markoooo rašė:Ziuriu nuo bovo nuleidzia tik jo neturintis, buvo kuri laika pas mane tas bovas, uzknisantis dalykas
Teisybe. Kai sau pirkau irgi daug kas sake - atsibos, uzhknis ir t.t. Sakiau kad taip neimanoma. O dabar jau sukasi mintys lupt lauk ji
Parašytas: 19 Sau 2009, 15:24
calibra
Nitro rašė:prasta garso izoliacija ;]
Kad cia labiau nuo pastatymo vietos ir pacio bov'o priklauso.
HKS SSQV (kuris buvo pas mane, markoooo ir Nave) yra vienas is piktesniu "svilpiku"
Pradzioje gal ir smagu, bet labai greit pavargsti nuo to shnypshtimo kaskart perjungiant pavaras + aplinkiniu demesio, kai gatveje vaziuojant visi atsisukineja ar net krupteli...
Tik, kaip markas minejo, nera taip, kad jis nereikalingas daiktas. Nauda yra, turbo surge'ina (kavituoja) maziau.
Parašytas: 19 Sau 2009, 19:24
markoooo
Nitro rašė:prasta garso izoliacija ;]
smaikstuolis
Parašytas: 20 Sau 2009, 21:03
vvaidukss
o as visai nieko nesuprantu apie ka jus kalbat, nu isivaizduoju kas tai galetu but bet....gal gal galetumet koki linka numest ar video kas tai per dalykas, nes idomu man
Jei auto nera kasdieninis, tai sitas dalykas butinas
Parašytas: 20 Sau 2009, 23:44
Atrabotke
joa bet jei kasdien tai po poros savaiciu uzp...
Parašytas: 20 Sau 2009, 23:53
euro
as irgi ta pagalvojau. koks tikslas kelti ten arklius 200+ AG, deti BOV'us, ten turbas ir visa kita, jeigu tai tavo kasdiene auto. gi tokie dalykai ne kasdieniam naudojimui sukurti
Parašytas: 21 Sau 2009, 00:14
pauliuza
euro rašė:as irgi ta pagalvojau. koks tikslas kelti ten arklius 200+ AG, deti BOV'us, ten turbas ir visa kita, jeigu tai tavo kasdiene auto. gi tokie dalykai ne kasdieniam naudojimui sukurti
euro pasenai jau mastai kaip senukas kuo daugiau hp tuo geriau
Parašytas: 21 Sau 2009, 00:18
Human
Parodyk ka tu veiktum mieste su kokia 400ag po kapotu piko metu?
Parašytas: 21 Sau 2009, 00:23
Tornado
kad ir su 170ag nera ka veikt piko metu
ir seip mieste 50
o viso potencialo neisnaudoji
Parašytas: 21 Sau 2009, 00:25
pauliuza
gazuociau ir burnout daryciau
Parašytas: 21 Sau 2009, 00:27
pauliuza
beto kiek jums metu ? kad taip jau mastot ?
Parašytas: 21 Sau 2009, 00:27
Atrabotke
man ydomu kaip tau tie burnout eitu kai aplinkui senukes su masinom ir neduok Dieve isgasdinsi. kai des gazu tai kam dar y subine yvaziuos.
Parašytas: 21 Sau 2009, 00:35
pauliuza
vaziuoju prakosais kas antra sankryza ir nieko jie ten nesigazdina tik kreivai paziuri
Parašytas: 21 Sau 2009, 00:52
ramus
Nu ka su tavim tokiu daryti, tai ir duoda zalia sviesa Pabandyk i toki vaziavima paziureti is sono, antra vertus tai tavo reikalas
Parašytas: 21 Sau 2009, 01:15
mad_kaker
nu paaugsi dar, apzels kiausiukai kitaip mastyt pradesi
Parašytas: 21 Sau 2009, 03:42
calibra
siaip bov'ai dazniausiai butent, kad dedami i kasdienes auto, nes sportinese shaibas jungia taip greit, kad kavitacija gaunasi minimali + sporte dazniausiai apie toki turbo ilgaamziskuma negalvojama, nes to paprasciausiai nereikia.
O HKS SSQV pavyzdi galima paziureti ir cia
Posted after 22 minutes 33 seconds:
Parašytas: 21 Sau 2009, 11:09
euro
na sitas tavo BOV'as tikrai biski ausi rezia yra gi ir ne tokiu triuksmingu
Parašytas: 21 Sau 2009, 12:48
calibra
ne pagal garsa pirktas buvo. Cia pull-type'as (atvirkscio veikimo), del savo konstrukcijos daznai vadinamas tobuliausiu bov'u (dauguma bov'u yra push-type, skiriasi kameros ir igyvendinimas, ne konstrukcija), atseit niekada neleakina ir t.t. Turint galvoje, kad su c20let'u ne visi bov'ai normaliai dirba, tai... su shituo problemu nebuvo.
Parašytas: 25 Sau 2009, 16:14
zakaz
Super!!!! labai grazi ta tavo calibra, Calibra ;]
body kit'as irgi labai super , labai patiko
Parašytas: 25 Sau 2009, 17:00
Python
kavitacija, kas per reiskinys? turbinos sparneliu priverstinis stojimas del per didelio kiekio duju, ar kaip?
ir kodel bov taip svilpia, ta prasme, kodel tokia maza ertme palikta dujoms iseiti? kad ju neiseitu per daug ar kaip cia yra, visai nesuprantu?