noriu pasiteirauti - tema veliau gali buti trinama. aciu
Apie serviso knygutę - pamiršk. "Pirikupai" turi ir antspaudus ir tuščias knygutes, kitaip tariant praėjo tie laikai, kai galima buvo tikėti serviso knygutės parodymais.piktaz rašė:Va. Reikalas pamažėl artėja link pabaigos. Realiausias variantas: Calibra 16v, 1994 metų. Rida apie 160 000 km. Šiaip netikėčiau, bet paskutinis įrašas serviso knygelėje - šių metų balandžio mėn. Rida tokia. Gal ir iš tikrųjų...
Būčiau dėkingas už bet kokią pagalbą.
Dėl tralo, tai vėlgi, dabar, "masto ekonomikos" laikais, tas jau nebegalioja, bet anksčiau būdavo, kad jei automobilis tikėtina, kad pakeliui gali sugesti - vežamas ant tralo, jei "pirikupas" tikras, kad auto iki Lietuvėlės parvažiuos be problemų - važiuoja su ja. Tai linksma būdavo, kai žmogeliai dar negana to brangiau mokėdavo "nes nuo tralo", kai tuo tarpu pirikupai į kumštį iš tokių pirkėjų žvengdavo =)
-
piktaz
Tai nieko nuostabaus, kad jei patys atsuko spydika pardavimui, tai informacija apie kilometraza patvirtinopiktaz rašė:atlikau zurnalistini tyrima: paskambinau i servisa, kurio irasas darytas paskutini karta. jie patys ta masina pardave 2003 10 men. tuo metu rida buvo apie 130 000 km. velniazn... siais metais jie tik tikrino apsukas CO2 ie pan... yra kvitas su visais parodymais...
Na siaip ar taip, jei ten is tikro vokietijoje nuvaziuota tik 130 000km. (kas reiskia, kad su ja beveik nevazinejo), tai ta masina turetu atrodyti kaip ka tik nuo konvejerio nuvaziavus.
Paprastai virs 10-15m. automasinos jau buna nuvaziave nemaziau 400 000 km., o nereta skaitliuka ir apvercia. Vokietijoje automobiliu pardavejai irgi zmones, ir zino, kad norint parduoti reikia tureti gerus metus ir rida. Atsukineja lygiai taip pat kaip ir lietuviai, o jei dar pirikupas buvo turkas...
Gal jau ir per velai ikisiu savo trigrasi, bet vistiek... Man meistras pasake auto geriausiai pirkti is vokietijos negu is sveicarijos ar is prancuzijos. Neva pastarosios vietoves yra kalnuotos ir automobiliui zymiai sunkiau begioti, taip greiciau droziasi variklis. Neaisq kiek cia teisybes, bet logiskai pamascius...
http://rolandas.esu.as/atsakymas/
Teisybes yramantisimo rašė:Gal jau ir per velai ikisiu savo trigrasi, bet vistiek... Man meistras pasake auto geriausiai pirkti is vokietijos negu is sveicarijos ar is prancuzijos. Neva pastarosios vietoves yra kalnuotos ir automobiliui zymiai sunkiau begioti, taip greiciau droziasi variklis. Neaisq kiek cia teisybes, bet logiskai pamascius...
Is Sveicarijos daznai atvaziuoja su suvarytais stabdziu diskais ir sankabomis
Bet kai brangiausia dalis yra kebulas, tai kaip ir man tas pats tie stabdziu diskai ar sankaba...
Teisybes yra 
Is Sveicarijos daznai atvaziuoja su suvarytais stabdziu diskais ir sankabomis
Bet kai brangiausia dalis yra kebulas, tai kaip ir man tas pats tie stabdziu diskai ar sankaba...[/quote]
Na ziurint kokios calibros
Jei lyginti turbinines tai sankabos komplektas daugiau kainuoja nei plikas kebulas
Is Sveicarijos daznai atvaziuoja su suvarytais stabdziu diskais ir sankabomis
Bet kai brangiausia dalis yra kebulas, tai kaip ir man tas pats tie stabdziu diskai ar sankaba...[/quote]
Na ziurint kokios calibros
Jei lyginti turbinines tai sankabos komplektas daugiau kainuoja nei plikas kebulas
Calibra C20LET 4x4 parduota
Calibra C20NE parduota
Calibra C20NE parduota
-
jimaz
- Klubo ex-Narys
- Pranešimai: 550
- Užsiregistravo: 21 Spa 2004, 01:10
- Vietovė: Vilnius-Alytus
- Kontaktinė informacija:
nu pvz manoji c20let is sveicarijos.... lyg ir viskas normalej, nei sankaba suejus nei stabdziu diskai..ant kebulo vieno galinio sparno tik bisky rudeliu yr
o siaip tai viskas tvarkinga ir F28 normaliai ir 4x4 veike jau pusmety draskau (ptfu ptfu ptfu...)
