Puslapis 34

Parašytas: 06 Rgs 2006, 13:10
Angelas
niuansu visokiu yra aisq :) o kaip pvz orgaudis ant kapoto ? cia kazkas minejo kad tik lenktynem tinka o ne paprastam vazinejimui, kaip cia suprast :?: :roll:

Parašytas: 06 Rgs 2006, 22:30
dd
Haris_24 rašė:
calibra rašė:
Angelas rašė:Na pvz cia graziai padaryta, ir priderinta viskas, ne taip kaip ten :D seip sako vandens gali pkliuti, bet man atrodo jei zarna kyla i virsu tai kazkaip nemanau kad ten koks vanduo gali pakliuti..
per bala dar ir kaip gali =)
Tik gerai, kad pas benza bent suspaudimas ne toks aukstas kaip pas dyzeli, tai mazesne tikimybe, kad pagavus vandens 'gurksni' isnesios varikli nacher (vanduo yra mazhai spudus).
per tavo mineta "mazai spudu vandeni" mano bendradarbis savo bmw 7 (benzininis variklis) tuoj varikli pakeis, kai po pervaziavimo per gera bala pasiurbe vandens. hidraulinis smugis...
hidro smugis = hidraulinis ?
kazkaip iprates girdet hidro smugis.. :?

yra tokie apsauginiai voztuvai jei ka.
Paveikslėlis

Paveikslėlis


dar paprasciau siuo atveju (nes kalba eina apie "ram air" oro padavima i stock boxa) padaryt kelias skyles pacioj dezej.
siaip, kiek teko girdet/skaityt norint tokiu budu pasiurbti vandens, reikia panardinti ta paemima (ar pati filtra) pilnai, nes ora bet kuriuo atveju lengviau siurbti nei vandeni. o lietaus vanduo - smulkus laseliai neturi dideles reiksmes (hidro smugio negausi) - cia toks alia water paimamo oro ausinimas :D

Parašytas: 06 Rgs 2006, 22:53
Angelas
apsauginiai voztuvai nuo ko ? nelb supratau ? kad vandens neprisiurbtu ?

Parašytas: 06 Rgs 2006, 23:16
calibra
dd rašė: dar paprasciau siuo atveju (nes kalba eina apie "ram air" oro padavima i stock boxa) padaryt kelias skyles pacioj dezej.
siaip, kiek teko girdet/skaityt norint tokiu budu pasiurbti vandens, reikia panardinti ta paemima (ar pati filtra) pilnai, nes ora bet kuriuo atveju lengviau siurbti nei vandeni. o lietaus vanduo - smulkus laseliai neturi dideles reiksmes (hidro smugio negausi) - cia toks alia water paimamo oro ausinimas :D
Na, man irgi atrodo, kad vandens taip lengvai pats nepasiurbs, nes vanduo sveria "truputi" daugiau nei oras =)))

O del skyliu stock box'e, tai... gal ir nieko mintis, bet kiti kiek girdejau, tas skyles daro del garso - t.y. i stock'ini box'a prigrezioja skyliu ir gaunas kazkas netoli kuginio K&N'o =)))) Kiek tiesa - nezinau, nes pats nemachiau!

Parašytas: 07 Rgs 2006, 00:17
dd
as kiek zinau tai tas prigreziojimas gero daug neduoda, nes siurbia karsta ora nuo variklio, bet kelios nedideles skylutes gal padedu vandeniui nuteketi jei ka...? cia su staska yra planu kazka sugalvot. jei pasiseks, idesiu info :wink:

2Angelas: tas voztuvas apsaugo nuo vandens prisiurbimo - jei filtras panardinamas vandeny - ora siurbia per ta bypass voztuva

