Jei klystu, butu idomu isgirsti pavyzdi.serik222 rašė:is tavo zodziu galima suprast, kad lietuvos lenktynininkai, turi kasdienines masynos, jai palyginti su wrc kokio s.loebo masina. kur cia sportas ? , cia hobis....
Antra, del pateikto pavyzdzio - taip yra todel, kad Lietuvos lenktyninkas negali vaziuoti su masina, kuria svajoja, ir ne tik del riboto biudzeto. Cia netgi svarbiau yra grieztas reglamentavimas, pradedant reikalavimais ir baigiant homologacijom.
Vien LRC yra A,R,N,S klases, kuriu dar kiekviena skaidosi (pvz A,R-3500, N-2000, S-3500 ir t.t.), jau nekalbant apie skirtingus reglamentus ir reikalavimus tarp WRC ir LRC.
O jei kalbeti, su kuo kasdien vazineja pasaulines zvaigzdes (kiek ten, berods 20 pergaliu pasaulio ralio cempionate tavo minetas sebastien l.?), tai WRC ne tik pasaulio ralio cempionatas, tai auto gamintoju ir kitu imoniu ivaizdzio formavimas, reklama ir t.t. - kitaip tariant irankis marketingistams. Kaip WRC vairuotojams kalbeti, elgtis ir ka vairuoti (net ir po "darbo") sprendzia ne jie patys, o ju darbdavys, kadangi ralis jiems, kaip jau ir minejau, yra profesine veikla - jie is to "valgo duona".
Tuo tarpu Lietuvoje 99% ralio vairuotoju vaziuoja uz savo (ar remiancios imones) lesas ir nera komandos samdomi vairuotojai. Turbut sunku butu "sutapimu" pavadinti dar ir tai, kad dauguma lyderiu Lietuvoje vaziuoja geriausiom auto ir yra imoniu savininkai, vadovai, direktoriai. Ir is tikro, kaip jau minejau, ralis Lietuvoje daugumai ir yra hobis, o ne profesine veikla. Tiek remeju rinka ralyje, tiek pats ralis nepritrauke tiek zmoniu, kad daug kas noretu investuoti i tai didelius pinigus, sudarydami komanda, samdydami, apmokydami, treniruodami vairuotojus, kai viskas tai brangiai kainuoja.
Re: 2.0i 16 VS 2,5 V6
Na kad ir pavėluotai, bet šiek tiek info apie V6 turbūt perdaug nebus, nes
tokie motorai klube kiek žinau tik 2. Kuro sąnaudos. Tema labai skaudi,
nes V6 apetitu tikrai nesiskundžia. Manau jos panašios kaip ir turbo. Pas
mane jos labai retai kada būna <13ltr. Vairavimo stilius manau nėra
kažkoks agresyvesnis, nes kai turėjau C20XE, vasarą rydavo apie10ltr.
Analogiškom sąlygom V6 suėstų mažių mažiausiai na.... 12,8ltr. Bet čia tik
vasarą, kuri yra 3mėn. Rudenį ir pavasarį bus +1ltr, t.y. apie 14ltr. Bet yra
dar žiema, kai lauke -10 ar net -20. Kadangi visuose V6 borto kompas yra,
tai rodo jis labai negražius skaičius - 17 ar net 18ltr/100km. O jeigu ir meluoja
tie kompai tai tikrai nedaug
Apie patį variklį daug nekalbėsiu, kadangi retas motoras, niekam neįdomu,
tik pridursiu jog variklio detalės labai brangios, teko jau daryti kapitalinį,
remonto kaina lygiai tas pats kas remontuoti 2 doshinius motorus, nes galvos
ten 2, paskirstymo diržas 100lt, kaip 2 doshiniai t.t.
Beje, detalių gauti be šansų (šiauliuose), tik pas opel atstovus, bet
pas juos antkainis tas pats kaip naujom mašinom.
Na privalumas manau tame, jog V6 modifikacija standartiškai ėjo su beveik maksimalia
komplektacija. Tiesa, pats važiavimas netgi šiek tiek primena Omegą B, nes
su tokia esu važiavęs, tik omega B su 3.0 varikliu traukia blogiau

tokie motorai klube kiek žinau tik 2. Kuro sąnaudos. Tema labai skaudi,
nes V6 apetitu tikrai nesiskundžia. Manau jos panašios kaip ir turbo. Pas
mane jos labai retai kada būna <13ltr. Vairavimo stilius manau nėra
kažkoks agresyvesnis, nes kai turėjau C20XE, vasarą rydavo apie10ltr.
Analogiškom sąlygom V6 suėstų mažių mažiausiai na.... 12,8ltr. Bet čia tik
vasarą, kuri yra 3mėn. Rudenį ir pavasarį bus +1ltr, t.y. apie 14ltr. Bet yra
dar žiema, kai lauke -10 ar net -20. Kadangi visuose V6 borto kompas yra,
tai rodo jis labai negražius skaičius - 17 ar net 18ltr/100km. O jeigu ir meluoja
tie kompai tai tikrai nedaug
Apie patį variklį daug nekalbėsiu, kadangi retas motoras, niekam neįdomu,
tik pridursiu jog variklio detalės labai brangios, teko jau daryti kapitalinį,
remonto kaina lygiai tas pats kas remontuoti 2 doshinius motorus, nes galvos
ten 2, paskirstymo diržas 100lt, kaip 2 doshiniai t.t.
Beje, detalių gauti be šansų (šiauliuose), tik pas opel atstovus, bet
pas juos antkainis tas pats kaip naujom mašinom.
Na privalumas manau tame, jog V6 modifikacija standartiškai ėjo su beveik maksimalia
komplektacija. Tiesa, pats važiavimas netgi šiek tiek primena Omegą B, nes
su tokia esu važiavęs, tik omega B su 3.0 varikliu traukia blogiau