Puslapis 2 iš 2
Parašytas: 24 Lie 2006, 21:45
krax
ta ir norejau pasakyt ka gerb. calibra pasake

Parašytas: 25 Lie 2006, 00:22
Darius
begu begu kiek kojos nesa

cia seip gal nesusikalbejome... xz
Parašytas: 26 Lie 2006, 17:56
Blakulla
fitnesas rašė:krax rašė:jei lieti ratai,tai drebejimas gali but del to,kad nera centruociu.
Butent ar originalus ratlankiai tikrai opeliniai, nes jau jo ma jo kiek prasiknisau, kol atradau, kad centrine skyle vos didelesne ir viskas, dreba nuo 110 bet paskui 150 jau ne

o uzdedi original viskas ore

va pas mane ir tas pats variantas.. dreba tarp 105 - 120... o tarkim vaziuoji 150-160 - ramu..niekas nedreba
Parašytas: 26 Lie 2006, 18:04
Bogda
jeigu viskas tvarkoj turi nedrebet visai
Parašytas: 26 Lie 2006, 19:03
Blakulla
Bogda rašė:jeigu viskas tvarkoj turi nedrebet visai
bet kad tas drebejims toks..nelabai trukdantis
Parašytas: 26 Lie 2006, 19:38
Bogda
Blakulla rašė:Bogda rašė:jeigu viskas tvarkoj turi nedrebet visai
bet kad tas drebejims toks..nelabai trukdantis
tai tada liuks

Parašytas: 26 Lie 2006, 19:40
TANKYSTAS
kai "sudrebes" kas nors is vaziuokles, tada irgi viskas liuks bus turbut

Parašytas: 26 Lie 2006, 19:55
Bogda
ir tavo gali sudrebet

siaip jei mazai dreba tai man tas pats reikia isbalansuot gal nieko rimto
Parašytas: 01 Rgp 2006, 13:45
cialestino
vat pas mane irgi drebejimas atsiranda apie 110km/h lekiant... ratai originalus lieti opelio, padangos lyg ir be guzu, normalios...balansavima padare, bet nelabai kas pakito...technikinej kai purte masina, sake,kad vaziuokle gera...strange things do happen...
Parašytas: 01 Rgp 2006, 15:18
calibra
cialestino rašė:vat pas mane irgi drebejimas atsiranda apie 110km/h lekiant... ratai originalus lieti opelio, padangos lyg ir be guzu, normalios...balansavima padare, bet nelabai kas pakito...technikinej kai purte masina, sake,kad vaziuokle gera...strange things do happen...
Pagrindines priezastys:
1. nesubalansuoti ratai su padangomis (gali buti kreivi ratlankiai, guzai ant padangu, ar tiesiog paprasciausiai apsileidimas)
2. nera centruociu
3. susikraipe stabdziu diskai
4. parejusi vaziuokle iki tiek, kad nera net minimalios amortizacijos
Tiek sugalvojau, galbut dar galima butu papildyti.
Parašytas: 01 Rgp 2006, 16:14
SPARCO
Berods, dar kazkas minejo kad del granatu gali buti...
Parašytas: 01 Rgp 2006, 18:00
calibra
Taip, gali. Taip pat ir del pusashiu. Tik tai nelabai dazhni variantai, bet pasitaiko =)
Parašytas: 03 Rgp 2006, 19:16
CalibriS
gali buti sumesti stabdiu diskai:)
Parašytas: 04 Rgp 2006, 17:46
Vikis27
sakot kad jei sumesti stabdziu diskai irgi gali purtyti nestabdant bet vaziuojant pastoviu greiciu?

Parašytas: 04 Rgp 2006, 17:48
Nitro
logishkai pagalvok - aishku gali. bet yra ir kita shio reikalo puse - isivaizduok kiek tokiu atveju drebetu vairas stabdant. Manau neitu nulaikyti

Parašytas: 05 Rgp 2006, 00:06
calibra
Vikis27 rašė:sakot kad jei sumesti stabdziu diskai irgi gali purtyti nestabdant bet vaziuojant pastoviu greiciu?

Purtymas gali buti del bet kuriu besisukanchiu daliu, kurios dalyvauja nuo greichiu dezhes perduodame sukime. Stabdzhiu diskai, kaip zhinia, irgi sukasi kartu.
Beje, teko girdeti, kad jei yra drebejimas stabdant - gali buti, kad netgi del padilusiu guoliu imanoma vibracija.
Parašytas: 06 Rgp 2006, 00:16
666
Tu čia forume savo auto nesusitvarkysi, pabandyk ją parodyti normaliam meistriukui, o po to tą diskusiją galime pretesti. Tau buvo išvardinti beveik visi variantai, o tu ar patikrinai nors vieną iš jų??????
Parašytas: 06 Rgp 2006, 17:51
CalibriS
patikek ir nenulaikai zaurei dreba
pasmane taip buvo:))
Parašytas: 06 Rgp 2006, 20:20
calibra
Siaip, teisingai 666 sako, jei nori ishspresti problema, tai reikia veiksmu, o ne kalbu =)
Parašytas: 07 Rgp 2006, 11:16
skautas
Nitro rašė:vairas drebeti neturi nei prie 100 nei prie 200 km/h. drebejimo priezhastys gali buti tokios:
1. nesubalansuoti ratai.
2. kreivi ratai.
3. netvarkinga pakaba.
diagnoze - sugedo...
seip tai visos priezastys isvardintos...padangoj guzas g.b., ratai neisbalansuoti...krc, reik viska ziuret...g.g. belenkas