isardziau galines apsifkes istepiau kazkokiu brudu kuris sustinges kauciuku tampa (na pries tai ten nuvalyta ir t.t. buvo) poto ispurskiau juodu tokiu sh kuris kaip guma su akmenukais pasidaro, pardoj rekomendavo. dar priekinem posparni dyra radau po keliones. . . lyg su kokiu basliu pradurta tai ten dar taisiau ir uzpurskinejau. ka dar pasiulysit? is isores kazka tept ar ka daryt ? galines arkas truputi apipurskiau su juodu tuo. tai nzn.
Antikorozinis
Antikorozinis
Toks klausimas kaip darote patys antikorozini. kurias vietas tepat, pursket ir t.t. noreciau susipazint 
isardziau galines apsifkes istepiau kazkokiu brudu kuris sustinges kauciuku tampa (na pries tai ten nuvalyta ir t.t. buvo) poto ispurskiau juodu tokiu sh kuris kaip guma su akmenukais pasidaro, pardoj rekomendavo. dar priekinem posparni dyra radau po keliones. . . lyg su kokiu basliu pradurta tai ten dar taisiau ir uzpurskinejau. ka dar pasiulysit? is isores kazka tept ar ka daryt ? galines arkas truputi apipurskiau su juodu tuo. tai nzn.
isardziau galines apsifkes istepiau kazkokiu brudu kuris sustinges kauciuku tampa (na pries tai ten nuvalyta ir t.t. buvo) poto ispurskiau juodu tokiu sh kuris kaip guma su akmenukais pasidaro, pardoj rekomendavo. dar priekinem posparni dyra radau po keliones. . . lyg su kokiu basliu pradurta tai ten dar taisiau ir uzpurskinejau. ka dar pasiulysit? is isores kazka tept ar ka daryt ? galines arkas truputi apipurskiau su juodu tuo. tai nzn.
e36 touring m52
[img]http://www.ap-windows.co.uk/img/NationalFloodForumLogo.gif[/img]
[img]http://www.ap-windows.co.uk/img/NationalFloodForumLogo.gif[/img]
As savo calibra kai tepinejau, tai isorei skyriau daugiau demesio, o vidu dar palikau ramybeje. Tai va, as buvau nusiemes ir plastmasinius gamyklinius slenkscius, tai ten tepiau antikorozija, nes net nudazymas mano akimis nerimtas buvo. Dar buvau nuemes galini bamperi ir ten istepiau visas skardas kurias radau plikas tai yra be antikorozijos. Galines arkas pries tepima buvau isploves stipria vandens srove, tai dar kai isdziuvo sveiciau su sepeciu, tokiu panasiu i sepeti batams valyti, jeigu butu nesvarumu,o tada jau tepiau ir ne tik vidine dali, bet ir skardos uzlinkima kur ratai keldami akmenukus galetu nudauzyti. Beje pries tepant nuemiau visas plasmases vidineje arkos dalyje ir po jom istepiau ipac kruopsciai. Ant dugno uztepiau visur kur radau nubraukta gamykline antikorozija. Gal neuzilgo istepsiu ir vidu jeigu laiko bus. Del priemoniu pasirinkimo, tai turejau ir tos pusgumines mastikos, bet kazkaip rinkausi tokia smala kur su vaitspiritu skiedziasi (pavadinimu jei kam labai reiks, tai veliau parasysiu) viskas buvo tepama paprastu teptuku (lengviau kontroliuoti kur ir kiek tepi).
P.S. Manau, kad tepant antikorozija auto apcia reikia ipac kruopsciai istepti tas vietas kuriu nesiekia vandens srove kai plauname masina, nes lieka nesvarumu ar ziema drusku kurie kaupia dregme .
