del v6 galios

Viskas, kas netelpa i kitų sub'ų temas arba tiesiog nežinai kur klausti.
Tornado
Klubo Prezidentas
Pranešimai: 7172
Užsiregistravo: 18 Bir 2005, 22:20
Vietovė: Kaunas
Kontaktinė informacija:

del v6 galios

Standartinė Tornado »

taigi iskilo tokia diskusija ;)
c25xe ir x25xe mano ziniomis turi 125kw
kai kurie minejo kad c25xe turi 135 kw
tai kaip yra is tikruju
ir dar prie to pacio jei girdeje apie vectra (gal sumaisiau su oemga ;) irgi vat nepamenu ) b i500 ten stovi v6 2.5 tik galia ~14X kw (tiksliai nepamenu, o gal ir klystu)
tai kox variklio kodas (jei kas zino, cia tiesiog bendram isprusimui ;) )
ir kas ten jau taip padaryta, kad pakelta galia nuo 125kw iki 14X (~190ag)???

p.s. nezinantys nekiskit nosies ;) t.y. blevyzgu nereikia
"Eine Legende Lebt Immer..."
Nave
Veteranas
Pranešimai: 2068
Užsiregistravo: 17 Rgp 2007, 00:31
Vietovė: Sostine

Standartinė Nave »

Ne, su Omega nesumaisei :P i500 (Irmscher modelis) variklio kodas tas pats c/x25xev. Kas jam padaryta - lieka misle.. :roll:
Dabar del tu kw man irgi idomiai atrodo. Kodel vieni prie stock'iniu v6 raso 168ag, kiti 180ag :?:
[url=http://www.opel-klubas.com/forum/viewtopic.php?f=57&t=10723]Astra Coupe turbo[/url]
You will hear turbo owners bang on about how much faster their cars are. Trust me. They are.
Tornado
Klubo Prezidentas
Pranešimai: 7172
Užsiregistravo: 18 Bir 2005, 22:20
Vietovė: Kaunas
Kontaktinė informacija:

Standartinė Tornado »

c/x25xe o nea xev ;) tik x20xev
"Eine Legende Lebt Immer..."
Nave
Veteranas
Pranešimai: 2068
Užsiregistravo: 17 Rgp 2007, 00:31
Vietovė: Sostine

Standartinė Nave »

tornadas rašė:c/x25xe o nea xev ;) tik x20xev
Ups.. :oops:
[url=http://www.opel-klubas.com/forum/viewtopic.php?f=57&t=10723]Astra Coupe turbo[/url]
You will hear turbo owners bang on about how much faster their cars are. Trust me. They are.
Last Edition
Klubo Narys
Pranešimai: 783
Užsiregistravo: 21 Lie 2006, 19:27
Vietovė: MEMEL
Kontaktinė informacija:

Standartinė Last Edition »

Berods 143 kw
Last Edition X25XE
[url=http://hotimg2.fotki.com/p/b/86_100/66_210/logoklaipeda-vi.gif][img]http://hotimg2.fotki.com/b/86_100/66_210/logoklaipeda-vi.gif[/img][/url]
http://www.darmera.lt
YELLOW
Klubo Narys
Pranešimai: 1716
Užsiregistravo: 10 Geg 2005, 16:30
Vietovė: KLAIPĖDA

Standartinė YELLOW »

Tornadai atvarai pas mane savo v6 palieki geram pusdieniui sumoki 500lt ir pasiimi su kaip minimum su 180AG bijau prisikalbeti bet pagal visus mano paskaiciavimus turetu siekti kitiems ir 190AG :wink:
O koks tavo variklio kodas?
Tas i500 buvo su tam tikrom modifikacijom kurias as panaudojau savo motoriukui :wink:
Pasitvirtino su kaupu :wink:
Tornado
Klubo Prezidentas
Pranešimai: 7172
Užsiregistravo: 18 Bir 2005, 22:20
Vietovė: Kaunas
Kontaktinė informacija:

