Parašytas: 06 Rgs 2006, 13:10
niuansu visokiu yra aisq
o kaip pvz orgaudis ant kapoto ? cia kazkas minejo kad tik lenktynem tinka o ne paprastam vazinejimui, kaip cia suprast

Calibra Klubo Forumas
http://forum.calibra-club.lt/
hidro smugis = hidraulinis ?Haris_24 rašė:per tavo mineta "mazai spudu vandeni" mano bendradarbis savo bmw 7 (benzininis variklis) tuoj varikli pakeis, kai po pervaziavimo per gera bala pasiurbe vandens. hidraulinis smugis...calibra rašė:per bala dar ir kaip gali =)Angelas rašė:Na pvz cia graziai padaryta, ir priderinta viskas, ne taip kaip tenseip sako vandens gali pkliuti, bet man atrodo jei zarna kyla i virsu tai kazkaip nemanau kad ten koks vanduo gali pakliuti..
Tik gerai, kad pas benza bent suspaudimas ne toks aukstas kaip pas dyzeli, tai mazesne tikimybe, kad pagavus vandens 'gurksni' isnesios varikli nacher (vanduo yra mazhai spudus).


Na, man irgi atrodo, kad vandens taip lengvai pats nepasiurbs, nes vanduo sveria "truputi" daugiau nei oras =)))dd rašė: dar paprasciau siuo atveju (nes kalba eina apie "ram air" oro padavima i stock boxa) padaryt kelias skyles pacioj dezej.
siaip, kiek teko girdet/skaityt norint tokiu budu pasiurbti vandens, reikia panardinti ta paemima (ar pati filtra) pilnai, nes ora bet kuriuo atveju lengviau siurbti nei vandeni. o lietaus vanduo - smulkus laseliai neturi dideles reiksmes (hidro smugio negausi) - cia toks alia water paimamo oro ausinimas
Na, argi ten tiek prisiurbia to vandens per standartini oro filtra? Imho, jei ir pasiurbia, tai jis lieka box'o apacioje, nes vargu, ar uztektu siurbimo jegos vandeniui pakeltu nuo box'o apacios iki virsaus (kur eina skyle is box'o i matuokle).dd rašė:as kiek zinau tai tas prigreziojimas gero daug neduoda, nes siurbia karsta ora nuo variklio, bet kelios nedideles skylutes gal padedu vandeniui nuteketi jei ka...? cia su staska yra planu kazka sugalvot. jei pasiseks, idesiu info![]()
as irgi manau, kad paliekant standartini filtra - mazai sansu "prisiurbt". o del skyliu dar reikia paziuret.calibra rašė:Na, argi ten tiek prisiurbia to vandens per standartini oro filtra? Imho, jei ir pasiurbia, tai jis lieka box'o apacioje, nes vargu, ar uztektu siurbimo jegos vandeniui pakeltu nuo box'o apacios iki virsaus (kur eina skyle is box'o i matuokle).dd rašė:as kiek zinau tai tas prigreziojimas gero daug neduoda, nes siurbia karsta ora nuo variklio, bet kelios nedideles skylutes gal padedu vandeniui nuteketi jei ka...? cia su staska yra planu kazka sugalvot. jei pasiseks, idesiu info![]()
Mano planuose del oro paemimo - izoliuoti karsta dali nuo oro paemimo rakto. Skyliu tikriausiai nedarysiu, nes nenoriu jokio papildomo garselio, o saltas oras varikliui geeeerai!.. =)
p.s. laukiam fotoreportazo ir is tamstos projekto!
Ka gi, laukiam - uz liezuvio niekas netrauke! =)dd rašė:gal jau kita sav.???
Buvau skaites kad ta SFI deze/turis pries isiurbimo kolektorius (anglu k. plenum) reikalingas, tam kad i varikli prie tam tikru apsuku padetu prisiurbt oro daugiau negu 100%, tarkim 110%.nokas1 rašė:uzdejus sport filtra (ant 16v ) nesigauna tas grazus garsas![]()
ar tik nereiktu vietoj SFI dezes det alkune, nes toj dezej yra visokiu atsikisimu,del kuriu susidaro turbulencijos ir yra slopinamas garsas?
Ar as atsilikes ar ka, bet mano zhiniom, taip turetu buti pas visus isiurbimo kolektorius. Ten juk isiurbimo rezonansas sujungiamas su ishmetimo rezonansu, kad atsidarymo metu oras butu i cilindra patektu kuo lengviau ir kuo daugiau, o ishmetimo metu irgi - kuo laisviau ir kuo daugiau. Juolab, ten isiurbimo kolektoriuje oro banga "suvaikshto" kelis kartus (pvz, 4) ir tada "ishaunama" i cilindra.nfsu_2.0 rašė:Buvau skaites kad ta SFI deze/turis pries isiurbimo kolektorius (anglu k. plenum) reikalingas, tam kad i varikli prie tam tikru apsuku padetu prisiurbt oro daugiau negu 100%, tarkim 110%.nokas1 rašė:uzdejus sport filtra (ant 16v ) nesigauna tas grazus garsas![]()
ar tik nereiktu vietoj SFI dezes det alkune, nes toj dezej yra visokiu atsikisimu,del kuriu susidaro turbulencijos ir yra slopinamas garsas?