P.S. Manau, kad tepant antikorozija auto apcia reikia ipac kruopsciai istepti tas vietas kuriu nesiekia vandens srove kai plauname masina, nes lieka nesvarumu ar ziema drusku kurie kaupia dregme .
o tai toks klausimas kaip ta bumperi galini tada nuimt ? nes as is vidaus ispurskiau kiek galejau arkas bet va gale tai neprieinu. bumperi nuemus ten manau daug gerio galima surast. beto slenkscius kaip irgi nuimt. nes ten idomus tokie zakliopai visaip maigiau niekas nevyko.
e36 touring m52
[img]http://www.ap-windows.co.uk/img/NationalFloodForumLogo.gif[/img]
[img]http://www.ap-windows.co.uk/img/NationalFloodForumLogo.gif[/img]
Gamykliniai calibros slenksciai nusiima nesunkiai, tik darbo nemaza : pirmiausiai nuimi virsutine dali kur su tais zakliopais tai ira tokiais liezuveliais (uz kiekvieno liezuvelio ira tokia nedidele tustuma, tai ten kaip tik man tiko uzkisti atsuktuva, o po to procesas aiskus), o po to ira su daug varzciuku prisukta prie slenkscio ilga plastmase, tai atsuki tuos varzciukus, nuimi ta plastmase ir tada prieini prie slenkscio apatines dalies skardos. Galinis bamperis nusima nesunkiai, tiesiog atverzi varztus kur randi, as tai po truputi vis judinau ir ziurejau kur dar laiko ir dar atsimenu, kad po numeriu isispraudzia tokie plastmasiniai liezuveliai, tokie kaip fiksatoriai, na jie ira pacio bamperio dalis.
P.S. nieko nereikia daryti per jega, geriau po truputi pajudinti, gerai isiziureti ir manau sprendimas ateis nesunkiai, savaime
P.S. nieko nereikia daryti per jega, geriau po truputi pajudinti, gerai isiziureti ir manau sprendimas ateis nesunkiai, savaime
Tai jokia cia problema senoviskas konservavimas, tik reikia teisingai bituka paruosti. Bet buna ir nepatogumu: pvz istepus vidu reikejo laikrascius kloti kad netepliotu tas bitukas, su isore paprasciau, praleki zvirkeliu ir ant bituko nuseda purios dulkes ir nebetepa kai masina remontuoji. Is patirties pridursiu galima padaryti geriausia antikorozija, bet plauti masina vistiek reikia ir ipac ziema.
mano manymu tokie visokie "receptai" labai gerai tiko CCCP laikais, kai nebuvo normaliu antikoroziniu medziagu (prieinamu eiliniam pilieciui). Dabar gi, situacija kita - yra visko, tik pinigu turek...
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Su tais receptais tevu ziguliukas vaziuoja jau 20 metu ir net nemastoma apie suvirintojo paslaugas. Antra vertus CCCP laikais pasirinkimas buvo paprastas: arba movilis ir bitukas, arba movilis ir bitukas, tik sios medziagos is esmes ir tebuvo.Dabar pasirinkimas daug platesnis ir todel zmogui tampa sunku issirinkti.
na is antikoroziniu-prevenciniu priemoniu taip: movilis+atrabotke 
Taciau dabar yra daug pazangesniu technologiju - pvz, medziaga, kuri yra ITIN skvarbi, isiskverbia i metalo ishkorejimus, sudegindama deguoni ir sudaro tvirta pavirshiaus plevele. Tokia medziaga padengtas metalas negauna deguonies ir taip stipriai pristabdomas korozijos procesas.
Kita vertus, kai mini "20 metu vaziavo ir vargo nemate", gal prisimink ir toki fakta, kad tik nupirkti ziguliai ishkarto budavo verchiami ant shono ir purshkiamas dugnas, pripurshkiamos dureliu ir visos imanomos kebulo ertmes. Drusku niekas tais laikais tiek nebarste, kiek siais laikais, mieste barstytuvai barstydavo ne pikta chemija kaip dabar, o smeli permaishyta su druska... Zhiema savo trundalietus irgi retas i lauka traukdavo, visi garazhus ventiliuodavo, o dazhnas laikydavo dar ir shildomam garazhe. Kiti net automobili uzhkonservuodavo iki pavasario, pastatydavo dar ir ant kaladziu, kad amortikai ir spyruokles nepavargtu
Taip, kad zinai, tie palyginimai tokie irgi neadekvatus. Jeigu tokia tvarka butu taikoma siuolaikiniams auto su siuolaikinemis medziagomis, tai "vargo nematytu" turbu minimum trigubai tiek
Taciau dabar yra daug pazangesniu technologiju - pvz, medziaga, kuri yra ITIN skvarbi, isiskverbia i metalo ishkorejimus, sudegindama deguoni ir sudaro tvirta pavirshiaus plevele. Tokia medziaga padengtas metalas negauna deguonies ir taip stipriai pristabdomas korozijos procesas.