Parašytas: 07 Rgs 2006, 09:54
calibra
dd rašė:as kiek zinau tai tas prigreziojimas gero daug neduoda, nes siurbia karsta ora nuo variklio, bet kelios nedideles skylutes gal padedu vandeniui nuteketi jei ka...? cia su staska yra planu kazka sugalvot. jei pasiseks, idesiu info :wink:
Na, argi ten tiek prisiurbia to vandens per standartini oro filtra? Imho, jei ir pasiurbia, tai jis lieka box'o apacioje, nes vargu, ar uztektu siurbimo jegos vandeniui pakeltu nuo box'o apacios iki virsaus (kur eina skyle is box'o i matuokle).
Mano planuose del oro paemimo - izoliuoti karsta dali nuo oro paemimo rakto. Skyliu tikriausiai nedarysiu, nes nenoriu jokio papildomo garselio, o saltas oras varikliui geeeerai!.. =)

p.s. laukiam fotoreportazo ir is tamstos projekto!

Parašytas: 07 Rgs 2006, 20:58
dd
calibra rašė:
dd rašė:as kiek zinau tai tas prigreziojimas gero daug neduoda, nes siurbia karsta ora nuo variklio, bet kelios nedideles skylutes gal padedu vandeniui nuteketi jei ka...? cia su staska yra planu kazka sugalvot. jei pasiseks, idesiu info :wink:
Na, argi ten tiek prisiurbia to vandens per standartini oro filtra? Imho, jei ir pasiurbia, tai jis lieka box'o apacioje, nes vargu, ar uztektu siurbimo jegos vandeniui pakeltu nuo box'o apacios iki virsaus (kur eina skyle is box'o i matuokle).
Mano planuose del oro paemimo - izoliuoti karsta dali nuo oro paemimo rakto. Skyliu tikriausiai nedarysiu, nes nenoriu jokio papildomo garselio, o saltas oras varikliui geeeerai!.. =)

p.s. laukiam fotoreportazo ir is tamstos projekto!
as irgi manau, kad paliekant standartini filtra - mazai sansu "prisiurbt". o del skyliu dar reikia paziuret.
foto bus jei kas idomesnio gausis :D gal jau kita sav.???

Parašytas: 08 Rgs 2006, 01:43
calibra
dd rašė:gal jau kita sav.???
Ka gi, laukiam - uz liezuvio niekas netrauke! =)

Parašytas: 08 Rgs 2006, 09:47
nokas1
uzdejus sport filtra (ant 16v ) nesigauna tas grazus garsas :(
ar tik nereiktu vietoj SFI dezes det alkune, nes toj dezej yra visokiu atsikisimu,del kuriu susidaro turbulencijos ir yra slopinamas garsas?

Parašytas: 13 Rgs 2006, 15:13
nfsu_2.0
nokas1 rašė:uzdejus sport filtra (ant 16v ) nesigauna tas grazus garsas :(
ar tik nereiktu vietoj SFI dezes det alkune, nes toj dezej yra visokiu atsikisimu,del kuriu susidaro turbulencijos ir yra slopinamas garsas?
Buvau skaites kad ta SFI deze/turis pries isiurbimo kolektorius (anglu k. plenum) reikalingas, tam kad i varikli prie tam tikru apsuku padetu prisiurbt oro daugiau negu 100%, tarkim 110%.
Ir dar, as esu pries sport filtrus. Negi jus manot, kad paprastas labai didelis filtras nuo kitu varikliu nekvepuoja taip pat lengvai, kaip sport filtras. Per ta sport filtra tik prisiurbs dulkiu ir smelio. Galima issimt trumpam stokini filtra ir padragint, jei ka.
Kai papuls man po ranka nuo kokio dizelinio variklio didesnis cilindrinis oro filtras su deze butinai isidesiu ir aisku oro paemima isvesiu i prieki kur nors, kad imtu salta ora.

