Daniaus calibra
Re: Daniaus calibra
nu jo cia skonio reikalas ir jei nenori probes gali jamt mazda mx-6
va ta tai man is isvaizdos gerai atrodo
pilnai tikiu, kad ten konforto daugiau, bet cali sportiskumo daugiau
o kiek ryja toks 2.5 jei nepaslaptis?
Re: Daniaus calibra
del sportiskumo galima pasigincyt, probe yra standartiskai kietesne, dujiniai amortikai baze platesne ir pan.. kas del mx6 man ji isvis negrazi
kai as vazinejau cali uzmiesti valge apie 6l probe tokiomis salygomis apie 7l. mieste cali 8-9l, probe 9-10l, nors tiesa sakant mieste graziai vaziuojant probe tiek pat nes jos nereikia plest kad vaziuotu, 6 cilindrai nuo mazu sukiu jau galios turi 
Re: Daniaus calibra
atvaziuok y meeta sian, padraguosim, paziuresim kieno sportiskesne
beje uzsidejau tavo dusla, visai neseniai ir garsas beveik tokspat kaip su remusu, bet jauciu ,kad kaltas vidurinis bakelis... bet esme ta, kad tech apziuroj matavo decibelus ir nevirsijau normu!
buvo 96db 
Re: Daniaus calibra
reikejo imti tada kai siuliau uz 10lt ir vidurini, pas mane tyliai dirbo
beto tas galinis apynaujis buvo kai ji nuo savosios nupjoviau
na zinai su dohc cali, v6 probe vargu ar paimsi
dauk kas susidaro klaidinga nuomone kai susiduria su uzmustu probe v6
nes siaip jie nera kantrus
o manaja pries tai vairavo 2 moteriskes, ir tai labai mazai vazinejo, tai varikliukas laikrodis 
na zinai su dohc cali, v6 probe vargu ar paimsi
-
popcys
- Veteranas
- Pranešimai: 1756
- Užsiregistravo: 07 Sau 2006, 12:28
- Vietovė: Jungtines Telsiu Valstijos
Re: Daniaus calibra
danius dragas neapibrezia sportiskumo, dragas tik parodo masinos torka.
Calibra 2.0 16v VS Probe 2.5 24v
Sanaudos mieste: 10-11l VS 12-13l
Sanaudos uzmiestyje: 6-7 VS 7-8
Akseleraciaja: 1 saiba dugnas vienodai, 2 saiba dugnas vienodai, 3 saiba dugnas cali puse korpuso i prieki, abieju varikliai-tarsmisija tikrai gero stovio.
Greicio stichija posukiuose: pas mane cali sudeti weitec amortikai, kurie savo darba atlieka geriau, todel posukiuose masina klauso, taciau pas probe viskas standu + geros padangos, sakyciau apyligiai
Dizainas: man abi be galo grazios masinos, kadangi cali paragaves kelias, tai probe gal net labiau traukia, tais senais neatmenamais laikais mazai buvo isleista isvaizdziu coupe
Komfortas: dedu pliusa probei, nors plasmases barska, bet viduje viskas tyliau,minksciau, geriau, graziaus, patogiau, tai prabangesnis coupe nei calibra, tas pats sakytina apie komplektacija.
Remontas ir islaikymas: cali viskas pigu ir patvaru, probe viskas brangu ir nepatikima, einamos dalys kelis kart brangesnes uz calibros.
Na cia toks nemazas OT
Calibra 2.0 16v VS Probe 2.5 24v
Sanaudos mieste: 10-11l VS 12-13l
Sanaudos uzmiestyje: 6-7 VS 7-8
Akseleraciaja: 1 saiba dugnas vienodai, 2 saiba dugnas vienodai, 3 saiba dugnas cali puse korpuso i prieki, abieju varikliai-tarsmisija tikrai gero stovio.
Greicio stichija posukiuose: pas mane cali sudeti weitec amortikai, kurie savo darba atlieka geriau, todel posukiuose masina klauso, taciau pas probe viskas standu + geros padangos, sakyciau apyligiai
Dizainas: man abi be galo grazios masinos, kadangi cali paragaves kelias, tai probe gal net labiau traukia, tais senais neatmenamais laikais mazai buvo isleista isvaizdziu coupe
Komfortas: dedu pliusa probei, nors plasmases barska, bet viduje viskas tyliau,minksciau, geriau, graziaus, patogiau, tai prabangesnis coupe nei calibra, tas pats sakytina apie komplektacija.
Remontas ir islaikymas: cali viskas pigu ir patvaru, probe viskas brangu ir nepatikima, einamos dalys kelis kart brangesnes uz calibros.
Na cia toks nemazas OT
Re: Daniaus calibra
del traukos nesutinku,kaip tik probe 3 saiba vos ne geriausiai eina
teko dalyvaiti drage audi tt 1.8 turbo 130kw vs probe v6 1 ir 2 saiba tt i prieki, probei imetus 3 saiba tt lieka gale dulkiu debesyje
neuzvaikytas v6 probe bega zymiai geraiu
o kad c20xe valgo maziau tai cia negincytinas faktas 
Re: Daniaus calibra
tesingai popcys sakai, kad sportiskumas vien dragu nesibaigia
ir y posukius turi gerai eiti
ernix, tai atlek prie sporto rumu ivertinsim,paziuresim, gal ir man probes prades patikt
aiksu tik neisvaizda, cia jau nieko nepadarysi baisi man ji nors tu ka, o seip tais metai buvo pilna graziu coupe
8 bmw, calibra, corrado, kad ir mazda mx6 ir t.t. nu, bet cia skonio reiklas
vieniem patinka tas, kitiem anas, taip ir gamina visokius modelius 
Re: Daniaus calibra
siuo metu mano probe ignalinoje, bet kuria nors diena butinai ka nors suorganizuosim
sportiskume dragas manau yra smulkmena, nes svarbiausia masinos valdymas 
Re: Daniaus calibra
oki, lauksim probes gryztant 
Re: Daniaus calibra
o jeigu draguot tai kokioje trasoje? 
