na iš esmes calibra jau atsakė. Yra žemutinė riba, kuri kiekvienai pavarai vis kitokia, arba kol nepaspausi akseleratoriaus. Orientacijai, tarkim vaziuojant nuo kalno, mano varikliui (c25xe), 4 pavara greitis turi buti >60km/h, na apsukos >1500rpm, tada nukerta, bet nukritus iki ~1500rpm vel pradeda vilkti. Tuo tarpu 3 pavara 1500rpm dar nepurskia, o vilkti pradeda pasiekus ~1200rpm. 2 pavara dar prie mazesniu sukiu. Na pas mane aukštos pavaros, todėl rpm palyginti maži, ir todėl jis taip nenoriai nukerta, matyt nelabai yra iš ko ir taip vos sukasi

Variklio apšilimas didesnės įtakos tam procesui neturėjo, bent jau nepastebėjau(bandziau ir karsta ir drungna), nebent gal kokį 100rpm pastūmė, bet ir tai abejoju. Šeip labiausiai jauciasi is duslintuvo garso

Kai variklis dirba be benzino, garsas pasikeicia, nereikia net borto kompo