Parašytas: 13 Rgs 2006, 15:49
calibra
nfsu_2.0 rašė:
nokas1 rašė:uzdejus sport filtra (ant 16v ) nesigauna tas grazus garsas :(
ar tik nereiktu vietoj SFI dezes det alkune, nes toj dezej yra visokiu atsikisimu,del kuriu susidaro turbulencijos ir yra slopinamas garsas?
Buvau skaites kad ta SFI deze/turis pries isiurbimo kolektorius (anglu k. plenum) reikalingas, tam kad i varikli prie tam tikru apsuku padetu prisiurbt oro daugiau negu 100%, tarkim 110%.
Ir dar, as esu pries sport filtrus. Negi jus manot, kad paprastas labai didelis filtras nuo kitu varikliu nekvepuoja taip pat lengvai, kaip sport filtras. Per ta sport filtra tik prisiurbs dulkiu ir smelio. Galima issimt trumpam stokini filtra ir padragint, jei ka.
Kai papuls man po ranka nuo kokio dizelinio variklio didesnis cilindrinis oro filtras su deze butinai isidesiu ir aisku oro paemima isvesiu i prieki kur nors, kad imtu salta ora.
Ar as atsilikes ar ka, bet mano zhiniom, taip turetu buti pas visus isiurbimo kolektorius. Ten juk isiurbimo rezonansas sujungiamas su ishmetimo rezonansu, kad atsidarymo metu oras butu i cilindra patektu kuo lengviau ir kuo daugiau, o ishmetimo metu irgi - kuo laisviau ir kuo daugiau. Juolab, ten isiurbimo kolektoriuje oro banga "suvaikshto" kelis kartus (pvz, 4) ir tada "ishaunama" i cilindra.

Del sportiniu oro filtru turboservise taip ir pasake - 'is cia ir sparnuochiu remontas".

Parašytas: 13 Rgs 2006, 16:31
nfsu_2.0
calibra rašė:Ar as atsilikes ar ka, bet mano zhiniom, taip turetu buti pas visus isiurbimo kolektorius. Ten juk isiurbimo rezonansas sujungiamas su ishmetimo rezonansu, kad atsidarymo metu oras butu i cilindra patektu kuo lengviau ir kuo daugiau, o ishmetimo metu irgi - kuo laisviau ir kuo daugiau. Juolab, ten isiurbimo kolektoriuje oro banga "suvaikshto" kelis kartus (pvz, 4) ir tada "ishaunama" i cilindra.

Del sportiniu oro filtru turboservise taip ir pasake - 'is cia ir sparnuochiu remontas".
Turbut teisingai rasai, tik nevisiskai sutikciau su teiginiu "Ten juk isiurbimo rezonansas sujungiamas su ishmetimo rezonansu" pvz audi 2.0E 4 cilindru varikly nera jokio voztuvu persidengimo, ta prasme gali statyt turbina ar kompresoriu ir pust per prievarta niekas neiseis lauk i glusa ir be jokiu veleneliu keitimu, taigi isiurbimo ir ismetimo rezonansas nesujungtas turbininiuose ir audi 2.0E 4 cil iki 90m, bet calibroj nezinau.
Del pacio rezonanso sutinku, jis yra ir ismetime ir isiurbime. turiu PDF faila induction_systems.pdf galeciau pasharint, kas kerta anglu supras.
Sorry uz nukrypima nuo temos

Parašytas: 14 Rgs 2006, 00:27
calibra
nfsu_2.0 rašė:
calibra rašė:Ar as atsilikes ar ka, bet mano zhiniom, taip turetu buti pas visus isiurbimo kolektorius. Ten juk isiurbimo rezonansas sujungiamas su ishmetimo rezonansu, kad atsidarymo metu oras butu i cilindra patektu kuo lengviau ir kuo daugiau, o ishmetimo metu irgi - kuo laisviau ir kuo daugiau. Juolab, ten isiurbimo kolektoriuje oro banga "suvaikshto" kelis kartus (pvz, 4) ir tada "ishaunama" i cilindra.

