lunatic rašė:Seh'as yra galingesnis negu c20ne,bet ryja daugiau negu xe
nesuprantu tik kam keist oro matuokle?uztenka veleno, stumiu,kompo
prededu stumiu skirtumus: ps.ieskau seh'o stumiu ir veleno.varyklys laisvai begios ir su standart c20ne kompu berods,bet jej geriau pagalvojus,c=katalyzatorius,pas seh'a sio nawaroto nera bet tai dar neproblema,vat kur kisht lambdos kontaktus seh'as be to irgi
mano turimam seh'e stumiai tokie kaip paveiksliuke is desnes
nzn kaip ten viskas dirbtu su standart ne kompu, bet keik teko girdet ant standartiniu ne viduriu pajungus seh'o kompa, variklis kurdovasi tik siltas, perpildavo, na ir siaip nlb gerai dirbdavo
Staska rašė:Seh nuo ne compu skirtumas yra toks, kad seh'o kompas veikia be lambda zondo ! yra rusu saite, kaip ne kompa irgi pervesti i toki rezima. ten tereikia uztrumpinti viena kompo kojyte ant mases, ir gal isvesti potioncika prie maf'o. jei sitam viduje nera. nekeiciant nieko kito, ant papratos ne'shkes tokia modifikacija priededa 6 ag + sutaupo kuro, ypa, jei lambda yra sena jau. Galima klausti, kaip tai gali buti, o taip gali but del to, nes pati lambda, atsako uz ekolgija, o ne jokiu atveju uz taupuma ar galia. veliau gal pati linka imesiu.
Staska, tokia informacija butu labai labai idomi!
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
Bet gi galima padaryti kad butu c20seh pas kuri ir lambdas yra bet lengviau isimest seh'o kompa o lambda kam parduot
apie trumpinimus kazkur irgi skaiciau bet nebepamenu kaip ir kas,reikia atnaujinti zinias
[url=http://www.carrating.org/car.php?16678]my pimped toy 8)[/url]
[url=http://www.youtube.com/watch?v=7E1wTuKvV54]slalomvid[/url]
laikas puzle rinkt atgal i visuma >:)
Andronas rašė:Jo realus dalykas, dar raso kad +6ag ir kuro maziau rija... Dinamika geresne isibegejant.
Katalizatoriu ismest, rezika ivirint.
CO normoj
Katalizatorius senai ismestas, o ant CO dejau skersa Ech kad kas padarytu...
NISSAN SILVIA S14
TOYOTA GLANZA V
Japanese battle: 2.0 N/A VS 1.3 TURBO :twisted:
TANKYSTAS rašė:calibra kam anakonda istrynei? ar jau pasemei sau? :evil:
a tai prie ko cia as =)
Anakonda tai buvo ne mano, o sau neemiau.. .chia nebent bad_brains'ui subursim projekteli su seh'u, jei laiko, pinigu ir galimybiu bus.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
NE- tiek ir m4.1 tiek ir M1.5.2 ejo cia priklausys nuo metu.
[url=http://www.carrating.org/car.php?16678]my pimped toy 8)[/url]
[url=http://www.youtube.com/watch?v=7E1wTuKvV54]slalomvid[/url]
laikas puzle rinkt atgal i visuma >:)
[url=http://www.carrating.org/car.php?16678]my pimped toy 8)[/url]
[url=http://www.youtube.com/watch?v=7E1wTuKvV54]slalomvid[/url]
laikas puzle rinkt atgal i visuma >:)
Vectros gi anksciau buvo paleistos i gamyba nei calibros, tai matyt ir motronikas senesnis... Jei su dujom tai dar uzsites, tai planoju jungt lauk ta liamda zonda
Tik klausimas ar servisas apsiims regulioti CO...?
cia dar biski prie temos pamastymams:jeigu 20ne stumoklius nutekinus( ju galus ) gautusi didesnio suspaudimo( aisku jeigu ant tu stumokliu yra ka tekint,nes tokiu neturiu dabar paziuret) tada nereiktu seho stumokliu ieskot cia garaze tokia ideja kilo..tada galimetu galva su bloku nuobliuot ir suspaudimo laipsnis turetu gautis virs 11,5
pavlito rašė:cia dar biski prie temos pamastymams:jeigu 20ne stumoklius nutekinus( ju galus ) gautusi didesnio suspaudimo( aisku jeigu ant tu stumokliu yra ka tekint,nes tokiu neturiu dabar paziuret) tada nereiktu seho stumokliu ieskot cia garaze tokia ideja kilo..tada galimetu galva su bloku nuobliuot ir suspaudimo laipsnis turetu gautis virs 11,5
nutekinus stumoklio gala suspaudimo laipsni tik sumazinsi - dides degimo kameros turis, ir is to nieko doro negausi, galima butu slifuot galva ir bloka, taip kad fazes suderinti pakaktu tiesiog persukti dantrati per 1,2.. dantukus (brangesnis variantas reguliuojama skiva statyti). pasiskaiciavus gal ir imanoma suspaudimo laipsni uzkelti iki tavo minetos reiksmes, tik tada su kuru idomiai gaunas: reik auksto oktaninio skaiciaus. esminis dalykas tame kad tinkamai parinkti slifavimo dydi, kad stumokliai voztuvu nepavytu, nes pvz, statant SEH'o veleneli fazes butu praplatintos ir.. pats supranti kuo gali baigtis nepaskaiciavus
nelabai kokia ideja taip iseina su dirzu per danti permetus be sansu pataikit,nes gaunas kazkur 6laipsniai,ar kazkas panasiai,o cia reiktu kokius 3-4laipsnius tiktai,kad nedetonuotu.arba pili 95,dar metileterio( tik neisivaizduoju kur tokio gaut)ir i trasa tik neaisku kas pirma pradegs:ar tekinti stumokliai ar voztuvai,man pvz buvo tarpine prapute
pavlito rašė:nelabai kokia ideja taip iseina :roll: su dirzu per danti permetus be sansu pataikit,nes gaunas kazkur 6laipsniai,ar kazkas panasiai,o cia reiktu kokius 3-4laipsnius tiktai,kad nedetonuotu.arba pili 95,dar metileterio( tik neisivaizduoju kur tokio gaut)ir i trasa :D tik neaisku kas pirma pradegs:ar tekinti stumokliai ar voztuvai,man pvz buvo tarpine prapute
Tai tarpine galima varine idet, tarpines frezavimas apie 120-130Lt (be medziagu).
O vat visokius metileterius, ar kazka ten, pilti jau butu anonizmas, jei kalba eina apie kasdiena naudojama auto ir degalineje pilamus degalus =)
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]