Puslapis 2 iš 3
Parašytas: 14 Gru 2008, 23:05
Ricco
V.Kernagis apie koloradus dainavo,telikas lempinis,daznai nespalvotas.3 TV programos,LABANAKT VAIKUCIAI su teta Beta

Parašytas: 14 Gru 2008, 23:12
ramus
Po "kapitono Tenkeso" visi su sautuvais, o po "Robinhudo" su lankais ir kardais lakstydavo

Per lenku televizija visi laukdavo eilines "Keturiu tankistu ir suns" serijos

Parašytas: 15 Gru 2008, 09:57
vvaidukss
as tai mazas kai buvau vezliukus ninzes paziuredavau ir go to bed

Parašytas: 15 Gru 2008, 19:40
calibra
vezliukus ninzes jau rode nepriklausomybes laikais
O del tiuningo - tuos ratus pjaudavo ir is dvieju padarydavo vienus. Bent jau taip pas mane buvo padaryti ziguliuko ratai, kur irgi, beje, buvo 205 padangos
Atvirksciai uzdeti ant zigulio neiseidavo, nes remdavosi i stabdziu sistema (nes skardinis ratlankis nebuvo lygus), be to, butu reikeje laaaaabai ilgu varztu, kur dar varzto dalis butu kabejusi ore ir "pjovusi" su ratlankiu pati varzta (not good).
Dar buvo kaimuose madinga ant galiniu fortkiu is melynos izoliacijos tokios juosteles

Parašytas: 15 Gru 2008, 19:44
Human
Nzn kaip jus ten matet bet kad isvirksciai uzsidedavo tai gaktas

o del ilgu varztu tai true. Beje kondisona atstodavo vejukas toks rimtas elektrinis ant paneles

Parašytas: 15 Gru 2008, 20:44
euro
dieve dieve.. zodziu viska kas tik po ranka pasitaikydavo - ta ir kipdydavo

mano tevuko ziguliukas tai tvarkingas buvo, jokios porno. tik va begiu rankenele su roze viduje

Parašytas: 15 Gru 2008, 23:12
ramus
Tiesa sakant visada buvo keletas nesudetingu gudrybiu rusiskai technikai pagyvinti, nes tarkim varikliai labai nesudetingi ir truputi pasigilinus visai neblogi rezultatai kaip tiems laikams gaudavosi

O tu juostu spalvotu priekinio lango virsuje budavo galima nusipirkti pvz. aleksoto turguje, cia gal buvo nuziureta filmuose kur daugeliui vakarietisku auto buvo gamykliskai tonuotas priekinio lango virsus, bet ziguliui to visai nereikia, nes priekinio stiklo nulydzio kampas statesnis ir saule ne taip jau smarkiai sviecia i vidu

Parašytas: 15 Gru 2008, 23:35
waidas
dar ziguliuos ant priekines paneles tworele pamenu pas tiuningistus budawo ir uzrasu knygute su tusinuku salia priklijuota ant priekinio stiklo

Parašytas: 15 Gru 2008, 23:38
Human
Ant zaz'u dedavo oro paemima toki gudru

kad neperkaistu taip greit

Parašytas: 16 Gru 2008, 03:09
calibra
ten budavo toks scoop'as oro ausinimui
O del tu knyguciu... pamenu tarybu laikais taksi budavo tik volgos ir tos pacios visos su odinem sedynem

Pas kiekviena taksista dar budavo tokia knygute su tusinuku, kur su lipucka prie lango prisilipdydavo.
Veliau jau tos knygutes budavo su virseliu, kur abrozdelis su pusiau apsinuoginusios "nastios" nuotrauka budavo

Parašytas: 16 Gru 2008, 21:08
vvaidukss
zazo variklis buvo oru ausinamas, ta zinau is tevo nes jis ju turejo tris

beje pamirsot kad tais laikais kieciausias mocas buvo jawa

su lopisiu ar be jo

Parašytas: 16 Gru 2008, 21:51
valentux
nu su jawa dar ir man ira teke pralekti

Parašytas: 16 Gru 2008, 22:05
Rocco_
java ejo,bet Iz planeta5 sport vienkavalkis ejos tkr gerai,dvikavalkis nlb vykes buwo

jawa geras antikvaras buwo kuri pasirode kaskur apie 1970m,jos ir dbr kaina didele
zazo kiek pamenu variklis buwo 2 cilindru ir oru ausinamas
Parašytas: 16 Gru 2008, 22:29
vvaidukss
zazas jauciu mano pirmoji pilotuota masina buvo
Parašytas: 16 Gru 2008, 23:29
ramus
Tai, kad zazo variklis ne dvieju, o keturiu cilindru ir dar V formos ir jei savininkas varikli tvarkinga ir svaru laikydavo tai is esmes jokiu papildomu oro paemimu gaminti nereikedavo, beje esu mates zaz su pirmuko varikliu - visai neblogas "oporac"

ir dar , kadangi zaz ausinamas oru, tai sildymo sistema autonomine - stai jums ir vebasto ..... kiekviename zaporozietyje

Kas del motociklu tai ne vien jawa buvo geri motociklai, juk buvo ir panonia ir cezetai, o ir rusiski isskyrus voshod buvo visai neblogi, bet linksmiausi atsiminimai apie motoroleri muravei (ta su trim ratais) nezinau kodel bet kazkoks juokingas

Parašytas: 16 Gru 2008, 23:42
Klaipedskas
REGITRA dirba su pietu pertrauka ,gal ne i tema ,bes vistiek nervina
calibra rašė:jo, pamenu parduotuvese ta kampeli, kur sultis darydavo. Pagrinde visada budavo pomidoru, o kitu tai kazkaip reciau

s
Gazirofke, pamenu, buvo uz 1kapeika - vanduo paprastas, uz 2 - gazuotas, uz 3 - su kazkokiu skoniu (geltonas)

