Parašytas: 12 Kov 2006, 23:19
nemeluok pas mane daba ant r15uzmautos ziemines 65 ir neliecia kai ir keturiese vaziuojam.
ne... padangos plotis didesnis uzh ratlanko ;]Renas rašė:Paaiskinkit, jei 7j - 7 coliai, tai padangos plotis tik 175?nesuprantu
O kaip suzinot atitinka ar ne?Nitro rašė:dėl didesniu ratlankiu guoliui giliai dzin. Vat jei neatitinka ratlankio ishneshimas aka ET - tada kenchia.
Calibrai isnesimas turetu buti 35-42, zymimas "ET".Sphinx rašė:O kaip suzinot atitinka ar ne?Nitro rašė:dėl didesniu ratlankiu guoliui giliai dzin. Vat jei neatitinka ratlankio ishneshimas aka ET - tada kenchia.Ten borbetai r16 priekiniai 7.5 colio galiniai 9.5 colio tarp skiliu 4-100 , gal zinai kiek yra norma? Cia ir yra tas isnesimas 7.5 ir 9.5 coliai?
Danis ant galo tokias buvo isimetes, tai kai du zmones i gala atsisesdavo, arkas liesdavo. Priekyje tokiu nebande, bet jauciu kad nelabai kas butu...lukas7 rašė:pas mane dabar taip yra et35 ten tie diskai ir padangos 225/45/r17
kas tikrai turejot uzsidejes tokias pasakykit ar lesis ar ne.spyrokles originales.tai viskas ok bus?
bandyk issikeist nors i 215/45/R17, jos zenkliai zemesnes, nei ka turi dabarlukas7 rašė:nu blogai,nes pas mane visos 4 tokios daba
Ne kencia - o ju toks darbas.calibra rašė:... guoliai nuo per didelio isnesimo ir per didelio plocio kencia.
EDWARD555 rašė:Ne kencia - o ju toks darbas.
lukas7 paziurek juk zmogus rase jau, realiai vazinejollcj rašė:as 2 sezonus su 225/45 R17 atkaliau. Su raudonom spyruoklem 1 keleivis ir bet kokiam posukyje priekines arkas liecia + jei gale viens keleivis ir gala tarkuoja per menkus nelygumus. Na aisku ir kelius valai puse ziemos, siule man su keliu valdyba sutarti man pasirasyt valyt kelia vln vilkaviskis:)i spredzinas idejau gumas, ir isidejau normalias spyruokles, ir prpblemu kaip nebuta.
ash labai abejoju ar del ratlankio dydzhio ir plochio guolis turetu daugiau darbo. guoli labai apkrauna neteisingas ishneshimas - tada vienas kuris guolio shonas devisi labiau nei kitas shonas - gaunasi tokia trinties jega nukreipta lbaiau i shona nei turi buti (nu ash ne fizikas) o ratlankio plotis ir dydis daugiau itakos manau turi kitoms pakabos dalims - amortizatoriui, spyruoklem, sailentam, traukem ir dar vairo kolonelei kalbant apie prieki. O guoliui kas - jis sukasi savo stebulej, gauna apkrova i apachia nuo mashinos svorio, ir kazhkiek i shona priklausomai nuo vazhiavimo kripties ishcentriniu jegu ir ratlankio ishneshimo.calibra rašė:EDWARD555 rašė:Ne kencia - o ju toks darbas.
Nu zinau, tau dabar lieptu nesioti dvigubai platesnius batus ir dar su isnesimu! =))))) O jei rimtai, tai darbas darbui nelygu, vienas dalykas, kai standartinis guolis paskaiciuotas atitinkamam neamortizuojamam svoriui, atitinkamai lauzimo jegai, atitinkamom apkrovom ir t.t., ir kai visa tai yra virshijama, naturalu, kad guolis sudyla greiciau, nei turetu sudilti gamyklineje auto.
Na, as cia nesutinku. Neteisingas isnesimas i isore (pvz ET0), beabejo, yra vienas svarbiausiu guolio gadinimo etape - gaunasi didesnis lauzimo "petys" (is fizikos zinome, kad kuo didesnis petys, tuo maziau jegos reikia paveikti atramos taska). Plotis cia irgi savo vaidina - jei netgi isnesimas 35-42, didesnio plocio ratlankio isorinis taskas bus toliau nei tokio pat isnesimo siauresnio ratlankio. Is cia ir gaunasi velgi - didesnis kruvis ant guolio del didesnio pecio. O kur dar svoris... Kad kitoms dalims irgi turi itaka - faktas.Nitro rašė:ash labai abejoju ar del ratlankio dydzhio ir plochio guolis turetu daugiau darbo. guoli labai apkrauna neteisingas ishneshimas - tada vienas kuris guolio shonas devisi labiau nei kitas shonas - gaunasi tokia trinties jega nukreipta lbaiau i shona nei turi buti (nu ash ne fizikas) o ratlankio plotis ir dydis daugiau itakos manau turi kitoms pakabos dalims - amortizatoriui, spyruoklem, sailentam, traukem ir dar vairo kolonelei kalbant apie prieki. O guoliui kas - jis sukasi savo stebulej, gauna apkrova i apachia nuo mashinos svorio, ir kazhkiek i shona priklausomai nuo vazhiavimo kripties ishcentriniu jegu ir ratlankio ishneshimo.