Kita vertus, kai mini "20 metu vaziavo ir vargo nemate", gal prisimink ir toki fakta, kad tik nupirkti ziguliai ishkarto budavo verchiami ant shono ir purshkiamas dugnas, pripurshkiamos dureliu ir visos imanomos kebulo ertmes. Drusku niekas tais laikais tiek nebarste, kiek siais laikais, mieste barstytuvai barstydavo ne pikta chemija kaip dabar, o smeli permaishyta su druska... Zhiema savo trundalietus irgi retas i lauka traukdavo, visi garazhus ventiliuodavo, o dazhnas laikydavo dar ir shildomam garazhe. Kiti net automobili uzhkonservuodavo iki pavasario, pastatydavo dar ir ant kaladziu, kad amortikai ir spyruokles nepavargtu
Taip, kad zinai, tie palyginimai tokie irgi neadekvatus. Jeigu tokia tvarka butu taikoma siuolaikiniams auto su siuolaikinemis medziagomis, tai "vargo nematytu" turbu minimum trigubai tiek
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
na mes su tevu ir galvojom gal bituko uzsimaisyt pasisildyt. bet pagalvojom pigiau iseis susipirkti purskalus ir tepalus nes reikia sildimui gaut aparaciuku dar jei ne rankom tepsi kompresoriu reik. dar a fdruk su tuo bituku istepsi kur tai dar salono valymas. . . be to senas masinas net ir iki puses tepdavo
bet tai as nenoriu kad atrodytu geltona zalia raudona masina spalvom 
e36 touring m52
[img]http://www.ap-windows.co.uk/img/NationalFloodForumLogo.gif[/img]
[img]http://www.ap-windows.co.uk/img/NationalFloodForumLogo.gif[/img]
Na, as saviske ziema buvau iki moldingu nupurkses antikorozine medziaga, kuri yra skaidri. T.y. ji apsaugo nuo aplinkos poveikio, drusku, piktos chemijos, kuri "eda" dazus ir kebula, ir tuo paciu nesimato ant kebulo.
Vidines ertmes pas mane ishpurkshtos pagal dinitrol programa, tokia lietimui shlykschia mase ;-) Dugnas is apacios dengtas dinitrol apsauga, o is virsaus (is salono puses) padenges vandeni atstumianciu vasku.
Vidines ertmes pas mane ishpurkshtos pagal dinitrol programa, tokia lietimui shlykschia mase ;-) Dugnas is apacios dengtas dinitrol apsauga, o is virsaus (is salono puses) padenges vandeni atstumianciu vasku.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Dinitrolas sako prie arku nelabai tinka nes tipo sustinksta kaip plastmase ir isdauzo akmenukai, tipo reikia kad butu kaip guma. nebent ten yra ir dinitrol produgcijos tokios. pardoj tik su plastmase buvo. o tai tu sakai su skaidre kazkokia istepes iki puses. o tai kaip suprast eda dazus?
e36 touring m52
[img]http://www.ap-windows.co.uk/img/NationalFloodForumLogo.gif[/img]
[img]http://www.ap-windows.co.uk/img/NationalFloodForumLogo.gif[/img]
kuria butent? Vandeni atstumiantis vaskas tai pamenu, kad berods Dinitrol 77B. O kitu nezinau, abejoju, kad greitai pavyktu surasti.
Siaip gali dar pasiziureti paciam www.dinitrol.lt puslapyje, ten pas juos prie produktu parasyta kam skirtas.