Stikline, kaip ten ir rasho - viena
O pinti maiseliai ("sietkos") tai cia buvo (bent kiek teko girdeti is atitinkamu zmoniu) vienas is CCCP uzmanymu, kad is tolo butu matyti ka zmogus nesa.
Limonadas ne tik buratinas buvo

Dar buvo "varpelis", ir zaliuose buteliusoe "tarchunas" (beje, dabar el atsirado kai kuriose parduotuvese) - sis, aisku, pasirodydavo reciau
Ir, bene labiausiai "zavintis" dalykas - parduotuveje "pietu pertrauka". Isivaizduokite dabar atvarote i akropoliomaksima, o ten "pietu pertrauka"

Neseniai ant vieno kaimo (Raguvos berods) parduotuves dar maciau ta uzrasa, tai nostalgija apeme ir net susigundziau uzeiti i ta parduotuve pasiziureti is arciau
O ten is tikro kaip tarybu sajungos stiliuje viskas - metaliniai tokie alia "konteineriai", o juose i viena kruva sumesta viskas, net pardavejos apsiredziusios to meto tematika
Zodziu... prisiminti visai smagu, bet grizti i tuos laikus nenoreciau

Parašytas: 17 Gru 2008, 00:08
krax
dedukas pasakojo,kad kazkokiam jo pazystamam buvo pripasakoje,kad zazai uzsidega del tu peciuku,tai tas 10 metu ir pravazinejo peciuko neuzkures nekarto

Parašytas: 17 Gru 2008, 01:37
calibra
Beje, kaip tik siandien geriau to BAIKAL. Paprastai pardese salia Tarchun padeta buna ir tokios pat formos buteliai, gamintojas irgi lyg ir tas pats
Nothing special, siaip, bet vis nostalgija.
O del zaz varikliu - argi ten ne opoziciniai buvo?

Parašytas: 17 Gru 2008, 16:05
ramus
Zaz varikliai is tikruju V formos, is rusiskos technikos grynas opozitas tik dvicilindriai dnepru, emku ir uralu motocikliniai varikliai

Beje taip paprastai pakeisti automobiliui varikli kaip siandien nebuvo galima (daug popieriu reikejo(pvz variklio pirkimo dokumentai), nes registracijos dokumentuose budavo irasytas ir variklio Nr) todel visi auto savininkai sudilus varikliui darydavo kapitalini remonta pvz zigulio variklis atlaikydavo apie 6 kapitalinius remontus(kai slifuojami cilindrai) ir didziausia beda, kad ji nebuvo galima gilziuoti, kai tuo tarpu maskviui paketi gilzes ir vel vaziuoji, bet zigulio vaziavimo dinamika buvo daug geresne

Ir dar visi seimos nariai kas naudodavosi automobiliu turejo tureti notaro patvirtinta savininko igaliojima isduodama atrodo arba metams arba dvejiems arba savininka salia:?
Parašytas: 17 Gru 2008, 17:02
Rocco_
nu gal ir 4 cilindru,asmeniskai zazo nesu nagrinejas placiaja prasme

kaskada pamenu vaziaviau moskium 408 visai patiko,begiu ricega su rozyte,bet variklis nivalyt, 412 smagiau vaziavo.o aplamai istokiu auto geriausia ispudi paliko gaz 2410,papuole i rankas 92m laidos,2.4l varikliu naujasniu,pries tai ejo senesnis.volgele vaziavo lb smagiai,laivas totalus,duobiu nejaucia,ir kaip tokia masina 2 saiba saule nesunkiai isrezdavai.

Parašytas: 18 Gru 2008, 10:20
vvaidukss
dar apie zazus girdejau kad vos ne kas antram tas peciukas megdavo sugesti

ir primesk ziema vaziuojant jis sugenda ? ka tada ?
nieks nematet per KMZ rode bahuriuka lietuvi kuris zaza perdirbes, hondos varikli isimetes, elektrinius langus ir t.t., gal kas turit foto ?
Parašytas: 18 Gru 2008, 10:43
Rocco_
intere pilna,toks ryskiai zalias,variklis jei neklystu 1.6vtech,turetu neblogai vaziuoti

Parašytas: 18 Gru 2008, 15:26
vvaidukss
sake tas bahurs kad mentai ji stabdydavo vien del to kad paziuret
Parašytas: 18 Gru 2008, 16:20
ramus
Galingas variklis ir dar uzpakalyje + trumpa baze = prastas valdomumas

sovietmeciu buvo paplitusi istorija kai "kupriukas" su zigulio varikliu visus lenke vingiuotame kelyje ir niekas is aplenktu negalejo prisivyti ir staiga visi ji prisivijo uz eilinio vingio griovyje

(kiek tame teisybes nezinau, tuo metu buvo dar kelios tokios pusiau legendines istorijos na pvz. kaip kiekvieno kaimo garbes reikalas tureti artimiausioje pelkeje per kara nuskendusi tanka

)
Parašytas: 18 Gru 2008, 18:27
calibra
i kupriukus dedavo nuo kazkokio saldytuvo variklius. Cia ne bajeris.
Trumpa baze teoriskai tai pagerina valdomuma tam tikrom salygom, juk, pvz, raliniuose boliduose kai tai buvo galima, buvo naudojam kuo trumpesne baze (pvz, kad ir ta pati audi s1). Variklis gale yra gerai, nes akseleruojant prispaudzia galinius ratus, kas padidina sukibima ir rezultate gaunam geresni starta.. tik, kad pas kupriuka tas variklis ne pries galine asi, o dalis variklio jau toks vaizdas, kad vos ne uz jo

Zodziu - rusiskas porsche