Standartinė Tornado »

maniskis x25xe
t.y. ecotec'as

na gal kada ir prisiruosiu, tik va dar yra ir be to bedeliu
"Eine Legende Lebt Immer..."
YELLOW
Klubo Narys
Pranešimai: 1716
Užsiregistravo: 10 Geg 2005, 16:30
Vietovė: KLAIPĖDA

Standartinė YELLOW »

tornadas rašė:maniskis x25xe
t.y. ecotec'as

na gal kada ir prisiruosiu, tik va dar yra ir be to bedeliu
Visi jie ecotecai :lol:
Tornado
Klubo Prezidentas
Pranešimai: 7172
Užsiregistravo: 18 Bir 2005, 22:20
Vietovė: Kaunas
Kontaktinė informacija:

Standartinė Tornado »

c25xe dar butu galima ir pasigincyti ;)
jei ziurint analogiskai c20xe ir x20xev ;)

o.t TC sistema turi saugikli koki?? ir kur jis randasi??

ir dar tokia beda su elektra ;) prie kondicionieriaus knopkes yra dar viena (vidurine) ka ji atlieka, nes kai kada isijungia kai kada nea?
"Eine Legende Lebt Immer..."
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

Galima sakyti, kad calibra V6 beveik visi identiski, o tuo tarpu c20xe ir x20xev jau pakankamai skirtingi (pradedant nuo paskirstymo mechanizmo, baigiant suspaudimo laipsniais ir kt.).

V6 i500 berods vadinosi X25XEI. Pas tuos variklius, kiek teko matyti, skiriasi visas isiurbimo traktas, pvz:

Paveikslėlis
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
YELLOW
Klubo Narys
Pranešimai: 1716
Užsiregistravo: 10 Geg 2005, 16:30
Vietovė: KLAIPĖDA

Standartinė YELLOW »

Siaip pas vektras visas toks isiurbimas berods, kiek teko ieskoti ir dometis :wink:
O del dvilitriu varikliu tai nesidomejau.
X25XE ir C25XE skiriasi Bosch motronic sistema, bet tik pagrindiniu cipu :lol:
Tornado
Klubo Prezidentas
Pranešimai: 7172
Užsiregistravo: 18 Bir 2005, 22:20
Vietovė: Kaunas
Kontaktinė informacija:

Standartinė Tornado »

na tuomet viskas kaip ir puiku, jei tik tiek skiriasi
"Eine Legende Lebt Immer..."
Last Edition
Klubo Narys
Pranešimai: 783
Užsiregistravo: 21 Lie 2006, 19:27
Vietovė: MEMEL
Kontaktinė informacija:

Standartinė Last Edition »

YELOW rašė:Tornadai atvarai pas mane savo v6 palieki geram pusdieniui sumoki 500lt ir pasiimi su kaip minimum su 180AG bijau prisikalbeti bet pagal visus mano paskaiciavimus turetu siekti kitiems ir 190AG :wink:
:shock: Tu cia rimtai kalbi?
Last Edition X25XE
[url=http://hotimg2.fotki.com/p/b/86_100/66_210/logoklaipeda-vi.gif][img]http://hotimg2.fotki.com/b/86_100/66_210/logoklaipeda-vi.gif[/img][/url]
http://www.darmera.lt
YELLOW
Klubo Narys
Pranešimai: 1716
Užsiregistravo: 10 Geg 2005, 16:30
Vietovė: KLAIPĖDA

Standartinė YELLOW »

Netgi labai :lol:
Dar uz papildoma mokesti ir pacipuoti galiu :wink:
YELLOW
Klubo Narys
Pranešimai: 1716
Užsiregistravo: 10 Geg 2005, 16:30
Vietovė: KLAIPĖDA

Re: del v6 galios

Standartinė YELLOW »

tornadas rašė:taigi iskilo tokia diskusija ;)
c25xe ir x25xe mano ziniomis turi 125kw
kai kurie minejo kad c25xe turi 135 kw
tai kaip yra is tikruju
ir dar prie to pacio jei girdeje apie vectra (gal sumaisiau su oemga ;) irgi vat nepamenu ) b i500 ten stovi v6 2.5 tik galia ~14X kw (tiksliai nepamenu, o gal ir klystu)
tai kox variklio kodas (jei kas zino, cia tiesiog bendram isprusimui ;) )
ir kas ten jau taip padaryta, kad pakelta galia nuo 125kw iki 14X (~190ag)???