Siaip gali dar pasiziureti paciam www.dinitrol.lt puslapyje, ten pas juos prie produktu parasyta kam skirtas.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[quote="calibra"]na is antikoroziniu-prevenciniu priemoniu taip: movilis+atrabotke 
Taciau dabar yra daug pazangesniu technologiju - pvz, medziaga, kuri yra ITIN skvarbi, isiskverbia i metalo ishkorejimus, sudegindama deguoni ir sudaro tvirta pavirshiaus plevele. Tokia medziaga padengtas metalas negauna deguonies ir taip stipriai pristabdomas korozijos procesas.
Kita vertus, kai mini "20 metu vaziavo ir vargo nemate", gal prisimink ir toki fakta, kad tik nupirkti ziguliai ishkarto budavo verchiami ant shono ir purshkiamas dugnas, pripurshkiamos dureliu ir visos imanomos kebulo ertmes. Drusku niekas tais laikais tiek nebarste, kiek siais laikais, mieste barstytuvai barstydavo ne pikta chemija kaip dabar, o smeli permaishyta su druska... Zhiema savo trundalietus irgi retas i lauka traukdavo, visi garazhus ventiliuodavo, o dazhnas laikydavo dar ir shildomam garazhe. Kiti net automobili uzhkonservuodavo iki pavasario, pastatydavo dar ir ant kaladziu, kad amortikai ir spyruokles nepavargtu
Taip, kad zinai, tie palyginimai tokie irgi neadekvatus. Jeigu tokia tvarka butu taikoma siuolaikiniams auto su siuolaikinemis medziagomis, tai "vargo nematytu" turbu minimum trigubai tiek
[/quote]
Siais laikais zinoma, kad yra daug ivairiausiu antikoroziniu priemoniu turinciu tikrai neblogu savybiu, bet nemaza dalis zmoniu (dazniausiai vyresniu) atsimena ir senuju laiku antikorozines priemones, kurioms didesniu priekaistu lyg ir nebutu. Taigi ir mes palikime teise rinktis.
Kas del nauju ziguliuku tepimo antikorozija tai cia manau reikalas butu poziuryje : jei nori kad daiktas tarnautu ilgai, tai reiktu ji kiek imanoma saugoti (beje taupydavo automobiliui taip pat ilgai ), jei ne , tai turesi pazystamu tarp suvirintoju. Manau kai ka is to poziurio galima perkelti ir i sias dienas : jei perki calibra tai reiktu tureti omenyje, kad automobilis gali ateityje tureti bedu su korozija ir reiktu kiek imanoma stengtis jas atitolinti, kas tai pamirsta, ko gero taip pat padaro antikorozija, bet jau po virinimo darbu. As kai nusipirkau calibra tai dugna, arkas ir slenkscius pertepiau antikorozinemis medziagomis jau pirmaja savaite ir jei mano darbai pasiteisins tai pirksiu dar viena opeli.
Taciau dabar yra daug pazangesniu technologiju - pvz, medziaga, kuri yra ITIN skvarbi, isiskverbia i metalo ishkorejimus, sudegindama deguoni ir sudaro tvirta pavirshiaus plevele. Tokia medziaga padengtas metalas negauna deguonies ir taip stipriai pristabdomas korozijos procesas.
Kita vertus, kai mini "20 metu vaziavo ir vargo nemate", gal prisimink ir toki fakta, kad tik nupirkti ziguliai ishkarto budavo verchiami ant shono ir purshkiamas dugnas, pripurshkiamos dureliu ir visos imanomos kebulo ertmes. Drusku niekas tais laikais tiek nebarste, kiek siais laikais, mieste barstytuvai barstydavo ne pikta chemija kaip dabar, o smeli permaishyta su druska... Zhiema savo trundalietus irgi retas i lauka traukdavo, visi garazhus ventiliuodavo, o dazhnas laikydavo dar ir shildomam garazhe. Kiti net automobili uzhkonservuodavo iki pavasario, pastatydavo dar ir ant kaladziu, kad amortikai ir spyruokles nepavargtu
Taip, kad zinai, tie palyginimai tokie irgi neadekvatus. Jeigu tokia tvarka butu taikoma siuolaikiniams auto su siuolaikinemis medziagomis, tai "vargo nematytu" turbu minimum trigubai tiek
Siais laikais zinoma, kad yra daug ivairiausiu antikoroziniu priemoniu turinciu tikrai neblogu savybiu, bet nemaza dalis zmoniu (dazniausiai vyresniu) atsimena ir senuju laiku antikorozines priemones, kurioms didesniu priekaistu lyg ir nebutu. Taigi ir mes palikime teise rinktis.
