teko laime pravaziuoti 10-15km sausu varikliu (be ausinimo skyscio) kol vaziuojant pradejo kristi apsukos ir variklis sustojo.... suprantu kad variklis 99% uzkales, taciau turiu pora klausimu..
1. Ar uzkalus varikliui, vedant turetu jis suktis? dabar suka, bet "neuzkabina"....
2. Ar opeliuose nera tokio kompo navaroto kaip "avarinis uzblokavimas"? nes zinau kad kaikurie gamintojai dare toki dalyka, kad atsijungtu kompas ir neva nepadarytu daugiau zalos...
Man ir panasiai buvo, bet dar nespejo uzkalt tik ausinimo slangas po tokio "sauso vaziavimo" pradejo ziauriai pust. Galvos slifavimas+darbas kainavo 650 Lt.
[b]Siuo postu nieko izeisti nenorejau del salutinio poveikio kreipkites i gydytojus arba vaistininkus.[/b] Pagaliau DMB
na matai, as galvoju varikli keist, nes cia (UK) kainos servizu tai oj oj oj.... pigiau pasikeisti varikli nei atgaivint sena.... o kaina variklis+darbas bus apie 700 svaru
Negaliu garantuoti 100%, bet nemanau, kad ECU tipo leido vazhiuoti uzhkaitus belenkiek, o paskui sugalvojo uzhblokuoti ir dabar neleidzhia uzhvesti ;-)
Aishku, visko gali buti, bet kaip ir sakiau - nezhinau, bet manau, kad ne.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
speju kad bus tokie padariniai: issikraipius(arba skilus) galvute ir del to dingus kompresija. mum su vienu bmw taip buvo kad bichas vazavo sau neziuredamas i temp rodykle, savo vis maziau ir maziau valit. galiausiai sustojo ir masina nebesivede...