p.s. nezinantys nekiskit nosies ;) t.y. blevyzgu nereikia
C25XE

Bauform: V6

Steuerung: DOHC

Anzahl der Ventile: 24

Bohrung (mm): 81,6

Hub (mm): 79,6

Volumen (cm³): 2495

Leistung (kW bei min-1): 125 / 6000

Drehmoment (Nm bei min-1): 227 / 4200

Verdichtung: 10,8 : 1

Motormanagement: Bosch Motronic M 2.8

Oktanzahlbedarf: 95 / 98 / 91, klopfgeregelt

Steuerung: Zahnriemen

Abgasanlage: geregelter Katalysator

Besonderheiten:

Verwendung: Calibra (Getriebe F25, AF22), Vectra A (Getriebe F25, AF22)



X25XE

Bauform: V6

Steuerung: DOHC

Anzahl der Ventile: 24

Bohrung (mm): 81,6

Hub (mm): 79,6

Volumen (cm³): 2498

Leistung (kW bei min-1): 125 / 6000 (Calibra, Omega B, Vectra B bis MJ99), 125 / 5800 (Vectra B ab MJ99)

Drehmoment (Nm bei min-1): 227 / 3200 (Omega B, Vectra B bis MJ99), 230 / 3200 (Vectra B ab MJ99), 227 / 4200 (Calibra)

Verdichtung: 10,8 : 1

Motormanagement: Calibra Bosch Motronic M 2.8, Omega B Bosch Motronic M 2.8.1, Vectra B Bosch Motronic M 2.8.3

Oktanzahlbedarf: 95 / 98 / 91, klopfgeregelt

Steuerung: Zahnriemen

Abgasanlage: geregelter Katalysator; AGR bei Omega B und Vectra B

Besonderheiten:

Verwendung: Calibra (F25, AF22), Omega B (R25, AR25), Vectra B (F23SR, F25, AF22)

Atkreipk demesi i sukimo momento skirtumus :wink:
Last Edition
Klubo Narys
Pranešimai: 783
Užsiregistravo: 21 Lie 2006, 19:27
Vietovė: MEMEL
Kontaktinė informacija:

Standartinė Last Edition »

YELOW rašė:Netgi labai :lol:
Dar uz papildoma mokesti ir pacipuoti galiu :wink:
Nu tipo pats ir čipuoji? Šiaip man reiktų degimą pažiūrėt - sureguliuot...
Last Edition X25XE
[url=http://hotimg2.fotki.com/p/b/86_100/66_210/logoklaipeda-vi.gif][img]http://hotimg2.fotki.com/b/86_100/66_210/logoklaipeda-vi.gif[/img][/url]
http://www.darmera.lt
Tornado
Klubo Prezidentas
Pranešimai: 7172
Užsiregistravo: 18 Bir 2005, 22:20
Vietovė: Kaunas
Kontaktinė informacija:

Standartinė Tornado »

kad sukimo momentas didesnis pire zemesniu sukiu pas x25xe jau seniau pastebejau ;)
"Eine Legende Lebt Immer..."
YELLOW
Klubo Narys
Pranešimai: 1716
Užsiregistravo: 10 Geg 2005, 16:30
Vietovė: KLAIPĖDA

Standartinė YELLOW »

Last Edition rašė:
YELOW rašė:Netgi labai :lol:
Dar uz papildoma mokesti ir pacipuoti galiu :wink:
Nu tipo pats ir čipuoji? Šiaip man reiktų degimą pažiūrėt - sureguliuot...
Ot ir cipuoju :wink:
DIAVOLO
Entuziastas
Pranešimai: 612
Užsiregistravo: 25 Spa 2004, 11:07
Vietovė: Siauliai

