FUEL CUT

Su automobilio varikliu, transmisija ir jų eksploatacija susiję klausimai.
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

Haris_24 rašė:man panasioje situacijoje skirstymo dirzas taip nutruko bevaziuojant...
taupyti taip zinoma galima, bet ar apsimoka klausimas...
Hari, kalba eina ne apie stabdyma varikliu.
Pavarges skirstymo dirzas galejo nutrukti bet kuriuo momentu, o tvarkingas netruks prie bet kokiu normaliu eksploatavimo salygu.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
wauhal
Entuziastas
Pranešimai: 490
Užsiregistravo: 30 Rgp 2005, 12:02
Vietovė: Raseiniai

Standartinė wauhal »

nu jo jis galejo ir tik uzkurus trukt jei ji jau reikejo anksciau keist.
DIAVOLO
Entuziastas
Pranešimai: 612
Užsiregistravo: 25 Spa 2004, 11:07
Vietovė: Siauliai

Standartinė DIAVOLO »

na, tai paekspermentaves beveik savaite laiko, galiu drasiai teigti,
jog motronic'sas ir pas mane tam tikrais atvejais vis del to atjungia
purkstukus, tuo momentu borto kompiuteris rodo 0.0 :P
nors cia matau nutilo visi, nusibodo visiems turbut.... :x
EDWARD555
Klubo ex-Narys
Pranešimai: 1101
Užsiregistravo: 22 Spa 2004, 21:47
Vietovė: Kaunas
Kontaktinė informacija:

Standartinė EDWARD555 »

Ilgam atjungia ar kaip?
[b][color=red]EDWARD555[/color][/b]
calibra
Veteranas
Pranešimai: 7495
Užsiregistravo: 24 Gru 2004, 15:35
Vietovė: Sostinė

Standartinė calibra »

EDWARD555 rašė:Ilgam atjungia ar kaip?
Iki kol:
1. apsukos pasiekia tam tikra zemutine riba (reikia ziureti konkrecius map'us pagal varikli ir ipurskimo sistema)
2. paspaudziamas akseleratoriaus pedalas

Galbut yra ir daugiau salygu, bet man zhinomos bent jau shios dvi.
[url=http://www.calibra.lt]www.calibra.lt - jau greitai[/url]
[url=http://www.calibra.lt][img]http://www.2x2.lt/cale/calibra.gif[/img][/url]
DIAVOLO
Entuziastas
Pranešimai: 612
Užsiregistravo: 25 Spa 2004, 11:07
Vietovė: Siauliai

Standartinė DIAVOLO »

na iš esmes calibra jau atsakė. Yra žemutinė riba, kuri kiekvienai pavarai vis kitokia, arba kol nepaspausi akseleratoriaus. Orientacijai, tarkim vaziuojant nuo kalno, mano varikliui (c25xe), 4 pavara greitis turi buti >60km/h, na apsukos >1500rpm, tada nukerta, bet nukritus iki ~1500rpm vel pradeda vilkti. Tuo tarpu 3 pavara 1500rpm dar nepurskia, o vilkti pradeda pasiekus ~1200rpm. 2 pavara dar prie mazesniu sukiu. Na pas mane aukštos pavaros, todėl rpm palyginti maži, ir todėl jis taip nenoriai nukerta, matyt nelabai yra iš ko ir taip vos sukasi :wink: Variklio apšilimas didesnės įtakos tam procesui neturėjo, bent jau nepastebėjau(bandziau ir karsta ir drungna), nebent gal kokį 100rpm pastūmė, bet ir tai abejoju. Šeip labiausiai jauciasi is duslintuvo garso :D Kai variklis dirba be benzino, garsas pasikeicia, nereikia net borto kompo :D
Calvin
Klubo garbės narys
Pranešimai: 2644
Užsiregistravo: 31 Spa 2004, 14:51
Vietovė: KLP

Standartinė Calvin »

Biški nesupratau... Calibra gal galėtum normaliai ir išsamiai nuo pat pradžių papasakot? :twisted: :lol: :twisted: :lol: :twisted:

P.S> Joke :wink:
c20ne 93' - SOLD
c20ne 92' RedDemonRide Edition - SOLD :trance:
I'll be back :gang:
Uždaryta