Puslapis 2 iš 2
Parašytas: 27 Rgs 2007, 11:35
Tornado
tiketina kad imanoma

Parašytas: 27 Rgs 2007, 13:47
BravoL
DIAVOLO rašė:to BravoL-> tu tikras jog įsiurbimo velenai? Kažkaip buvau įsitikinęs jog išmetimo..
Nu kiek atsimenu ish vieno website'o tai buvo Inlet Cams parashyta..
O del to Inlet manifold'o tai man atrodo calibra sake kad gal ir galima uzdet bet lygtais kapotas trukdytu or smth'n, reiktu pasidomaut..
Parašytas: 28 Rgs 2007, 15:27
YELLOW
DIAVOLO rašė:to BravoL-> tu tikras jog įsiurbimo velenai? Kažkaip buvau įsitikinęs jog išmetimo..
Isiurbimo velenai taciau ju gauti kaip diena su zvake
Beje, V6 sąvininkų nuomone, ar įmanoma būtų visą įsiurbimo traktą(nuo filtro iki bloko) ir abu galvos dangtelius, permesti nuo vektros 2,5L ,kuris labai panašus į šį nuotraukoje nufotkintą?
Imanoma ir dar kaip imanoma, nes tie kas daro 3.0 kenvercija i calibras tai panaudoja visa isiurbimo oro kanala su isiurbimo koliku nuo 2,5 motoro, nes nuo 3.0l ir 2.5 vektru jis paprasciausiai calibrai netelpa po kapotu
Taip kad imanoma tik kappotas neuzsidarys
O del galvu dangteliu tai daug kas taip darosi ir as norejau pasikeisti i tuos metalinius tik vienas nepatogumas kad tepalu dangtelis yra sone desinej pusej ir del kurio neuzsidetu ta grazi variklio apsauga ant kurios skyle tepalui ipilti yra per vidury

Parašytas: 29 Spa 2007, 14:40
DIAVOLO
O tai gal teko girdėt (ar matyt) ar labai daug neužsidaro
Kadangi pas mane kapotas plastikinis, užtektų nupjaut kapoto standinantį profilį ir įrengti jį kur nors labiau šone. Čia žinoma jei neužsidaro tik 1-2cm, jei daugiau, tada būtina perdaryti kapotą, o tas jau nelabai traukia..

Parašytas: 29 Spa 2007, 14:50
NosTraDamX
kapoto perdarymas nera jau taip baisiai

ko visi taip bijo visko... juk apie papildomus ag snekat

galima tam daug ka padaryt

Parašytas: 29 Spa 2007, 14:59
DIAVOLO
Na aš jokių ag iš tokio įsiurbimo nesitikiu, tiesiog tai kaip priedas prie aliuminio dangtelių, kuris leidžia bet kada lengvai keisti žvakes
