Puslapis 24

Parašytas: 12 Kov 2006, 23:19
lukas7
nemeluok pas mane daba ant r15uzmautos ziemines 65 ir neliecia kai ir keturiese vaziuojam.

Parašytas: 13 Kov 2006, 15:48
Nitro
Renas rašė:Paaiskinkit, jei 7j - 7 coliai, tai padangos plotis tik 175? :roll: nesuprantu :cry:
ne... padangos plotis didesnis uzh ratlanko ;]

Parašytas: 13 Kov 2006, 15:54
lukas7
aa :)

Parašytas: 13 Kov 2006, 19:03
bad_brains
pagal viska ratlankio plotis turi sudaryti 80% padangos plocio.

Parašytas: 14 Kov 2006, 22:52
llcj
as 2 sezonus su 225/45 R17 atkaliau. Su raudonom spyruoklem 1 keleivis ir bet kokiam posukyje priekines arkas liecia + jei gale viens keleivis ir gala tarkuoja per menkus nelygumus. Na aisku ir kelius valai puse ziemos, siule man su keliu valdyba sutarti man pasirasyt valyt kelia vln vilkaviskis:)i spredzinas idejau gumas, ir isidejau normalias spyruokles, ir prpblemu kaip nebuta.

Parašytas: 15 Kov 2006, 09:48
lukas7
pas mane dabar taip yra et35 ten tie diskai ir padangos 225/45/r17
kas tikrai turejot uzsidejes tokias pasakykit ar lesis ar ne.spyrokles originales.

Parašytas: 21 Kov 2006, 13:27
Sphinx
Norejau dar pasiteiraut del R16, radau tokius neblogus priekyje 225/40, gale 235/40 jeigu pakaba stockine keturiese susedus gali kilti problemu ar nelabai?

Parašytas: 21 Kov 2006, 13:34
Sphinx
Ir dar butu idomu suzinot kas kiek laiko pan. chebra keiciat guolius ir kitas vaziukles detales del per didedeliu ratlankiu ir kas dazniausiai nuo to kencia?

Parašytas: 21 Kov 2006, 15:14
Nitro
dėl didesniu ratlankiu guoliui giliai dzin. Vat jei neatitinka ratlankio ishneshimas aka ET - tada kenchia.

Parašytas: 21 Kov 2006, 16:49
Sphinx
Nitro rašė:dėl didesniu ratlankiu guoliui giliai dzin. Vat jei neatitinka ratlankio ishneshimas aka ET - tada kenchia.
O kaip suzinot atitinka ar ne? :roll: Ten borbetai r16 priekiniai 7.5 colio galiniai 9.5 colio tarp skiliu 4-100 , gal zinai kiek yra norma? Cia ir yra tas isnesimas 7.5 ir 9.5 coliai?

Parašytas: 21 Kov 2006, 17:14
calibra
Sphinx rašė:
Nitro rašė:dėl didesniu ratlankiu guoliui giliai dzin. Vat jei neatitinka ratlankio ishneshimas aka ET - tada kenchia.
O kaip suzinot atitinka ar ne? :roll: Ten borbetai r16 priekiniai 7.5 colio galiniai 9.5 colio tarp skiliu 4-100 , gal zinai kiek yra norma? Cia ir yra tas isnesimas 7.5 ir 9.5 coliai?
Calibrai isnesimas turetu buti 35-42, zymimas "ET".
7.5 ir 9.5 yra tikriausiai ratlankiu plotis, kuris jau stipriai skiriasi nuo calibra gamykliskai numatyto ratlankiu plocio.

As esu tos nuomones, kad guoliai nuo per didelio isnesimo ir per didelio plocio kencia.

Parašytas: 21 Kov 2006, 17:22
lukas7
pas mane dabar taip yra et35 ten tie diskai ir padangos 225/45/r17
kas tikrai turejot uzsidejes tokias pasakykit ar lesis ar ne.spyrokles originales.tai viskas ok bus?

Parašytas: 21 Kov 2006, 18:10
egidas
lukas7 rašė:pas mane dabar taip yra et35 ten tie diskai ir padangos 225/45/r17
kas tikrai turejot uzsidejes tokias pasakykit ar lesis ar ne.spyrokles originales.tai viskas ok bus?
Danis ant galo tokias buvo isimetes, tai kai du zmones i gala atsisesdavo, arkas liesdavo. Priekyje tokiu nebande, bet jauciu kad nelabai kas butu...

Parašytas: 21 Kov 2006, 18:14
lukas7
nu blogai,nes pas mane visos 4 tokios daba :(

Parašytas: 21 Kov 2006, 18:36
egidas
lukas7 rašė:nu blogai,nes pas mane visos 4 tokios daba :(
bandyk issikeist nors i 215/45/R17, jos zenkliai zemesnes, nei ka turi dabar

Parašytas: 21 Kov 2006, 18:57
EDWARD555
calibra rašė:... guoliai nuo per didelio isnesimo ir per didelio plocio kencia.
Ne kencia - o ju toks darbas.

Parašytas: 21 Kov 2006, 19:25
calibra
EDWARD555 rašė:Ne kencia - o ju toks darbas.

Nu zinau, tau dabar lieptu nesioti dvigubai platesnius batus ir dar su isnesimu! =))))) O jei rimtai, tai darbas darbui nelygu, vienas dalykas, kai standartinis guolis paskaiciuotas atitinkamam neamortizuojamam svoriui, atitinkamai lauzimo jegai, atitinkamom apkrovom ir t.t., ir kai visa tai yra virshijama, naturalu, kad guolis sudyla greiciau, nei turetu sudilti gamyklineje auto.