Standartinė DIAVOLO »

YELOW rašė:Netgi labai :lol:
Dar uz papildoma mokesti ir pacipuoti galiu :wink:
Įdomu kokiais geležiniais metodais pasiekiama 30-40ag ir telpant į 500lt biudžetą :roll: :D
c20ne nedraugavau nei pusmecio..
c20xe tempiau metus..
c25xe dziaugiuos 3 metus:))
YELLOW
Klubo Narys
Pranešimai: 1716
Užsiregistravo: 10 Geg 2005, 16:30
Vietovė: KLAIPĖDA

Standartinė YELLOW »

Visada yra liaudies metodai :lol:
Cia yra naudojamasi v6GSI variantu kur buvo 192 Ag o motaras is esmes toks past tik kad 2,6l :wink:
DIAVOLO
Entuziastas
Pranešimai: 612
Užsiregistravo: 25 Spa 2004, 11:07
Vietovė: Siauliai

Standartinė DIAVOLO »

na.. apart išmetimo velenų nuo x30xe, nelabai kas teišeina už tokį biudžetą(na dar laisvas išmetimas) :D Bet tas tiek galios prieaugio tikrai neduos. O jei dar chipavimas neieina, tada nė neisivaizduoju ką tu ten taip būri :D :D
c20ne nedraugavau nei pusmecio..
c20xe tempiau metus..
c25xe dziaugiuos 3 metus:))
BravoL
Klubo garbės narys
Pranešimai: 563
Užsiregistravo: 21 Spa 2004, 18:37
Vietovė: Alytus
Kontaktinė informacija:

Standartinė BravoL »

2 DIAVOLO: O kartais ne Inlet Cams..? :wink:
C25XE SOLD..
A6 '00 2.7TQ..
http://s1.gladiatus.lt/game/c.php?uid=66179
DIAVOLO
Entuziastas
Pranešimai: 612
Užsiregistravo: 25 Spa 2004, 11:07
Vietovė: Siauliai

Standartinė DIAVOLO »

BravoL rašė:2 DIAVOLO: O kartais ne Inlet Cams..? :wink:
turi galvoje įsiurbimo kanalų šlifavimą? Vien ši procedūra, be kitų mechaninių pakeitimų, tikrai neduos 30 ar net 40ag prieaugio.
c20ne nedraugavau nei pusmecio..
c20xe tempiau metus..
c25xe dziaugiuos 3 metus:))
BravoL
Klubo garbės narys
Pranešimai: 563
Užsiregistravo: 21 Spa 2004, 18:37
Vietovė: Alytus
Kontaktinė informacija:

Standartinė BravoL »

DIAVOLO rašė:
BravoL rašė:2 DIAVOLO: O kartais ne Inlet Cams..? :wink:
turi galvoje įsiurbimo kanalų šlifavimą? Vien ši procedūra, be kitų mechaninių pakeitimų, tikrai neduos 30 ar net 40ag prieaugio.
Nia nia.. Turejau omeny (raumeny) del velenu.. IMHO Inlet Camshaft, o ne Exaust, kaip tu parashei.. Cia tik bandziau pataisyt.. :) Anyway niek naujo :roll: cia nepasakiau..
C25XE SOLD..
A6 '00 2.7TQ..
http://s1.gladiatus.lt/game/c.php?uid=66179
DIAVOLO
Entuziastas
Pranešimai: 612
Užsiregistravo: 25 Spa 2004, 11:07
Vietovė: Siauliai

Standartinė DIAVOLO »

to BravoL-> tu tikras jog įsiurbimo velenai? Kažkaip buvau įsitikinęs jog išmetimo.. :roll:

Beje, V6 sąvininkų nuomone, ar įmanoma būtų visą įsiurbimo traktą(nuo filtro iki bloko) ir abu galvos dangtelius, permesti nuo vektros 2,5L ,kuris labai panašus į šį nuotraukoje nufotkintą?
c20ne nedraugavau nei pusmecio..
c20xe tempiau metus..
c25xe dziaugiuos 3 metus:))
Atsakyti