Re: Daniaus calibra
nera lietuvoj trasu
reik gatvej kurnors, ar uzmiesti ar kurnors kitur, kur saugiai viskas gautusi
manau sugalvosim kanors 
Re: Daniaus calibra
na gal ir taip 
Re: Daniaus calibra
Kas ten rase kad TT atsirove nuo Probe.. Nepatikesiu nors uzmusk 
Re: Daniaus calibra
prisiekt galiu kad po 3 saibos TT liko 
-
marijus
- Veteranas
- Pranešimai: 1847
- Užsiregistravo: 24 Vas 2008, 11:17
- Vietovė: Klaipėda
- Kontaktinė informacija:
Re: Daniaus calibra
Kazkaip as irgi netikiu.
-
FITNIS
- Klubo Narys
- Pranešimai: 872
- Užsiregistravo: 18 Bal 2005, 20:35
- Vietovė: VILNIUS-KAUNAS-VILNIUS
Re: Daniaus calibra
biski lyginimas neteisingas arba ygink abi 2.0 16v arba abi 2.5 24v abejais atvejais cali rodikliai geresnipopcys rašė:danius dragas neapibrezia sportiskumo, dragas tik parodo masinos torka.
Calibra 2.0 16v VS Probe 2.5 24v
Sanaudos mieste: 10-11l VS 12-13l
Sanaudos uzmiestyje: 6-7 VS 7-8
Akseleraciaja: 1 saiba dugnas vienodai, 2 saiba dugnas vienodai, 3 saiba dugnas cali puse korpuso i prieki, abieju varikliai-tarsmisija tikrai gero stovio.
Greicio stichija posukiuose: pas mane cali sudeti weitec amortikai, kurie savo darba atlieka geriau, todel posukiuose masina klauso, taciau pas probe viskas standu + geros padangos, sakyciau apyligiai
Dizainas: man abi be galo grazios masinos, kadangi cali paragaves kelias, tai probe gal net labiau traukia, tais senais neatmenamais laikais mazai buvo isleista isvaizdziu coupe
Komfortas: dedu pliusa probei, nors plasmases barska, bet viduje viskas tyliau,minksciau, geriau, graziaus, patogiau, tai prabangesnis coupe nei calibra, tas pats sakytina apie komplektacija.
Remontas ir islaikymas: cali viskas pigu ir patvaru, probe viskas brangu ir nepatikima, einamos dalys kelis kart brangesnes uz calibros.
Na cia toks nemazas OT
Re: Daniaus calibra
Nu idomumo delei, raskit man Probe V6 Vilniuj, as noriu sustot ilgesnei trasoj
Nes tikrai nepatikesiu kad TT atsirove
-
popcys
- Veteranas
- Pranešimai: 1756
- Užsiregistravo: 07 Sau 2006, 12:28
- Vietovė: Jungtines Telsiu Valstijos
Re: Daniaus calibra
Fintis lyginti vienoda kubatura probe ir calibra beviltiska, cia probe gautu sausai, bet calibra gana retokai buna 2.5, o probeje cia einamiausias variklis, plius isibegejimo rodikliau pagal knygas vienodi 
-
WiliusG
- Veteranas
- Pranešimai: 3494
- Užsiregistravo: 15 Kov 2006, 14:47
- Vietovė: Plungė
- Kontaktinė informacija:
Re: Daniaus calibra
stoju i tu puse kurie netiki apie probos pergale pries TT. 
-
marijus
- Veteranas
- Pranešimai: 1847
- Užsiregistravo: 24 Vas 2008, 11:17
- Vietovė: Klaipėda
- Kontaktinė informacija:
Re: Daniaus calibra
Nu bet rimtai arba audine nudususi buvo arba vairuot jos kazkhkas nemokejo, netikiu niekaip...
Re: Daniaus calibra
dragavau ne as, o pazystamas, bet taip jau buvo
su nave beviltiska draguot nes pas ji turbo
o kas del probe 2l 16v tai parametrai lygiai tokie pat kaip ir c20ne 
Re: Daniaus calibra
Tai kad Audzi TT irgi turbo
Ir, beje, daugumoj atveju eina geriau nei maniske
Re: Daniaus calibra
bet ne 2l 16v 
Re: Daniaus calibra
1,8 ir 130kw standarte, turi 4x4 ir lengvesne. Tuo tarpu pas mane 140kw, fwd ir sunkesne. Taip kad jei TT padare, mane tuo labiau padarys 
Re: Daniaus calibra
gaila kad tas ciuvas jau nebeturi probos, o as nesu pasirenges tokioms kovoms
na su daniu tai idomumo delei reiks sustot
beja is vieno girdejau kad probe vos kiek silpniau vaziuoja nei preliude 2.2l vtec kuri turi 147kw. bet dabar kai pamasatu kiekvieno klausyt tai... 