Parašytas: 21 Kov 2006, 22:09
Andronas
llcj rašė:as 2 sezonus su 225/45 R17 atkaliau. Su raudonom spyruoklem 1 keleivis ir bet kokiam posukyje priekines arkas liecia + jei gale viens keleivis ir gala tarkuoja per menkus nelygumus. Na aisku ir kelius valai puse ziemos, siule man su keliu valdyba sutarti man pasirasyt valyt kelia vln vilkaviskis:)i spredzinas idejau gumas, ir isidejau normalias spyruokles, ir prpblemu kaip nebuta.
lukas7 paziurek juk zmogus rase jau, realiai vazinejo :)
Beto pas mane tokios pacios 4, buvau pastates jas salia 205/40R17 beveik odin huj puse como per spinduli didesnes... Ziuresim jau ne uz ilgo pasakysiu kaip :)

Parašytas: 21 Kov 2006, 22:11
lukas7
tai nebesuprantu lesis ar ne :roll:

Parašytas: 21 Kov 2006, 22:12
Andronas
Paskaityk atidziai :)
Su normaliom spyruoklem-stock ir gumu dar dejo.

Parašytas: 21 Kov 2006, 22:14
lukas7
a tada zjb :D

Parašytas: 22 Kov 2006, 00:07
Nitro
calibra rašė:
EDWARD555 rašė:Ne kencia - o ju toks darbas.

Nu zinau, tau dabar lieptu nesioti dvigubai platesnius batus ir dar su isnesimu! =))))) O jei rimtai, tai darbas darbui nelygu, vienas dalykas, kai standartinis guolis paskaiciuotas atitinkamam neamortizuojamam svoriui, atitinkamai lauzimo jegai, atitinkamom apkrovom ir t.t., ir kai visa tai yra virshijama, naturalu, kad guolis sudyla greiciau, nei turetu sudilti gamyklineje auto.
ash labai abejoju ar del ratlankio dydzhio ir plochio guolis turetu daugiau darbo. guoli labai apkrauna neteisingas ishneshimas - tada vienas kuris guolio shonas devisi labiau nei kitas shonas - gaunasi tokia trinties jega nukreipta lbaiau i shona nei turi buti (nu ash ne fizikas) o ratlankio plotis ir dydis daugiau itakos manau turi kitoms pakabos dalims - amortizatoriui, spyruoklem, sailentam, traukem ir dar vairo kolonelei kalbant apie prieki. O guoliui kas - jis sukasi savo stebulej, gauna apkrova i apachia nuo mashinos svorio, ir kazhkiek i shona priklausomai nuo vazhiavimo kripties ishcentriniu jegu ir ratlankio ishneshimo.

Parašytas: 22 Kov 2006, 00:16
calibra
Nitro rašė:ash labai abejoju ar del ratlankio dydzhio ir plochio guolis turetu daugiau darbo. guoli labai apkrauna neteisingas ishneshimas - tada vienas kuris guolio shonas devisi labiau nei kitas shonas - gaunasi tokia trinties jega nukreipta lbaiau i shona nei turi buti (nu ash ne fizikas) o ratlankio plotis ir dydis daugiau itakos manau turi kitoms pakabos dalims - amortizatoriui, spyruoklem, sailentam, traukem ir dar vairo kolonelei kalbant apie prieki. O guoliui kas - jis sukasi savo stebulej, gauna apkrova i apachia nuo mashinos svorio, ir kazhkiek i shona priklausomai nuo vazhiavimo kripties ishcentriniu jegu ir ratlankio ishneshimo.
Na, as cia nesutinku. Neteisingas isnesimas i isore (pvz ET0), beabejo, yra vienas svarbiausiu guolio gadinimo etape - gaunasi didesnis lauzimo "petys" (is fizikos zinome, kad kuo didesnis petys, tuo maziau jegos reikia paveikti atramos taska). Plotis cia irgi savo vaidina - jei netgi isnesimas 35-42, didesnio plocio ratlankio isorinis taskas bus toliau nei tokio pat isnesimo siauresnio ratlankio. Is cia ir gaunasi velgi - didesnis kruvis ant guolio del didesnio pecio. O kur dar svoris... Kad kitoms dalims irgi turi itaka - faktas.

Parašytas: 22 Kov 2006, 00:39
Andronas
calibra visiskai teisus, lig butu baiges mechanikos inzinerijos mokslus :)
Viska ka parase yra tiesa.
Guolis tikrai kencia nuo viso situ nestndartiniui dalyku, jis pirmas is visos pakabos pajaucia apkrovima, butu gerai vaizdziai pavaizdot, bet kaip ir paaiskino calibra tai yra petis, per kuri sudaromas sukimo momentas, ta momenta laiko guolis kuris yra kuginis-radialinis atraminis dar galima vadint, jei neklistu... Kuris yra skaiciotas stokiniam ratlankiuj, o ne visokiom tuninguotiems ratlankiams.
Yra klausimas, gal yra tokiu guoliu kurie buvo parinkti buten pagal ratlankio ploti, dydi, bei isnesima?[/b]

Parašytas: 22 Kov 2006, 09:05
EDWARD555
Nu ka mokslininkai, jus geriau seima ziurekit, pingus neskit namo ir pan.
O ne apie guoliu santykius su ratlankiais taip daug aiskininininkites.
Priraso moksliniu darbu.., nu kam to reikia?
Ir taip viskas aisku.

Kiek keisi guolius per menesi? (3 ar 4 kartus)? Ir kokia ju kaina?
Daugiau klausimu manau nekyla.