I begiu, atleidziant sankaba atsirado toks keistas "skardinis" garsas.
Jis buna ant karstos masinos. Ant saltos - niekada.
Sankaba lyg ir laiko, keista pries ~10k km (pernai) - Borg&Beck.
Kas cia gali buti?
O gal cia ne sankaba - nesinoretu su razdatke terliotis....
ryt bandysiu gal kas apsiims is servisu...
nes dauguma ju bijo situ mistiniu c20let opeliu kaip wialnio :D
net nenori ziuret :lol:
dar kokiu ideju?[/quote]
Dar vienas durnas, bet labai realus variantas: glušo sujungimas tarp kelnių ir katalizatoriaus. Jei garsas iš ten, tai vietoj žiedo įsidėk lankščią movą
ryt bandysiu gal kas apsiims is servisu...
nes dauguma ju bijo situ mistiniu c20let opeliu kaip wialnio
net nenori ziuret
dar kokiu ideju?
Dar vienas durnas, bet labai realus variantas: glušo sujungimas tarp kelnių ir katalizatoriaus. Jei garsas iš ten, tai vietoj žiedo įsidėk lankščią movą
vava..! as irgi galvojau ar cia ne dusliara
pirmadieni varau pagaliau i megamesta.
aiskinsimes bendrom jegom.
pas mano auto tai panasi problema, bet ji jau daugiau kaip menuo: kazkas sugirgzda pradedant vaziuoti 1,2 pavaromis. Bet 3,4 vaziuojant tai normaliai, nesigirdi. Ijungus 1,2 pavara ir spustelint/atleidziat staigiu momentu, tas garsas aiskiai girdisi.
gal sakau kazkas panasaus...
calibra 8v, 1990 12m - parduota kazkur i Marijampoles rajona
nokas1 rašė:o pas mane tai sankabike i pabaiga jau,gal zinot kiek pats sankabos diskas kainuoja ir kokios firmos pirkt?
nu as pradzioj nuvariau i svalke ir nusipirkau nuo vectros uz 40lt,nes vienas mejstras sake tiks,bet netiko,poto issiaiskinau kad vien 8v yra trys skirtingos sankabos,parduotuveje kaina apie 500lt,taip kad nieko gero...geriau issiardyti,pasiimti sankabos diska ir varyneti po svalkes gal tiks nuo kokios vectros GT ar dar ir nuo pacios kalibros rasi...
As dar norejau paklaust, prie temos, ar daug tos sankabos pas calibras yra, nes man atrodo kad i pabaiga ir pas mane, as kai su jokia kita calibra nevaziavau, tai nelabai galiu palygint. gal kas zinot?
Paskutinį kartą redagavo Sphinx 21 Kov 2006, 13:28. Iš viso redaguota 1 kartą.
Sphinx rašė:As dar norejau paklaust, prie temos, ar daug tos sankabos pas kalibras yra, nes man atrodo kad i pabaiga ir pas mane, as kai su jokia kita kalibra nevaziavau, tai nelabai galiu palygint. gal kas zinot?
ijunk vaziuojant koki tracia begi,duok angliu iki dugno ir ziurek ar nebuksuoja,ar ejna i prieki ar tik apsukos kyla...
vat pas mane 3 shaiba tai prabuksuoja.kazkokios anglu firmos national radau uz 270 lt. sankabos diskas su diskatorium (cia per pazinti ) tai tikriausiai pigiau ir nerasiu.
nokas1 rašė:vat pas mane 3 shaiba tai prabuksuoja.kazkokios anglu firmos national radau uz 270 lt. sankabos diskas su diskatorium (cia per pazinti ) tai tikriausiai pigiau ir nerasiu.
Imeti laisva ismini sankaba.
Gazas - atleidi.
Gazas - atleidi.
Gaaazaaasss - atleidi.
Imeti 1-a saiba.
Gaaaaazzzzzaaaaasssss ir atleidi sankaba per 0.3 sek.
nokas1 rašė:vat pas mane 3 shaiba tai prabuksuoja.kazkokios anglu firmos national radau uz 270 lt. sankabos diskas su diskatorium (cia per pazinti ) tai tikriausiai pigiau ir nerasiu.
Na mes tai tokes problemas sprendzem iki 30lt Nueijni y parduotuve nusiperki calibrai sankabos disko andeklus, kniedziu(visko savikaina isheijna iki 30lt ) ir gryzes ant seno disko prisikniedini, arba nuvezi kad kas prikniedytu, vaziuoja puikiai dar neteko nusivilt
Na nzn ten orginalem diske kai pirksi sankaba irgi prikniedyta, tik gamyklishkai, bet prikniedyta.. o seip taij aishku namuos kniediniant nebus tokios kokybes bet gi galima nuvesti kur tai daro ir tai tikrai nedauk kainuoja ir manau tikrai gerai padaro.
p.s. prikniedinom mazdai 929 sankabos diskui andeklus ir sudrozem pirma varikly o ne sankaba