Puslapis 44

Parašytas: 24 Rgs 2006, 23:02
calibra
tomas rašė:siaip del tos SFI dezes, as tai ja ismesinejau, t.y ispjausciau wisas widuje esancias pertwaras ir dabar oras tikrai daug lengviau per ja praeina. Gal ir pasirodys juokinga, bet trauka siek tiek pagerejo be to ir garsas oro isiurbimo pasidare agresywesnis. :twisted:
Man atrodo kiek keistoka, kad ishpjauschius gamyklines pertvaras visokeriopai pagerejo. Ar tikrai ishbandei prie visu sukiu, t.y. prie mazhai ir rpm ir prie daug? Prie didelio greichio ir prie mazho? Negi nera jokio nuostolio kuriam nors sukiu ar greichio diapazone?

Parašytas: 25 Rgs 2006, 17:51
tomas
Negaliu atsakyt i sita klausima, nes pas mane pastowiai apsukos ties 7000. :lol: o jei rimtai, tai kazkokiu minusu nepastebejau.

Parašytas: 26 Rgs 2006, 10:31
TANKYSTAS
tai jau remy dabar darysi ispjaustses deze, ane ? :lol:

Parašytas: 26 Rgs 2006, 14:23
nfsu_2.0
Blemba as ta SFI deze dabar namie turiu irgi zadu mesinet, bet taip pat galvoju, kad reikia sumazint jos turi panaudojant makroflexa pvz arba kazka panasaus. Dabar jos turis ~3,5L O pagal "induction_systems" arba "The Helmholtz Theory" jei neklystu plenumas turetu buti 50-65% variklio darbinio turio, o jei norim max torque prie 6000 RPM ty max arkliu prarandant torque vidutiniam sukiu diapazone dar reiketu pamazint 10-15%. O gal uz gazo sklendes yra tas reikalingas turis Apie 0,9L ir nieko nebepakeisiu keisdamas SFI bakelio turi. Ta va ble visai susibalamutinau :? ir beliko tik eksperimentuot, arba patarkit ka nors protingo.

Parašytas: 27 Rgs 2006, 19:13
tomas
o jo, Remei atejna galas :lol: :twisted:

Parašytas: 28 Rgs 2006, 02:59
marukas
:lol:

Parašytas: 29 Rgs 2006, 16:15
blue_angel

Parašytas: 29 Rgs 2006, 18:19
TANKYSTAS
The Administrator(s) have not granted you sufficient permissions to view the Article Section.



:?