Kas del nauju ziguliuku tepimo antikorozija tai cia manau reikalas butu poziuryje : jei nori kad daiktas tarnautu ilgai, tai reiktu ji kiek imanoma saugoti (beje taupydavo automobiliui taip pat ilgai ), jei ne , tai turesi pazystamu tarp suvirintoju. Manau kai ka is to poziurio galima perkelti ir i sias dienas : jei perki calibra tai reiktu tureti omenyje, kad automobilis gali ateityje tureti bedu su korozija ir reiktu kiek imanoma stengtis jas atitolinti, kas tai pamirsta, ko gero taip pat padaro antikorozija, bet jau po virinimo darbu. As kai nusipirkau calibra tai dugna, arkas ir slenkscius pertepiau antikorozinemis medziagomis jau pirmaja savaite ir jei mano darbai pasiteisins tai pirksiu dar viena opeli.
Tai as tamstai pritariu, tik tiek, kad dabar retas pirkdamas automobili ruosiasi ji eksploatuoti 20metu, juolab, ir automobilio isigijimas yra paprastas - nereikia jokiu paskyru, nieko. Sumoki pinigus ir turi.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Zinoma, siais laikais nupirkti automobili nera didele problema,bet vel gi, as savo calibros nors ir nelabai aktyviai, ieskojau daugiau nei metus, pagrindinis kriterijus - kebulas. Dabar atrodo, kad ir visa kita neblogai issilaike. Bet svarbiausia kebulas, aisku tuo paciu ir antikorozija ir stai del ko :
1.ekonominis faktorius Nr 1 - bet kokios antikorozines priemones gerokai pigesnes uz virinimo - dazymo darbus.
2.ekonominis faktorius Nr 2 - jei po metu - dvieju sugalvociau parduoti automobili tai ko vertas surudijes,o kiek prasyti uz virinta auto, kad nesijaustu dideles ekonomines duobes ?
3.saugumo faktorius: koks auto tvirtumas avarijos atveju kurio laikancios ir uz standuma atsakingos konstrukcijos ( pvz slenksciai ) surudije ?
4. visuomene tap pat nesizavi surudijusiais auto, tai koks po to poziuris i savininka ?
P.S Zinoma daugelis nesiruosia vazineti su calibra 20 metu, bet tarkim pirmosioma calibroms jau ir taip netoli iki tu 20 metu kaip ant ratu. Taigi truputi pasirupinus ja butu dviguba nauda : ir grazi ir antikvarine
Nezinau kaip kitiems, bet man dziugina aki tiek mantos tiek monzos gal but del to, kad savo laiku ir jomis kazkas labiau pasirupino 
1.ekonominis faktorius Nr 1 - bet kokios antikorozines priemones gerokai pigesnes uz virinimo - dazymo darbus.
2.ekonominis faktorius Nr 2 - jei po metu - dvieju sugalvociau parduoti automobili tai ko vertas surudijes,o kiek prasyti uz virinta auto, kad nesijaustu dideles ekonomines duobes ?
3.saugumo faktorius: koks auto tvirtumas avarijos atveju kurio laikancios ir uz standuma atsakingos konstrukcijos ( pvz slenksciai ) surudije ?
4. visuomene tap pat nesizavi surudijusiais auto, tai koks po to poziuris i savininka ?
P.S Zinoma daugelis nesiruosia vazineti su calibra 20 metu, bet tarkim pirmosioma calibroms jau ir taip netoli iki tu 20 metu kaip ant ratu. Taigi truputi pasirupinus ja butu dviguba nauda : ir grazi ir antikvarine