Parašytas: 23 Lap 2006, 14:21
Tai as irgi taip manau, nes pazystmas F20 pavaru deze uz 100lt paeme 
Calibra Klubo Forumas
http://forum.calibra-club.lt/
optimistasbad_brains rašė:150 dar, manau moketi galima, bet 250, tai niekaip... vat as kai savo autoatine deze meciau lauk ir mechanine staciausi tai visos detales kazkas i 300 -350 sutilpo, bet keiciau absoliuciai viska kas su transmisija susije buvo (deze, visos pagalves, kronsteinai, pusasiai, granatos, trosas, pedalai, erjungimo mechanizmas, sankaba, smagratis ir dar ten visokie shudukai) tiesa, pas man 8v, bet tai doch'o neturetu taip ryskiai brangesnes...
tai vokieciuose ne ubytus grabus pardavineja kaip pas mumi pirstu duri keurai arkabad_brains rašė:kiek turbininiu ir kiek dochiniu calibru dalimis yra paleista? beja ir dohco deze gerokai skiriasi nuo leto, tai cia tapatinti negalimagaleciau net sukirst kad sugebeciau dohco deze uz 150 rasti
![]()
cia netgi bendrai paemus lietuviai calibru kainas susmugdino nezmoniskai. palyginus kainu vidurki tarkim tarp autoplius.lt ir mobile.de gaunasi kad vokieciuose calibros brangesnes negu pas mus lietuvoj.
Na, kas liecia c20xe deze, tai tik ji ir turetu buti galbut kiek brangesne uz c20ne deze, bet viso detales aplink, nemanau, kad kainuos daugiau (arba tiek daugiau, kad galima butu sakyti "zymiai daugiau"), nei c20ne detales.TANKYSTAS rašė:optimistas :lol: tai pagal sia ideja, tai turbava yra DOHC su prikabinta turbina, tai irgi is esmes kaina pavaru dezes dauk neturetu skirtis, bet kazkodel zmones dziaugiasi uz 1.5-2k toky daikta kai gauna nusipirkt
jei ne pirstu tai atsuktuvuTANKYSTAS rašė:tai vokieciuose ne ubytus grabus pardavineja kaip pas mumi pirstu duri keurai arkabad_brains rašė:kiek turbininiu ir kiek dochiniu calibru dalimis yra paleista? beja ir dohco deze gerokai skiriasi nuo leto, tai cia tapatinti negalimagaleciau net sukirst kad sugebeciau dohco deze uz 150 rasti
![]()
cia netgi bendrai paemus lietuviai calibru kainas susmugdino nezmoniskai. palyginus kainu vidurki tarkim tarp autoplius.lt ir mobile.de gaunasi kad vokieciuose calibros brangesnes negu pas mus lietuvoj.
Kad netiks:YELOW rašė:O chebryte kaip del starterio?Gal kas zino ar ir starteri reikia keiciant deze is docho deti, ar tiks nuo 2,5???Cia siaip gan suktas klausimas?



Kai dažnai tenka susidurti starteriais, tai žinau kur rasti... Dabar kelios nuotraukėlės atsidūrė ir calibra-clubcalibra rašė:obana!
Is kur cia tokios foto? =)
O kai įdėmiai pažiūri į starterio nuotraukas, ar nesimato skirtumo. Skirtumas tarp starterio tvirtinimo varžtų. Vadinasi jeigu turi V6 starterį ir pavarų dežę nuo 2,0 16v , jų tarpusavyje nesujungsi, nebent skylę naują pavarų dėžėje pragręši. Ar dar neaiškiai parašiau ?TANKYSTAS rašė:atleiskit uz neismanyma, bet kaip starteris susijes su pavaru deze ?
teisingai, vienas varštas įsisuka per starterį į bloką, o kitas kiaurai eina per pavarų dėžę.bad_brains rašė:nu, bent 8v tai starteris is variklio puse, tik isisuka per bloka i deze? teisingai as cia sakau?
Bet kad tu brangiai uz pavaru deze norioctopusray rašė:teisingai, vienas varštas įsisuka per starterį į bloką, o kitas kiaurai eina per pavarų dėžę.bad_brains rašė:nu, bent 8v tai starteris is variklio puse, tik isisuka per bloka i deze? teisingai as cia sakau?
Dabar galingumai:
Tiek 2.5 v6, tiek 2.0 16 valve
Voltage 12
Kilowatt 1.4
Visi jūs pigiai norite nusipirkti dalių, tik vat niekas nenori atsižvelgti į tai, kad automobilis turi atsipirkti ir duoti pelną. Vienu žodžiu tebūnie, kaip tu nori. Pavarų dėžės kaina tau: 150 lt, bet nuo jos neminusuosiu 10 proc nuolaidos.YELOW rašė: Bet kad tu brangiai uz pavaru deze nori