Re: magnetolos maitinimas
Parašytas: 01 Rgp 2010, 17:23
nu tavo post'ai kaip visada pieva 
Nusišnekėjai tai čia tuesherys rašė: taip galima ,bet kiek as zinau kondikas sugeba sukaupti kelis tukstancis voltu ir staigiai juos atiduot, bet esant labai mazam amperazui. tad kad tai igivendint bus butina kaskokia shema, kad kondikas kauptu, o reikalui esant sulygintu iki 12v ir kiek tai tu amperu ir atiduotu. tad lituokli i dantis ir teks gamintis patiems.
panasios sistemos pavyzdi galiu pateikti kaip UPSa tik ten atvirksciai.
Ok, tuomet prisikabinsiuVytautas88
nesakau kad elektronikas esu bet ir pats toje srityje neguru kaip matau.
Kodėl?gal ir galima panaudoti kondika bet tikrai nepaimsi nepajungsi plius minus ir problemos ishsprestos.
blaivas dar kart perskaiciaukrax rašė:nu tavo post'ai kaip visada pieva
Apie tokius niekas nekalbėjo, per mažos jų talpos. Minimi buvo tie, kurie jungiami prie stiprintuvų. Kas dėl schemos, tai nieko nereikia, tiesiog lygiagrečiai akūmui jungi kondensatorių kuo arčiau magnetolos ir nuosekliai jam, prieš kondiką, jungi diodą.as kalbu apie tokius plikus kondikus, jiem kaskokios shemos reik.
Sukant starterį, susidaro įtampos kritimas ant akumuliatoriaus išvadų. Pasimatuok įtampos kritimą vedant su standartiniu 1 mm^2 laidu ir su 6 mm^2 laidu. Klausimų nebeliks. Be abejo, jei akūmo startinė srovė kokie 360-400A, o mašina dyzelis, tai nori nenori magnetola išsijunginės (nebent labai didelės talpos kondiką kabintum).o tavo priezastis del mago uzgesinejimo del mago maitinimo laidu storio klaidinga.
nes jei magas priesh uzvedant ar usvedus sugeba groti pilna gerkle, tai uzvedinejant tie laidai neploneja ir neilgeja ir delto magas neuzgesineja.
Taip, talpa ne prie ko. Įtakos turi netgi akumuliatoriaus gnybtaiakumas ytakos gal ir turi bet tikrai nera skirtumo ar akumas 70ah ar 90ah kaip krax minejo, nes tai talpa. didesne ytaka turetu tie kurie turi padidinta momentini sroves atidavima.