[size=67]astra 2.0 DTI 16v[/size]
[size=67]calibra 2.0 16v turbo 4x4 150kW - [color=red]SOLD[/color]
calibra 2.0 16v dohc 110kW - [color=red]SOLD[/color][/size]
[size=67]calibra 2.0 16v turbo 4x4 150kW - [color=red]SOLD[/color]
calibra 2.0 16v dohc 110kW - [color=red]SOLD[/color][/size]
Ten daznai parduoda auto tada, kai jos islaikymas tampa brangesnis nei naujos masinos (remonto darbu kaina ta pati, o pats remontas daznesnis). Tai jei parduodi masina, kam ja remontuoti? Geriau kaina nuleisti - greiciau nupirks ir maziau pinigu isleisi, ir nereiks laiko gaisti varant/pasiimant automobili is remonto dirbtuviu.jimaz rašė:nu pvz manoji c20let is sveicarijos.... lyg ir viskas normalej, nei sankaba suejus nei stabdziu diskai..ant kebulo vieno galinio sparno tik bisky rudeliu yro siaip tai viskas tvarkinga ir F28 normaliai ir 4x4 veike jau pusmety draskau (ptfu ptfu ptfu...)
O tavo atveju, tai jei normalus zmogus vazinejo ir priziurejo, viska laiku keite, tai viskas ir tvarkoj
-
piktaz
nu ka - naujienos. eilini karta isitikinau, kad stebuklu nebuna. bet gi zmogus naivus vis gi padaras...
kebulas - ledas. jokiu rudziu. isskyrus tai, jog ji nesmarkiai gavusi per priekį - bamberis skiles, faru plastmasiniai laikikliai nluze ir kapotas sulenktas. su tuo dar buciau susitaikes - idealu uz tokius pinigus nebuna.
kondicionierius neveikia. ir nereikia man jo. smulkmenu - nesifiksuoja vairuotojo durys, kai atidarai, neveikia galinio lango sildymo mygtukas, soninio vaizdo veidrodeliai "nudreba" zemyn (desinysis isvis tik pusiau pasireguliuoja - matau tik galinio bamperio apacia) - as isvis neskaiciuoju.
pakaba - liuks. nera prie ko prikibt.
grazumas: 92 kodas (paskirstymo velenelis ar pan.) - nu man tas pats. dar galima. bet kai kompresija 18 cilindruose, tai man jau per daug. tepalai, tepalai, tepalai... ant 4,5 t apsuku variklis pradeda lot. meta duma. ai, ir ant variklio bloko kazkokie taskiukai - tipo, puslytes kazkokios (gali buti, kad nuo perkaitimo, ar cia tik man paranoja?).
sudas, vienzo. nepirkau as jos.
dabar galvoju pasikeist savo Golfo amortizatorius, kad laikytu bent pora men. (bilda tai eina sau...), pasitaupyt iki kokiu 7 tukstanciu ir pirkti normalia. nes kai debeseliu ner, tai ieskok neieskojes...
aciu visiems uz pagalba. dar kreipsiuosi.
lygaus jums kelio.
kebulas - ledas. jokiu rudziu. isskyrus tai, jog ji nesmarkiai gavusi per priekį - bamberis skiles, faru plastmasiniai laikikliai nluze ir kapotas sulenktas. su tuo dar buciau susitaikes - idealu uz tokius pinigus nebuna.
kondicionierius neveikia. ir nereikia man jo. smulkmenu - nesifiksuoja vairuotojo durys, kai atidarai, neveikia galinio lango sildymo mygtukas, soninio vaizdo veidrodeliai "nudreba" zemyn (desinysis isvis tik pusiau pasireguliuoja - matau tik galinio bamperio apacia) - as isvis neskaiciuoju.
pakaba - liuks. nera prie ko prikibt.
grazumas: 92 kodas (paskirstymo velenelis ar pan.) - nu man tas pats. dar galima. bet kai kompresija 18 cilindruose, tai man jau per daug. tepalai, tepalai, tepalai... ant 4,5 t apsuku variklis pradeda lot. meta duma. ai, ir ant variklio bloko kazkokie taskiukai - tipo, puslytes kazkokios (gali buti, kad nuo perkaitimo, ar cia tik man paranoja?).
sudas, vienzo. nepirkau as jos.
dabar galvoju pasikeist savo Golfo amortizatorius, kad laikytu bent pora men. (bilda tai eina sau...), pasitaupyt iki kokiu 7 tukstanciu ir pirkti normalia. nes kai debeseliu ner, tai ieskok neieskojes...
aciu visiems uz pagalba. dar kreipsiuosi.
lygaus jums kelio.