Ir dar, as esu pries sport filtrus. Negi jus manot, kad paprastas labai didelis filtras nuo kitu varikliu nekvepuoja taip pat lengvai, kaip sport filtras. Per ta sport filtra tik prisiurbs dulkiu ir smelio. Galima issimt trumpam stokini filtra ir padragint, jei ka.
Kai papuls man po ranka nuo kokio dizelinio variklio didesnis cilindrinis oro filtras su deze butinai isidesiu ir aisku oro paemima isvesiu i prieki kur nors, kad imtu salta ora.
Turbut teisingai rasai, tik nevisiskai sutikciau su teiginiu "Ten juk isiurbimo rezonansas sujungiamas su ishmetimo rezonansu" pvz audi 2.0E 4 cilindru varikly nera jokio voztuvu persidengimo, ta prasme gali statyt turbina ar kompresoriu ir pust per prievarta niekas neiseis lauk i glusa ir be jokiu veleneliu keitimu, taigi isiurbimo ir ismetimo rezonansas nesujungtas turbininiuose ir audi 2.0E 4 cil iki 90m, bet calibroj nezinau.calibra rašė:Ar as atsilikes ar ka, bet mano zhiniom, taip turetu buti pas visus isiurbimo kolektorius. Ten juk isiurbimo rezonansas sujungiamas su ishmetimo rezonansu, kad atsidarymo metu oras butu i cilindra patektu kuo lengviau ir kuo daugiau, o ishmetimo metu irgi - kuo laisviau ir kuo daugiau. Juolab, ten isiurbimo kolektoriuje oro banga "suvaikshto" kelis kartus (pvz, 4) ir tada "ishaunama" i cilindra.
Del sportiniu oro filtru turboservise taip ir pasake - 'is cia ir sparnuochiu remontas".
zhinoma, kad tokia info idomu vien savishvietos tikslais. Pasharink.nfsu_2.0 rašė:Turbut teisingai rasai, tik nevisiskai sutikciau su teiginiu "Ten juk isiurbimo rezonansas sujungiamas su ishmetimo rezonansu" pvz audi 2.0E 4 cilindru varikly nera jokio voztuvu persidengimo, ta prasme gali statyt turbina ar kompresoriu ir pust per prievarta niekas neiseis lauk i glusa ir be jokiu veleneliu keitimu, taigi isiurbimo ir ismetimo rezonansas nesujungtas turbininiuose ir audi 2.0E 4 cil iki 90m, bet calibroj nezinau.calibra rašė:Ar as atsilikes ar ka, bet mano zhiniom, taip turetu buti pas visus isiurbimo kolektorius. Ten juk isiurbimo rezonansas sujungiamas su ishmetimo rezonansu, kad atsidarymo metu oras butu i cilindra patektu kuo lengviau ir kuo daugiau, o ishmetimo metu irgi - kuo laisviau ir kuo daugiau. Juolab, ten isiurbimo kolektoriuje oro banga "suvaikshto" kelis kartus (pvz, 4) ir tada "ishaunama" i cilindra.
Del sportiniu oro filtru turboservise taip ir pasake - 'is cia ir sparnuochiu remontas".
Del pacio rezonanso sutinku, jis yra ir ismetime ir isiurbime. turiu PDF faila induction_systems.pdf galeciau pasharint, kas kerta anglu supras.
Sorry uz nukrypima nuo temos
parasyk i privata savo e-mailo adresa atsiusiu ta pdf failiuka, ten pagrinde apie isiurbima, nes nezinau kur galeciau be vargo uploada padaryt.calibra rašė:zhinoma, kad tokia info idomu vien savishvietos tikslais. Pasharink.
Del tu rezonansu - argi isiurbimo rezonansas su ismetimo veikia isvien TIK TADA, kai yra persiklojanchios fazes? Na, as nesu varikliu geras zinovas, bet man idomu.
Beje, kitas idomumas. Kitam auto, "bangavo" laisvi sukiai. Perstachius velenus, t.y. (pavelinus) degima, ishsilygino. Kaip toks bajeris patinka? =)))
1. jamejla jau permeciaunfsu_2.0 rašė: parasyk i privata savo e-mailo adresa atsiusiu ta pdf failiuka, ten pagrinde apie isiurbima, nes nezinau kur galeciau be vargo uploada padaryt.
Manau, kad del rezonanso abiejuose galuose, esi teisus tik tuo atveju, kai yra persiklojanchios fazes, nes priesingu atveju ismetimo voztuvas/voztuvai uzsidaro ir tik tada atsidaro isiurbimo, cia taip gali but mano minetam audi 2.0E (paradoksas, bet ekonomiskas variklis), arba turbininiuose. Reiskia ismetimui uz kelniu galima imt tiesu kad ir 7cm vamzdi ir bus jega. Del cali dar nezinau gali buti tavo teisybe ir be backpressure variklis veiks apgailetinai
Perstacius velenus cia gal netik degimas, bet ir fazes persistate, arba gryzo jei persoko dirzas, cia gali buti daug priezasciu neapsiimu sprest
Pakartojau! =)nfsu_2.0 rašė:to calibra kazkodel negavau i privata nieko


cia tai jau turbavykas seip...blue_angel rašė: