Puslapis 22

Parašytas: 11 Spa 2006, 16:30
serik222
calibra rašė:
Andronas rašė:Is kokio metalo vamzdis?
Downpipe'ui rekomenduoja 321 nerudijanti pliena, bet jo lyg ir nera pardavime, tai tuomet 315t neva tinka. Kadangi cia nebus superduper galios, tai turbut tiktu ir is 304 plieno.

Saltoji dalis gali buti, imho, net is aliuminio vamzdzio su guminem alkunem, arba galima irgi is to pacio 304 plieno.

Cia tik mano tokia nuomone, pasiskaicius labiau suprantanciu zmoniu rekomendacijas, todel as atviras ir kitiems pasiulymams =)

as irgi :) man irgi reikia !

Parašytas: 11 Spa 2006, 17:48
FR_SQUAD
as cia bishki isiterpsiu,
620svaru + parsiuntimas. ish viso apie 650 svaru.
3250lt.
jau kaip ir isheina Let'as gal net su deze.(cia kaip kam pasisieks surasti)

klausimas, is it worth? plius dar priskaiciuokime chipavimas kuris bus butinas isidejus turbo kit'a dar 1k lt

jau ~4.2k lt

stock sankaba ir deze neilghai laikys tuos kad ir 200ag.
dar ishlaidos.

manau lengviau pasiimti LET'a ir nesivargint.

genialu yra tas kas paprasta.

mano subjiektivi xev'o savininko nuomone :roll:

Parašytas: 11 Spa 2006, 17:51
FR_SQUAD
serik222 rašė:
calibra rašė:
Andronas rašė:Is kokio metalo vamzdis?
Downpipe'ui rekomenduoja 321 nerudijanti pliena, bet jo lyg ir nera pardavime, tai tuomet 315t neva tinka. Kadangi cia nebus superduper galios, tai turbut tiktu ir is 304 plieno.

Saltoji dalis gali buti, imho, net is aliuminio vamzdzio su guminem alkunem, arba galima irgi is to pacio 304 plieno.

Cia tik mano tokia nuomone, pasiskaicius labiau suprantanciu zmoniu rekomendacijas, todel as atviras ir kitiems pasiulymams =)

as irgi :) man irgi reikia !

shaltajai daliai geriausei tinka nerza.

o ir to 321 plieno eina rast. tiesiog reikia zinot kur ieshkot.
304 downpipui yra per sh*dinas.
cia kinietishku bakeliu "splavas" ar ilgai jie laiko? :D

Parašytas: 11 Spa 2006, 22:35
pavlito
calibra rašė:Beje, vamzdyno schema:
Paveikslėlis
o jei det isiurbima nuo 1.7td?ten berods is desines isiurbimas,ryt paziuresiu pas drauga,nes kai tokio ilgumo ir tiek israitymu,turbut bus nemazas lagas,nes kol toki turi pripumpuos,aisku galima slangas plonesnes paimt

o matuoklei pagalvojau reiktu liezuveli isimt,nes geras retriktorius oro srautui bus

Parašytas: 11 Spa 2006, 23:55
calibra
FR_SQUAD rašė: shaltajai daliai geriausei tinka nerza.

o ir to 321 plieno eina rast. tiesiog reikia zinot kur ieshkot.
304 downpipui yra per sh*dinas.
cia kinietishku bakeliu "splavas" ar ilgai jie laiko? :D
Davai sakyk, kur tas 321 yra. Jei uz normalia kaina, tai tikrai norinchiu eile surasiu =)

Kaip del 316t? Man is tokio pasiule downpipe'a padaryt. (ir kiek uz downpipe'a galima protingai moketi?)

Beje, ar siulai shaltaja dali daryti vien ish nerzos, ar daryti nerza su zarnom? Jei su zarnom - kokias ir pas ka pirkti? Jei be zarnu - vibracijos..?

Parašytas: 11 Spa 2006, 23:57
calibra
pavlito rašė:o jei det isiurbima nuo 1.7td?ten berods is desines isiurbimas,ryt paziuresiu pas drauga,nes kai tokio ilgumo ir tiek israitymu,turbut bus nemazas lagas,nes kol toki turi pripumpuos,aisku galima slangas plonesnes paimt

o matuoklei pagalvojau reiktu liezuveli isimt,nes geras retriktorius oro srautui bus
Idomu, kiek perdarymo reikia. Kanalai isiurbimo atitinka? Ivores tvirtinimo?
Kaip del isiurbimo kolektoriaus turio ir oro sklendes (o tuo paciu ir oro matuokles)? Kuchia delov darant ish kitos puses, imho, paprasciau tiesiog vamzdyna gerai padaryti ir palikti kaip yra, ar klystu?

Del matuokles "liezuvelio" - tai jei ji ishimsi, tai taip isheina, kad nifiga jis oro nebematuos, juk butent "liezuvelio" atsverimas per potenca ir duoda parodymuis ecu, ar ne?

Parašytas: 12 Spa 2006, 11:11
bad_brains
isemus oro matuokle, tai man atrodo beveik tas pat kaip ecu vos ne ismest (cipuota ar ne - no diference). jei jis jos neras, jungsis i avarini rezima.

Ar saltajai daliai tiktu tarkim sunkvezimio ismetimo sistemos vamzdziai is nerudijancio plieno ar pan? nauji zinoma, nesukepe nerudije ir pan. ten parinkus skersmeni galima pritaikyti ir silinkonines alkunes ir t.t.
dar klausimas: kokio skersmens vamzdzius parinkineti? ar imti vamzdi tokio skersmens kaip turbos output'as ar i/c in/out skersmuo?

toliau, kiek esu mates, pries isiurbimo kolika vamzdziu skersmuo mazeja. cia srauto greiciui didinti :?: ar visa tai neturi esmines itakos oro paemimo/priputimo traktui?

Parašytas: 12 Spa 2006, 11:26
bad_brains
calibra rašė:
FR_SQUAD rašė: shaltajai daliai geriausei tinka nerza.

o ir to 321 plieno eina rast. tiesiog reikia zinot kur ieshkot.
304 downpipui yra per sh*dinas.
cia kinietishku bakeliu "splavas" ar ilgai jie laiko? :D
Davai sakyk, kur tas 321 yra. Jei uz normalia kaina, tai tikrai norinchiu eile surasiu =)

Kaip del 316t? Man is tokio pasiule downpipe'a padaryt. (ir kiek uz downpipe'a galima protingai moketi?)

Beje, ar siulai shaltaja dali daryti vien ish nerzos, ar daryti nerza su zarnom? Jei su zarnom - kokias ir pas ka pirkti? Jei be zarnu - vibracijos..?
vien is plieno daryti niekaip negalima: i/c juk tvirtinasi prie kebulo, o variklis "ant pagalviu" judeti gali ir juda. reikia statyti nedideliu kampu variklio veleno asies atzvilgiu arba gumine zarna arba metaline bet su guminen (lanksciom) alkunem kad varikliui palinkus pirmyn ar atgal nebutu lauzimu itempimu.

Parašytas: 12 Spa 2006, 14:16
pavlito
bad_brains rašė:isemus oro matuokle, tai man atrodo beveik tas pat kaip ecu vos ne ismest (cipuota ar ne - no diference). jei jis jos neras, jungsis i avarini rezima.
as nesakau isimt,sakau pasalint tik liezuveli,ko pasekoje turbinos puciamas slegis neveiks liezuvelio esancio oro srauto matuokleje ir neiskreips realios situacijos(nes esant slegiui spaustu lezuveli ir daugiau atsidarytu),taip pat nestabdys oro srauto,potenciometras irgi veiks,toj matuoklej daugiau esmes sudaro ta mazute varza esanti virsuje prie krasto ir kuri nustato degima atsizvegiant i poteciometro padeti( pataisykit jei klystu )
calibra rašė:Idomu, kiek perdarymo reikia. Kanalai isiurbimo atitinka? Ivores tvirtinimo?
Kaip del isiurbimo kolektoriaus turio ir oro sklendes (o tuo paciu ir oro matuokles)? Kuchia delov darant ish kitos puses, imho, paprasciau tiesiog vamzdyna gerai padaryti ir palikti kaip yra, ar klystu?
vakar ziuredamas foto brazilu daewo nexia kurios orginaliai buvo 2.0 T tai ten is desines irgi padaryta ir isiurbimas panasus kaip dizelio,o ar realiai tinka be perdarymu tai abejoju,bent vizualiai nepanasu..

jei kita savaite susitiksim turiu gera knyga corky bell maximum boost pdf formatu skanai ten aprasyta nuo a iki z kaip det i atmosferke turbo,gan pavirsutiniskai,bet yra geru minciu

Parašytas: 12 Spa 2006, 14:44
pavlito

Parašytas: 12 Spa 2006, 23:28
calibra
pavlito rašė: jei kita savaite susitiksim turiu gera knyga corky bell maximum boost pdf formatu skanai ten aprasyta nuo a iki z kaip det i atmosferke turbo,gan pavirsutiniskai,bet yra geru minciu
Butu labai gerai ta knyga gauti.
Gal jei pdf'u turi, per interneta galetum ja perduot?

Parašytas: 13 Spa 2006, 09:56
pavlito
ten 6mb bet su mano internetu tai daug..

Parašytas: 13 Spa 2006, 10:06
Ar@@@s
pavlito rašė:ten 6mb bet su mano internetu tai daug..
Imesk
araaas@gmail.com

Parašytas: 13 Spa 2006, 11:44
calibra
Araaas rašė:Imesk
araaas@gmail.com
E, davai sitoje temoje su asmeniniais request'ais nepradekit, kaip apie spidometru skydelius =) Rashykit "pavlito" PM, neshiukshlinkit chia.