Del sportiniu oro filtru turboservise taip ir pasake - 'is cia ir sparnuochiu remontas".
Turbut teisingai rasai, tik nevisiskai sutikciau su teiginiu "Ten juk isiurbimo rezonansas sujungiamas su ishmetimo rezonansu" pvz audi 2.0E 4 cilindru varikly nera jokio voztuvu persidengimo, ta prasme gali statyt turbina ar kompresoriu ir pust per prievarta niekas neiseis lauk i glusa ir be jokiu veleneliu keitimu, taigi isiurbimo ir ismetimo rezonansas nesujungtas turbininiuose ir audi 2.0E 4 cil iki 90m, bet calibroj nezinau.
Del pacio rezonanso sutinku, jis yra ir ismetime ir isiurbime. turiu PDF faila induction_systems.pdf galeciau pasharint, kas kerta anglu supras.
Sorry uz nukrypima nuo temos
zhinoma, kad tokia info idomu vien savishvietos tikslais. Pasharink.
Del tu rezonansu - argi isiurbimo rezonansas su ismetimo veikia isvien TIK TADA, kai yra persiklojanchios fazes? Na, as nesu varikliu geras zinovas, bet man idomu.

Beje, kitas idomumas. Kitam auto, "bangavo" laisvi sukiai. Perstachius velenus, t.y. (pavelinus) degima, ishsilygino. Kaip toks bajeris patinka? =)))

Parašytas: 14 Rgs 2006, 16:40
nfsu_2.0
calibra rašė:zhinoma, kad tokia info idomu vien savishvietos tikslais. Pasharink.
Del tu rezonansu - argi isiurbimo rezonansas su ismetimo veikia isvien TIK TADA, kai yra persiklojanchios fazes? Na, as nesu varikliu geras zinovas, bet man idomu.

Beje, kitas idomumas. Kitam auto, "bangavo" laisvi sukiai. Perstachius velenus, t.y. (pavelinus) degima, ishsilygino. Kaip toks bajeris patinka? =)))
parasyk i privata savo e-mailo adresa atsiusiu ta pdf failiuka, ten pagrinde apie isiurbima, nes nezinau kur galeciau be vargo uploada padaryt.

Manau, kad del rezonanso abiejuose galuose, esi teisus tik tuo atveju, kai yra persiklojanchios fazes, nes priesingu atveju ismetimo voztuvas/voztuvai uzsidaro ir tik tada atsidaro isiurbimo, cia taip gali but mano minetam audi 2.0E (paradoksas, bet ekonomiskas variklis), arba turbininiuose. Reiskia ismetimui uz kelniu galima imt tiesu kad ir 7cm vamzdi ir bus jega. Del cali dar nezinau gali buti tavo teisybe ir be backpressure variklis veiks apgailetinai

Perstacius velenus cia gal netik degimas, bet ir fazes persistate, arba gryzo jei persoko dirzas, cia gali buti daug priezasciu neapsiimu sprest :?:

Parašytas: 14 Rgs 2006, 17:44
calibra
nfsu_2.0 rašė: parasyk i privata savo e-mailo adresa atsiusiu ta pdf failiuka, ten pagrinde apie isiurbima, nes nezinau kur galeciau be vargo uploada padaryt.

Manau, kad del rezonanso abiejuose galuose, esi teisus tik tuo atveju, kai yra persiklojanchios fazes, nes priesingu atveju ismetimo voztuvas/voztuvai uzsidaro ir tik tada atsidaro isiurbimo, cia taip gali but mano minetam audi 2.0E (paradoksas, bet ekonomiskas variklis), arba turbininiuose. Reiskia ismetimui uz kelniu galima imt tiesu kad ir 7cm vamzdi ir bus jega. Del cali dar nezinau gali buti tavo teisybe ir be backpressure variklis veiks apgailetinai

