sutarta jamam sita darba

ten nera sunku, tik atsisukt turi viska kas trukdo kad nesulauzytum

as su dirzais varikly garaze prie lubu risau is kilnojausi kiek reik, pats duobej, bet labiau patiko vasara ant pievutes iskelus prieky apie metra ir ant kaladziu, tada blanka ant sparnu ir su dirzu sutkeliau varikly, atsisukau pagalves ir dezes varztus. pas tawe malyk 8v ane ? nzn tiksliai kaip jam yra, pas mane 16v tai vietos maziau, kai pasirisi varikly jami 15 galva ir atsisuki priekine paglve, ji prie dezaes ir kebulo sukasi, visai nuimk, bus 4 varztai, pries paleidzian kabot ant dirzo auksty pasireguliuok kad but taip kaip ant pagalves yra, as naudojau kilnot tuos aparatus kur furose naudoja dirzam tampyt, tada 19 galva ir is vidines puses kita ausis, 3 varztai, nuo dezes atsuk, ir iskirt pavaru traukike atsijung, berods geriausia ten kur yra ta "kryzme" neva, isikabyk sankabos trosa., blyn db nepamenu ar reik issitraukt kairy pusasy, gal ne, atsisuk ir isnarik kairy sarnyra kad galetum su deze visa kelma lauk pastumpt. 16v desinys susasis dalinasi y dvi dalis tai gal ir geriau, 8v nera berods ausies tai taip pat isnarini is sarnyro ir istrauki pusasy is dezes, tik netrauk per granatas, nes nesu tikras ar jos negali issinarint, wv berods sratai iskrenta, jami 19 galva ir suki deze nuo variklio, prieky 2 varztai virsui 3 berods, tada is apacios atsuki 1 ar 2 ten kur atsukai pagalve, turi but 19, vienas yra 17 to nereik, startery laiko jis, nu ir ka berods viskas, slenki deze kuo toliau, tiesa pries tai atsisuk diskatoriunes geriau prieit bus, tada deze atitraukus kazkaip susikleipia kad pasidaro tarpas jog eina isimt diska diskatoriu ir isminamajy, tam reikes 13 rakto, atsuksi varzciuka jy istrauksi ir turi eit isismt isminamajy guoliuka, dedi nauja taip kaip buwo senas ir prisuki, beje isimt diska trukdys nesweikai ilgai atrodantis pagrindinis velenas, bet iseina atitaikyt kampa kad pilnai issiima, tada uzdedi nauja diskatoriu ir diska, ir pasistatai deze y wieta, palieki nedidely plysiuka, prisisuki diskatoriu tada deze, galine ausy, priekine, susikisi pusasius, susisuki sarnyrus, atsireguliuoji sankabos pedala, prisijungi spidometro trosa jei atjunges buwai, ir jei neliko varztu tada kuri ir vaziuoji

nzn ar suprantamai paaiskinau, kas keites turetu suprast nesunkiai. jei man db reiktu keist dohcui tai imciau deze, nes maziau pisalynes, nezinau kaip su 8v, ten gal dezae daugiau eina atitraukt, bet 16v tai ilgai uztrunki kol isimi ir ydedi sankabos komplekta, tarpas labai mazas, o isimt deze nesunku, sarnyrai isnaryti tai telieka tik atsukt 6 varztus is nusileist vaziuokles rema, tada deze nuleidi zemyn ir fsio, mano patirtis kalba kad taip sutaupai daug nerwu

nu ka laukiu skambucio
