jo jo super.ir as ten buvau ir as ten dumus uosciau super,beja ten buvo trecias ir ketvirtas etapas.
dar viena puiki zine suzinota.jau galima ir su calibra driftint,galima is calibros daryti rwd,
asmeniskai kalbejau su tais dedem kur drifto aikstelei apziuri auto ar tinkami ileisti i trasa.
tarkim del kebulo tvirtumo,ar dar kokiu techniniu plonybiu,bet kadangi cali galas paruostas ju sukt,tai ir problemu mazai,kazin kaip butu kokia astra padarius galu varoma ir i drifta,manau butu biski sudetingiau,rimciau tikrintu
tai tokiu atveju nelabai aisku ka ten tie "ekspertai" ziurejo, nes tas kaip ir visada buvo zinoma. Problema yra kitoje vietoje - paciame caly perdaryme i RWD.
Sudarankis fruktas buvo laikinai pasidares RWD caly pagal mano pasiulytas instrukcijas, deja, bet dantraciai neilgai laike. Todel, vienintelis kelias pasidaryti TALKOVAI, yra statyti varikli isilgai, o ne skersai. Minusas - prarandame 6 begiu deze + norint pastatyti varikli uz priekines asies, stockinio salono nebeliks. Arba variklio didzioji dalis bus pries asi/ant asies.
Taip pat yra neissprestas (bet issprendziamas) klausimas su galiniu open diff'u. Na, bet viskas padaroma uz tam tikrus pinigus ir per tam tikra laika.
Belieka atsakyti - ar verta ideti tiek daug pinigu ir tiek daug laiko, kai gali nusipirkti iskart RWD automobili be anonizmu, kurio nebijos i servisa paimti remontui (priesingai, nei perdaryta i RWD caly, kuri is prigimties yra FWD).
calibra rašė:tai tokiu atveju nelabai aisku ka ten tie "ekspertai" ziurejo, nes tas kaip ir visada buvo zinoma. Problema yra kitoje vietoje - paciame caly perdaryme i RWD.
Sudarankis fruktas buvo laikinai pasidares RWD caly pagal mano pasiulytas instrukcijas, deja, bet dantraciai neilgai laike. Todel, vienintelis kelias pasidaryti TALKOVAI, yra statyti varikli isilgai, o ne skersai. Minusas - prarandame 6 begiu deze + norint pastatyti varikli uz priekines asies, stockinio salono nebeliks. Arba variklio didzioji dalis bus pries asi/ant asies.
Taip pat yra neissprestas (bet issprendziamas) klausimas su galiniu open diff'u. Na, bet viskas padaroma uz tam tikrus pinigus ir per tam tikra laika.
Belieka atsakyti - ar verta ideti tiek daug pinigu ir tiek daug laiko, kai gali nusipirkti iskart RWD automobili be anonizmu, kurio nebijos i servisa paimti remontui (priesingai, nei perdaryta i RWD caly, kuri is prigimties yra FWD).
diff'as toks pats kaip omegos 3000 24v,kurios turi lsd,tad gana nebrangiai isprendziama