Perstacius velenus cia gal netik degimas, bet ir fazes persistate, arba gryzo jei persoko dirzas, cia gali buti daug priezasciu neapsiimu sprest :?:
1. jamejla jau permeciau
2. na gali buti, as kaip ir sakiau, nesu varikliu specas, delto ar rezonansai derinami tik esant persiklojanciom fazem ar ir kai fazes nepersikloja - nezinau.
3. del backpressure jau ne karta esu pasisakes, kad kai zmones padaro freeflow ishmetima, nedazhnai "pameta" visa galia prie zhemu sukiu.
4. del tu velenu, tai nebuvo persokes dirzas - ir netgi ne dirzas, o grandine (visas paskirstymo mechanizmas naujas, iskaitant visus itempejus ir visa kita). Siaip man irgi keista, nes ecu turetu susidoroti su maksimaliom ir minimaliom degimo ankstinimo/velinimo reiksmem, o cia del realiai 5laipsniu pokycio susitvarke banguojancios apsukos. Tiesa, ismetimo veleno lyg ir neliete (bet kadangi ne as ishstatinejau, tai velgi, cia tik man taip pasirode).

Parašytas: 14 Rgs 2006, 18:47
nfsu_2.0
to calibra kazkodel negavau i privata nieko :?:

Parašytas: 15 Rgs 2006, 00:51
calibra
nfsu_2.0 rašė:to calibra kazkodel negavau i privata nieko :?:
Pakartojau! =)

Parašytas: 15 Rgs 2006, 10:03
bad_brains
Atmosferiniam varikliui voztuvu persidengimas is esmes reikalingas procesas (*is cilindro visiskai pasalinami deginiai; * cilindras pripildomas kiek galima didesnes mases sviezio misinio) kaip ten su tuo audes varikliu tai velniai zino. Itariu maza ir sukurine degimo kamera ar pan.. speliones..
anyways, gal ir man kas pasharinsit ta pdf'a? :)

serapinas@gmail.com

Parašytas: 15 Rgs 2006, 10:58
blue_angel
Paveikslėlis

Parašytas: 15 Rgs 2006, 11:15
nfsu_2.0
jo grazu blizga vamzdis :shock: tik ta alkune tragiskai sulenkta sita sistema apytikriai = stokui

Parašytas: 15 Rgs 2006, 11:40
blue_angel
Paveikslėlis

Parašytas: 15 Rgs 2006, 11:44
Haris_24
kazkada domejaus - groundzero padarytu vamzdi uz 150Lt be rods, bet turbut ne toki blizganti.

Parašytas: 15 Rgs 2006, 11:54
TANKYSTAS
blue_angel rašė:Paveikslėlis
cia tai jau turbavykas seip... :roll:

Parašytas: 15 Rgs 2006, 12:23
calibra
alkune tai pizdec =))))
Chiuju galetu daryti 2x plonesni vamzdi, tik su normaliu lenkimu, ir butu pralaidumas tas pats, nei kad sitas su TOKIA alkune =)))

Antroje fotkeje is tikro turbo.

O del persiklojanchiu faziu - vakar dar papildomai klausiau vieno zmogaus, tas man sako, kad nebutinai turi buti persiklojancios fazes, kad butu suderinti isiurbimo su ismetimo rezonansai. Ta prasme, cia dabar kalba eina ne apie pati faziu persiklojima, o apie rezonansu suderinima tarp isiurbimo ir ismetimo traktu, kuris gali buti suderintas net nesant persiklojanchiom fazem. Aisku, dar viskas priklauso pachiu faziu plochio (plachios fazes = prie aukshtu abarotu gerai, bet ant laisvu nedirba - todel sportavykai pasidaro laisvas nuo 2krpm ir pan.) ir t.t.

Zodziu, gal kas turi sitoje vietoje gilias zinias, ir gali iki galo "aglasyt' ves spysak", kaip yra ish tikro?

Parašytas: 24 Rgs 2006, 21:16
tomas
siaip del tos SFI dezes, as tai ja ismesinejau, t.y ispjausciau wisas widuje esancias pertwaras ir dabar oras tikrai daug lengviau per ja praeina. Gal ir pasirodys juokinga, bet trauka siek tiek pagerejo be to ir garsas oro isiurbimo pasidare agresywesnis. :twisted: